Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 14993
Crèdit Extraordinari/Suplement de crèdit
Versió PDF
Maria del Mar Terol Andrés, com a Secretaria de l’Ajuntament de Capdepera.
CERTIFIC: Que l’Ajuntament Ple, en sessió Ordinària celebrada el dia SIS DE JUNY DE DOS MIL TRETZE, adoptà, entre altres, l’acord següent:
II.- EXP. INTER NÚM. 11/2013: MODIFICACIÓ PRESSUPOST: CRÈDIT EXTRAORDINARI I SUPLEMENT DE CRÈDIT.
PROPOSTA DE BATLIA
Atès que s’han produït canvis normatius al règim de la Policia Local de Balears, que impliquen noves obligacions per als Ajuntaments de les Illes.
Atès que aquests canvis han suposat un increment de la despesa en matèria d’equipament i vestuaris del nostre cos policial i amb les dotacions pressupostàries actuals no es poden cobrir dites despeses.
Vist els informes emesos per l’Interventor de l’Ajuntament en data 24 d’abril de 2013 i 28 de maig de 2013.
Ateses les estipulacions contingudes al RDL 500/1990, pel qual es desenvolupa el Títol VI de la Llei reguladora de les hisendes locals.
Rafel Fernández Mallol, Batle de l’Ajuntament de Capdepera, proposo al Ple de la Corporació l’adopció dels següents acords:
Primer: Aprovar inicialment les següents modificacions dels vigents pressuposts:
Crèdit Extraordinari 1
Crèdits de baixa:
| 151 600001 ‘Expropiació Zones Verdes’…………………………… |
4.500 € |
|
|
|
| Es donaria d’alta la següent aplicació: |
|
|
|
|
| 132 633005 ‘Equipament seguretat’................................................. |
4.500 € |
Suplement de crèdit 1
És necessari incrementar els crèdits inicialment prevists a l’aplicació destinada a cobrir les despeses de vestuari de policia. El motiu és la necessitat improrrogable d’adquirir l’equipament d’estiu del cos policial.
L’operació es finançaria amb el romanent de crèdits resultants de l’aplicació destinada a l’expropiació de zones verdes.
Crèdits de baixa
| 151 600001 ‘Expropiació Zones Verdes’......................................... |
10.800 € |
|
|
|
| Crèdits d’alta |
|
|
|
|
| 132 221040 ‘Vestuari’................................................................. |
10.800 € |
Segon- Publicar-lo al BOIB i sotmetre’l a exposició pública durant un termini de quinze dies, durant els quals les persones interessades hi podran presentar reclamacions. La modificació del Pressupost es considerarà definitivament aprovada en el cas que no hi hagi reclamacions i entrarà en vigor una vegada publicada en el BOIB.
No obstant això, el Ple acordarà el que estimi més oportú per als interessos municipals.
VOTACIÓ: SOTMESA A VOTACIÓ LA PROPOSTA, S’APROVA PER 9 VOTS A FAVOR (UCAP-PSOE) I 7 ABSTENCIONS (5 PP, 2 PSM-ENTESA), ja que és DISSET el nombre legal de membres de Consistori i son SETZE els assistents.
La certificació d’aquest acord es fa a reserva de l’aprovació de l’acta.
I perquè així consti, expedeixo aquest certificat, d’ordre i amb el vist-i-plau del Senyor Batle-President Dº Rafel Fernández Mallol, a Capdepera a vint-i-un de juny de l’any dos mil tretze.
Vist-i-plau La Secretaria
El Batle