Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 14924
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 5 de juliol de 2013 mitjançant la qual es corregeixen els errors advertits en els annexos de la Resolució per la qual es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Mitjançant  la Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 18 de juny de 2013 (BOIB núm. 195, de 22 de juny), s’han aprovat les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

2. S’han advertit  errors materials a l’annex 1 (bases de la convocatòria) de la  indicada Resolució, referits a la base  9  que fa referència als apartats del barem de mèrits, a  l’annex 4 de la indicada Resolució, referits a les característiques d’alguns llocs de treball objecte de la convocatòria de proveïment, i a la versió castellana de  l’annex 6 (certificat per a acreditar el requisit de experiència de determinats llocs de treball).

Fonaments de dret

1. L’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú,  estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

2. L’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l’òrgan que hagi dictat l’acte o la disposició.   

Per tot això, d’acord amb la proposta del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels serveis, dict la següent

Resolució

1. Rectificar els errors materials detectats a  l’annex 1 (bases de la convocatòria), a  l’annex 4 (Llocs de feina inclosos a la convocatòria de proveïment)  i de la versió castellana de l’annex 6 (certificat per a acreditar el requisit de experiència de determinats llocs de treball) de la Resolució  de la consellera d’Administracions Públiques de 18 de juny de 2013 (BOIB núm. 195, de 22 de juny), mitjançant la qual es van aprovar les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. La rectificació d’errors s’adjunta com a annex de la Resolució.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 5 de juliol  de 2013

La consellera d’Administracions Públiques
M. Nuria Riera Martos

 

ANNEX

Correcció d’errors

ANNEX 1

Bases

On diu

9. Barem de mèrits

9.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.

9.1.1. Els apartats 1 (grau personal), 2 (valoració de la feina feta en els llocs de feina ocupats en l’Administració), 3 (antiguitat), 4.1 (coneixements orals i escrits de la llengua catalana) i 5.2 (cursos de formació i perfeccionament superats en escoles d’Administració pública o homologats per aquestes) d’aquest barem, fan referència als mèrits de necessària consideració que preveu l’article 13 del Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994, de 28 de març. La valoració d’aquests mèrits s’adequa a la regulació que estableix l’article 14 del Reglament.

9.1.2. Els apartats 4.2 (coneixements d’altres llengües), 5.3 (altres accions formatives), 6 (estudis acadèmics oficials) i 7 (publicacions) d’aquest barem, inclouen els altres mèrits que preveu l’article 15 del Reglament la valoració dels quals s’adequa a les previsions que contenen els articles 15 i 16 del Reglament de provisió de llocs de treball. Aquests mèrits, en conjunt, no poden superar un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de necessària consideració en la corresponent convocatòria.

 

Ha de dir

9. Barem de mèrits

9.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.

9.1.1. Els apartats 1 (grau personal), 2 (valoració de la feina feta en els llocs de feina ocupats en l’Administració), 3 (antiguitat), 4.1 (coneixements orals i escrits de la llengua catalana),  5.2 (cursos de formació i perfeccionament superats en escoles d’Administració pública o homologats per aquestes) i 7 (Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions) d’aquest barem, fan referència als mèrits de necessària consideració que preveu l’article 13 del Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994, de 28 de març. La valoració d’aquests mèrits s’adequa a la regulació que estableix l’article 14 del Reglament.

9.1.2. Els apartats 4.2 (coneixements d’altres llengües), 5.3 (altres accions formatives), 6 (estudis acadèmics oficials) i 8 (publicacions) d’aquest barem, inclouen els altres mèrits que preveu l’article 15 del Reglament la valoració dels quals s’adequa a les previsions que contenen els articles 15 i 16 del Reglament de provisió de llocs de treball. Aquests mèrits, en conjunt, no poden superar un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de necessària consideració en la corresponent convocatòria.

 

 

ANNEX 4

 

Llocs de la convocatòria

Allà on diu:

 

CONSELLERIA / E.A.

CENTRE DIRECTIU

UNITAT

CODI UNITAT

CODI LLOC

NOM DEL LLOC

DESTI-NACIÓ

NÚM. LLOCS

C. ESPECÍFIC

CD

TP

FP

ADMIN

GRUPS

COS-SOS

REQUISITS

OBSERV.

ILLA

CONSELLERIA D'HISENDA I PRESSUPOSTS

SECRETARIA GENERAL

SECRETARIA GENERAL (PALMA)

HSP0110001

F01130500

CAP DE LA SECCIÓ XV

PALMA

1

 9.674,42 €

25

C

C

AA

A1

2501

LLICENCIATURA EN DRET

DE, IN, RDT

MALLORCA

Ha de dir:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CONSELLERIA / E.A.

CENTRE DIRECTIU

UNITAT

CODI UNITAT

CODI LLOC

NOM DEL LLOC

DESTI-NACIÓ

NÚM. LLOCS

C. ESPECÍFIC

CD

TP

FP

ADMIN

GRUPS

COS-SOS

REQUISITS

OBSERV.

ILLA

CONSELLERIA D'HISENDA I PRESSUPOSTS

DIRECCIÓ GENERAL DEL TRESOR, POLÍTICA FINANCERA I PATRIMONI

CENTRAL DE CONTRACTACIÓ (PALMA)

HSP0310002

F01130500

CAP DE LA SECCIÓ XV

PALMA

1

 9.674,42 €

25

C

C

AA

A1

2501

LLICENCIATURA EN DRET

DE, IN, RDT

MALLORCA

 

 

 

 

ANNEX 6

CERTIFICAT PER A L'ACREDITACIÓ D’EXPERIÈNCIA EXIGIDA COM A REQUISIT PER OCUPAR UN LLOC DE FEINA,

.....................................................................................................................(nom i llinatges) SECRETARI/SECRETÀRIA GENERAL DE LA CONSELLERIA ........................................................................ O DE L'ORGANISME AUTONOM  (*)  ...........................................

 

(assenyalar el que correspongui)

(  ) Atès que des de .......................fins a ............, he exercit/ vinc exercint aquest mateix càrrec.

(  ) D'acord amb els antecedents que consten a aquesta conselleria/organisme on va prestar/ha prestat  aquestes funcions.

(  ) Ateses les manifestacions per escrit del Sr/ la Sra .................................................................

.......................................................................................... cap de (Departament/servei/unitat...) ............................................................................ des de .................... fins a ..................................... de la direcció general ................................................................................/o de la secretaria general de la conselleria ........................................................................., on va estar/ha estat adscrit el funcionari o funcionària.

(  ) Ateses les manifestacions per escrit del Sr/ la Sra ....................................................................................................... cap de la unitat de personal de la conselleria........................................................ des de ............................. fins a  ......................................., on va estar/ha estat adscrit el funcionari/o la funcionària acomplint les seves funcions.

(  ) Atès .....................................................................................................................................................................................................

 

CERTIFIC QUE

a) El funcionari/ la funcionària ................................................................................................... (nom i llinatges), amb núm. de productor ......................, del Cos, escala ..................................... (actual), del Grup .................................., mentre ocupava el lloc base del Cos, escala o plaça ……………........…………………, amb el codi de lloc de feina …………………… … i nivell de complement de destinació.......... va ser adscrit :

— des de .......... de .............. de ........ fins a ............ de ..................... de ...........

— a la unitat .............................................................................................................de la Direcció General /secretària general/ organisme autònom (*) (especificar denominació) ....................................................................

— acomplint les funcions de l’àrea .................................................................................

b) El funcionari/ la funcionària ....................................................................................................(nom i llinatges), amb núm. de productor ......................, del Cos, escala ................................. (actual), del Grup .................., mentre ocupava el lloc .......................................... del Cos, escala o plaça …………………...……………, amb el codi de lloc de feina ……………………… i nivell de complement de destinació ........................ va  estar

— des de ........... de ........…..... de ........ fins a ............ de ..................... de...........

— a la unitat ………........................................……………………………. de la Direcció General /secretària general/ organisme autònom (*) (especificar denominació) ....................................................................

— acomplint les funcions de l’àrea........................................................distintes de les del seu lloc, d’acord amb la base  6.2 lletra f) paràgraf tercer.

 

I per què consti, expedesc aquest certificat a petició de la persona interessada, als efectes d'acreditar l'experiència en alguna àrea exigida com a requisit d'un lloc de feina, en sistemes de provisió de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

........................................, ............de ..................de 2013

(rubrica) (segell)

 

(*)Inclou també a les entitats del sector públic autonòmic amb personal funcionari adscrit, quan a aquestes i només per funcions realitzades en llocs de personal funcionari.