Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 14909
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de canvi de denominació de dos llocs de feina del Consell de Mallorca reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal
Versió PDF
Fets
1. El Consell de Mallorca ha remès una Resolució de 20 de juny de 2013 en la qual sol•licita el canvi de denominació dels llocs de feina següents:
— L’adjunt a secretaria (classe 1a), adscrit al SAT, passa a dir-se secretari-ària adjunt-a (classe 1a), ubicat al Departament de Presidència/Secretaria General.
— L’adjunt a la intervenció (classe 1a), adscrit al SAT, passa a denominar-se interventor–a adjunt-a (classe 1a), ubicat al Departament d’Hisenda i Funció Pública/Direcció Insular d’Hisenda i Funció Pública/Intervenció.
2. El Ple de la corporació va aprovar la modificació de la relació dels llocs de feina el 20 de novembre de 2001 (BOIB núm. 154, de 25 de desembre) en el cas del lloc de la secretaria adjunta, i el 25 de febrer de 2013 (BOIB núm. 33 de 9 de març) en el cas del lloc de la intervenció adjunta.
3. En data 26 de juliol de 2013, el director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis ha dictat la proposta de resolució corresponent.
Fonaments de dret
1. El punt 4 de la disposició addicional segona de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, preveu l’existència d’un registre de funcionaris amb habilitació de caràcter estatal en el qual s’hauran d’inscriure els nomenaments efectuats per les comunitats autònomes, les situacions administratives, les preses de possessió, els cessaments i les incidències que afectin la carrera professional dels funcionaris esmentats.
2. L'article 9 a del Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix l'exercici de la competència en matèria de funcionaris amb habilitació de caràcter estatal a la Conselleria d'Administracions Públiques, mitjançant la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Anotar el canvi de denominació dels llocs de feina esmentats en el registre integrat de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de la manera següent:
— El lloc “Adjunt a secretaria, classe 1a, adscrit al SAT” passa a denominar-se “Adjunt a secretaria, classe 1a” [13516].
— El lloc “Adjunt a la intervenció, classe 1a, adscrit al SAT” passa a denominar-se “Adjunt a la intervenció, classe 1a” [13518].
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i traslladar la publicació al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.
3. Notificar aquesta Resolució al Consell de Mallorca i al Col•legi Oficial de Secretaris, Interventors i Tresorers d’aquesta comunitat autònoma.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà que s’hagi publicat, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació de la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Marratxí, 30 de juliol de 2013
La consellera
Maria Núria Riera Martos