Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 14847
Departament d'Infraestructures. Expedient 1282/2013. Plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la contractació del servei de dipòsit, transport i lloguer de taules, cadires, torradores i tanques per a esdeveniments institucionals i festes municipals
Versió PDF
Departament d'Infraestructures. Plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la contractació del subministrament del Servei de dipòsit, transport i lloguer de taules, cadires, torradores i tanques per a esdeveniments institucionals i festes municipals.
Per la Junta de Govern en sessió de data 24 de juliol de 2013 es va aprovar l’inici de l’expedient per a la contractació del Servei de dipòsit, transport i lloguer de taules, cadires, torradores i tanques per a esdeveniments institucionals i festes municipals, amb un pressupost màxim de licitació de 290.400,00 € IVA inclòs.
Conformement al que disposa la normativa aplicable, es publica aquest anunci perquè se’n prengui coneixement i per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 29 de juliol de 2013
La TAG cap del Servei
pd Decret de batlia núm. 22906 de 1/12/2011
(BOIB núm.187 de 15/12/2011)
Catalina Gordiola Juncadella