Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 14798
Correcció d’errors de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 per la qual es designen els membres del Tribunal qualificador del concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu especialista d’àrea de neurofisiologia clínica del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari d’Eivissa (Hospital Can Misses) (BOIB núm. 53, de 20 d’abril de 2013)
Versió PDF
Antecedents
1.En el BOIB núm. 53, de 20 d’abril de 2013, es va publicar la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 per la qual es designen els membres del Tribunal qualificador del concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu especialista d’àrea de neurofisiologia clínica del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari d’Eivissa.
2.S’han advertit errors en l’annex I, relatius al primer llinatge del president/presidenta suplent del Tribunal qualificador del procés selectiu corresponent a la categoria FEA de neurofisiologia clínica.
1.L’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que “així mateix, les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.”
2.L’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l’òrgan que ha dictat l’acte o la disposició.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.Rectificar els errors observats en l’ Annex I de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 per la qual es designen els membres del Tribunal qualificador del concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de facultatiu especialista d’àrea de neurofisiologia clínica del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari d’Eivissa (BOIB núm. 53, de 20 d’abril de 2013).
2.Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 17 de juliol de 2013
El director general
Miguel Tomás Gelabert
Per delegació del conseller de Salut, Família i Benestar Social(BOIB núm. 48/2008)
ANNEX
Correcció d’errors
En l’annex I:
On diu:
Tribunal qualificador del procés selectiu corresponent a la categoria FEA de neurofisiologia clínica
President/presidenta
Suplent: M. Jesús Escarelles Marco
Ha de dir:
Tribunal qualificador del procés selectiu corresponent a la categoria FEA de neurofisiologia clínica
President/presidenta
Suplent: M. Jesús Estarelles Marco