Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'EIVISSA
Núm. 14775
Publicació de les Bases Reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’Associacions de Veïns
Versió PDF
Aprovades per la Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 18 de juliol de 2013, les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’Associacions de Veïns, i es fan públiques per generar el coneixement, text íntegre de les quals es publica a continuació:
BASES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DE LES ASSOCIACIONS DE VEÏNS
Article 1 – Objecte
L’objecte d’aquestes bases especifiques és la regulació de la convocatòria pública municipal per a la concessió de subvencions en matèria d’associacions de veïns del municipi d’Eivissa per l’any 2013, orientada a aquelles activitats que tinguin previstes desenvolupar les associacions de veïns en el programa anual.
Article 2 - Entitats beneficiaries.
Poden sol·licitar i, en el seu cas, ser beneficiàries de les subvencions a les quals es refereixen aquestes bases:
Les associacions de veïns legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Associacions veïnals de l'Ajuntament d'Eivissa amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d’instàncies i que compleixin els requisits d’aquestes bases.
Els beneficiaris d’aquestes subvencions seran exclusivament les associacions de veïns.
S’entén com associació de veïns una agrupació de persones que conviuen a una mateixa comunitat, que vendria a ser un barri o urbanització i que s’organitzen de forma legal per ocupar-se dels problemes comuns i impulsar la cultura i l’educació entre d’altres coses.
Article 3 - Termini de presentació de les sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des del dia següent a la seua publicació al BOIB
Article 4 - Documentació a presentar
1 – La sol·licitud es realitzarà mitjançant la presentació de l’imprès d’instància normalitzat, Model 52, adjuntant la documentació corresponent, al Registre General de l’Ajuntament, o bé a través d’alguna de les formes autoritzades a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
2 – La documentació i/o les dades que haurà d’acompanyar la sol·licitud serà la indicada a l’imprès d’instància normalitzat, annex a la present convocatòria.
3 - En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament requerirà l’esmena en un termini de deu dies. Transcorregut aquest termini sense que la entitat sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tindrà per desistida de la seua petició i s'arxivarà l'expedient.
Article 5 - Procediment per a la concessió de la subvenció.
1 – Inici
El procediment de concessió de subvencions s'iniciarà mitjançant la presentació d'una instància en la qual es sol·liciti la subvenció, s'especifiqui l'activitat a subvencionar i es declari el caràcter amb què la persona o entitat sol·licitant actua.
2 - Instrucció
El procediment de concessió de subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva. Tindrà la consideració de concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitzi a partir de la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d'establir una prelació entre les mateixes d'acord amb els criteris de valoració fixats en aquesta convocatòria i adjudicar, amb el límit fixat i dins del crèdit disponible, aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicació dels citats criteris.
En cas que la sol·licitud o la documentació siguin incorrectes o incompletes, l'Ajuntament requerirà la seua esmena en un termini de deu dies. Transcorregut aquest termini sense que l’entitat sol·licitant hagi donat compliment al requeriment, se la tindrà per desistit de la seua petició i s'arxivarà l'expedient.
Atesos l’expedient i l’informe de l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor ha de formular la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es notificarà als interessats mitjançant la seva publicació al tauler d’anuncis de la Corporació i, en el seu cas, a la pàgina web municipal, a més de en la forma que pugui establir la convocatòria corresponent, amb un termini de deu dies per formular al·legacions.
Es podrà prescindir de l’audiència quan no figuri al procediment ni siguin tengudes en compte altres fets que els adduïts per les persones interessades. En aquest cas, la proposta de resolució formulada tendrà el caràcter de definitiva.
La competència per atorgar les subvencions corresponen als òrgans fixats a l'article 9.
3 – Resolució
L'acte que resolgui el procediment de concessió de la subvenció serà motivat i expressarà el sol·licitant o la relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció i la quantitat atorgada. Així mateix es farà constar de manera expressa la desestimació de la resta de sol·licituds.
4 - Publicitat de les subvencions concedides
L’acord de resolució del procediment de concessió es notificarà les entitats interessades en el lloc per elles indicat i es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears, indicant la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s’imputen, l’entitat beneficiaria, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció. No serà necessari aquesta publicació al BOIB quan els imports de les subvencions concedides, individualment considerades siguin de quantia inferior a 3.000 €. En aquests casos la publicació al BOIB es substituirà per la publicitat al tauler d’anuncis de la Corporació i en la pàgina web municipal.
5 – Termini per resoldre i efectes del silenci
El termini per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos des de la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds. Si en aquest termini no s’hagués produït resolució expressa s'entendrà decaiguda per silenci negatiu la sol·licitud de subvenció.
Article 6 - Criteris Objectius de concessió
De conformitat amb el que disposa a l’article 17.3.e) de la Llei general de subvencions, les sol·licituds presentades es valoraran i seleccionaran tenint en compte els següents criteris objectius de valoració:
a- Sol·licitants:
- Una única Associació veïnal 1 punt
- Presentació conjunta per més d’una associació 3 punts
b - Destinataris:
- Només a membres de l’Associació 1 punt
- Obert a totes les persones del municipi 3 punts
c – Numero de Socis:
- Associacions fins a 50 socis 1 punt
- Associacions de 51 a 100 socis 2 punts
- Associacions de 101 a 150 socis 3 punts
- Associacions de 151 a 200 socis 4 punts
- Associacions de més de 201 socis 5 punts
El numero de socis s’acreditarà mitjançant certificat emes per l’associació.
d.- Aportació econòmica del sol·licitant:
- Inferior al 15%: 1 punt
- Entre el 16% i el 30%: 2 punts
- Entre el 31% i el 50% 3 punts
- Més del 50% 5 punts
e - Nombre de beneficiaris participants directes en les accions del projecte (excepte festes del barri).
- 1 a 30 persones 1 punt
- 31 a 50 persones 2 punts
- 51 a 99 persones 3 punts
- Més de 100 persones 4 punts
f - L’organització d’activitats que potencien els següents valors:
- Civisme, prevenció de conflictes, foment de la cultura, promoció de l’educació i formació, defensa de l’equitat entre dones i homes, promoció de la dona, foment de la solidaritat, integració i interculturalitat, foment d’una ciutat sostenible. fins a 5 punts.
g- Festes
- Per la realització de festes de barri fins a 5 punts.
h - Característiques dels projectes:
- Origen i necessitat de la iniciativa fins a 3 punts.
- Adequació del pressupost a les activitats plantejades fins a 3 punts.
- Adequació de les activitats als objectius previstos fins a 3 punts.
- Col·laboració de personal voluntari fins a 3 punts.
- Les accions o projectes innovadors fins a 3 punts.
- Import del pressupost de l’activitat fins a 3 punts
Article 7 - Quantitat de la subvenció
L’import global del crèdit disponible per distribuir entre les entitats beneficiaries de la subvenció es determina sobre la base de l’assignació, que als Pressupostos Generals es fa al programa de Participació Ciutadana de 90.000,00-€ que contempla aquesta convocatòria, el 50% d’aquest import s’imputa dins de l’aplicació pressupostària 2013 924 48901 i el 50% restant s’imputarà a l’exercici de l’any 2014.
La quantia de la subvenció es determinarà d’acord als següents criteris:
La quantia de les subvencions es determinarà en funció de l’import global de la convocatòria i de la valoració total en punts de les sol·licituds, dividint l’import global entre el nombre de punts de valoració totals de totes les sol·licituds, el que donarà el valor en euros del punt. La quantia individual a concedir es calcularà de la següent forma: valor en euros del punt multiplicat per la valoració individual de la subvenció, sempre tenint en compte els límits establerts.
Es considera despesa subvencionable als efectes d’aquesta convocatòria aquelles que responguin a la naturalesa de l’activitat subvencionada, i es realitzin en el termini establert entre l’1 de gener de 2013 i 31 de d’octubre de 2013.
De conformitat amb l’article 58.2 del RD 887/2006, a més de la quantitat total màxima dels crèdits disponibles, es podrà fitxar una quantia addicional que no requerirà d’una nova convocatòria per a la seva aplicació a la concessió de subvencions, en cas d’haver-se incrementat el import del crèdit pressupostari disponible com conseqüència d’una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit. La distribució de l’increment es realitzarà proporcionalment a la puntuació obtinguda per cada projecte presentat.
La convocatòria haurà de fer constar expressament que l’efectivitat de la quantia addicional queda condicionada a la declaració de disponibilitat del crèdit com a conseqüència de les circumstàncies abans assenyalades i, si escau, prèvia aprovació de la modificació pressupostària que procedeixi, en un moment anterior a la resolució de la concessió de la subvenció.
Article 8. – Despeses elegibles per les subvencions de les Associacions de Veïns:
1 - Festes: Contractació d'artistes, equips de so, llums, camerinos, sanitaris mòbils, carpes, escenaris, despeses de transport, muntatges, càterings, seguretat, focs artificials, decoració, assegurances, neteja, ports, compres de productes peribles per menjars , festes, obsequis per regalar, trofeus, plaques per a concursos, excursions, projeccions cinematogràfiques, teatres, sanitaris portàtils, generadors, preses d'aigua, publicitat, begudes no alcoholiques.
2 - Tallers: materials per a la realització dels mateixos (materials de papereria, ferreteria, decoració, activitats plàstiques, etc ..., monitors, assegurances, taules, cadires, exposicions, petits electrodomèstics de bricolatge, taulers, vestuaris, lloguer espai per els tallers, trofeus, plaques, excursions, disfresses, decoració, publicitat, festes de fi de tallers o cursos, diplomes,
3 - Despeses Globals: Llum, aigua, clavegueram, alarma, telèfon, neteja, compra d'electrodomèstics i mobiliari per al local, seguretat, gestoria, comptabilitat, assegurança de responsabilitat civil, gerència, manteniment d'edificis, actes protocol·laris, material d'oficina.
4-Despeses Noves Tecnologies: En aquest apartat únicament se subvencionarà la compra d'ordinadors, impressores, fax, despeses d' ADSL, reparació d'ordinadors, creació i manteniment de pàgines web de l'associació.
5 - Altres: Altres accions presentades i pressupostades en la petició de subvencions. Aquestes poden estar relacionades amb activitats molt diverses per la qual cosa és complicat especificar quin tipus de despesa. Exemple Activitat: Jornades sobre:, Artesania Medieval, Educació juvenil, ...
Despeses elegibles: conferenciants, viatges, avió, hotel, dietes, taxis, material per als assistents,... .
6- L’impost sobre valor afegit (IVA).
No es consideren subvencionables:
DOCUMENTACIÓ PER A JUSTIFICAR LA SUBVENCIÓ.
La justificació de la subvenció concedida es realitzarà, mitjançant la presentació de la següent documentació:
1.-Instància o formulari M 159 V
2.-Una memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats i dels resultats obtinguts. (ANNEX I)
3.-Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que ha de contenir:
1. Una relació classificada de les despeses de l’activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i, en el seu cas, data de pagament. En cas que la subvenció s’atorgui d’acord a un pressupost, s’ha d’indicar les desviacions les desviacions esdevingudes. (ANNEX II).
2. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a que es fa referència en el paràgraf anterior i, en el seu cas, la documentació acreditativa de pagament, o el segell de pagat al comptat a la factura. Les factures han de recollir la firma del representant de l’Entitat, així com un segellat amb la lectura “Subvencionat per l’Ajuntament d’Eivissa”.
3. Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import i la seva procedència.
4. Declaració responsable firmada per el President de la associació, i expedida per el Secretari de la Associació de Veïns, en la que s’acreditarà que la despesa per el que es va concedir la subvenció s’ha realitzat en la seva totalitat (ANNEX III).
5. Declaració responsable, firmada per el President de l’Associació, i expedida per el Secretari de l’Associació altres sol·licituds de subvenció per la mateixa activitat (ANNEX IV).
6. Certificat acreditatiu que l’entitat és al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries davant de l’ AEAT i la Tresoreria General de la Seguretat Social, o autorització expressa per a la seva consulta per part de l’Ajuntament d’Eivissa ( ANNEX V).
Article 9 – Composició de l’òrgan col·legiat (comissió de valoració) per a la concessió de subvencions
De conformitat amb el regulat pels òrgans col·legiats al títol II, articles 22 a 27 de la Llei 30/1992, de regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l’òrgan col·legiat estirà format per:
7. La regidora de Benestar Social, Participació Ciutadana.
8. La regidora de Cultura, Patrimoni, Recursos Humans i Festes.
9. Un Tècnic de l’Àrea de Participació Ciutadana.
10. Un auxiliar administratiu que actuarà com a secretari de la comissió sense vot.
Article 10 – Òrgans competents per a l’autorització i disposició de subvencions
De conformitat amb l’establert a la base 46a, punt 5è, d’execució dels pressupostos, l’òrgan competent per l’autorització i disposició de les subvencions serà la Junta de Govern Local.
Article 11 – Compatibilitat amb altres ajudes o subvencions per a la mateixa finalitat
Les ajudes rebudes per aquesta convocatòria són compatibles amb la percepció d’altres ajudes procedents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l’activitat subvencionada, d’acord amb el previst a l’article 19.3 de la Llei general de subvencions.
No seran subvencionables les activitats o projectes que ja reben aportació econòmica d’aquesta o altra regidoria de l’Ajuntament d’Eivissa.
Serà obligació de les persones beneficiàries de les ajudes informar l'Ajuntament d'Eivissa de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’activitat objecte de subvenció i aquesta comunicació s’haurà d’efectuar així com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l’aplicació donada als fons percebuts.
Article 12 – Termini i forma de justificació
1 – Període màxim de justificació.
S’estableix com període màxim per la justificació el 31 d’octubre de 2013.
2 – Forma de justificació de la subvenció.
Les persones o entitats beneficiàries tenen l’obligació de justificar davant l'òrgan concedent l’aplicació dels fons percebuts a la finalitat que va servir de fonament a la concessió de la subvenció, en la forma i en els terminis establerts a les presents bases.
Amb caràcter general, l’import de les subvencions s’ha d’abonar una vegada justificat l’acompliment de la finalitat per a la qual es varen concedir.
Per percebre la subvenció cal presentar l’Ajuntament la següent documentació:
Article 13 - Obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions
Les entitats subvencionades adquireixen les següents obligacions:
- Presentar els documents recollits en l’article anterior, en l’article 30 de la Llei general de subvencions i el que específicament es determini a aquesta convocatòria.
- Presentar tota la documentació que li sigui sol·licitada en relació amb les facultats de control de l’activitat subvencionada.
- Fer constar en qualsevol acte o acció de difusió del projecte o activitat subvencionada que aquest es realitza amb la col·laboració de l'Ajuntament d’Eivissa.
- Comunicar a l’Ajuntament qualsevol alteració o modificació que es produeixi a la seua execució.
- Mantenir les condicions i elements declarats al projecte que varen servir de base per atorgar la subvenció.
- Les activitats desenvolupades i la publicitat de les mateixes, han de respectar el principi d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes.
- Tota la documentació o material de publicitat que es generi a les activitats desenvolupades, haurà de ser en català.
Article 14 - Pagament
El pagament de la subvenció s’efectuarà amb l'avançament d’un 50% de la quantitat subvencionada, quedant exemptes les associacions de presentar la garantia o aval corresponent. El restant 50% s'abonarà un cop justificades la totalitat de les despeses de l'activitat subvencionada, en el primer trimestre de l’any 2014.
En cas que s'hagi satisfet una bestreta i que la subvenció sigui anul·lada o reduïda a un import inferior al de la bestreta, el beneficiari restarà obligat a reintegrar a l'Ajuntament la totalitat o l'excés sobre el que l'hi correspon.
Article 15 - Causes de reintegrament
Com a conseqüència de la revocació pertoca reintegrar totalment o parcialment l’ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l’exigència de l’interès de demora, en els casos següents:
a) L’incompliment de la finalitat per a la qual es concedí l’ajuda.
b) L’obtenció de l’ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s’alterin les condicions tengudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l’entitat beneficiària.
c) L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts.
d) La negativa a sotmetre’s a les actuacions de control previstes o l’obstrucció injustificada d’aquestes actuacions.
Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.
Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes municipals, mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.
Article 16- Minoració de la quantitat concedida
Quan l'import justificat per l'interessat, amb motiu de la rendició del compte justificatiu de les despeses sigui inferior a la quantitat concedida, l’Ajuntament d’Eivissa haurà de minorar l’import de la subvenció, exigint, si escau, el reintegrament de les quantitats indegudament percebudes.
Article 17 – Legislació, publicació i vigència de les Bases
Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, per l’ordenança general reguladora de les bases per a l’atorgament de subvencions vigent a l’Ajuntament d'Eivissa (BOIB 81 de 10 de juny de 2008, modificat BOIB 25 de 13 de febrer de 2010) la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003 i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.
Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor a l’endemà de la seua publicació. Tindran vigència durant l’exercici d’aquesta i fins a la pròxima convocatòria.
Eivissa, 9 d’abril de 2013
La Regidora de Benestar Social i Participació Ciutadana
Miriam Valladolid Portas
SOL·LICITUD D’AJUDA ECONÒMICA – Àrea: PARTICIPACIÓ CIUTADANA
|
ENTITAT SOL·LICITANT |
|
|
||||||
| Raó Social: [Solicitante_razónsocial]
|
CIF:[Solicitante_CIF] |
|||||||
| Adreça:[Solicitante_dirección]
|
Núm.[...] |
Bloc:[..] |
Escala:[...] |
Pis:[...] |
Porta:[...] |
|||
| Municipi:[Solicitante_municipio]
|
Província:[Solicitante_provincia] |
CP:[Solicitante_CP] |
||||||
| Telèfon 1:[Solicitante_tlf] |
Fax:[...] |
Correu electrònic: [...] |
||||||
| Número Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa:[...] |
Com voleu rebre la notificació? ( )Fax ( )Correu postal ( )Correu electrònic |
|||||||
|
PERSONA REPRESENTANT |
|
|
||||||
| President/a (nom i llinatges): [Solicitante_presidente] |
Document d’identitat: [Solicitante_presidente_dni] |
|||||||
| Secretari/ària (nom i llinatges): [Solicitante_secretario] |
Document d’identitat: [Solicitante_secretario_dni] |
|||||||
|
SOL·LICITUD PER AL PROJECTE O ACTIVITAT |
|
|
||||||
|
DECLARA/EN: que desitgen realitzar les següents activitats per a les quals sol•liciten subvenció: ...........................................………………………………………………………………………..................................................................... a) Que l’entitat es troba al corrent del compliment de les seues obligacions tributàries amb l’Ajuntament i igualment davant l’Administració de l’Estat i de la Seguretat Social, autoritzant l’administració concessionària de la subvenció a recavar en el meu nom dites dades de conformitat amb l’article 23.3 de la LGS. b) Que l’entitat i els seus o les seues representats no es troben compresos en cap dels supòsits de prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària de subvencions establerts a l’article 13.2 i 3 LGS. c) Que l’entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini.
ES COMPROMET/EN: a desenvolupar les activitats que són objecte de subvenció i les obligacions que li corresponen com a beneficiari/ària d’aquesta subvenció, establertes amb caràcter general en l’article 14 de la Llei 38/2003 general de subvencions (executar el projecte, justificació de fons, sotmetre’s a les actuacions de comprovació, presentar documentació requerida, etc.), comunicar a l’Ajuntament d'Eivissa l’obtenció de subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions o ens públics.
SOL·LICITA/EN La concessió d’una subvenció per a les activitats presentades, per un import de [Expediente_ImporteSolicitar] €
|
||||||||
| DOCUMENTS QUE ADJUNTEN |
|
|
||||||
| __ Memòria justificativa del projecte o activitats que es pretenen realitzar __ Actualització de dades d’inscripció en el Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa __ Fotocòpia DNI/CIF de l’entitat i dels seus representants __ Imprès d’alta o modificació de dades bancàries de l’Ajuntament d'Eivissa __ Més documentació ....................................................................................................................................................... |
||||||||
Eivissa, d de 200
El/la president/a Segell de l’entitat El/la secretari/ària
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
| MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DEL PROJECTE (presenti un full per a cada programa) |
|
|
|
| ENTITAT: |
|||
| PROGRAMA: |
|||
|
MEMÒRIA DE SOL·LICITUD |
|
|
|
|
Descripció de les activitats a realitzar, calendari i persones a qui van dirigides
Objectius a aconseguir
Motius pel quals sol·licita la subvenció
|
|||
|
PRESSUPOST DE L’ACTIVITAT |
|
|
|
| INGRESSOS |
DESPESES |
||
| 1. Persones participants: |
1. Personal: |
||
| 2. Subvenció municipal prevista: |
2. Transports: |
||
| 3. Fons propis de l’entitat: |
3. Materials: |
||
| 4. D’altres (especificar): |
4. Publicitat: |
||
| 5. |
5. Altres despeses: |
||
| TOTAL INGRESSOS: € |
TOTAL DESPESES: € |
||
JUSTIFICACIÓ DE SUBVENCIÓ DE LA REGIDORIA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA
| ENTITAT SOL·LICITANT |
|
|
|
|
|
|
|||||||
| Nom:
|
Document d’Identitat: |
||||||||||||
| Domicili:
|
Núm.: |
Bloc: |
Escala: |
Pis: |
Porta: |
||||||||
| Municipi:
|
Província: |
CP: |
|||||||||||
| Altres (Polígon, nom de la casa, etc.):
|
Correu electrònic: |
||||||||||||
| Telèfon:
|
Fax: |
Mòbil:
|
|||||||||||
| Número Registre Entitats Veïnals de l’Ajuntament d’Eivissa: |
Com voleu rebre la notificació?: ( )Fax ( )Correu postal ( )Correu electrònic |
||||||||||||
| PERSONA REPRESENTANT |
|
|
|
|
|
|
|||||||
| President/a (nom i llinatges):
|
Document d’Identitat: |
||||||||||||
| Secretari/ària (nom i llinatges):
|
Document d’Identitat: |
||||||||||||
| SOL·LICITUD DE JUSTIFICACIÓ |
|
|
|
|
|
|
|||||||
| CERTIFIQUEN: 1. Que s’ha realitzat el programa/activitat: .................................................................................... …………………………………………………....……………............................................................., subvencionat amb ....................................... mitjançant acord de ............................................... de data ....................................... 2 . Que el cost total de l’activitat/programa és de .......................................€ i s’ha finançat de la següent forma: Aportació entitat: .......................................................... € Aportació sol·licitada: ................................................... € Altres ajudes sol·licitades: ............................................ € SOL·LICITEN ( ) L’aprovació de la justificació presentada. ( ) L’ingrés de la quantitat. |
|||||||||||||
| DOCUMENTS QUE ADJUNTEN |
|
|
|
|
|
|
|||||||
| ( ) Memòria justificativa del projecte. ( ) Llista de justificants i la seua relació amb el programa subvencionat. ( ) Factures i altres documents originals o còpies acarades per la Intervenció de l’Ajuntament d’Eivisssa, que acrediten la destinació de la subvenció. ( ) Informe de l’AEAT i de la Tresoreria General de la Seguretat Social d’estar al corrent de les obligacions tributàries o autorització expressa perquè l’Ajuntament d’Eivissa les consulti o declaració responsable signada en cas de subvencions que no superen en la convocatòria l'import de 3.000 € (art.24.4 del R.D. 887/2006) ( ) Més documentació .................................................................................................................. |
|||||||||||||
Eivissa, d de 20
El/la president/a Segell de l’entitat El/la secretari/ària
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
ANNEX 1
MEMÒRIA D'ACTUACIÓ DEL PROJECTE
(Amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts)
| SOBRE L'ENTITAT |
|
|
|
| Nom de l'entitat: |
NIF: |
||
| Persona responsable: |
|||
| Nom projecte: |
Codi: |
||
| Indicau a quina convocatòria es va finançar: |
|||
| Breu descripció: |
|||
|
SOBRE EL PROJECTE A JUSTIFICAR |
|
|
|
| Denominació:
|
|||
| Descripció del projecte executat: (Indicant les modificacions que s'hagin produït respecte del projecte presentat a la convocatòria i els motius)
|
|||
| Àmbit temàtic i programa: |
|||
| Lloc de realització de l'activitat o servei: |
|||
| Destinataris del projecte: (Quins han estat els destinataris del projecte i quina ha estat la seva participació en el procés de definició, execució i seguiment, i nombre de residents al municipi d'Eivissa que s'han beneficiat del projecte)
|
|||
| Objectius:
|
|||
| Activitats realitzades:
|
|||
| Avaluació i seguiment, resultats:
|
|||
| Pla de comunicació i difusió:
|
|||
| RECURSOS UTILITZATS PER DESENVOLUPAR EL PROJECTE |
|
|
|
| Recursos humans propis de l'entitat:
|
|||
| Recursos humans aliens a l'entitat:
|
|||
| Infraestructures pròpies:
|
|||
| Infraestructures alienes en règim de lloguer o compra:
|
|||
| Recursos materials:
|
|||
|
VALORACIÓ QUALITATIVA I CONCLUSIONS DEL PROJECTE EXECUTAT |
|
|
|
|
|
|||
Eivissa, d de 20
El/la president/a Segell de l'entitat El/la secretari/a
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
ANNEX 2
| RELACIÓ DE FACTURES |
||||
|
NÚMERO |
PROVEÏDOR/ORA |
CONCEPTE |
IMPORT |
|
| BASE |
IVA |
|||
| 1 |
|
|
|
|
| 2 |
|
|
|
|
| 3 |
|
|
|
|
| 4 |
|
|
|
|
| 5 |
|
|
|
|
| 6 |
|
|
|
|
| 7 |
|
|
|
|
| 8 |
|
|
|
|
| 9 |
|
|
|
|
| 10 |
|
|
|
|
| 11 |
|
|
|
|
| 12 |
|
|
|
|
| 13 |
|
|
|
|
| 14 |
|
|
|
|
| 15 |
|
|
|
|
| 16 |
|
|
|
|
| 17 |
|
|
|
|
| 18 |
|
|
|
|
| 19 |
|
|
|
|
| 20 |
|
|
|
|
| TOTAL |
|
|
|
|
ANNEX 3
DECLARACIÓ RESPONSABLE
Sr./Sra........................................................................................................................................
President/a de ...........................................................................................................................
en relació amb la justificació de la subvenció concedida per l'Ajuntament d'Eivissa, en virtut del conveni subscrit en data ..................................
DECLAR SOTA LA MEUA RESPONSABILITAT QUE:
PRIMER. Les despeses per a les quals s'ha concedit la subvenció s'han realitzat íntegrament.
SEGON. Que l'import de la subvenció/subvencions concedida/des no supera l'import total de les despeses realitzades, i que les aportacions han estat destinades a les depeses objecte de la subvenció.
I perquè així consti davant l'Ajuntament d'Eivissa, als efectes de la justificació de la subvenció concedida per aquesta institució, firm aquesta declaració.
Eivissa, d de 20
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
ANNEX 4
DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE ALTRES SOL·LICITUDS DE SUBVENCIÓ PER A LA MATEIXA ACTIVITAT
Sr./Sra........................................................................................................................................
Càrrec:.......................................................................................................................................
Entitat Sol·licitant.......................................................................................................................
núm.:..................Direcció:..........................................................................................................
Localitat:........................................................ Codi Postal:........................................................
DECLAR SOTA LA MEUA RESPONSABILITAT QUE:
PRIMER. No he sol·licitat ni obtingut cap subvenció per al mateix projecte d'altres entitats públiques ni privades.
SEGON. He sol·licitat o obtingut subvenció per al mateix projecte d'altres entitats públiques o privades.
| Entitat |
Subvenció sol·licitada |
Subvenció concedida |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eivissa, d de 20
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
ANNEX 5
AUTORITZACIÓ PER ACCEDIR A LES DADES DE L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA
|
Persona que autoritza |
|
|
|
|
|
|||||||
| Nom i llinatges:
|
Document d’identitat: |
|||||||||||
| Adreça:
|
Núm.: |
Bloc: |
Escala: |
Pis: |
Porta: |
|||||||
| Municipi:
|
Província: |
CP: |
||||||||||
| Altres (Polígon, nom de la casa, etc.):
|
Correu electrònic: |
|||||||||||
| Telèfon:
|
Fax: |
Mòbil:
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
| Tràmit pel qual autoritza la sol·licitud i recepció d’informació de l’Agència Tributària:
___________________________________________________________________________
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Autoritz
l’Ajuntament d’Eivissa perquè pugui sol·licitar i rebre informació de l’Agència Tributària que acrediti: ( ) Que estic al corrent d'obligacions tributàries ( ) La meva declaració de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques en el marc del Conveni de col·laboració entre l’Agència Estatal d’Administració Tributària i la Federació Espanyola de Municipis en matèria d’intercanvi d’informació tributària i col·laboració en la gestió recaptatòria amb les Entitats Locals, de 15 d’abril de 2003, al qual s’adherí l’Ajuntament d’Eivissa, per acord del seu òrgan de govern de 22 de desembre de 2004.
|
||||||||||||
Eivissa, d de 20
(Signatura)
EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA
RECURSOS:
Contra aquest acte que posa fi a la via administrativa els interessats podran interposar recurs de reposició (amb caràcter potestatiu) o impugnar-lo directament davant la jurisdicció contenciosa administrativa (art.109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre).
Si s'opta per la interposició del recurs de reposició, es farà davant l'òrgan municipal que va dictar l'acte i en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà a aquell en què en tengui lloc la notificació, havent de tenir en compte que la interposició impedirà, fins a la seua resolució expressa o desestimació presumpta, la utilització de la via contenciosa administrativa. El recurs haurà de resoldre's i notificar-se en el termini d'un mes, entenent-se desestimat i quedant expedida la via contenciosa administrativa en cas contrari. En el cas que es vulgui interposar recurs contenciós administratiu directament es farà davant el Jutjat del Contenciós Administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà a aquell que es publiqui aquesta convocatòria en el BOIB. Tot això sense perjudici que els interessats podran exercitar qualsevol altra acció o recurs que estimi convenient en defensa dels seus drets.
Eivissa, 26 de juliol de 2013
La regidora
Miriam Valladolid Portas
Regidora de Benestar Social, Educació,
Participació Ciutadana i Normalització Lingüística.