Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 14479
Consell Executiu: convocatòria de borsa extraordinària de treball d'arquitecte/a

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fan públiques les bases aprovades per Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, en sessió ordinària de dia 22 de juliol de 2013, que a continuació es transcriuen:

BASES ESPECÍFIQUES DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ I PERSONAL LABORAL TEMPORAL D’ARQUITECTE/A DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés selectiu per formar part de la borsa extraordinària de treball d’ARQUITECTE/A per a nomenaments de funcionaris interins, places enquadrades en el subgrup de classificació professional A1, escala d’administració especial, sotsescala tècnica, classe tècnics superiors, i per a contractacions laborals eventuals, equiparades al mateix grup de classificació, escala, sotsescala i classe que les contractacions laborals del Consell Insular de Menorca.

Aquest procés selectiu es regeix per les Bases generals que han de regir el procediment de selecció del personal funcionari interí i del personal laboral temporal del Consell Insular de Menorca, així com pel document annex que conté el barem de mèrits, aprovades pel Ple del Consell Insular de Menorca en sessió ordinària de dia 17 de setembre de 2012 i publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 150 de 16 d’octubre de 2012.

Els llocs de treball als quals podran ser destinades les persones aspirants són tots els dels serveis del Consell Insular de Menorca per als quals es requereixi aquesta categoria laboral.

PRIMERA. Requisits i condicions específiques dels/de les aspirants i drets dexamen

A més dels requisits i les condicions generals exposades en el punt cinquè de les bases generals esmentades, els aspirants han d’estar en possessió de la titulació d’arquitecte/a.

Els drets d’examen per a aquesta convocatòria es fixen en 18 €, que s’han de fer efectius en el c/c 0487-2215-25-2000001170 del Consell Insular de Menorca del banc Mare Nostrum (BMN). En resten exemptes les persones que es trobin en situació d’atur.

SEGONA. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per participar en el procediment selectiu s’han de formular en document normalitzat, al qual s’ha d’adjuntar la documentació següent:

a) Acreditació de la nacionalitat: fotocòpia del document nacional d’identitat de la persona sol·licitant o, si no té la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat i que autoritzi a  treballar.

b) Original o fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part en la convocatòria o resguard d’haver abonat els drets per a la seva expedició. Si la titulació figura en una llengua diferent a la catalana o a la castellana (llengües oficials de les Illes Balears), serà necessari aportar el títol traduït per un intèrpret jurat en alguna d’aquestes dues llengües.

c) Resguard bancari dhaver abonat els drets dexamen que sestableixen en la base primera daquestes bases o justificant de trobar-se en situació datur.

d) Curriculum vitae, amb el contingut mínim següent: dades personals, titulació exigida a la convocatòria i mèrits que s’al·leguen. En l’apartat d’experiència professional cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. En l’apartat de formació cal especificar el nom del centre formatiu i la durada o els crèdits de cada acció formativa. (No sha dadjuntar cap document dels mèrits que sal·leguen; aquests se sol·licitaran segons lestablert en la base quarta,Valoració de mèrits).

TERCERA. Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds per formar part d’aquesta borsa de treball és de 15 dies naturals comptats a partir del següent a la data de publicació de la convocatòria en el BOIB, a efectes informatius també es publicarà al tauler d’anuncis i pàgina web del Consell Insular de Menorca (www.cime.es).

Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General del Consell Insular de Menorca (oficines d’atenció al ciutadà, situades a la plaça de la Biosfera, 5, de Maó, i a la plaça de la Catedral, núm. 5, de Ciutadella). També es podrà presentar la documentació en la forma establerta en l’article 38.4 de l’LRJPAC, sens perjudici dels altres mitjans prevists en la norma.

Es convocarà les persones aspirants per dur a terme la prova que s’especifica en la base quarta al llarg dels trenta dies següents a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.

QUARTA. Procés selectiu

El procés selectiu consistirà en la superació d’una prova i en la valoració de mèrits.

Prova: consistirà a respondre per escrit una sèrie de preguntes relacionades amb el temari que consta en l’annex d’aquestes bases, en el temps que determini el tribunal. Les preguntes poden ser tant de caràcter teòric com pràctic. Aquesta prova es puntuarà de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per continuar el procés selectiu.

Valoració de mèrits: dins un termini de 5 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la llista de persones que hagin superat la prova específica, aquestes han d’acreditar els mèrits al·legats en el currículum i que s’indiquen en l’annex de les bases generals esmentades en l’encapçalament d’aquestes bases específiques, per a la qual cosa han de presentar els documents originals o fotocòpies compulsades en el Registre General del Consell Insular de Menorca (oficines d’atenció al ciutadà, situades a la plaça de la Biosfera núm. 5 de Maó, i a la plaça de la Catedral núm. 5 de Ciutadella).

L’experiència laboral sempre s’acreditarà amb l’aportació de la vida laboral acompanyada de contractes laborals, certificats oficials d’empresa o de serveis prestats a l’Administració.

Les acreditacions referides als serveis prestats en el Consell Insular de Menorca s’han d'efectuar mitjançant document expedit pel Servei de Gestió de Persones i s’han d'aportar d’ofici a l’expedient, sempre, però, que prèviament s’hagin al·legat en la sol·licitud.

D’acord amb el que estableixen les bases generales esmentades, els mèrits i la prova seran ponderats de la manera següent: 45% per als mèrits i el 55% per a la prova específica.

CINQUENA. Nombre mínim de persones que formen la borsa per convocar-ne una de nova

En el cas que la llista de persones que formen aquesta borsa sigui inferior a 10 es podrà fer una nova convocatòria amb aquestes mateixes bases.

 

 

 ANNEX I: TEMARI ESPECÍFIC D’ARQUITECTE/A

 

1. Els consells insulars a l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears: concepte, composició, organització, competències i règim jurídic. La Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars. El Reglament orgànic del Consell Insular de Menorca.

2. El procediment administratiu: principis generals. Les fases del procediment administratiu. La revisió dels actes en via administrativa. La responsabilitat de les Administracions públiques i de les autoritats i personal al seu servei.

3. Reial Decret 1346/1976, de 9 d’abril, text refós de la llei de règim del sòl i ordenació urbana (BOE núm. 144 i 145, 16 i 17.06.1976) vigent.

4. Reial Decret 2159/1978, de 23 de juny, reglament de planejament per al desenvolupament i aplicació de la llei sobre règim del sòl i ordenació urbana (BOE núm. 221 i 222, 15 i 16.09.1978) vigent.

5. Reial Decret 3288/1978, de 25 d’agost, reglament de gestió urbanística per al desenvolupament i aplicació de la llei sobre règim del sòl i ordenació urbana (BOE núm. 27 i 28, 31.01 i 1.02.1979) vigent.

6. Llei 8/1988, d’1 de juny, d’edificis i instal·lacions fora d’ordenació (BOCAIB núm. 77, 28.06.1988) vigent.

7. Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes (BOE núm.181, 29.07.1988) vigent.

8. Reial Decret 1471/1989, d’1 de desembre, pel que s’aprova el reglament general per al desenvolupament i execució de la llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes vigent (BOE núm. 297, 12.12.1988) vigent.

9. Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística (BOCAIB núm. 141, 17.11.1990) vigent.

10. Llei 1/1991, de 30 de gener, d’espais naturals i de règim urbanístic de les àrees d’especial protecció de les Illes Balears (BOCAIB núm. 31, de 9.03.1991) vigent.

11. Llei 3/1993, de 4 de maig, per a la millora de l’accessibilitat i de la supressió de barreres arquitectòniques (BOIB núm. 62, 20.05.2003) vigent.

12. Decret 20/2003, de 28 de febrer, reglament de supressió de barreres arquitectòniques (BOIB núm. 36, 18.03.2003) ) vigent.

13. Decret 2/1996, de 16 de gener, sobre capacitats de població en instruments de planejament (BOIB núm. 14, 30.01.1996) vigent.

14. Llei 6/1997, de 8 de juliol, de Sòl Rústic de les Illes Balears (BOCAIB núm. 88, 15.07.1997) vigent.

15. Decret 145/1997, de 21 de novembre, pel que es regulen les condicions de dimensionament, d’higiene i d’instal·lacions per al disseny i habitabilitat d’habitatges i l’expedició de cèdules d’habitabilitat (BOIB núm.151, 6.12.1997) vigent.

16. Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears (BOCAIB núm. 165, 29.12.1998) vigent.

17. Llei 6/1999, de 3 d’abril, de les directrius d’ordenació territorial de les illes Balears i de mesures tributàries (BOIB núm. 48, de 17.04.1999) vigent.

18. Llei 14/2000, de 21 de desembre, d’ordenació territorial (BOIB núm. 157 Ext., 27.12.2000) vigent.

19. Llei 5/2005, de 26 de maig, per a la conservació dels espais de rellevància ambiental (BOIB núm. 85, 4.06.2005) vigent.

20. Llei 11/2006, de 14 de setembre, d’avaluacions d’impacte ambiental i avaluacions ambientals estratègiques a les Illes Balears (BOIB núm. 133, 21.09.2006) vigent.

21. Reial Decret 314/2006, de 17 de març, pel que s’aprova el Codi Tècnic d’Edificació (BOE núm.74, 28.03.06) vigent.

22. Llei 16/2006, de 17 d’octubre, de règim jurídic de les llicències integrades d’activitat de les Illes Balears (BOIB núm. 152, 28.10.2006) vigent.

23. Llei 4/2008, de 14 de maig, de mesures urgents per a un desenvolupament territorial sostenible a les Illes Balears (BOIB 68, de 17.05.2008) vigent.

24. Llei 5/2008, de 14 de maig, d’actuacions urgents destinades a l’obtenció de sòl per a habitatges de protecció pública (BOIB 68, de 17/05/08) vigent.

25. Real Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel que s’aprova el text refós de la llei del sòl (BOE núm. 154, 26.06.2008) vigent.

26. Llei 4/2010, de 16 de juny, de mesures urgents per  l’impuls de la inversió a les Illes Balears (BOIB núm. 94, 22.06.2010) vigent.

27. Llei 10/2010, de 27 de juliol , de mesures urgents relatives a determinades infrastructures i equipaments d’interès general en matèria d’ordenació territorial, urbanismes i d’impuls a la inversió (BOIB núm. 115, 5.08.2010) vigent.

28. Reial Decret 1492/2011, de 24 de octubre, pel que s’aprova el reglament de valoracions de la llei del sòl (BOE núm. 270, 9.11.2011) vigent.

29. Llei 7/2012, de 13 de juny , de mesures urgents per a l’ordenació urbanística sostenible (BOIB núm. 91, 23.06.2012) vigent.

30. Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears (BOIB núm.106, 21.07.2012) vigent.

31. Pla Territorial Insular de Menorca AD 25.04.2003 (BOIB núm. 69 Ext., 16.05.2003, correcció d’errors BOIB núm. 158 Ext., 14.11.2003) vigent (inclosa la modificació AD el 26.06.2006, BOIB núm. 105, 27.07.2006).

32. Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (BOE núm. 276, 16.11.2011) vigent.

33. Reial Decret 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament general de la llei de contractes de les administracions públiques (BOE núm. 257, 26.10.2001) vigent.

 

Maó, 24 de juliol de 2013

LA SECRETÀRIA INTERINA
Rosa Salord Olèo