Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT D'URBANISME I TERRITORI
Núm. 14475
Acord del Consell Executiu relatiu a la Convocatòria de subvencions per al 2013 del Consell de Mallorca adreçada a les corporacions locals de Mallorca per als treballs d’adaptació del planejament urbanístic municipal al Pla territorial insular de Mallorca i altra normativa relacionada (Acord de concessió).
Versió PDF
Acord del Consell Executiu relatiu a la Convocatòria de subvencions per al 2013 del Consell de Mallorca adreçada a les corporacions locals de Mallorca per als treballs d’adaptació del planejament urbanístic municipal al Pla territorial insular de Mallorca i altra normativa relacionada (Acord de Concessió).
El Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, en data 24 de juliol de 2013, ha adoptat l’acord següent:
« PRIMER.- Tenir per desistit de la seva petició l’Ajuntament de Sant Joan, amb CIF P0704900J per no haver esmenat documentalment la seva sol·licitud de subvenció, tot i haver-li estat requerida mitjançant ofici de l’òrgan instructor del procediment (RGSortida 14347, de data 03/07/2013), de conformitat amb la Base 7.3 i en els termes prevists a l’article 71 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
SEGON.- Concedir als ajuntaments que es relacionen a continuació i en el marc de la convocatòria de subvencions per a l’any 2013, adreçada als ajuntaments de Mallorca amb població inferior als sis mil habitants, per a la realització dels estudis i dels treballs que contractin o hagin contractat aquestes corporacions locals amb tercers, per tal d’aconseguir l'adaptació del planejament urbanístic municipal al Pla territorial insular de Mallorca, amb càrrec a la partida pressupostària 55.15140.46200, per import global de 240.000 euros:
| Ordre de puntuació |
Ajuntament |
CIF |
Pressupost presentat |
Proposta adjudicació |
|---|---|---|---|---|
| 1 |
Deià |
P0701800E |
5.200,00 € |
5.200,00 € |
| 2 |
Estellencs |
P0702100I |
14.520,00 € |
14.520,00 € |
| 3 |
Selva |
P0705800A |
15.000,00 € |
15.000,00 € |
| 4 |
Escorca |
P0701900C |
40.000,00 € |
15.000,00 € |
| 5 |
Mancor de la Vall |
P0703400B |
2.541,00 € |
2.541,00 € |
| 6 |
Alaró |
P0700100A |
1.500,00 € |
1.500,00 € |
| 7 |
Vilafranca de Bonany |
P0706500F |
21.538,00 € |
15.000,00 € |
| 8 |
Lloret de Vistalegre |
P0702800D |
4.600,00 € |
4.600,00 € |
| 9 |
Esporles |
P0702000A |
14.997,95 € |
14.997,95 € |
| 10 |
Sencelles |
P0704700D |
24.308,00 € |
15.000,00 € |
| 11 |
Algaida |
P0700400E |
16.819,00 € |
15.000,00 € |
| 12 |
Campanet |
P0701200H |
24.500,00 € |
15.000,00 € |
| 13 |
Porreres |
P0704300C |
31.131,00 € |
15.000,00 € |
| 14 |
Santa Eugènia |
P0705300B |
34.025,00 € |
15.000,00 € |
| 15 |
Costitx |
P0701700G |
14.437,10 € |
14.437,10 € |
| 16 |
Montuïri |
P0703800C |
19.965,00 € |
15.000,00 € |
| 17 |
Ses Salines |
P0705900I |
36.258,70 € |
15.000,00 € |
| 18 |
Petra |
P0704100G |
36.300,00 € |
15.000,00 € |
| 19 |
Maria de la Salut |
P0703500I |
39.394,41 € |
15.000,00 € |
| 20 |
Llubí |
P0703000J |
17.239,41 € |
2.203,95 € |
| 21 |
Sineu |
P0706000G |
12.535, 00 € |
0, 00 € |
| 22 |
Consell |
P0701600I |
26.157, 20 € |
0, 00 € |
|
|
|
|
|
|
Les sol·licituds presentades pels Ajuntaments de Sineu i Consell, queden fora de la proposta d’adjudicació al haver-se esgotat el crèdit previst a la convocatòria, una vegada aplicats els criteris objectius de valoració de les sol·licituds i haver resolt els empats, de conformitat amb el punt 2 de la Base 10.
TERCER.- Disposar la despesa als ajuntaments esmentats i amb la quantia indicada en el punt anterior, amb càrrec a la partida pressupostària 55.15140.46200 del pressupost de 2013, per import global de 240.000 euros.
QUART.- Notificar aquesta proposta als ajuntaments interessats i proposats com a beneficiaris en la fase d’instrucció, perquè en el termini previst en la normativa comuniquin la seva acceptació.
En tot cas, els ajuntaments beneficiaris de les subvencions estaran obligats a:
1.- Dur a terme l’activitat subvencionada abans de dia 5 de setembre de 2013, i a justificar les despeses de la subvenció al Consell de Mallorca abans de dia 11 de setembre de 2013, havent de presentar la següent documentació:
1.1.- Una memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.
1.2.- Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que ha de contenir:
a) Una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, amb identificació del creditor i del document, l’import, la data d’emissió i, si s’escau, la data de pagament.
b) Les factures o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què fa referència el paràgraf anterior. Les factures incorporades a la memòria justificativa han de reunir les següents condicions:
b.1).- Ha de ser factura original de l’empresa o del tècnic que hagi fet els treballs objecte de subvenció. No es pot emplenar la factura sobre una fotocòpia del model original de factura que empri l’empresa o el tècnic; el logotip i la resta de dades de l’empresa o el tècnic han de figurar amb la tipologia original.
En lloc de la factura original també es pot trametre una fotocòpia de la mateixa, la qual ha d’estar compulsada pel secretari de la Corporació i s’ha d’acreditar, bé en el cos de la factura fotocopiada per mitjà d’una diligència signada per l’esmentat funcionari, bé a través d’un certificat expedit pel mateix funcionari, que la factura no s’ha emprat ni s’emprarà com a justificant per al cobrament d’una altra subvenció.
b.2).- La factura haurà d’estar aprovada per part de l’òrgan competent de l’Ajuntament: Aquesta aprovació podrà acreditar-se bé per mitjà d’una diligència del secretari de la Corporació en el cos de la factura, bé per un certificat expedit pel funcionari esmentat.
b.3).- Les factures hauran d’estar datades entre el dia 1 de gener de 2005 i el dia 5 de setembre de 2013.
c) La documentació acreditativa del pagament. Només s’accepten com a mitjà de pagament la transferència bancària o el xec nominatiu. La justificació del pagament es realitzarà mitjançant l’aportació del corresponent extracte bancari
d) Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import i la seva procedència.
e) Certificat del secretari municipal que faci constar que les factures corresponen a treballs d’adaptació del planejament urbanístic municipal al Pla territorial insular de Mallorca.
f) Declaració responsable de que els treballs realitzats i facturats objecte de subvenció, han estat realitzats de conformitat als preus de mercat.
g) Declaració responsable mitjançant la qual s’acrediti que les despeses relacionades en la relació prevista en l’apartat a) del número 1.2 d’aquesta Base 17, corresponen sense cap dubte a l’activitat objecte de subvenció.
h) Declaració responsable mitjançant la qual s’acrediti que l’Ajuntament no recupera ni compensa l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA).
1.3.- En tot cas, amb la finalitat de comprovar que es mantenen les circumstàncies legalment fixades per al cobrament de la subvenció, abans de fer-s’hi efectiu el pagament per part del Consell s’haurà de presentar, a requeriment del mateix Consell, la següent documentació:
a) Certificat del secretari municipal que l’ajuntament es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
b) D’ofici, a petició del Departament d’Urbanisme i Territori, la Tresoreria emetrà informe acreditatiu d’estar al corrent d’obligacions tributàries amb el Consell de Mallorca de cadascun dels beneficiaris de les subvencions.
1.4.- La subvenció s’atorgarà per un import cert de conformitat amb allò sol·licitat i amb un límit màxim de 15.000 euros per beneficiari. En el cas que la quantia justificada sigui inferior a la concedida l’import a subvencionar s’ha d’ajustar amb el finalment justificat.
2.- Fer constar el patrocini del Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca en les actuacions subvencionades, en especial en la documentació que se’n generi.
3.- Comunicar al Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca, en qualsevol moment, l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat i no consignades en la sol·licitud.
4.- Les previstes en l’article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i resta de normes concordants.
5.- La resta d’obligacions que es preveuen en l’article 10 del vigent Reglament de subvencions i ajudes econòmiques del Consell de Mallorca (BOIB núm. 132, de dia 3 de novembre de 2001).
CINQUÈ.- Notificar la resolució d’aquest procediment a tots els ajuntaments interessats d’acord amb el que preveu l’article 58 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. La pràctica de la notificació o publicació s’ha d’ajustar a les disposicions que conté l’article 59 de la Llei esmentada, indicant-los que La resolució de la concessió de les subvencions per part del Consell Executiu del Consell de Mallorca, exhaureix la via administrativa i contra el mateix podrà interposar-se el corresponent recurs contenciós administratiu de conformitat amb allò disposat en la legislació vigent en matèria de procediment administratiu i en la legislació en matèria de la jurisdicció contenciosa-administrativa.
SISÈ.- Publicar al BOIB les subvencions concedides.”
Palma, 24 de juliol de 2013
El Secretari del Consell Executiu, per substitució
Nicolau Conti Fuster