Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MAÓ
Núm. 14463
Ocupació i inscripció de terrenys de cessió obligatòria i gratuïta de dues porcions de terreny a Binidalí, destinades a servei d'abastament i distribució d'aigua, procedents de la finca registral núm. 6.162/2, del terme municipal de Maó
Versió PDF
La Junta de Govern Local, en sessió realitzada el dia 24 de juny de 2013, va adoptar els següents acords:
PRIMER. Aprovar definitivament la relació de terrenys, instal·lacions i propietaris afectats per l’ocupació directa i la inscripció dels terrenys i instal·lacions de cessió obligatòria i gratuïta al sector Binidalí, del terme municipal de Maó, procedents de la finca registral núm. 6.162/2, tom 880, llibre 322, foli 169:
PORCIÓ 1 de terreny, situada en sòl rústic, al paratge conegut com a Binidalí, del terme municipal de Maó, destinat a sistema general de serveis tècnics (ST. Abd, abastament d’aigua i distribució), segons el Pla general d’ordenació urbana de Maó, aprovat definitivament el 30 de gener de 2012, pel Ple del Consell Insular de Menorca, publicat en el BOIB núm. 20 ext., de 8-02-2012, i que va entrar en vigor el 25 de febrer de 2012. Té forma rectangular i una superfície de 774 m2, que se segrega de la part nord de la finca matriu, finca 6.162/2, i forma part de la parcel·la 66 del polígon 9 del Cadastre de Rústica. Limita: al nord, al sud i a l’oest, amb la resta de la finca matriu; i a l’est, amb la carretera de Sant Climent a Binidalí. Aquesta porció té en el seu interior el pou d’aigua núm. 1 (DI-9021), dues casetes i dos dipòsits d’aigua.
PORCIÓ 2 de terreny, situada en sòl rústic, al paratge conegut com a Binidalí, del terme municipal de Maó, destinat a sistema general de serveis tècnics (ST. Abd, abastament d’aigua i distribució), segons el Pla general d’ordenació urbana de Maó, aprovat definitivament el 30 de gener de 2012, pel Ple del Consell Insular de Menorca, publicat en el BOIB núm. 20 ext., de 8-02-2012, i que va entrar en vigor el 25 de febrer de 2012. Té forma quadrada i una superfície de 44 m2, que se segrega de la part nord de la finca matriu, finca 6.162/2, i forma part de la parcel·la 178 del polígon 9 del Cadastre de Rústica. Limita: al nord, amb l’estància de Binidalí; a l’est, amb la carretera de Binidalí a Binisafúller; al sud i a l’oest, amb la resta de la finca matriu. Aquesta porció té en el seu interior el pou d’aigua núm. 2 (DI-27.852 i SH 2/29) i una caseta.
Titular registral de la finca registral núm. 6.162/2: Joaquin Ensesa Cuatrecasas.
Titulars dels pous: Joaquin Ensesa Cuatrecasas, del pou núm. 1; i Aguas de Binidalí, SA, del pou núm. 2.
SEGON. Notificar aquesta resolució al titular registral de la finca objecte de cessió i als titulars del pous que hi ha dins les dues porcions de terreny.
TERCER. Publicar aquest acord en el BOIB, en un diari insular i en el tauler d’edictes d’aquest Ajuntament.
QUART. Expedir la certificació prevista a l’article 31 (“inscripción de terrenos de cesión obligatoria en virtud de certificación del órgano actuante”) del Reial decret 1093/1997, de 4 de juliol, pel qual s’aproven les normes complementàries al Reglament per a l’execució de la Llei hipotecària sobre inscripció en el Registre de la Propietat d’actes de naturalesa urbanística, una vegada la resolució no sigui susceptible de cap recurs, administratiu o jurisdiccional, llevat del recurs de revisió.
CINQUÈ. Procedir a l’ocupació directa dels terrenys i instal·lacions de cessió obligatòria i gratuïta al sector Binidalí, del terme municipal de Maó, descrits a l’apartat primer d’aquest acord.
Contra l’al·ludida resolució es podrà interposar el recurs contenciós administratiu assenyalat en l’article 46 de la Llei 29/98, de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos a partir del dia següent al de la publicació del present acord en el BOIB, llevat que es presenti el recurs previ potestatiu de reposició de l’article 116 de la Llei 30/92, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, en el termini d’un mes a comptar del dia següent de la present publicació; es podran, no obstant, utilitzar altres recursos, si es considera procedent.
Maó, 15 de juliol de 2013
LA TINENTA D’ALCALDIA D’URBANISME
ANA LÍA NOVAL GARCÍA