Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 14140
Canvi membres Junta de Govern Local
Versió PDF
En compliment de les disposicions vigents a continuació es fan públiques la resolució de dia 19 de juliol de 2013 que ha dictat el Sr. Batle relativa al cessament i nomenament de membres de la Junta de Govern Local:
“RESOLUCIÓ DE BATLIA NÚM. 599.- Vist el decret de Batlia núm. 457 de dia 20 de juny de 2011 (BOIB núm. 108 de 16.07.11) de nomenament de membres de la Junta de Govern Local, en relació a la resolució de Batlia núm. 541 de dia 21 de juliol de 2011 (BOIB núm. 122 de 13.08.11), conformement amb el disposat als articles 20.1 b) i 23.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local (LRBRL), en concordança amb l’article 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (LMRLIB), i als articles 52 i ss i 46.1 del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROF), fent ús de les atribucions que legalment tinc conferides
RESOLC:
1r.- Cessar el Regidor Sr. José Luis García Salvador com a membre de la Junta de Govern Local
2n.- Nomenar membre de la Junta de Govern Local el Regidor Sr. Nadal Moragues Llompart.
3r.- Correspon a la Junta de Govern Local:
a) L’assistència permanent al Batle en l’exercici de les seves funcions
b) Les atribucions que li delegui expressament aquesta Batlia i/o altre òrgan municipal
c) Les atribucions que li atorguin les lleis
4rt.- Donar compte d’aquesta resolució a la primera sessió plenària que es celebri, notificar personalment als designats, fent l’oportuna publicació en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la signatura de la present resolució.”
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Pollença, 19 de juliol de 2013
EL BATLE
Bartomeu Cifre Ochogavía