Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 14029
Plec de clàusules administratives per a la contractació de la gestió del servei de recollida, neteja i transport de residus sòlids urbans del terme municipal de Felanitx.
Versió PDF
Aprovat per la Junta de Govern Local, en sessió de data 17 de juliol de 2013, el plec de clàusules administratives particulars que regirà el procediment obert per a la contractació de la gestió del servei de recollida, neteja i transport de residus sòlids urbans del terme municipal de Felanitx.
De conformitat amb l'establert a l'art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l'esmentat plec estarà de manifest al negociat de Contractació, dins el termini de 10 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la inserció d'aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb la finalitat que els interessats puguin presentar les reclamacions que considerin oportunes.
Simultàniament, s'anuncia el procediment. No obstant això, la licitació s'ajornarà en el supòsit que es formulin reclamacions al plec de condicions.
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Ajuntament de Felanitx.
b) Dependència que tramita l'expedient: Negociat de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
Dependència: Contractació.
Adreça: Plaça Constitució, 1.
Localitat i codi postal: Felanitx, 07200.
Telèfon: 971 580051
Fax: 971 583271
Adreça electrònica: contractacio@felanitx.org
Adreça d'internet del perfil del contractant: www.ajfelanitx.net
Data límit d'obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l'assenyalat per a la presentació d'ofertes.
d) Número d'expedient: 2013/008
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: Gestió de servei públic.
b) Descripció: Gestió del servei de recollida, neteja i transport de residus sòlids urbans del terme municipal de Felanitx.
c) Lloc d'execució: terme municipal de Felanitx
d) Termini d'execució: 8 anys.
e) Admissió de pròrroga: prorrogable anualment per dos anys més, de mutu acord.
f) CPV: 905111003; 905112004; 905113005; 905120009.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert.
c) Criteris d'adjudicació. Els assenyalats a l'annex III del plec de clàusules administratives particulars.
4. Valor estimat del contracte: 6.940.748,90 €, IVA exclòs.
5. Pressupost màxim de licitació: s'estableixen els següents:
Preu màxim de licitació anual (preu a tant alçat) 557.650,31 €. Total fix anual màxim: 613.415,34 €.
Preu màxim de licitació per tona de residus (preu unitari): 11,38 €/ tona. Total màxim per tona: 12,52 €/ tona.
Preu màxim de licitació per caixa/ contenidor de voluminosos (preu unitari): 155,92 €/caixa o contenidor. Total màxim per caixa/ contenidor: 171,51 €/caixa o contenidor.
6. Garanties exigides:
Provisional: 20.822,25 €
Definitiva: l'establert a la lletra H.2 de l'annex II del plec de clàusules administratives particulars.
Complementària: l'establert a la lletra H.3 de l'annex II del plec de clàusules administratives particulars.
7. Requisits específics del contractista:
a) Solvència econòmica, financera, tècnica i professional: S'haurà d'acreditar per qualsevol dels mitjans establerts en els arts. 74 i següents del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. També s’haurà d’acreditar la disposició dels certificats segons la norma UNE-EN ISO 14001 i/o UNE-EN ISO 9001 per l’activitat de recollida de residus urbans.
b) Altres requisits específics: els establerts a la lletra F.3 de l'annex II del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: El 20è dia natural, a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de licitació al BOIB.
b) Modalitat de presentació: De conformitat a l'establert a la clàusula 13 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
1. Dependència: Registre General.
2. Domicili: Plaça Constitució, 1.
3. Localitat i codi postal: Felanitx, 07200.
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.
9. Obertura d'ofertes.
a) Descripció: Es realitzarà d'acord amb el disposat a la clàusula 17 del plec de clàusules administratives particulars.
b) Adreça: Plaça Constitució, 1.
c) Localitat i codi postal: Felanitx, 07200.
d) Data i hora: El 5è dia hàbil següent a la finalització del termini per a la presentació d’ofertes, a les 09:30 hores. Si aquest dia coincidís en dissabte, l’acte s’ajornarà al primer dia hàbil següent.
10. Despeses de publicitat i altres relacionats amb el contracte: A càrrec de l'adjudicatari. Import màxim 200 €.
Felanitx, 18 de juliol de 2013
El batle
Gabriel Tauler Riera