Secció V. Anuncis
Subsecció tercera. Anuncis particulars
PARTICULARS
Núm. 13308
Don Ciriaco Corral García, Notari de l’Il•lustre Col•legi de les Balears, amb residència a Palma de Mallorca. Venda extrajudicial, conforme a l’art. 129 de la Llei Hipotecària
Versió PDF
DON CIRIACO CORRAL GARCIA, Notari de l’Il·lustre Col·legi de les Balears, amb residència a Palma de Mallorca
FAIG SABER: Que en la meva Notaria, situada a Palma de Mallorca, carrer Sindicat, número 67, pis 2n, es tramita venda extrajudicial, conforme a l’art. 129 de la Llei Hipotecària, de la finca següent hipotecada, que constitueix l’habitatge habitual del deutor:
URBANA.- NUMERO DOTZE D’ORDRE.- Habitatge lletra B del pis tercer, amb accés pel zaguán número 30 del carrer Reis Catòlics, avui Reis Catòlics, en terme de Palma de Mallorca i la seva corresponent escala i ascensor. Té façana als carrers San Ignacio, avui Sant Ignaci i Reis Catòlics. Ocupa una superfície de quaranta-vuit metres quadrats. Els seus contigus, mirant des del carrer Reis Catòlics, són: per front, amb vol de la mateixa; per la dreta, descobert del carrer San Ignacio; per l’esquerra, habitatges A i C de la mateixa planta; pel fons, amb caixes d’escales i l’esmentat habitatge A de la mateixa planta.
QUOTA.- Té una quota de copropietat del quatre coma cinquanta per cent.
INSCRIPCIÓ.- Inscrita en el Registre de la Propietat de Palma de Mallorca número nou, al tom 5869, llibre 231, foli 104, finca número 12737.
La subhasta tindrà lloc en la meva Notaria el dia vint-i-set d’agost de dos mil tretze, a les onze hores, sent el tipus de subhasta dos-cents trenta mil nou-cents vuitanta-tres euros i vint cèntims (€ 230.983,20), regint-se per l’article 12 del Reial decret 6/2012 de 9 de març.
La documentació i certificació del Registre a què es refereix els articles 236 a) i 236 b) del Reglament Hipotecari poden consultar-se en la Notaria de dilluns a divendres de 9 a 13 hores. S’entendrà que tot licitador accepta com bastant la titulació aportada. Les càrregues, gravàmens i seients anteriors a la hipoteca que s’executi continuaran subsistents. Els licitadors hauran de consignar, prèviament a la subhasta, en la Notaria una quantitat equivalent al 30 per 100 del tipus que correspongui mitjançant xec bancari a nom del Notari. Podran fer-se postures per escrit en plec tancat, acompanyant el justificant del dipòsit previ, fins ara de la subhasta. Sols l’adjudicació a favor del creditor requeridor o la rematada a favor del mateix o d’un creditor posterior podrà fer-se en qualitat de cedir a un tercer.
A Palma de Mallorca a vuit de juliol de dos mil tretze.
El Notari.