L’Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012 per la qual es regula el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu que s’imparteixen en règim d’ensenyaments presencials als centres educatius de les Illes Balears estableix, en la disposició final primera, l’autorització al director general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional per dictar les resolucions i les instruccions necessàries per a l’execució d'allò que es disposa en aquesta Ordre.
Per al curs escolar 2013-2014 està prevista la implantació del cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària de la família Agrària a l’IES Xarc d’Eivissa, que s’ha d’impartir a les instal·lacions de Can Marines. En motiu d’aquesta nova implantació, la qual és fruit de la col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i el Consell Insular d’Eivissa, als efectes d’afavorir una major qualificació dels professionals del sector agrari de l’illa d’Eivissa, s’obre un procediment d’admissió i matrícula a propòsit per al cicle esmentat.
Per tot això, de conformitat amb la normativa indicada, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
- Aprovar les instruccions per les quals es regula el procediment d'admissió i de matrícula al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària, autoritzat a l’IES Xarc, i que s’ha d’impartir en règim presencial a les instal·lacions de Can Marines d’Eivissa.
- Aquestes instruccions s'adjunten com a Annex 1 d’aquesta Resolució.
- L’Annex 2 determina el calendari d’aquest procediment d’admissió i de matrícula al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària.
Segon
Aquesta Resolució entra en vigor el mateix dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada davant la consellera d'Educació, Cultura i Universitats en el termini d'un mes comptador des de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb l’article 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma de Mallorca, 4 de juliol de 2013
La directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional
Isabel Cerdà Moragues
ANNEX 1
Instruccions
Article 1
Àmbit d'aplicació
Aquestes instruccions concreten el procediment que s'ha de seguir per a l'admissió i la matrícula al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària, autoritzat a l’IES Xarc, i que s’ha d’impartir en règim presencial a les instal·lacions de Can Marines d’Eivissa, durant el curs 2013-2014.
Article 2
Informació necessària per a les persones sol·licitants
- El centre educatiu ha de posar a l’abast de les persones interessades la informació sobre l'horari en què s'ha d'impartir el cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària i, si n'és el cas, informació addicional sobre els mòduls que s'imparteixen a instal·lacions que no pertanyen al centre.
- Així mateix, el centre educatiu ha de donar publicitat, al tauler d’anuncis del centre, del nombre de places inicialment vacants per a l’esmentat cicle formatiu.
Article 3
Persones que poden demanar una plaça en el cicle formatiu
- Per a l'admissió al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària, cal formalitzar-ne la sol·licitud corresponent, encara que la persona interessada estigui cursant altres ensenyaments al mateix centre.
- Han de presentar la sol·licitud d'admissió al cicle formatiu totes les persones interessades a cursar aquests ensenyaments que tenguin fixat el domicili de residència a les Illes Balears i poden sol·licitar una plaça, per una de les vies d’accés, perquè tenen les condicions establertes per accedir-hi.
- Les persones interessades poden presentar la sol·licitud d’admissió a aquest cicle formatiu si tenen la nacionalitat espanyola, han obtingut el certificat de registre de ciutadania comunitària o la targeta de familiar de ciutadà de la Unió Europea, o s’és titular d’una autorització de residència o de residència i treball a Espanya en vigor, d’acord amb el que es determina en la normativa espanyola d’estrangeria i immigració.
- Les persones que el darrer dia del termini ordinari per presentar la sol·licitud d'admissió per accedir al cicle esmentat via ESO no tenen les condicions acadèmiques requerides però les poden obtenir al setembre, han de presentar, igualment, una sol·licitud d'admissió al cicle formatiu i podran matricular-s'hi en el corresponent període de matrícula, si llavors compleixen els requisits acadèmics exigits i resulten admesos a les places que puguin restar vacants.
- Les persones que no tenen la convalidació o l'homologació dels seus estudis cursats mitjançant sistemes educatius estrangers, però la poden obtenir el setembre, han de presentar, igualment, una sol·licitud d'admissió al cicle formatiu i podran matricular-s'hi en el període corresponent de matrícula, si aleshores compleixen els requisits acadèmics exigits i resulten admesos a les places que puguin quedar vacants. Si llavors no tenen encara els requisits acadèmics, poden resultar admeses de forma condicionada a obtenir-los només si resten places vacants al cicle.
Article 4
Model de sol·licitud
- Les persones que poden demanar una plaça en el cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària han d'emplenar un únic model de sol·licitud d'admissió. A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació pertinent que s’indica en l’Annex 1 de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012, d’acord amb la situació en què es trobi la persona interessada.
- El model oficial de sol·licitud es pot trobar a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional. També l’ha de facilitar l’IES Xarc.
Article 5
Contingut de la sol·licitud d’admissió als ensenyaments de formació professional
- La persona interessada només ha d’indicar a la sol·licitud el cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària (AGA22) que vol cursar en primera i única opció, amb l’horari d'assistència que s’ha d’impartir el cicle. A la sol·licitud no pot indicar cap altra opció de cicle formatiu.
- Una vegada indicat el cicle esmentat que es vol cursar, s’ha de seleccionar (marcar amb una X) la via d’accés per la qual sol·licita l’admissió. A continuació, s’ha de marcar amb una X la documentació que s’adjunta a la sol·licitud, que acredita les condicions per sol·licitar una plaça pel cicle formatiu i la via corresponent. En cap cas s’ha d’indicar a la sol·licitud d’admissió cap altra dada no sol·licitada. En les caselles de qualificació no s’ha d’indicar la qualificació, sinó que s’aporta la documentació esmentada per a la baremació.
- La persona sol·licitant ha d’emplenar el codi del cicle formatiu i l’IES Xarc ha d’emplenar el codi del centre educatiu.
- La persona interessada ha de facilitar dos números de telèfon als quals se la pugui localitzar durant tot el procés d’admissió. És responsabilitat de la persona interessada i/o dels seus pares o tutors, en el cas de sol·licitants menors d’edat, comunicar qualsevol canvi relacionat amb aquests dos números de telèfon.
Article 6
Presentació de les sol·licituds d’admissió al cicle formatiu Producció agropecuària
Les persones interessades a cursar el cicle formatiu han de presentar la sol·licitud d'admissió juntament amb la documentació necessària únicament a l’IES Xarc. La sol·licitud s'ha de presentar en l’horari d'oficina de la secretaria del centre esmentat.
Article 7
Termini d'admissió de sol·licituds
- Les sol·licituds s’han de presentar del 15 al 19 de juliol de 2013, ambdós inclosos.
- Una vegada finalitzat aquest termini, les persones interessades a cursar aquest cicle formatiu poden sol·licitar l’admissió per via telemàtica del 22 de juliol al 20 de setembre de 2013. L’accés a la sol·licitud electrònica de l’admissió fora del termini es pot trobar a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional.
Article 8
Documentació que s’ha d’aportar per a l’admissió al cicle formatiu Producció agropecuària
- A la sol·licitud d’admissió s’ha d’adjuntar original i còpia de la documentació que s’indica en l’Annex 1 de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012, d’acord amb la situació en què es trobi la persona interessada.
- Tota aquesta documentació serveix perquè, mitjançant l’aplicació informàtica per a la gestió educativa de les Illes Balears, es baremin les sol·licituds de conformitat amb els criteris que figuren en l'Annex 2 de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012, per la qual cosa, si la documentació es presenta fora de termini (excepte en el cas que el centre la demani d’ofici) o no es presenta de forma procedent durant el termini establert, no es pot tenir en compte als efectes de computar el concepte afectat en la baremació.
Article 9
Nombre d’alumnes per grup
- El nombre de places disponibles del grup (vacants) s’ha d’ampliar d’acord amb el que estableix el Reial decret llei 14/2012, de 20 d’abril, de mesures urgents de racionalització de la despesa pública en l’àmbit educatiu, per la qual cosa el nombre d’alumnes per grup (ràtio) es pot consultar a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional.
- S’ha de calcular el nombre de places per a cada una de les vies d’accés al cicle formatiu de grau mitjà de formació professional d’acord amb els criteris següents:
- Per a l’accés amb títol de graduat en educació secundària obligatòria (Accés via ESO) s’ha de fer una reserva del 60 % del nombre d’alumnes per grup.
- Per a l’accés mitjançant la superació dels mòduls obligatoris d’un programa de qualificació professional inicial (Accés via mòduls obligatoris PQPI) s’ha de fer una reserva del 20 % del nombre d’alumnes per grup.
- Per a l’accés mitjançant la superació del curs de formació específic per a l’accés a cicles de grau mitjà, la superació de la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà, la superació de la prova d’accés a cicles formatius de grau superior o la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys (Accés per altres vies), s’ha de fer una reserva del 20 % del nombre d’alumnes per grup.
- Del nombre de places disponibles (vacants) de cada un dels grups, prèviament al càlcul de les reserves establerta en l’apartat 2 d’aquest article, s’ha d’establir una reserva del 5 % per a les persones que acrediten la condició d’esportistes d’alt nivell o d’alt rendiment, d’acord amb el capítol IV de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012. S’ha d’aplicar el percentatge amb independència de la via d’accés per la qual sol·licita l’admissió. Per adjudicar aquestes places reservades s’han de considerar els criteris concrets per aquestes persones, determinats en l’Annex 2 d’aquesta Ordre.
- Així mateix, prèviament al càlcul de les reserves establertes en l’apartat 2 d’aquest article, s’ha d’establir una reserva del 5 % del nombre de places disponibles de cada grup per a persones amb discapacitat, d’acord amb el capítol III de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012. S’ha d’aplicar el percentatge amb independència de la via d’accés per la qual sol·licita l’admissió. Per adjudicar aquestes places reservades s’han de considerar els criteris concrets per aquestes persones, determinats en l’Annex 2 d’aquesta Ordre.
- Les vacants de les places reservades per a les persones amb discapacitat i les dels esportistes d’alt nivell o d’alt rendiment s’acumulen a la resta de les places de l’accés via ESO.
- En cas que no es cobreixin les places reservades en alguna de les vies d’accés, les places que quedin vacants s’han d’adjudicar de forma proporcional a la resta de les reserves de cada via d’accés.
Article 10
Admissió i gestió de les sol·licituds
- Quan l’IES Xarc rebi la sol·licitud d'admissió al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària, ha de comprovar amb la persona sol·licitant que està ben emplenada i que hi adjunta tota la documentació que s’indica. Ha d'acarar les còpies de la documentació que presenta, s'ha de quedar l'exemplar de la sol·licitud per al centre i li ha de lliurar l'exemplar per al sol·licitant una vegada datat i segellat perquè n’acrediti la petició.
- També ha de comprovar que la persona interessada té l'edat requerida per iniciar el cicle formatiu en què sol·licita la plaça.
- Els centres no poden percebre cap quantitat pel fet de gestionar una sol·licitud d'admissió, d’acord amb la normativa vigent.
Article 11
Trasllat de les dades de les sol·licituds a l’aplicació informàtica per a la gestió educativa
Les dades que figuren en les sol·licituds d'admissió presentades en aquest termini d’admissió, una vegada confrontades amb la documentació que s'hi adjunta, s'han de traslladar al GESTIB, com a màxim el dia 22 de juliol de 2013.
Article 12
Sorteig per determinar les lletres del criteri per dirimir les situacions d’empat
- La Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional ha d’efectuar un sorteig públic, presidit per la directora general o persona en qui delegui, per determinar la combinació de dues lletres a partir de la qual s’ordenen alfabèticament les sol·licituds per dirimir les situacions d’empat en l’admissió al cicle formatiu. Aquest sorteig s’ha de fer el dia 22 de juliol de 2013.
- El resultat del sorteig, que s’ha de comunicar al centre educatiu, s’ha d’introduir en l’aplicació informàtica GESTIB perquè es pugui fer l’ordenació automàtica de les sol·licituds. També s’ha de publicar a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional i a la pàgina web del centre educatiu.
Article 13
Procediment per determinar quines persones s'hi han d'admetre
- Transcorregut aquest termini d'admissió de sol·licituds, l’aplicació informàtica per a la gestió educativa ha d’ordenar totes les sol·licituds, de conformitat amb el que s'estableix en l’Annex 2 de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012. L'ordenació automàtica aplica el barem amb relació a la primera petició que consti a la sol·licitud.
- El centre educatiu obté les llistes provisionals de persones admeses al cicle formatiu Producció agropecuària mitjançant l’aplicació informàtica per a la gestió educativa. En aquesta llista, també hi poden figurar les persones que no han obtingut plaça en aquest cicle, ja que aquest ha estat sol·licitat per un nombre de persones superior al de places assignades per a la via d’accés corresponent (llistes d'espera provisionals).
- Les llistes que facilita l’aplicació informàtica GESTIB són les úniques llistes vàlides per aquest procés d'admissió al cicle formatiu. A les llistes provisionals hi figuren totes les persones que han sol·licitat una plaça, baremades de major a menor dret a obtenir-la segons els criteris establerts en l’Annex 2 de l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 7 de juny de 2012, i publicades per ordre alfabètic amb indicació de la puntuació de cada sol·licitant.
Article 14
Publicació de les llistes provisionals
- El dia 23 de juliol de 2013 el centre educatiu ha de publicar la llista provisional de persones admeses a les places de cada una de les vies d’accés en el cicle (llista provisional de persones admeses).
- En aquesta llista hi ha de figurar la resta de persones que compleixen els requisits d'admissió, les quals han demanat plaça en el cicle formatiu, però no figuren com a provisionalment admeses perquè no hi ha més places disponibles (llista provisional de persones en espera).
- El centre educatiu també ha de publicar, si escau, la llista de persones provisionalment excloses per cada via d’accés, amb menció explícita de la causa d’exclusió.
- Totes les llistes que es publiquin han de portar el segell del centre i la signatura del director.
- La publicació de les llistes s'ha de fer en el tauler d'anuncis o bé s'ha de posar a l'abast de les persones interessades mitjançant la publicació a la pàgina web del centre educatiu. La publicació de les llistes té els efectes de notificació a les persones interessades.
Article 15
Termini per presentar reclamacions i rectificacions
- Es poden formular reclamacions i rectificacions sobre el que figura en les llistes provisionals esmentades durant els dies 23, 24 i 25 de juliol de 2013. Aquestes reclamacions s'han d'adreçar a la direcció de l’IES Xarc.
- Durant aquest termini, les persones interessades poden aportar la documentació que els requereixi expressament el centre educatiu. Aquesta documentació ha de tenir data d'emissió, com a màxim, el darrer dia del termini d'admissió, és a dir, dia 19 de juliol de 2013.
Article 16
Resolució i publicació de les reclamacions i rectificacions
- Les rectificacions i la resolució de les reclamacions s'han de fer públiques el dia 26 de juliol de 2013 en el tauler d'anuncis del centre educatiu, o s'han de posar a l'abast de les persones interessades mitjançant la publicació a la pàgina web del centre educatiu. La publicació en el tauler d'anuncis o mitjançant aquest altre sistema tindrà tots els efectes de notificació a les persones interessades.
- El mateix dia 26 de juliol de 2013, el centre ha de notificar a la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional, via Oficina d’Escolarització, còpia de les reclamacions presentades i les resolucions pertinents.
Article 17
Publicació de la llista definitiva de persones admeses
- El dia 26 de juliol de 2013 s’ha de publicar la llista de persones admeses definitivament al cicle formatiu Producció agropecuària. En aquestes llistes hi ha de figurar la resta de persones que han demanat plaça en el cicle formatiu esmentat i que no han estat admeses, perquè no queden més places (llista definitiva de persones admeses i en espera).
- El centre educatiu també ha de publicar, si escau, la llista de persones definitivament excloses, amb menció explícita de la causa d’exclusió.
- El mateix dia 26 de juliol també s'ha de publicar, si escau, la llista de les persones que han demanat plaça en el cicle, però que no poden obtenir els requisits d'accés via ESO fins al setembre, així com les persones pendents de la convalidació o l'homologació dels seus estudis cursats mitjançant sistemes educatius estrangers.
- La publicació de les llistes s'ha de fer en el tauler d'anuncis o bé s'ha de posar a l'abast de les persones interessades mitjançant la publicació a la pàgina web del centre educatiu. Les llistes definitives que facilita l’aplicació informàtica per a la gestió educativa són les úniques vàlides per aquest procés d’admissió al cicle formatiu Producció agropecuària. La publicació de les llistes té els efectes de notificació a les persones interessades.
- Totes aquestes llistes han de portar el segell del centre i la signatura del director.
- A la llista definitiva de persones admeses, el centre educatiu ha d’indicar el dia i l’hora en què s’han de matricular les persones que hi figuren.
- Contra la llista definitiva de persones admeses i excloses es pot interposar recurs d'alçada davant la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional, en el termini d'un mes, a comptar des de l’endemà de la publicació de la llista. La resolució del recurs exhaureix la via administrativa.
Article 18
Matrícula de les persones admeses
- Les persones que figuren en les llistes definitives de persones admeses al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària han de formalitzar la matrícula els dies 29 i 30 de juliol de 2013. El centre educatiu ha d’emetre un resguard de matrícula que ha de lliurar a la persona que s’ha matriculat.
- La documentació presentada en el moment de sol·licitar la plaça s'ha de fer servir en el procés de matriculació.
- Si la persona admesa no formalitza la matrícula en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada i queda fora del procés d’admissió. Si encara està interessada a obtenir-hi una plaça, ha de presentar una nova sol·licitud fora de termini.
- El centre ha de traslladar les dades de matrícula a l’aplicació informàtica GESTIB, com a màxim el dia 30 de juliol.
Article 19
Procediment per a l'adjudicació de les places que resten vacants després de la matrícula
- En el cas que el centre educatiu, una vegada acabat el termini de matrícula, tengui places vacants perquè alguna de les persones admeses no s’ha matriculat i, a més, tenguin persones en la llista d’espera, les ha d’adjudicar a les persones que hi figuren per rigorós ordre, fins que les places vacants s’hagin exhaurit. Aquest procediment s’ha de dur a terme els dies 3 i 4 de setembre de 2013.
- Per fer això, el centre educatiu ha de comunicar personalment, telefònicament o mitjançant un missatge a la bústia dels telèfons facilitats a la sol·licitud, a la primera persona no admesa que figura en la llista d’espera. Les persones que accepten les places vacants han de formalitzar la matrícula els dies 3 i 4 de setembre de 2013. L’Oficina d’Escolarització pot gestionar la llista d’espera del centre educatiu, en el cas de no compliment d’aquest procediment.
Article 20
Procediment d’adjudicació de places que restin vacants als sol·licitants que no han obtingut plaça (crides úniques)
El procediment de crida única per tal d’oferir les places que restin vacants s’ha de dur a terme en la forma i els terminis establerts en la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny).
Article 21
Publicació de la llista de persones que han demanat admissió però que no poden obtenir els requisits d'accés fins al mes de setembre o no tenen la convalidació o l’homologació
- El dia 26 de juliol s'ha de publicar la llista de les persones que han demanat plaça en el cicle, però que no poden obtenir els requisits d'accés fins al setembre. També s’ha de publicar la llista de persones que no tenen la convalidació o l’homologació dels seus estudis cursats mitjançant sistemes educatius estrangers.
- Aquesta llista ha de portar el segell del centre i la signatura del director i s'ha de publicar en el tauler d'anuncis del centre o bé s'ha de posar a l'abast de les persones interessades mitjançant la publicació a la pàgina web del centre educatiu. La publicació de les llistes té els efectes de notificació a les persones interessades.
Article 22
Acreditació dels requisits pendents de setembre, de convalidació o d’homologació
- Les persones pendents d’obtenció dels requisits d’accés als ensenyaments de formació professional, esmentats a l’article anterior i que han obtingut aquests requisits d’accés en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears no han d'aportar la documentació que ho acredita, ja que està a disposició de l’Administració educativa, mitjançant l’aplicació informàtica GESTIB. Si els requisits no s’han obtingut en aquesta Comunitat Autònoma les persones interessades han d’aportar la documentació que ho acredita, com a màxim, el dia 10 de setembre de 2013.
- Aquesta informació s'ha de traslladar a l’aplicació informàtica GESTIB, com a màxim, el dia 12 de setembre.
- Una vegada traslladades aquestes dades a l’aplicació informàtica GESTIB, la tramitació del procediment d’admissió, de crida única i de matrícula per a les persones pendents de setembre, de convalidació o d’homologació s’ha de realitzar en els terminis i d’acord amb el que es determina en la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny).
Article 23
Sol·licituds d’admissió fora de termini via electrònica
- Les persones interessades a cursar el cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària que sol·liciten l’admissió una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, és a dir, amb posterioritat al dia 19 de juliol, han de formalitzar la sol·licitud electrònica d'admissió fora de termini. L’accés a la sol·licitud electrònica d’admissió fora de termini es pot trobar a la pàgina web de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional.
- Les persones que demanin l’admissió fora del termini esmentat poden presentar la sol·licitud via telemàtica del 22 de juliol al 20 de setembre de 2013.
- La tramitació de les sol·licituds electròniques d’admissió fora de termini, així com el procediment de crida única i matrícula dels sol·licitants fora de termini, s’ha d’ajustar al que es determina en la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny).
Article 24
Matrícula a mòduls que restin vacants i adjudicació de places vacants derivades d’anul·lació de matrícula
La matrícula als mòduls que restin vacants i l’adjudicació de places vacants derivades d’anul·lació de matrícula s’han de realitzar en la forma i els terminis establerts en la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny).
Article 25
Termini màxim per a la matrícula al cicle formatiu
D’acord amb el que es determina en l’article 40 de la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny), el procediment d’adjudicació i de matrícula descrit en aquestes instruccions ha d’haver finalitzat, com a màxim, el dia 31 d’octubre de 2013.
Article 26
Comissió de Garanties d'Admissió als Mòduls Obligatoris dels PQPI i als Cicles Formatius de Formació Professional
La Comissió de Garanties d’Admissió als Mòduls Obligatoris dels PQPI i als Cicles Formatius de Formació Professional, nomenada d’acord amb el que es determina a l’article 41 de la Resolució de la directora general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de 29 de maig de 2013 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d'admissió i de matrícula als mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial i als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu per al curs escolar 2013-2014 (BOIB núm. 78, de 4 de juny), és l’òrgan supervisor d’aquest procés d’admissió de l’alumnat al cicle formatiu Producció agropecuària.
ANNEX 2
Calendari del procés d’admissió al cicle formatiu de grau mitjà Producció agropecuària (AGA22) a l’IES Xarc. Curs 2013-2014
| PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS D'ADMISSIÓ |
15 al 19 de juliol |
| Sorteig de lletres per al desempat |
22 de juliol |
| Publicació de la llista provisional de persones admeses, en espera |
23 de juliol |
| Reclamacions, rectificacions i revisions |
23,24 i 25 de juliol |
| Publicació de les rectificacions i la resolució de les reclamacions |
26 de juliol |
| Publicació de la llista definitiva de persones admeses i en espera i pendents de setembre, d’homologació i de convalidació |
26 de juliol |
| MATRÍCULA AL CICLE FORMATIU PRODUCCIÓ AGROPECUÀRIA |
29 i 30 de juliol |
| Procediment per a l'adjudicació i matrícula, per part del centre, de les places que resten vacants després de la matrícula |
3 i 4 de setembre |
| Sol·licitud d’admissió fora de termini via electrònica (tràmit telemàtic) |
22 de juliol al 20 de setembre |
| Crida única per a l’adjudicació de vacants i matrícula |
5 i 6 de setembre |
| Termini màxim per aportar la documentació les persones pendents de requisits el setembre. També les persones pendents d'homologació i de convalidació. |
10 de setembre |
| Publicació de les llistes provisionals pendents de setembre, d’homologació i de convalidació |
13 de setembre |
| Reclamacions, rectificacions i revisions |
13, 16 i 17 de setembre |
| Publicació de les rectificacions i la resolució de les reclamacions |
18 de setembre |
| Publicació de la llista definitiva de pendents de setembre, d’homologació i de convalidació |
19 de setembre |
| Crida única per a l’adjudicació de vacants a les persones pendents de setembre, d’homologació i de convalidació i matrícula |
20, 23 i 24 de setembre |
| MATRÍCULA de les persones que varen demanar plaça al juny i que han obtingut els requisits acadèmics el setembre, i també les persones pendents d'homologació i de convalidació |
20 al 25 de setembre |
| Publicació de la llista de persones que han sol·licitat l’admissió fora del termini ordinari |
23 de setembre |
| Inici de la crida única dels sol·licitants fora de termini, adjudicacions i matrícula en els centres |
25 de setembre |
| Si hi ha baixes a partir d'aquesta data, el centre les ofereix a les persones que figuren en qualsevol de les llistes d'espera definitiva del centre i als sol·licitants fora de termini. |
Del 15 al 31 d’octubre |
| Termini màxim per a la matrícula als ensenyaments de formació professional que es cursen segons l'organització temporal ordinària |
31 d'octubre |