Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 13045
Bases convocatòria pública subvencions de la Regidoria d’Educació, Família, Majors i Immigració adreçades a federacions d’ associacions de persones majors per l’any 2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la Junta de Govern, en sessió de data, 4 de juliol de 2013, entre d’altres s’ha adoptat el següent Acord:

1r.- Aprovar les adjuntes Bases que han de regular la convocatòria pública de subvencions de l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració adreçada a les Federacions d’Associacions de Persones Majors per a l’any 2013.

2n.- Reservar la quantitat de 80.000,00’- Euros ( VUITANTA MIL  EUROS), per atendre les despeses que es derivin de la concessió de les subvencions objecte d’aquesta convocatòria, amb càrrec a la Partida 05 23200 48009 del vigent Pressupost de despeses de l’any 2013.

3r.- Per l’eficiència i bon funcionament de l’activitat subvencionada es preveu el pagament anticipat de  l’import  total de les subvencions atorgades. No serà exigible la presentació de garanties per part dels beneficiaris per quant no s’aprecia risc en el incompliment de les obligacions assumides en les presents bases.

4t.- Publicar aquestes Bases al BOIB, una vegada hagin estat aprovades, als efectes oportuns i perquè els interessats puguin presentar les sol·licituds en el termini establert, conforme a les adjuntes Bases.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la vida administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció que li dóna la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la seva publicació al BOIB. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i als articles 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat del contenció administratiu d’aquesta Ciutat, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la seva publicació al BOIB. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

 

Palma, 5 de juliol de 2013.

El Cap del servei d’Educació,
p.d. Decret de Batlia núm 22.906, d’ 1 de desembre,
publicat al BOIB núm 187 de 15 de desembre de 2011
Bartolomé Jaume Amengual

 

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA DE SUBVENCIONS PER A FEDERACIONS D’ASSOCIACIONS DE PERSONES MAJORS PER A L’ANY 2013

Des de la perspectiva administrativa les subvencions són una tècnica de foment de determinats programes d’utilitat pública i d’interès general i, fins i tot, un procediment de col·laboració entre l’Administració pública i els particulars per a la gestió d’activitats d’interès públic.

El Decret 8435 de 13 de maig de 2013 d’organització dels Serveis Administratius de l’Ajuntament de Palma estableix que  l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració té, entre d’altres les competències de:

  • Coordinar les accions dirigides al col·lectiu de persones majors.
  • Dissenyar, planificar i executar tots els programes que tinguin com a objectiu l’increment del benestar de les persones majors.

Les Federacions d’Associacions de Persones Majors tenen com a principal objectiu col·laborar i facilitar el funcionament de les entitats dedicades a  les persones majors. 

Mitjançant aquestes bases, l'Ajuntament de Palma,  estableix el procediment que ha de regular les subvencions a les Federacions de les Associacions de Persones Majors durant l’any 2013.

Aquesta convocatòria de subvencions està presidida pels principis d’igualtat i no discriminació, publicitat, transparència,  concurrència i objectivitat, així com pels d’eficàcia en el compliment dels objectius fitxats i d’eficiència en l’assignació i utilització dels recursos públics, d’acord a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions, Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions  i l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Palma (d’ara en endavant Ordenança Municipal), aprovada pel Ple de l’Ajuntament en sessió de 28 de juliol de 2005 (publicada en el BOIB núm. 140 de 22 de setembre de 2005) i modificada per Acord del Ple de l’Ajuntament en sessió de dia 22 de desembre de 2009 (publicat en el BOIB núm. 6 de 14 de gener de 2010).

Aquesta convocatòria pública de subvencions es regirà per les bases següents:

1. Objecte

L’objecte d’aquestes bases és regular les subvencions per a la realització d’activitats d’utilitat pública i d’interès social que millorin la situació de les persones majors i fomentin la seva participació social.

Aquesta convocatòria va dirigida, dins l’àmbit de les competències de l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració, i de forma complementària a l’oferta de serveis de que disposa durant l’any 2013, a fomentar la participació social de les persones majors - com a part del procés d’envelliment actiu- a partir de les entitats que ho promouen.

Aquesta convocatòria es fa en règim de concurrència competitiva d’acord amb l’Ordenança Municipal.

2. Continguts dels projectes a subvencionar

Les ajudes podran ser sol·licitades per a finançar activitats definides com a prioritàries en el marc d’actuacions de l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració. 

A tals efectes, es podran finançar les despeses derivades del funcionament i les activitats pròpies de les  Federacions d’Associacions de Persones Majors, concretament:

a) Les de manteniment de les infraestructures.

b) Les de materials i de subministrament.

c) Les dels serveis oferts als seus associats.

d) Les derivades de la gestió de les activitats de la Federació.

Els projectes a subvencionar hauran de complir el que fixa l’article 31 de la Llei General de Subvencions (punts 1, 2 i 3).

Quedaran excloses d’aquesta convocatòria de subvencions aquelles activitats que siguin coincidents en els programes realitzats pel Consell Insular de Mallorca en l’exercici de les seves competències.

3. Crèdit i partida pressupostària

Per  atendre les obligacions de contingut econòmic que es deriven de la concessió de les subvencions existeix crèdit adequat i suficient per vinculació jurídica a l’aplicació pressupostària 05.23200.48009 del Pressupost de despeses de l’Àrea Delegada de Benestar Social de l’any  2013. Així la quantitat pressupostada per a aquesta Convocatòria ascendeix a 80.000,00 €.

4. Entitats beneficiàries

Pot ser entitat beneficiària d’aquestes subvencions la persona jurídica que compleixi els requisits següents:

  1. Estar legalment constituïda com a Federació d’Associacions de Persones Majors.
  2. Tenir capacitat jurídica i d’obrar.
  3. No tenir finalitat de lucre.
  4. Tenir seu social i actuació al municipi de Palma.
  5. Estar inscrita en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes i en altres registres de les administracions públiques quan correspongui.
  6. Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.
  7. Estar al corrent d’obligacions tributàries i de seguretat social.
  8. Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament de Palma i no trobar-se sotmesa a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.
  9. No incorre en cap de les circumstàncies previstes a l’article 6 de l’Ordenança municipal.

5. Sol·licitud i documentació

Les entitats interessades que compleixin els requisits que determinen aquestes bases, han de presentar una sol·licitud d’acord amb el model normalitzat que s’adjunta a aquesta com  a annex   i que facilitarà l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració a través de la seva pàgina web  www.a-palma.es o mitjançant qualsevol de les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC)acompanyada de la  documentació següent:

  1. Projecte detallat de l’activitat, especificant els següents punts: dades de l’entitat sol·licitant, identificació i resum del projecte, objectius i activitats, metodologia/estratègia, població destinatària/ àrea d’intervenció o altres aspectes del projecte, relacions i participació amb altres entitats, temporalització i cronograma, seguiment , avaluació i pressupost del projecte.
  2. Declaració responsable d’estar al corrent d’obligacions tributàries i de seguretat social i de no incórrer en cap de les circumstàncies previstes a l’article 6 de l’Ordenança General de subvencions de l’Ajuntament de Palma.
  3. Declaració expressa d’altres subvencions sol·licitades i/o obtingudes per al mateix concepte.
  4. Sol·licitud de transferència  bancària per a pagaments de Tresoreria.   
  5. Fotocòpia dels estatuts de l’entitat sol·licitant. Fotocòpia NIF del representant de l’entitat.
  6. Fotocòpia de Targeta d’Identificació  Fiscal (CIF) de l’entitat sol·licitant.
  7. Declaració de vigència dels estatuts i dels càrrecs representatius de l’entitat.

Tota la documentació que es sol·licita ha de ser presentada en paper i en suport informàtic.

D’acord amb la Instrucció de Batlia de 22 de juliol de 2011, sobre l’ús de les llengües oficials, l’interessat a la seva sol·licitud podrà exercir el seu dret d'opció lingüística per a les notificacions que es realitzin dins del procediment.

Es pot presentar un màxim d’una sol·licitud de subvenció per entitat.

Si els documents exigits ja estan en poder de l’Ajuntament, l’entitat sol·licitant, sempre que no hagi transcorregut més de cinc anys des de l’acabament del procediment a què corresponguin,  pot fer ús del dret de no presentar-los, fent constar la data i l’òrgan o dependència en els quals varen ser presentats o emesos. No obstant, l’entitat sol·licitant haurà de presentar obligatòriament la declaració de vigència dels estatuts i càrrecs representatius de l’entitat.

D’acord amb el que preveu l’article 71.1. de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, si la sol·licitud de subvenció no compleix els requisits que s’indiquen o no s’hi inclou la documentació que pertoca, es requerirà a l’entitat per a què en el termini de deu dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud.

6. Termini i lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds de subvencions es dirigiran a l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració situada a la Plaça  Nova de la Ferreria, 2 i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’hi ha d’adjuntar, al Registre General Municipal o a través de qualsevol dels mitjans i llocs assenyalats a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques. El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Les sol·licituds presentades posteriorment a aquesta data seran preses en consideració segons les disponibilitats pressupostàries existents.

7. Òrgans competents per a iniciar, instruir i resoldre el procediment

La iniciació del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici, mitjançant  l’Acord de la Junta de Govern municipal d’aprovació d’aquesta convocatòria, que després serà publicada.

Recepcionades les distintes sol·licituds les valorarà una comissió avaluadora composta per un president, un secretari i tres vocals, designats mitjançant Acord de Junta de Govern, els quals les valoraran i proposaran a l’òrgan resolutiu  la subvenció a concedir. Finalment la Junta de Govern Municipal dictarà el corresponent Acord de concessió de la subvenció, el qual, serà notificat al sol·licitant conforme a dret. Dit Acord, en principi provisional, esdevindrà en definitiu si en el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la notificació d’aquest Acord provisional, el peticionari no ha presentat reformulació de la petició per no estar conforme amb la quantitat concedida, ha acceptat la quantitat concedida o ha renunciat a la mateixa.

El termini màxim per resoldre i notificar és de tres mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició.

8. Període d’execució

Les actuacions subvencionades podran començar a partir del dia 1 de gener de 2013 i han d’acabar, com a màxim, l’ 1 de desembre de 2013.

9. Despeses subvencionables i valoració de l’import de la subvenció

La concessió de les subvencions es farà fins el límit de crèdit pressupostari establert en aquesta convocatòria. Donada la naturalesa de la subvenció, aquesta Convocatòria es realitzarà en concurrència competitiva.

L’ import a atorgar com a subvenció a les Federacions que presentin sol·licitud de subvenció sorgirà:

1. De la quantitat que li correspongui a la sol·licitant dels 30.000,00 € a repartir a parts iguals entre les Federacions que presentin sol·licitud de subvenció.

2. De la quantitat que li correspongui a la sol·licitant dels 50.000,00 € a repartir, entre les Federacions sol·licitants, de forma proporcional al nombre d’associacions afiliades de Palma que cada una d’aquestes acrediti.

Tot això de conformitat amb la següent fórmula: Is = (T1/Ns) + [(T2/E) x E1]

On:

Is= Import de la subvenció

T1= Total import de l’apartat 9, núm. 1 (30.000 €)

Ns = Núm. sol·licituds presentades ajustades a les bases

T2= Total import de l’apartat 9, núm. 2 (50.000 €)

E =  Suma total de les associacions de persones majors de Palma afiliades a les Federacions presentades.

E1: Total associacions de persones majors afiliades per a Federació presentada

Excepcionalment, tal com estableix l’article 18.1 de l’ordenança municipal de subvencions, es podrà arribar a subvencionar el 100 % del cost de l’activitat subvencionada.

A excepció de les subvencions atorgades pel Consell Insular de Mallorca per conceptes coincidents amb els subvencionats per Benestar Social de l’Ajuntament; les subvencions objecte d’aquesta Convocatòria  són compatibles  amb qualsevol altra concedida  per altra administració pública o entitat privada. No obstant, en cap cas,  l’import de la subvenció pot ser d’una quantia que, en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.

10. Subcontractació

No es poden subcontractar activitats que formen part del projecte subvencionat. Excepcionalment, prèvia autorització expressa de la Junta de Govern Municipal, es permetrà la subcontractació en els termes establerts a l’Ordenança Municipal de subvencions i a la Llei general de subvencions.

11. Reformulació de les sol·licituds

Aquesta sol·licitud ha d’estar motivada, formulant-se en el termini de deu dies hàbils des de l’endemà de la notificació de la resolució de concessió provisional,  i ha de ser autoritzada expressament per l’òrgan competent. Si l’entitat beneficiària no manifesta res en el termini establert s’entén que accepta la quantitat subvencionada sense reformulació de la sol·licitud, en aquest cas la resolució provisional esdevé en definitiva.

12. Pagament de les subvencions

Per l’eficiència i bon funcionament de l’activitat subvencionada es preveu el pagament anticipat del total de la subvenció. No serà exigible la presentació de garanties per part dels beneficiaris per quant no s’aprecia risc en el incompliment de les obligacions assumides en les presents bases.

13. Inspecció municipal dels projectes subvencionats

Els tècnics municipals nomenats a l’efecte podran realitzar, de forma aleatòria, sense previ avís i fent ús de la potestat municipal de control de la execució dels projectes subvencionats,  les tasques d’inspecció i supervisió que es considerin oportunes. Dintre d’aquestes, s’inclouen possibles visites a les instal·lacions on es desenvolupin els projectes per a observar com s’estan materialitzant.  

14. Justificació

Els beneficiaris tenen l’obligació de justificar davant l’òrgan concedent l’aplicació dels fons percebuts a la finalitat per a la qual se concedeix la subvenció, justificant-se el 100% del cost total del projecte aprovat.

Per això hauran de presentar d’acord amb els models normalitzats que s’adjunten a aquesta convocatòria com annexos, i que facilitarà l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració en qualsevol de les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) o  mitjançant la seva  pàgina web  www.a-palma.es.

Seguint les estipulacions fixades a l’article 19 de l’Ordenança Municipal de Subvencions i al punt 42 de les bases d’execució del vigent pressupost municipal, s’estableix que la justificació haurà de contenir la següent documentació:

  • Memòria final del projecte, on es descriurà els objectius i resultats obtinguts d’acord a la subvenció concedida.
  • Memòria justificativa de la inversió econòmica amb:

- Relació numerada seqüencialment de les despeses realitzades, ordenada per partides pressupostàries. Detallant altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import i la seva procedència.

- L’aportació de factures, contractes, compromisos ferms o altres documents de valor probatori, que acreditin que la inversió s’ha realitzat i s’ha destinat als fins per als quals s’ha concedit la subvenció. Les factures hauran de contenir les dades següents:

- Raó social i CIF del proveïdor.

- Raó social i CIF de l’associació.

- Expressió detallada del servei prestat i/o material administrat

- Data de la factura.

- Indicació de la tributació corresponent, assenyalant si escau la seva exempció.

S’adjuntaran, a tots aquests documents econòmics justificatius, els documents acreditatius de la realització efectiva de la despesa (document bancari de la despesa realitzada, rebut del subministrador, documents de transferència bancària, etc).

- Indicació de la tributació corresponent, assenyalant si escau la seva exempció.

- Aportar documents justificatius de la elecció d’una determinada oferta presentada  per a  aquelles partides subvencionades que superin les quanties establertes per al contracte menor, fixades en l’art. 138 del  Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, mitjançant el qual s’aprova  el text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic. En aquests casos el beneficiari haurà de sol·licitar com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors, amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la obra, la prestació del servei o la entrega del bé, a excepció de que, per les seves especials característiques, no existeixi al mercat un nombre d’entitats suficients que els realitzin, prestin o subministrin, o a excepció de que la despesa s’hagués realitzat  amb anterioritat a la subvenció. La elecció entre les ofertes presentades, que haurà d’aportar-se amb aquesta justificació, se realitzarà de conformitat amb criteris d’eficiència i economia, justificant-se la elecció expressament en una memòria quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

- Si escau, carta de reintegrament en el suposat de romanents no aplicats així com dels interessos derivats dels mateixos.

Tal com estableix la base 42 de les bases d’execució,  el silenci administratiu en quant a la justificació de la subvenció no s’entén positiu; per tant, serà necessari l’Acord de Junta de Govern on es dictamini la correcció o incorrecció de la justificació presentada.

Les factures que s’han d’entregar són els originals i una còpia dels mateixos.

No s’admetran rebuts d’honoraris ni documents de naturalesa similar com a justificants econòmics de les despeses realitzades objecte de subvenció.

D’acord amb l’article 39.7 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, les subvencions que es concedeixin en atenció a la concurrència d’una determinada situació en el perceptor no es requerirà altre justificació que l’acreditació, per qualsevol medi admissible en dret, d’aquesta situació prèvia a la concessió, sense perjudici dels controls que poguessin establir-se per a verificar la seva existència.

La  presentació de la memòria i la documentació exigida  s’haurà de realitzar abans del 10 de desembre de 2013.

En el supòsit de què no se pugui justificar la subvenció dins del termini per causes imputables a l’Administració o per circumstàncies sobrevingudes  o de força major relatives a l’execució del projecte, pot prorrogar-se el termini de la justificació, sempre que l’entitat ho sol·liciti per escrit i abans de que finalitzi el període de justificació establert a les bases, expliqui els motius i s’autoritzi expressament. En aquest cas, en l’autorització de la pròrroga  s’ha d’indicar la data màxima en què es poden presentar les justificacions, establint-se un període de temps que no excedirà de la meitat del previst inicialment.

15. Obligacions de les entitats beneficiàries

Les obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions es contenen a les bases generals (article 7 de l’ordenança municipal)

16. Difusió pública de les actuacions

  1. Per raons d’eficiència s’utilitzarà com a mitjà de notificació la publicació a la web municipal, per tal d’informar als participants dels diferents acords adoptats per la Junta de Govern, a més de la publicació al BOIB de totes aquelles subvencions atorgades amb import igual o superior a 3000,00 € en virtut de l’article 9.4. de l’Ordenança Municipal de Subvencions. Es notificarà individualment als beneficiaris definitius de la subvenció, amb expressió de tots els requisits que hauran de complir per a justificar la subvenció i el peu del recurs que procedeixi contra l’acord adoptat.
  2.  Tota la publicitat, documentació escrita o anuncis, com també qualsevol tipus d’informació en suport electrònic, informàtic o telemàtic que se derivi d’aquesta activitat, es realitzarà en català i en castellà en virtut de la Instrucció de Batlia de 22 de juliol de 2011, sobre l’ús de les llengües oficials.
  3. Tota la publicitat i/o difusió en qualsevol medi s’ha de presentar a l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració amb un mínim de set dies hàbils abans de publicar-lo, s’ha de senyalar el text i el disseny de la publicitat que es vol fer, juntament amb el nombre dels mitjans en que se farà la  difusió, els dies i les hores. En cas de detectar-se irregularitats, l’Àrea d’Educació, Família, Majors i Immigració dins d’aquest termini  ho comunicarà a l’entitat beneficiaria per a què les resolgui.
  4. Fer constar expressament i de forma visible en qualsevol dels materials, aules i instal·lacions que utilitzin per a la difusió o realització del projecte subvencionat, el logotip de l’Ajuntament de Palma. En cap cas aquest logotip es podrà utilitzar per altres projectes diferents als subvencionats.

17.  Revocació i reintegrament de les subvencions

S’anul·laran total o parcialment les subvencions i ajudes concedides a les entitats beneficiàries, d’acord amb l’establert a l’article 42 de les bases d’execució del pressupost vigent, als articles 22 i 23 de l’Ordenança Municipal i a la resta de la normativa aplicable.

En aquests casos, l’entitat beneficiària vendrà obligada al reintegrament de les quantitats percebudes i dels interessos de demora que corresponguin, prèvia tramitació del procediment corresponent. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.

18. Infraccions i sancions

L’incompliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria o en la normativa d’aplicació, dóna lloc a l’aplicació del règim d’infraccions i sancions establert al capítol V de l’Ordenança municipal.

19. Normativa aplicable

En tot allò no previst a aquesta Convocatòria, serà d’aplicació el Decret Legislatiu 2/2005,  de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refòs de la Llei de subvencions, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Palma , la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, la Llei 57/2003, de 16 de desembre de mesures per a la modernització del govern local, el reglament de serveis de les corporacions locals de 17 de juny de 1955,  el RDL 2 /2004 pel qual s’aprova el text refòs de la Llei reguladora de les hisendes locals, les Bases d’execució vigents que regulen les subvencions del Pressupost municipal i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.

 

Palma, 5 de juliol de 2013

El Cap del servei d’Educació,
p.d. Decret de Batlia núm 22.906, d’ 1 de desembre,
publicat al BOIB núm 187 de 15 de desembre de 2011
Bartolomé Jaume Amengual