Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 12694
Aprovació de la convocatòria de subvencions 2013 per a les activitats musicals de les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre i, de les bases que han de regir-la

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports ha dictat, el 25 de juny de 2013, la resolució  que transcric, literalment, a continuació:

“ANTECEDENTS. Vista la memòria justificativa de la Direcció Insular de Cultura i Patrimoni sobre la convocatòria de subvencions 2013 per a les activitats musicals de les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre i, les bases que han de regir-la.

Vist l’informe jurídic favorable del Servei Jurídic Administratiu del Departament de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports.

Vista l’existència de crèdit pressupostari adequat i suficient a la partida pressupostària 20.33430.48915 per dur a terme la convocatòria esmentada, segon la RC amb el núm. de referència 22013/4505 per un import de 60.000,00 €.

Aquest secretari tècnic proposa al vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports que  dicti la resolució corresponent, una vegada que la Intervenció General hagi fiscalitzat de conformitat aquesta proposta de resolució:

1. Aprovar l'expedient 20/2013 relatiu a la convocatòria de subvencions 2013 per a les activitats musicals de les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre i, les bases que han de regir-la.

2. Autoritzar una despesa de 60.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 20.33430.48915 (RC núm. de referència 22013/4505) per atendre a les subvencions de la convocatòria esmentada.

3. Aprovar la convocatòria esmentada i les bases adjuntes que han de regir-la.

4. Ordenar-ne la publicació en el BOIB.”

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca, dins el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de la present notificació.

Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada, hom pot interposar el recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de la notificació de la desestimació del recurs d’alçada.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant això, s’hi pot presentar qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent. Tot, d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, que modifica la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

La qual cosa li comunic pel vostre coneixements i als efectes oportuns.

 

Palma, 25 de juny de 2013

 

José Carrillo Martínez

El secretari tècnic per delegació

(Decret de 15 de maig de 2013, BOIB núm. 74, de 25 de maig)

 

 

BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS 2013 PER A LES ACTIVITATS MUSICALS  DE LES ENTITATS ASSOCIATIVES O ORGANITZATIVES SENSE ÀNIM DE LUCRE

Bases

Primera. Finalitats

El Consell de Mallorca, a través de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports, en l'exercici de les seves competències i d'acord amb els objectius fixats en el Pla estratègic de subvencions de l'any 2013, vol impulsar una política cultural pròpia i col·laborar amb les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre que integren el teixit cultural de la nostra illa, mitjançant la convocatòria d’aquestes subvencions per realitzar activitats musicals. 

Amb aquesta convocatòria la Vicepresidència té la intenció de promoure i fomentar entre la ciutadania determinats aspectes de la cultura en general i, alhora, dinamitzar el nostre teixit associatiu o organitzatiu cultural.

En concret, es tracta d’assolir entre altres objectius:

- Dinamitzar la cultura a través del suport a la realització d’activitats musicals de projecció col·lectiva i pública.

- Fomentar i promoure la realització d’activitats musicals de jazz i de música clàssica per tal d’apropar i donar a conèixer aquestes disciplines musicals.

- Encoratjar la participació de la ciutadania en el món de la cultura a través de l’associacionisme.

Segona. Objecte

Es poden acollir a aquesta convocatòria de subvencions les sol·licituds per realitzar entre el l’1 de setembre de 2012 i el 31 d’agost de 2013 (ambdós inclosos), la realització de concerts i classes magistrals  de música clàssica o de jazz i, destinades a la col·lectivitat o a un sector del públic en general, sempre que no siguin objecte d’un altre convocatòria de subvencions d’aquesta Vicepresidència.

Limitació: Es pot subvencionar, com a màxim, un projecte cultural d'entre els que presenti, en el seu cas, l’entitat sol·licitant.

En queden exclosos:

- Els que siguin objecte de les subvencions nominatives d’aquesta Vicepresidència.

- Els que ja estiguin subvencionats a través de les altres convocatòries del Departament, independentment de qui els presenti.

- Els que duen a terme agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat jurídica.

- Les activitats relatives a la promoció exterior de la cultura de Mallorca.

- Les d’àmbit no pròpiament cultural, com per exemple, educatiu, esportiu, sanitari, mediambiental, etc.

- Les classes magistrals promogudes pels centres d'ensenyament de música.

- Els fonogrames i els audiovisuals.

Tercera. Beneficiaris

Poden ser-ne beneficiàries les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre que reuneixin aquests requisits:

1. Tenir el domicili social, l’establiment principal, una sucursal o una delegació a Mallorca, i estar legalment i definitivament constituïdes i inscrites en el registre pertinent en acabar el termini de presentació de sol·licituds.

2. Tenir com a objecte social fomentar i dinamitzar la cultura, en general, o la música clàssica o el jazz, en particular.  En aquest sentit, no s’admeten les sol·licituds d’entitats que utilitzin les activitats culturals com a mitjà per assolir objectius no pròpiament culturals.

No obstant això, no en poden ser beneficiàries:

- Les que incorrin en alguna de les prohibicions establertes en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE de 18 de novembre de 2003) (en endavant LGS).

- Les que, en el moment que l’òrgan instructor de la convocatòria hagi de fer la proposta de resolució definitiva, no estiguin al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat i amb les obligacions del Consell de Mallorca.

(El fet d’estar al corrent davant les obligacions tributàries del Consell de Mallorca l’ha de verificar, d’ofici, la Tresoreria General).

Quarta. Naturalesa de la subvenció

Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i eventual i es poden anul·lar, revocar i reintegrar en tot moment per les causes previstes en la llei o en aquestes bases; no generen cap dret a l'obtenció d'altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.  Són compatibles amb altres ajudes o subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte, sempre que el còmput total de les ajudes no superi el pressupost del projecte.

El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el projecte cultural subvencionat i, consegüentment, l’entitat beneficiària ha de cercar altres fons de finançament o bé aportar-hi fons propis.

Cinquena. Dotació pressupostària  

Durant l'exercici pressupostari de 2013 es destina la quantitat de 60.000,00 €  amb càrrec a la partida 20.33430.48915 per atendre a les subvencions d’aquesta convocatòria.

Sisena. Despeses subvencionables. Pressupost del projecte i pressupost subvencionable

1. En principi, per definició i d’acord amb el que estableix l’article 31 de la LGS, és despesa subvencionable i, consegüentment, forma part del pressupost inicial del projecte cultural, la que respon a la naturalesa d’aquest, és estrictament necessària per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte cultural i, està legalment justificada amb factures o altres documents que l’acreditin, la temporalització dels quals es computa en els 12 mesos anteriors a l’execució del projecte i fins a aquesta data com a límit. En aquest sentit, s’entén, com a regla general, que la data d’execució del projecte es correspon amb el darrer dia que es realitza l’activitat subvencionada, per la qual cosa, als efectes d’aclarir la data d’execució esmentada per la seva rellevància en la temporalització dels justificants, la resolució de la convocatòria, en virtut dels projectes culturals subvencionats, ha de fixar els criteris que determinaran la data esmentada.

Es considera despesa realitzada i, per tant, subvencionable, aquella que compleix els requisits establerts en aquesta base, sense la necessitat que estigui pagada. No obstant això, les factures o documents justificatius de la despesa s’hauran d’abonar en l’exercici pressupostari en què es dicti la resolució de reconeixement de l’obligació a favor del beneficiari.

No formen part del pressupost subvencionable, als efectes del que estableix per una banda, l’apartat 2 de la base dotzena i, per altra banda, la base vint-i-unena, tot i que formin part del pressupost del projecte, les inversions i obres, la compra d'equipaments o de qualsevol altre bé inventariable de naturalesa similar.

2. Les despeses que s’indiquen a continuació no formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:

- Les despeses que no compleixin els requisits esmentats a l’apartat 1.

- Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu ser superior al valor de mercat.

- Les despeses financeres, les d’assessoria jurídica o financera, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.

- Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.

- Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

- Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon i internet.

- Les despeses relatives a dinars, refrigeris, serveis d’àpats o d’altres de semblants.

3. Sobre la despesa subvencionable, s’han de tenir en compte les particularitats següents:

- Quan el import de la despesa subvencionable superi les quantitats establertes en la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic per al contracte menor, el beneficiari ha de demanar, com a mínim, 3 ofertes a diferents proveïdors, abans de contreure el compromís per a l’obra per fer l’obra, prestar el servei o lliurar el bé, llevat que per les especials característiques no hi hagi en el mercat un nombre suficient d’entitats o empreses que ho puguin efectuar, o llevat que la despesa ja s’hagués realitzat amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció.

L’elecció d’una de les ofertes, que s’han de presentar amb la justificació de la subvenció, s’ha de fer en virtut de criteris d’eficiència i economia, en cas contrari, quan l’oferta seleccionada no hagi estat la més avantatjosa econòmicament (art. 31.3 de la LGS) se n’ha de presentar una memòria justificativa.

- En els casos de dietes, si escau, s’ha de presentar el full de liquidació de la dieta corresponent que ha de contenir com a mínim: les dades fiscals del pagador i el receptor, amb la firma d’un i altre, el motiu de la dieta i la seva vinculació amb el projecte cultural, el període que comprèn, el lloc de desplaçament i l’import total.

- Quan el document justificatiu de la despesa sigui un document electrònic que s’hagi emès a través de mitjans telemàtics, l’entitat beneficiària hi ha d’adjuntar una declaració responsable sobre el fet que l’import total d’aquests justificants o, si escau, la part que s’imputa a la subvenció no s’ha fet servir ni es farà servir per justificar altres subvencions.

- Si l’execució del projecte comporta costs indirectes, l’entitat beneficiària ha de presentar-ne els justificants i, a més, una declaració responsable que n’expliqui el criteri d’imputació per determinar-ne el percentatge que hi correspon, que ha de ser conforme als principis i normes de comptabilitat generalment admeses i ha de comprendre únicament el període en què s’ha realitzat l’activitat, segons l’article 31.9 de la LGS.  L’import total dels costs indirectes imputats al pressupost del projecte no pot superar el 25% de l’import total d’aquest.

- La despesa corresponent a l’amortització de béns inventariables és subvencionable si es estrictament necessària per preparar, realitzar i executar el projecte cultural,  sempre que hi concorrin les condicions següents:

i) Que les subvencions no hagin contribuït a la compra dels béns.

ii) Que l’amortització es calculi de conformitat amb les normes de comptabilitat generalment acceptades.

iii) Que el cost d’amortització es refereixi exclusivament al període subvencionable.

Setena. Publicació de la convocatòria i de la seva resolució

La convocatòria i les bases que la regeixen i la resolució de la convocatòria s'han de publicar en el BOIB, s'ha de exposar en el tauler d'anuncis del Centre Cultural de la Misericòrdia i s'ha de penjar en la pàgina web del Consell de Mallorca www.conselldemallorca.net.

Vuitena. Procediment. Òrgans d’instrucció, fiscalització i resolució

La tramitació i gestió d’aquesta convocatòria se subjecta als principis enumerats en l’article 8.3 de la LGS: publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat, no discriminació, eficàcia i eficiència.

El procediment de selecció de les entitats beneficiàries es duu a terme mitjançant concurrència competitiva, en virtut de la qual es comparen, en un únic procediment, totes les sol·licituds presentades amb la intenció d’establir-hi una prelació a través dels criteris d’avaluació prevists en la base tretzena d’aquesta convocatòria i, d’aquesta manera, concedir les subvencions a les sol·licituds que han obtingut una major puntuació, dins els límits recollits en la base dotzena i fins a l’import del crèdit pressupostari establert.

No obstant això, no cal establir un ordre de prelació entre les sol·licituds presentades que reuneixen els requisits de la convocatòria, mitjançant l'aplicació dels criteris de la base tretzena, quan el crèdit pressupostari sigui suficient per satisfer-les.

La Intervenció General del Consell de Mallorca s’encarrega de la fiscalització prèvia d’aquestes bases, de la convocatòria i dels actes que se’n deriven: aprovació de la convocatòria, concessió i justificació de les subvencions i pagament. El vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports  és l’òrgan encarregat d’aprovar les bases i la convocatòria i de resoldre-la. La instrucció correspon a la Secretaria Tècnica de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports que ha de dur a terme totes les actuacions o els actes de tràmit necessaris per vetllar pel compliment dels requisits de la convocatòria, a més d’exercir les facultats previstes en l'article 24 i concordants de la LGS, i les que s'esmenten en aquestes bases. L'òrgan instructor, quan ha rebut l’informe de la comissió tècnica avaluadora sobre les sol·licituds de subvencions i, ha comprovat per una banda, si les entitats proposades compleixen els requisits de la convocatòria i, per altra banda, si estan al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb les obligacions del Consell de Mallorca, dicta la proposta de resolució definitiva. Aquesta ha d'incloure la relació d’entitats beneficiàries amb indicació del projecte cultural subvencionat, el seu pressupost i, si escau, el pressupost subvencionable, la puntuació total obtinguda, l’import de la subvenció i els criteris que determinen la data d’execució dels projectes subvencionats, a més de la resta de sol·licituds desestimades. Posteriorment, el vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports resol la convocatòria, amb la indicació dels extrems continguts en la proposta de resolució definitiva esmentada.

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució d'aquest procediment és de 3 mesos, comptadors a partir del dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds, transcorreguts els quals sense que se n'hagi dictat  la resolució, s'entenen desestimades totes les sol·licituds.

Novena. Sol·licitud i documentació adjunta

Les sol·licituds i les declaracions que s’exigeixen s’han de formalitzar, preferentment, mitjançant els models que facilita aquesta Vicepresidència en aquestes bases però, en qualsevol cas, han de contenir les dades necessàries per identificar correctament l'entitat i de la persona que la representa.

S'hi ha d'adjuntar la documentació següent:

1) Model de sol·licitud (annex 1).

2) Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIE o NIF del  representant legal de l’entitat i, si escau, de la persona autoritzada per signar-la.

3) Documentació acreditativa de la vigència del càrrec de representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud i, si escau, acreditació de l’autorització corresponent i suficient, en el cas que  la signi una persona distinta.

4) Documentació acreditativa de la constitució de l'entitat i dels seus estatuts degudament registrats. (No cal presentar-la si es va presentar en el departament competent del Consell de Mallorca, en matèria de cultura, amb motiu de qualque expedient de subvencions de l’any 2008 o d’anys posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis).

5) Certificació administrativa d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. En el cas de les obligacions tributàries, el Consell de Mallorca pot obtenir-ne la corresponent certificació si l’entitat emplena l’annex 5. Si no, n’haurà de presentar el certificat d’estar-ne al corrent.

6) Declaració responsable davant d'autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l’article 13 de la LGS. (annex 2). 

7) Declaració responsable de no haver demanat cap altre suport, ajuda o subvenció per dur a terme el projecte cultural i, si és el cas, la relació dels suports, de les subvencions i de les ajudes sol·licitades o concedides, amb indicació dels imports i de les entitats subvencionadores; així com dels ingressos prevists per l’execució de l’activitat (vendes, entrades, etc.) o de l’obtenció d’altres recursos que la financïin (vegeu el model de l’annex 2).

8) Projecte cultural signat en què s’han de reflectir, a més, els aspectes que s’esmenten en els criteris d’avaluació corresponents de la base tretzena.

9) Pressupost sense IVA, equilibrat i signat que inclogui les partides que l’integren, que ha de recollir les despeses que ha de suposar la realització del projecte i dels ingressos amb què s’ha de finançar. (S’entén que el pressupost presentat no du IVA si no s’hi recull res al respecte). (vegeu el model de l’annex 6).

10) Annex 5: Model d’autorització (voluntària) de l’entitat perquè el Consell de Mallorca, mitjançant aquesta Vicepresidència, sol·liciti a l’Agència Tributària les dades relatives al compliment de les seves obligacions tributàries.

11) Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l’import de la subvenció (annex 3). (No cal presentar-lo si ja s’ha presentat, tret que hi hagi hagut canvis.)

Notes: 1. Atès el procediment de concessió de subvencions d’aquesta convocatòria, mitjançant concurrència competitiva, és molt important que tots els documents, sobretot els dels apartats 8 i 9, es presentin acurats a fi de tenir tota la informació necessària per seleccionar les entitats beneficiàries. 2. No cal presentar els documents esmentats en els apartats 4 i 11 si ja es varen presentar en alguna de les convocatòries del Departament del Consell de Mallorca, competent en matèria del Cultura, duïtes a terme a l’any 2008 o posteriors. En aquest cas s’ha d’indicar en quina convocatòria i l’any.

Desena. Termini i llocs de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds de subvencions d’aquesta convocatòria es poden presentar en el termini de 20 dies, comptadors a partir de l’endemà de la seva publicació en el BOIB. Si el darrer dia hàbil caigués en dissabte, el termini s'ajorna fins a l'hàbil següent.

Cal presentar-les en qualsevol terminal del registre general del Consell (Centre Cultural de la Misericòrdia: plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell: Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: General Riera, 111 i Llar de la Infància: General Riera, 113 -Palma-). Així mateix, també es poden presentar en els llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 38 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999.

Si la sol·licitud s’envia per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre en què s'inclogui, a fi d’acreditar que s’ha enviat dins el termini fixat en la convocatòria. No obstant això, si aquesta documentació no entra en el Registre general dins els 10 dies naturals següents a l’acabament del termini de presentació de sol·licituds, no s’ha d’admetrà.

Onzena. Esmena de deficiències

Donat el cas que la instància o la documentació fossin incorrectes o incompletes, l'òrgan instructor n'ha de requerir la rectificació o els documents que hi manquin.

Si, en el termini de 10 dies hàbils, l’entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, el Consell de Mallorca, després d’haver pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.  Això, d'acord amb l'article 71.1 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999.

Dotzena. Import de la subvenció

D’acord amb l’article 32.2 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003 general de subvencions, - en endavant RLGS - les subvencions atorgades en la convocatòria que regulen aquestes bases té la consideració d’import cert sense fer cap referència a un percentatge o fracció del pressupost subvencionable del projecte.

En aquest sentit, s’estableix, com a quantitat certa, que les subvencions que s’atorguin per activitats musials són de 12.000,00 €.

La determinació de l’import de la subvenció inicial esmentada, sense perjudici del que diu el paràgraf tercer de la base vuitena, ha de respectar els límits i criteris següents:

Límits: 1) La subvenció que s’atorga, com a quantitat fixa, no pot ser superior a l’import del pressupost inicial subvencionable del projecte cultural o a la quantitat sol·licitada.

(S’entén com a pressupost inicial subvencionable el conjunt de les partides del pressupost que compleixen els requisits recollits en la base sisena).

2) La subvenció no pot ser superior a l’import del romanent que resti per atribuir al darrer beneficiari, atesa la puntuació obtinguda.

3) Si a l’hora de determinar les subvencions corresponents a les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació total, el crèdit que resta per assignar no fos suficient per concedir-les totes, s’ha de repartir d’acord amb l’ordre de prelació següent:

Les que hagin obtingut major puntuació en el primer apartat del criteri d’avaluació A) (Grau d’elaboració del projecte), és a dir, el que fa referència a “Objectius”. Però, en el cas que n’hagi més d’una amb la mateixa puntuació, en aquest apartat, i tampoc el crèdit no sigui suficient per concedir-ne les subvencions, aquest l’empat s’ha de resoldre tenint en compte la puntuació de l’apartat següent (Explicació detallada de l’activitat...) del mateix criteri A. Si el crèdit no fos encara suficient per atorgar les subvencions de les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació en aquest apartat esmentat, s’ha d’observar la puntuació que han obtingut en l’apartat següent i així successivament.

Si un cop comparats tots els apartats del criteri A el crèdit no fos encara suficient, per resoldre l’empat s’ha d’observar la puntuació aconseguida en els apartats del criteri B, seguint l’ordre establert, i si fos necessari s’ha d’observar la resta de criteris, sempre respectant l’ordre establert. Aquest ordre de prelació per resoldre un possible empat entre sol·licituds amb la mateixa puntuació, s’ha d’aplicar sempre igual fins a exhaurir tot el crèdit que s'hagi de distribuir.

4) En tot cas, l’import de la subvenció no pot ultrapassar aïlladament o, en concurrència amb altres ajudes, subvencions, ingressos o altres recursos, obtinguts per dur a terme el mateix projecte cultural subvencionat, el pressupost d’execució d’aquest projecte.

Tretzena. Criteris d’avaluació

El procediment de la convocatòria és el de concurrència competitiva, és a dir, es comparen en un únic procediment totes les sol·licituds presentades per establir-hi una prelació, mitjançant l’aplicació ponderada dels criteris d’avaluació següents:

A) Grau d’elaboració del projecte (50 punts)

Aquesta puntuació es distribueix a través dels següents aspectes:

1. Objectius (5 punts)

2. Explicació detallada de l’activitat per tal de poder visualitzar de la manera més clara possible en què consistirà (25 punts)

3. Pla de treball (calendari d’execució) (5 punts)

4. Avaluació del projecte (5 punts)

5. Pressupost desglossat (5 punts)

6. Recursos humans (professionals i voluntaris) (5 punts). S’hi analitza l’equip humà encarregat de realitzar el projecte.

B) Projecció col·lectiva i pública (30 punts)

Aquesta puntuació resta distribuïda entre els següents aspectes de la manera següent:

1. El nombre de destinataris potencials als quals va adreçat el projecte (5 punts):

- Fins a 500 persones (1 punt)

- De  més de 500 a 1.000 persones (2 punts)

- De més de  1.000 a 2.000 persones (3 punts)

- De més de 2.000 a 5.000 persones (4 punts)

- Més de 5.000 persones (5 punts)

2. Perfil dels destinataris (5 punts): S’hi valora la idoneïtat del projecte en relació al col·lectiu receptor.

3. Pautes per incrementar i captar nous públics (10 punts): S’avalua la inclusió de  pautes, mesures per captar nous públics.

4. Difusió del projecte (5 punts): S’hi avaluen totes les mesures adoptades per donar a conèixer l’activitat.

a) Abast territorial de la difusió (2 punts): municipal, comarcal,etc.

b) Mitjans de comunicació / suports utilitzats per difondre el projecte (3 punts). Es realitzarà tenint en compte quines mesures s’utilitzaran per fer difusió en funció del tipus d’activitat (per exemple: fulletons, cartells, anuncis de premsa, etc.)

5. Trajectòria i consolidació del projecte (5 punts). Es valorarà el nivell de consolidació del projecte en funció dels anys que s’hagi desenvolupat el projecte de forma continuada.

-  Més de 3 anys: 1 punt

-  Més de 4 anys 2 punts

-  Més de 6 anys 3 punts

-  Més de 8 anys 4 punts

-  Més de 10 anys 5 punts.

C) Innovació, originalitat i creativitat (10 punts):  S’avaluen aquests paràmetres en la forma de produir i articular les diferents etapes del projecte (concepció, creació, desenvolupament, producció i difusió). Així, la puntuació es distribueix de la manera següent:

- En el tipus d’activitat i el seu desenvolupament (5 punts).

- En les mesures de difusió (5 punts).

D) Us del català (10 punts): Es considera si un dels objectius del projecte és estendre l’ús o el coneixement de la llengua catalana, les mesures per assolir-lo i si és aquesta la llengua vehicular de l’activitat.  La puntuació es distribueix de la manera següent:

- Ús del català en la realització de la pròpia activitat (5 punts)

- Ús del català en la difusió de l’activitat (5 punts)

Catorzena. Comissió d’avaluació

Per estudiar i per avaluar les sol·licituds així com per fixar l’import de les subvencions de les sol·licituds, es constitueix la comissió tècnica d'avaluació següent, que integren les persones relacionades tot seguit:

Presidència: Sra. Catalina Sureda Fons, directora insular de Cultura i Patrimoni. El seu substitut és el Sr. Joan Antoni Ramonell Miralles, director insular d’Esports.

Secretaria: Sr. Juan Manuel Conde Moragues, cap de secció del Servei Jurídic Administratiu. La seva substituta és la Sra. Margalida Sbert Casasayas, cap del Servei Jurídic Administratiu de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports.

Vocals:

- Francesc Riera Vayreda, cap del Servei de Cultura. El seu substitut és el Sr. José Gregorio Bernales Sastre, cap de secció de Dinamització.

- Cristina Llambias Cortés, responsable tècnica de programes dels Serveis Generals de Cultura o el funcionari o la funcionària o la persona que la substitueixi.

- Climent Romaguera Rubí, tècnic de grau mitjà dels Serveis Generals de Cultura, o el funcionari o la funcionària o la persona que el substitueixi.

Aquesta comissió examina i avalua les sol·licituds, d’acord amb els criteris establerts en la convocatòria, i n’emet l’informe que serveix de base a l'òrgan instructor per elaborar la proposta de resolució definitiva, que ha de reflectir tot el que estableix la base vuitena. La comissió pot instar l’òrgan instructor perquè requereixi a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que consideri convenients.

Quinzena. Obligacions del beneficiari

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són aplicables: les de l’article 14 de la LGS; les de l’article 10 del Reglament de subvencions i ajudes econòmiques del Consell de Mallorca, aprovat pel Ple del Consell de Mallorca de 26 de juliol de 2001 (BOIB núm. 132 de 3/11/01); les recollides en aquestes bases, i la resta que hi siguin aplicables. 

Concretament:

1. Dur a terme el projecte cultural objecte de la subvenció, en les mateixes condicions i amb les mateixes característiques que es va presentar o, si n’és el cas, amb les modificacions prèviament comunicades, tal com recull la base dissetena.

2. Acreditar davant el Consell de Mallorca, tal com estableixen les bases, la realització del projecte cultural i, també, si és el cas, el compliment dels requisits o de les condicions que la concessió de la subvenció determini.

3. Comunicar a l'òrgan que ha concedit la subvenció, en qualsevol moment o, en tot cas, a l’hora de justificar la subvenció, l'obtenció d'altres ingressos, subvencions, recursos o ajudes per dur a terme el projecte cultural subvencionat.

4. Sotmetre’s a les actuacions posteriors de comprovació i control financer que dugui a  terme el Consell de Mallorca i la resta d’òrgans competents, i aportar la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

5. Deixar constància de la percepció i de l’aplicació de la subvenció en la seva comptabilitat o en els llibres de registre que hagi de dur l’entitat beneficiària d'acord amb la normativa vigent, i, en el cas de no tenir obligació de dur-la, en la documentació que la substitueixi.

6. Acreditar com se determina en aquestes bases i abans de la redacció de la proposta de resolució definitiva de concessió, que està al corrent de les obligacions tributàries i de  la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat.

7. Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

8. Dur a terme les mesures de difusió adients per fer públic el suport econòmic del Consell de Mallorca al projecte cultural subvencionat. En aquest sentit, la difusió s’ha de fer a través dels mitjans que siguin adequats d’acord amb la naturalesa del projecte. Si es fan fulletons, cartells o qualsevol altre material imprès, s’hi ha d’incloure la imatge corporativade la Vicepresidencia de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca o del Consell de Mallorca.

 9. Reintegrar els fons percebuts en els supòsits prevists en l’article 37 de la LGS, i en el capítol I del Títol III del RLGS.

Setzena. Subcontractació

L’entitat beneficiària pot subcontractar la totalitat de la realització del projecte cultural subvencionat, d'acord amb els requisits establerts en els articles 29 de la LGS i 68.1 del RLGS:

L’entitat beneficiària pot subcontractar la totalitat de la realització del projecte cultural subvencionat, d'acord amb els requisits establerts en els articles 29 de la LGS i 68.1 del RLGS:

a) L’entitat beneficiària pot subcontractar el projecte cultural, objecte de la sol·licitud, fins al 100% de l’activitat subvencionada. (art. 29.2 de la LGS; art. 68.1 del RLGS).

b) Quan l’activitat concertada amb terceres persones excedeixi del 20 % de l’import de la subvenció i aquest import sigui superior a 60.000 €, la subcontractació estarà sotmesa al compliment dels requisits següents:

- Que el contracte es faci per escrit.

- Que l’entitat concedent de la subvenció l’autoritzi prèviament, en la forma que determinen en les bases reguladores.

(Art. 29.3 de la LGS)

En aquest sentit, s’autoritza l’entitat beneficiària a dur a terme la subcontractació, en el cas d’ultrapassar els límits esmentats, si aporta:

  - Una memòria justificativa del motiu de la subcontractació.

  - El document en què aquesta s’ha formalitzat.

- Una declaració responsable conforme l’entitat no està sotmesa a cap dels supòsits de vinculació amb la persona o l’entitat subcontractada prevists en l'article 68.2 del RLGS.

c) L’entitat beneficiària, d'acord amb l’article 29.7 de la LGS, no pot concertar l'execució total o parcial de les activitats subvencionades amb:

1.Persones o entitats sotmeses a alguna de les prohibicions de l'article 13 de la LGS.

2.Persones o entitats que hagin percebut altres subvencions per a la realització de l'activitat objecte de contractació.

3.Intermediaris o assessors els honoraris dels quals es defineixin com un percentatge de cost total de l'operació, llevat que el pagament estigui justificat amb referència al valor de mercat del treball efectuat o dels serveis prestats.

4.Persones o entitats vinculades amb l’entitat beneficiària, llevat que la contractació s'efectuï d'acord amb les condicions normals de mercat i s'obtingui l'autorització prèvia de l'òrgan concedent de la subvenció en els termes que estableixin les bases. (S’ha de tenir en compte, en aquest cas, l’article 68.2 del RLGS que defineix les circumstàncies en què es considera que hi ha vincle amb l’entitat beneficiària).

5.Persones o entitats sol·licitants d'ajuda o subvenció en la mateixa  convocatòria i programa que no hagin obtingut subvenció per no complir els requisits o no assolir la valoració suficient.

S’autoritza el supòsit de subcontractació a favor de persones o entitats vinculades a l’entitat beneficiària recollit en l’apartat 4 de la lletra c), sempre que es faci d’acord amb els termes següents:

I) Quan l’activitat concertada amb la persona o entitat vinculada excedeix el 20% de l’import de la subvenció i aquest és superior a 60.000 €, la subcontractació s’ha d’estipular per escrit mitjançant contracte

II) La subcontractació ha d’obeir a criteris d’eficàcia i eficiència en l’execució del projecte cultural. L’entitat beneficiària ha de reflectir aquests criteris en la memòria presentada en justificar l’ajut.

III). L’entitat beneficiària ha d’indicar la vinculació amb la persona o entitat subcontractada bé en el contracte, bé en la memòria.

IV) La subcontractació s’ha de dur a terme en condicions normals de mercat i, en aquest sentit, l’entitat beneficiària ha d’haver demanat 3 pressuposts sobre l’activitat que vol subcontractar, per la qual cosa ha de presentar la factura definitiva de la subcontractació efectuada, a més dels 2 pressuposts rebutjats.

Dissetena. Modificació del projecte

Quan l’entitat beneficiària, per causa de força major o per causes imprevisibles i alienes a la seva voluntat, hagi d’introduir modificacions irrellevants en el projecte, és a dir, que no n’alterin els objectius ni els aspectes essencials, aquestes s’han de comunicar a l’òrgan concedent a través de l’òrgan instructor, al més aviat possible o, en tot cas, en el moment de la justificació.  No s’admetran modificacions substancials del projecte, això és, que n’alterin la naturalesa, les finalitats, les característiques essencials o qualsevol altre aspecte que pugui desvirtuar-lo. 

Divuitena. Justificació i pagament de la subvenció

D’acord amb el que recullen els articlles 34.3 de la LGS i 88.1 del RLGS, l’abonament de la subvenció, que es fa mitjançant transferència bancària, s’ha de dur a terme una vegada que l’entitat beneficiària hagi justificat, tal i com s’estableix en aquesta base, la realització del projecte cultural subvencionat.

L’entitat beneficiària, abans de rebre el pagament de la subvenció, ha d’acreditar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social davant de l’Administració de l’Estat, i amb les obligacions del Consell de Mallorca, així com que no és deutora per una resolució de procedència de reintegrament.  En el primer cas, s’ha de seguir el que estableix l’apartat 5 de la base novena.  Les certificacions que s’hi esmenten, però, es poden substituir per una declaració responsable de l’entitat beneficiària d’estar al corrent en el compliment de les obligacions esmentades, en els casos següents:

a) Quan l'import de la subvenció concedida en la convocatòria no superi els 3.000,00 € (art. 24.4 del RLGS).       

b) Quan l’entitat beneficiària sigui una Administració Pública, un organisme, una entitat pública o una  fundació del sector públic (art. 24.6 del RLGS).

c) Quan l’entitat beneficiària no estigui obligda a presentar les declaracions o els documents relatius a les obligacions tributàries i de la Seguretat Social (art. 22.1 del RLGS).

Pel que fa referència al compliment de les obligacions amb el Consell de Mallorca l’acredita, d’ofici, la Tresoreria de la institució i, en relació al fet que el beneficiari no és deutor per una resolució de reintegrament ho fa, d’ofici, el centre gestor a través de l’òrgan instructor.

Documentació justificativa: La justificació de la realització del projecte cultural subvencionat, subvencionat i, de la consecució dels objectius de la subvenció, així com, del compliment de les condicions que determini, si escau, l’acte de concessió de la subvenció,  s'ha de dur a terme d’acord amb els articles 72 i 73 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003 general de subvencions (BOE núm.176, de 25/7/2006), a través d'un compte justificatiu que està integrat per la memòria tècnica i econòmica següent: 

A) Memòria tècnica

És la documentació amb la qual l’entitat beneficiària demostra que ha fet el projecte cultural subvencionat, tal com el va presentar inicialment o amb la introducció dels canvis que ha comunicat al departament. La memòria tècnica està integrada per la documentació següent:

- Memòria explicativa de l'activitat realitzada: comentari i avaluació dels resultats obtinguts i de tots aquells aspectes que siguin rellevants.  Si no s’ha executat la totalitat del projecte per causes alienes o de força major, la memòria n’ha d’exposar les causes i ha d’explicar la resta del projecte realitzat. (vegeu el model de l’annex 7).

- Un exemplar, si escau, de la publicitat escrita i gràfica relativa a l’activitat subvencionada, en què hi ha de constar el patrocini de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca o, simplement del Consell de Mallorca, mitjançant el logotip de la institució.

- Qualsevol altra documentació que li sigui requerida als efectes de comprovar la realització del projecte cultural subvencionat.

B) Memòria econòmica

És la documentació que dóna compte de les despeses d’execució del projecte realitzat i de les distintes fonts per finançar-lo. Aquesta memòria consta dels documents següents.

- Annex 4: Declaració responsable de la realització del projecte cultural subvencionat i del seu pressupost d’execució, a la qual s'ha d’adjuntar la relació detallada i equilibrada dels ingressos que l’han finançat i de les despeses que corresponen sense cap dubte al projecte cultural subvencionat (art. 30.2 de la LGS i art. 75.2 del RLGS).

- Relació de les despeses i dels ingressos del projecte cultural subvencionat. La relació de despeses s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost del projecte presentat i ha d'indicar les següents dades de les factures o documents acreditatius: la denominació del proveïdor i el seu CIF, el número, l’import, la data d'emissió i el concepte de la factura o del document similar, la data de pagament. La relació d'ingressos ha d'assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, indicant-ne l'import i la procedència. (Si no hi ha hagut altres ingressos per finançar el projecte tret de la subvenció, s’ha d’adjuntar una declaració responsable sobre aquesta circumstància).

- Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet que la despesa justificada no te un valor superior al de mercat (art. 31.1 de la Llei 38/2003). (Annex 4).

Les factures originals o d’altres documents amb valor probatori equivalent amb validesa, en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, justificatius de la despesa subvencionable del pressupost executat que han d’estar abonats i expedits a nom de les entitats subvencionades, i han de tenir tots els requisits que exigeix la normativa corresponent, com per exemple, entre d’altres:

- Dades fiscals identificatives de proveïdor i del destinatari

- Data i número de factura

- Concepte de la despesa

- Retenció fiscal i/o IVA (si correspon)

- El preu unitari sense l’impost de les operacions descrites en el concepte de la factura.

- Quan l’operació documentada en la factura estigui exempta o no subjecta a l’impost o quan el subjecte passiu de l’impost sigui el destinatari de l’operació facturada, s’hi ha de fer constar. O s’hi ha d’incloure una referència a les disposicions corresponents de la sisena Directiva 77/388/CEE del Consell, de 17 de maig de 1977, en matèria d’IVA, modificada, entre d’altres, per la Directiva 2001/115/CE del Consell de la UE, o als preceptes corresponents de la Llei de l’impost.

Notes: 1. Les factures o els justificants del pressupost subvencionable del projecte que s’han de presentar per justificar l’import de la subvenció atorgada, s’han de presentar de forma ordenada, és a dir, s’han d’agrupar amb el mateix ordre establert en la relació de despeses que ha de presentar amb l’annex 4).

2. La justificació de l’abonament de la despesa del projecte cultural subvencionat s’ha de fer mitjançant la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’utilitzin:

- Transferència bancària (S’ha d’adjuntar l’extracte bancari corresponent)

- Ingrés bancari (còpia del document bancari justificatiu de l’ingrés)

- Xec nominatiu (S’adjunta còpia del txec i de l’extracte bancari pertinent)

- Certificat bancari

En el cas que en el document acreditatiu del pagament figuri un import que no coincideix amb l’import del justificant en qüestió, el beneficiari haurà de presentar un certificat o document de l’entitat bancària que acrediti que dins aquell pagament es troba inclòs l’abonament del justificant en qüestió.

Si el pagament es fa en divises, l’entitat beneficiària ha d’aportar l’equivalència del canvi oficial en euros que correspongui a la data del pagament del document justificatiu de la despesa.

Limitació:  S’admet el pagament en efectiu de la factura o justificant, únicament, quan el seu import no superi els 100,00 € (IVA exclòs).

L’abonament en metàl·lic s’ha d’acreditar mitjançant qualsevol mitjà admès en Dret.

3. Si s’han de retornar les factures o justificants originals presentats, a petició de l’entitat beneficiària, s'hi ha d’estampillar la data de concessió de la subvenció i l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.

- Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet de si recupera o compensa l’IVA (art. 31.8 de la Llei 38/2003).(Annex 4)

- Una memòria econòmica del cost d’amortització dels béns, en el cas que aquest s’hagi imputat com a despesa del pressupost del projecte, en la qual s’ha d’explicar el criteri d’imputació i la taula d’amortització aplicada als béns amortitzats.  S’hi ha d’adjuntar la factura d’adquisició dels béns corresponents.

- Una memòria econòmica sobre la imputació de costs indirectes, quan aquests es vulguin imputar com a despesa del pressupost del projecte, en la qual s’ha d’explicar el criteri d’imputació per determinar-ne el percentatge que hi correspon, que ha de ser conforme als principis i les normes de comptabilitat generalment admeses (art. 31.9 de la Llei 38/2003) i a la base sisena de la convocatòria. S’hi han d’aportar els justificants de les despeses corresponents als costs indirectes imputats. (Limitació: l’import total dels costs indirectes imputats al pressupost del projecte cultural subvencionat no pot superar el 25% de l’import total d’aquest).

- Les 3 ofertes, si escau, que s’han de sol·licitar a diferents proveïdors abans de  contractar la depesa pertinent, d’acord amb allò establert al primer paràgraf de l’apartat tercer de la base sisena.

- Qualsevol altra documentació que es derivi d’aquestes bases o li sigui requerida als efectes de comprovar la justificació econòmica del projecte cultural.

Termini de presentació:

Cal presentar la documentació justificativa en qualsevol terminal del registre general del Consell (Centre Cultural de la Misericòrdia: plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell: Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: General Riera, 111 i Llar de la Infància: General Riera, 113 -Palma-), així com en els llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 38 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, al més aviat possible i, en tot cas, en el termini de 20 dies, comptadors des del dia següent al de la publicació de la concessió de les subvencions. Si el darrer dia fos dissabtè, el termini esmentat s’ajorna fins al dia hàbil següent.

Donat el cas que la resolució de la convocatòria es produís abans de finalitzar la temporalització establerta en la base segona, l’entitat beneficiària ha de presentar la  documentació justificativa al més aviat possible i, en tot cas, s’ha de presentar en el termini de 2 mesos, comptadors des la data d’execució del projecte, entesa d’acord amb el que estableix l’apartat 1 de la base sisena.

Si la documentació per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre en què s'inclogui a fi d’acreditar que s’ha enviat dins el termini fixat en la convocatòria. No obstant això, si aquesta documentació no entra en el Registre general dins els 10 dies naturals següents a l’acabament del termini de presentació dels justificants, no s’ha d’admetre en cap cas.

Dinovena.  Absència o deficiències de la documentació justificativa de la subvenció

Si la persona física o jurídica beneficiària no presenta la documentació establerta a la base anterior, se li ha de requerir perquè la presenti en el termini improrrogable de 15 dies, comptadors des de l’endemà de la recepció de la notificació d’aquest requeriment (art. 70.3 de la RLGS).

Si la documentació justificativa té deficiències, l’òrgan instructor requerirà l’entitat beneficiària que les esmeni en el termini de 10 dies, comptadors des de l’endemà de la recepció de la notificació del requeriment (art. 71.2 de la RLGS).

Per altra part, si la persona física o jurídica beneficiària no adopta les mesures de difusió adients per donar publicitat al finançament públic del projecte, d’acord amb l’art. 31.3 b) del RLGS, l’òrgan instructor li’n farà requeriment perquè les adopti en un termini no superior a

15 dies, amb l’advertiment de les conseqüències que es poden derivar de no adoptar-les en aplicació de l’article 37 de la LGS.

Vintena. Inspecció i comprovació

El Consell de Mallorca pot inspeccionar i comprovar les activitats culturals que hagi subvencionat, sense perjudici de les competències que puguin correspondre, per normativa legal o reglamentària, a altres organismes o institucions.

En aquest sentit, s’ha d’indicar que la base d’execució 35.3 in fine del Pressupost del Consell de Mallorca estableix el següent: “La revisió de les factures o documents de valor probatori anàleg que, si s’escau, formin part del compte justificatiu, seran objecte de comprovació en els quatre anys següents sobre la base d’una mostra representativa.”, per la qual cosa, cal tenir en compte que l’import definitiu de la subvenció justificada pot experimentar canvis, posteriorment, com a conseqüència de l’exercici, en els 4 anys següents, del control financer de la Intervenció General sobre la documentació justificativa presentada per l’entitat beneficiària i, consegüentment, si aquella ja s’ha abonat, pot donar lloc al reintegrament corresponent.

Vint-i-unena. Revocació de la subvenció

1. Si l’entitat beneficiària incompleix les obligacions contemplades en les bases o en el Reglament de subvencions i ajudes econòmiques del Consell de Mallorca, o incorre en alguna de les causes de l’article 37 de la LGS, o altera les condicions o aspectes i característiques rellevants del projecte que s’hagin pogut tenir en compte per concedir l’ajuda, els òrgans competents del Consell han de revocar la concessió de la subvenció.  En conseqüència, l’entitat beneficiària perdrà el dret a cobrar-la o, si ja l’ha cobrada, l’haurà de reintegrar, d’acord amb el que estableixen l’article 40.1 de la LGS i l’article 13.2 del RLGS. 

2. Si l’entitat beneficiària ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment i  que s’han assolit les finalitats de la subvenció, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar parcialment la subvenció, d’acord amb l’aplicació dels criteris de gradació següents:

a) En el cas d’execució parcial del projecte, que ha de suposar, com a mínim, l’execució del 50 % de les activitats d’aquest o de l’activitat planificada (quan el projecte només estigui integrat per una activitat i aquesta sigui susceptible de dividir-se en unitats d’execució amb una naturalesa i identitat pròpia) i l’assoliment dels objectius de la subvenció, la revocació parcial subvenció inicial s’ha de fer en funció de l’import de la subvenció inicial no justificat, sempre que l’entitat hagi especificat l’aplicació de la subvenció inicial entre les diferents activitats del projecte o unitats d’execució, sia en la documentacio inicial sia abans de la justificació de la subvenció o en el moment de presentar-la, com a conseqüència del requeriment de l’òrgan instructor.

b) En el cas que s’hagi executat totalment el projecte cultural, la revocació parcial de la subvenció inicial s’ha de fer en funció de l’import de la subvenció inicial no justificat o justificat incorrectament.

3. Quan la subvenció atorgada en aquesta convocatòria sigui incompatible amb altres ajuts o subvencions per al mateix projecte cultural, l’òrgan concedent ha d’exigir el reintegrament de la subvenció o, si n’és el cas, declarar la pèrdua del dret a cobrar la subvenció adient, si l’entitat beneficiària no hagués presentat la renúncia pertinent.

4. En el cas que l’import total de la suma de la subvenció més la resta d’altres ajuts,      subvencions, ingressos o fons propis que han finançat la realització del projecte cultural, superi el pressupost total d’execució d’aquest, l’import de la revocació parcial de la subvenció ha de ser la quantitat que excedeix del pressupost executat esmentat.

Vint-i-dosena. Ineficàcia sobrevinguda de la convocatòria.

Si per circumstàncies sobrevingudes d’interès públic i general, el Consell de Mallorca no pot dur endavant la tramitació d’aquesta convocatòria, l’òrgan, que la va aprovar, l’ha de deixar sense efectes previ informe justificatiu de la Secretaria Tècnica del centre gestor.

Vint-i-tresena. Sancions

L'incompliment d'aquestes bases i de la resta de la normativa vigent en matèria de subvencions està sotmès al règim d'infraccions i sancions del títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a la resta de la normativa que hi sigui d'aplicació.

Vint-i-quatrena. Recursos

Contra la resolució d’aquesta convocatòria, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar, el recurs d'alçada davant la Presidència del Consell de Mallorca, dins el termini d'un mes, a partir de l’endemà de la seva publicació.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l’endemà de la desestimació presumpta, que es produeix 3 mesos després de la interposició del recurs sense que se n’hagi notificat la resolució.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Vint-i-cinquena.- Règim jurídic

Les subvencions d’aquesta convocatòria es regeixen per aquestes bases; per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003); el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003 general de subvencions (BOE núm.176, de 25 de juliol de 2006); el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005); el Reglament núm. 1998/2006 de la Comissió, de 15 de desembre de 2006, relatiu a l’aplicació dels articles 87 i 88 del Tractat sobre les ajudes de mínimis (Diari Oficial de la Comunitat Europea núm. L 379 de 28 de desembre de 2006); el Reglament de subvencions i ajudes econòmiques del Consell de Mallorca, aprovat pel Ple del Consell de Mallorca de 26 de juliol de 2001 (BOIB núm. 132 de 3 de novembre de 2001); la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999; la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars; el Reglament orgànic del Consell de Mallorca, aprovat pel Ple del Consell de Mallorca de 8 de març de 2004 i modificat el 13 d’octubre de 2011 (BOIB núm. 158, de 20 d’octubre de 2011); el Decret d’organització del Consell de Mallorca (BOIB núm. 111, de 21 de juliol de 2011) modificat posteriorment (BOIB núm. 159, de 22 d’octubre; BOIB núm. 48, de 3 d’abril de 2012 i BOIB núm. 59, de 26 d’abril de 2012); l'Ordenança vigent de procediment administratiu del Consell de Mallorca, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca de 2 de maig de 1995 (BOIB de 10 d’agost de 1995) i modificada per la Llei 4/1999 i la resta de la normativa que hi sigui d'aplicació.

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ ANY 2013 PER  A LES ACTIVITATS MUSICALS DE LES ENTITATS ASSOCIATIVES O ORGANITZATIVES SENSE ÀNIM DE LUCRE

DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat:

 

 

NIF

 

Domicili (als efectes de notificacions) 

Carrer o plaça:

 

Localitat:

 

CP:

 

Telèfon de persona de contacte:                                          Fax:

 

Correu electrònic:

DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA

Nom i cognoms:

 

DNI/NIE:

 

Telèfon:

 

Represent l’entitat sol·licitant en qualitat de:

 

 

DADES DELS PROJECTES CULTURALS

 

Títol:

 

 

Descripció breu del projecte:

 

 

 

 

Pressupost total del projecte:

 

 

Títol:

 

 

Descripció breu del projecte:

 

 

 

 

 

 

Pressupost total del projecte:

 

 

Títol:

 

 

Descripció breu del projecte:

 

 

 

 

 

 

Pressupost total del projecte:

DECLARACIONS

_____________________________________________,amb NIF ____________________,

amb domicili a _____________________________________________________________ i

núm. de telèfon _______________________, en representació de l'entitat sol·licitant,

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

1) Que accept les bases de la convocatòria de subvencions 2013 per a les activitats musicals de les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre.

2) Que n’adjunt la documentació exigida.

QUANTITAT QUE SOL·LICIT _______________________  €

___________________________________________, ___ d __________________ de 2013

(Signatura)

Nota: * Als efectes establerts a la base vint-i-unena, on es regula la revocació parcial, és a dir, en cas d’execució parcial del projecte, sempre que estigui integrat per vàries activitats o per una sola susceptible de dividir-se en unitats d’execució, heu d’indicar d’indicar, en un full adjunt a la sol·licitud, la distribució de la subvenció entre les distintes parts del projecte.

CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL

En compliment del que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que:

1. Les dades que contingui la sol·licitud d’admissió, la documentació que s’hi adjunti o la documentació que es generi a partir d’aquesta convocatòria, s’incorporen en un fitxer de dades personals, inscrit en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable el Consell de Mallorca. Aquest fitxer serveix, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria per tal d’assolir els objectius i les finalitats recollits en la base primera i, per altra banda, si n’és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.

2. Cessions de les dades previstes: a les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB, tauler d’anuncis del Centre Cultural la Misericòrdia, pàgina web del Consell de Mallorca, www.conselldemallorca.net), segons el que preveu l’article 18 Llei 38/2003 i l’article    59.6 b) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; a les persones interessades en els termes prevists en la Llei 30/1992; i a la Intervenció General de l’Estat en els termes prevists en l’article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, bàsica de subvencions.

3. L’òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres que reconegui la llei orgànica esmentada és la Secretaria Tècnica de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca (Centre Cultural la Misericòrdia, plaça de l’Hospital 4. 07012. Palma).

Senyor vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports

DOCUMENTACIÓ QUE HEU D’ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ ANY 2013 PER A LES ACTITATS MUSICALS DE LES ENTITATS ASSOCIATIVES O ORGANITZATIVES SENSE ANIM DE LUCRE

Marcau amb una “X” les caselles corresponents

 1) Model de sol·licitud (annex 1).

 2) Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIE o NIF del  representant legal de l’entitat i, si escau, de la persona autoritzada per signar-la.

 3 )Documentació acreditativa de la vigència del càrrec de representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud i, si escau, acreditació de l’autorització corresponent i suficient, en el cas de què  la signi una persona distinta.

 4) Documentació Documentació acreditativa de la constitució de l'entitat i dels seus estatuts degudament registrats.

5) Certificació administrativa d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. En el cas de les obligacions tributàries, el Consell de Mallorca pot obtenir-ne la corresponent certificació si l’entitat emplena l’annex 5; en cas contrari, el beneficiari ha d’adjuntar el certificat de trobar-se al corrent amb les obligacions tributàries.

 6) Declaració responsable davant d'autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l’article 13 de la Llei 38/2003 general de subvencions. ( Vegeu el model de l’annex 2.)

 7) Declaració responsable de no haver demanat cap altre suport, ajuda o subvenció per dur a terme el projecte cultural i, si és el cas, la relació dels suports, de les subvencions i de les ajudes sol·licitades o concedides, amb indicació dels imports i de les entitats subvencionadores, així com dels ingressos prevists per l’execució de l’activitat (vendes, entrades, etc.) o de l’obtenció d’altres recursos que la financïin (vegeu el model de l’annex 2).

 8) Projecte cultural signat en què s’han de reflectir, a més, els aspectes que s’esmenten en els criteris d’avaluació corresponents de la base tretzena.

 9) Pressupost sense IVA, equilibrat i signat que inclogui les partides que l’integren, que ha de recollir les despeses que ha de suposar la realització del projecte i dels ingressos amb què s’ha de finançar. (S’entén que el pressupost presentat no du IVA si no s’hi recull res al respecte). (vegeu el model de l’annex 6).

 10) Annex 5: Model d’autorització (voluntària) de l’entitat perquè el Consell de Mallorca, mitjançant aquesta Vicepresidència, sol·liciti a l’Agència Tributària les dades relatives al compliment de les seves obligacions tributàries.

 11) Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l’import de la subvenció (annex 3). (No cal presentar-lo si ja s’ha presentat, tret que hi hagi hagut canvis.)

Nota:

1. Els impresos s’han d’emplenar degudament, el projecte, el pressupost i les  declaracions han d’anar signats.  Pel que fa a la documentació que s’hi ha d’adjuntar, atès el procediment de concessió de subvencions d’aquesta convocatòria, mitjançant concurrència competitiva, és molt important que els documents dels apartats 8 i 9 es presentin acurats a fi de tenir tota la informació necessària per seleccionar les entitats beneficiàries.

2. No cal presentar els documents esmentats en els apartats 4 i 11, tret que hi hagi hagut canvis, si ja es varen presentar en alguna de les convocatòries del Departament del Consell de Mallorca, competent en matèria del Cultura, duïtes a terme a l’any 2008 o posteriors. En aquest cas, s’ha d’indicar en quina convocatòria i l’any.

 

 

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE: A)  DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ PER A AQUEST I, SI ÉS EL CAS, LA RELACIÓ DELS SUPORTS, DE LES SUBVENCIONS I DE LES AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES; B)DELS INGRESSOS PREVISTS PER L’EXECUCIÓ DEL PROJECTE (VENDES, ENTRADES, ETC.) O DE L’OBTENCIÓ D’ALTRES RECURSOS PER FINANÇAR-LO I C) DE NO INCÓRRER EN CAP DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN L’ARTICLE 13 DE LA LLEI 38/2003 GENERAL DE SUBVENCIONS

DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat:

NIF:

Domicili

Carrer o plaça:

Núm.

Pis:

 

Localitat:

Codi  postal:

 

Telèfon de persona de contacte:

Correu electrònic:

Fax:

DADES DEL REPRESENTAT LEGAL O PERSONA AUTORITZADA

Nom i cognoms:

NIF:

Domicili

Carrer o plaça:

Núm.

Pis:

 

Localitat:

Codi  postal:

 

Telèfon:

Fax:

Represent l’entitat sol·licitant en qualitat de:

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

A) Pel que fa al projecte cultural, objecte de la sol·licitud:

- Que l’entitat no ha demanat cap altre suport, ajut o subvenció.

- Que l’entitat ha demanat pels projectes següents els suports, els ajuts o les subvencions que es detallen a continuació:

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

Projecte de la sol·licitud: ______________________________________________________

Entitat subvencionadora_______________________________________________________

Quantia de l’ajut o subvenció___________________________________________________

Marcau amb una “X” la casella corresponent

 

 

No resolta

 

 

Denegada

 

 

Concedida i no rebuda

 

 

Rebuda

El sol·licitant                                                                                        

(Signatura)                                                                                                                   

 _______________________________                                

(Nom i cognoms)

B) Que:

- No es preveuen ingressos derivats de l'execució del projecte (vendes, entrades, etc.) o l’obtenció d’altres recursos.

- Els ingressos que es preveuen obtenir de l'execució del projecte o d’altres recursos per finançar el projecte cultural són els següents:

Títol del projecte:

Tipus d'ingressos                                                                                Import

..........................................................................................              ...................................

..........................................................................................             ...................................

..........................................................................................            ...................................

Títol del projecte:

Tipus d'ingressos                                                                                Import

..........................................................................................              ...................................

..........................................................................................             ...................................

..........................................................................................            ...................................

Títol del projecte:

Tipus d'ingressos                                                                                Import

..........................................................................................              ...................................

..........................................................................................             ...................................

..........................................................................................            ...................................

C) Declar sota la meva responsabilitat, perquè l’òrgan concedent de la subvenció en tingui coneixement, que:

¨ L’entitat no incorre en cap de les prohibicions establertes en l’article 13 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

El sol·licitant                                                     El secretari tècnic            

(Signatura)                                                       de la Vicepresidència de Cultura,

                   Patrimoni i Esports

                                                                       

_______________________________           José Manuel Carrillo Martínez

(Nom i cognoms)

......................................................................, ........ d..............................................de 20.......

Senyor vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports

 

ANNEX 3

SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

DADES DEL PERCEPTOR

NIF PERCEPTOR

 

 

LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL

 

ADREÇA

 

LOCALITAT

C. POSTAL

PROVINCIA

 

 

 

TELÈFON

FAX

 

 

 

 

 

 

 

 

DADES BANCÀRIES

ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL

 

CODI BANC

CODI OFICINA

DC

COMPTE NÚM.

 

 

 

 

Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom meu.

CERTIFICAT DE CONFORMITAT                   Palma, ____ d_________________ de 20.....

DE L’ENTITAT BANCÀRIA:                          

(Aquestes dades coincideixen amb les

que consten en aquesta oficina):                              El perceptor,                                  

El director / el delegat,                       

Signatura:_____________________                        Signatura

(segell de l’entitat bancària)

 

 

ANNEX 4

DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE CULTURAL  SUBVENCIONAT I DEL SEU PRESSUPOST

____________________________________________, com a representant de l’entitat______________________________________________ ,

amb NIF______________________, en relació a la subvenció concedida per la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de

Mallorca per dur a terme el projecte __________________________________________________________________________.

Declar sota la meva responsabilitat :

1. Que l’esmentat projecte s’ha realitzat.

2. Que la relació detallada i equilibrada de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat ha estat la que s'hi adjunta.

(Nota: 1. La relació de despeses, que s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat, ha d'indicar les següents dades de les factures o documents acreditatius: la denominació del proveïdor i el seu CIF, el número, l’import, la data d'emissió i el concepte de la factura o del document similar, la data de pagament; i la relació d'ingressos ha d'assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, indicant-ne l'import i la procedència; 2. Aquesta relació de despeses i ingressos ha d’anar signada pel beneficiari)

3. Que l’import total de les despeses relacionades, és a dir, ________________ €, corresponen sense cap dubte al pressupost del projecte cultural subvencionat, i que no tenen un valor superior al de mercat.

4. Que el beneficiari/entitat beneficiària en relació a l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte i, d’acord amb l’article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions:

- No recupera ni compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

- Sí recupera o compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

5. Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera - amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el pressupost d’execució del projecte cultural subvencionat.

6. Que s’adjunten els justificants originals del pressupost d’execució subvencionable del projecte cultural subvencionat fins a l’import de la subvenció atorgada, en compliment de l’establer a la base devuitena, i que, si escau, la resta de documentació relativa al projecte cultural resta a disposició del Consell de Mallorca i de la Sindicatura de Comptes, a la seu d’aquesta entitat, situada a _____________________________________________________ .

I, perquè consti, sign aquesta declaració  a ____________________________, el ________, d   ___________________ de 20.....

 

ANNEX 5: AUTORITZACIÓ DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA D’UNA SUBVENCIÓ PERQUÈ EL CONSELL DE MALLORCA, MITJANÇANT LA VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS PUGUI SOL·LICITAR A L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA ELS CERTITIFICATS ADIENTS SOBRE EL COMPLIMENT DE LES SEVES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES

(Aquest annex és voluntari, l’autorització és revocable i només fa referència a les subvencions  de la convocatòria que hi recull)

__________________________________________________, titular del document d’identitat _____________________, com a president o com a

persona autoritzada per la persona que ocupa la presidència de l’entitat ____________________________________________________________

_______________________, autoritz, si l’entitat esmentada ha de ser beneficiària d’una subvenció en el si de la convocatòria de subvencions 2013

per a les activitats musicals de les entitats associatives o organitzatives sense ànim de lucre,:

Que el Consell de Mallorca, mitjançant la Vicepresidéncia de Cultura, Patrimoni i Esports, sol·liciti a l’Agència Tributària els certificats adients sobre el compliment, per part d’aquesta entitat, de les obligacions tributàries que li corresponen.

Aquesta autorització s’atorga als efectes d’obtenir la condició de beneficiari d’una subvenció (article 14.1e) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, BOE núm. 276, de 18/11/2003) i de rebre, si escau, el pagament de la subvenció corresponent (article 34.5 del mateix text legal), d’acord amb allò establert en l’article 95.1 k) de la Llei 58/2003, general tributària, que permet, prèvia autorització de la persona física o jurídica interessada, la cessió de les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per dur a terme el desenvolupament de les seves funcions.

DADES IDENTIFICATIVES  DE L’AUTORITZACIÓ

- Entitat:

- Persona que signa l’autorització:

 President/Presidenta

 Persona autoritzada (En aquest cas, s’ha d’adjuntar l’autorització pertinent de la persona que ocupa la presidència de l’entitat)

- Signatura :

- Nom i cognoms:

- Núm. del document d’identitat:

  (Se n’ha d’adjuntar fotocòpia.)

( Nota: Aquesta autorització que atorga la persona sotasignada es pot revocar en qualsevol moment, mitjançant escrit adreçat a la Vicepresidencia de Cultura, Patrimoni i Esports (Servei Jurídic Administratiu) de la persona que ocupa la presidència de l’entitat o de la persona autoritzada.)

 

ANNEX 6: PRESSUPOST DEL PROJECTE CULTURAL

(Aquest annex s’ha de presentar amb cada projecte cultural que es presenti amb la sol·licitud)

Títol del projecte cultural:

DESPESES

(Aquí s’han de recollir els tipus de despesa que són necessàries per fer el projecte cultural)

TIPUS DE DEPESA

IMPORT (Sense IVA)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

IMPORT TOTAL

                                                €

INGRESSOS

(S’han d’indicar els altres ajuts, subvencions, recursos o fons propis amb què financia la realització del projecte)

TIPUS D’INGRÈS I SI, ESCAU , ENTITAT CONCEDENT

IMPORT (Sense IVA)

1. Subvenció sol·licitada al Consell de Mallorca

2.

3.

4.

5.

6.

7.

IMPORT TOTAL

                                                €                    

El sol·licitant                                                                

(Signatura)                                                                                                              

______________________________                      

(Nom i cognoms)

......................................................................, ........ d..............................................de 20......

 

 

ANNEX 7: MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE

____________________________________________, com a representant de l’entitat_______________________________________________,

 amb NIF______________________, en relació a la subvenció concedida per la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de

Mallorca per dur a terme el projecte ______________________________________________________.

Declar sota la meva responsabilitat als efectes de la base devuitena:

1.Que el projecte cultural s’ha realitzat:

- Íntegrament

-  Parcialment, complint els requisits exigits a l’apartat 2a) de la base vint-i-unena de la convocatòria.

2.Que l’avaluació dels resultats obtinguts per l’execució del projecte cultural esmentada són els següents:

 

* Grau de consecució dels objectius plantejats:

 

 

 

 

 

 

* Grau de compliment del pla de treball de l’activitat:

 

 

 

 

 

 

 

* Valoració de la innovació, originalitat i creativitat desenvolupats en l’activitat com en la difusió del projecte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Comparativa entre les despesa pressupostada i la realitzada:

 

 

 

 

 

 

 

 

* Valoració dels recursos emprats:

 

 

 

 

 

 

* Assistents a l’activitat (nombre, perfil d’aquests, etc.):

 

 

 

 

 

* Valoració de la Difusió realitzada de l’activitat (abast, mitjans de comunicació, suports utilitzats, etc.):

 

 

 

 

 

 

 

* Utilització i ús del català tant en la realització de l’activitat com en la difusió d’aquesta:

 

 

 

 

 

 

* Valoració de la innovació, originalitat i creativitat desenvolupats en l’activitat com en la difusió del projecte:

 

 

 

 

 

 

 

(Si l’espai establert per a qualque apartat no fos suficient es pot presentar la informació en qüestió a través d’un full apart i presentar-lo com a full adjunt d’aquest document)

 (Signatura)                                                     

 

_______________________________                      

(Nom i cognoms)

 

......................................................................, ........ d..............................................de 20......