Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 13018
Correcció d’errors de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 4 de juny de 2013 per la qual s’aproven les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses en el concurs oposició per cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu especialista d’àrea del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari de Menorca (Hospital General Mateu Orfila) corresponent a l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2010

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Antecedents

1.En el BOIB núm. 85, de 15 de juny de 2013, es va publicar Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 4 de juny de 2013 per la qual s’aproven les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses en el concurs oposició per cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu especialista d’àrea del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari de Menorca (Hospital General Mateu Orfila) corresponent a l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2010.

2.S’han advertit errors en la resolució indicada a l’apartat  que es refereix a la data del primer exercici de la fase d’oposició.

Fonaments de dret

1.L’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que “així mateix, les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.”

2.L’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions adminis­tratives correspon a l’òrgan que ha dictat l’acte o la disposició.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Rectificar els errors observats en la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 4 de juny de 2013 per la qual s’aproven les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses en el concurs oposició per cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu especialista d’àrea del Servei de Salut de les Illes Balears corresponents al sector sanitari de Menorca (Hospital Comarcal Mateu Orfila) corresponent a l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2010 (BOIB núm. 85, de 23 de juny de 2009).

Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 18 de juny de 2013

El director general
Miguel Tomás Gelabert
Per delegació de la consellera de Salut , Família i Benestar Social (BOIB núm. 48/2008)

 

 

ANNEX

Correcció d’errors

 

En el punt 2 de la resolució:

On diu:

2.Es determina que el primer exercici de la fase d’oposició es durà a terme en les dates i en els llocs següents:

- FEA de reumatologia : 11 de juny de 2013, a les 12:00 h., a l’Hospital General Mateu Orfila. C/ Ronda Malbúger, 1. 07703 Maó (Menorca).

Ha de dir:

2.Es determina que el primer exercici de la fase d’oposició es durà a terme en les dates i en els llocs següents:

- FEA de reumatologia : 11 de juliol de 2013, a les 12:00 h., a l’Hospital General Mateu Orfila. C/ Ronda Malbúger, 1. 07703 Maó (Menorca)