Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 13016
Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, de 21 de juny de 2013, per la qual es nomenen directors de centres docents públics d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010
Versió PDF
De conformitat amb el que preveu l’article 136, apartat 3 de la Llei 2/2006, de 3 de maig, d’educació, el nomenament dels directors podrà renovar-se, per períodes de igual duració, prèvia avaluació positiva de la tasca desenvolupada al final de cada període. Els criteris i procediments d’aquesta avaluació seran públics. Les administracions educatives podran fixar un límit màxim per a la renovació dels nomenaments.
Per l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010 s’aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears (BOIB núm. 30, de 23 de febrer), i l’article 14, apartat 2 d’aquesta Ordre, estableix que els directors poden optar per continuar en l’exercici del càrrec fins a completar un total de tres períodes consecutius, prèvia avaluació positiva de la tasca desenvolupada al final de cada període.
La Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 12 de febrer de 2013 (BOIB núm. 22, de 14 de febrer) estableix el procediment que s’ha de seguir per optar a la continuació en el càrrec per un nou període i el procés d’avaluació de la tasca desenvolupada pels directors de centres docents públics que finalitzen el seu mandat el 30 de juny de 2013.
Per altra banda, el Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, estableix les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i atribueix les competències en matèria d’ordenació i gestió de personal docent, que corresponien a l’extinta Direcció General de Recursos Humans, a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.
Per tot això, i d’acord amb la proposta del cap del departament de Planificació de nomenament de directors que han obtingut avaluació positiva de la tasca desenvolupada per part de la Inspecció Educativa, dict la següent
Resolució
1. Nomenar directors dels centres docents públics als funcionaris que s’indiquen a l’annex d’aquesta Resolució, seleccionats d’acord amb el que estableix la Resolució del Conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 12 de febrer de 2013. Aquests directors seran nomenats amb efectes de l’1 de juliol de 2013 per un període de quatre anys.
2. Publicar aquesta Resolució i l’annex en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs d’alçada davant la consellera d’Educació, Cultura i Universitats en el termini d’un mes comptador des del dia següent al de la publicació d’aquesta Resolució al BOIB, de conformitat amb el que disposen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 21 de juny de 2013
El director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans
Bartolomé Isern Lladó
ANNEX
NOMENAMENT DE CÀRRECS DIRECTIUS
RELACIÓ DE CENTRES PÚBLICS D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
Nomenar |
| 07004680 |
CEIP CAN COIX |
SANT ANTONI DE PORTMANY |
EIVISSA |
Pilar Serra Serra |
| 07005970 |
CEIP FORNELLS |
ES MERCADAL |
MENORCA |
Eulalia Truyol Moll |
| 07004904 |
CEIP LABRITJA |
SANT JOAN DE LABRITJA |
EIVISSA |
José Luis Casillas Navarro |
| 07013358 |
CEIP NOVA CABANA |
MARRATXÍ |
MALLORCA |
Francisca Eugenia De La Rica González |
| 07001289 |
CEIP PORTAL NOU |
EIVISSA |
EIVISSA |
Paulina López López |
| 07002956 |
CEIP SANTA CATALINA |
PALMA |
MALLORCA |
Juan Carlos Arevalo González |
| 07013221 |
CEIP SES CASES NOVES |
MARRATXÍ |
MALLORCA |
Maria José Parra García |
| 07013401 |
CEIP SON PISÀ |
PALMA |
MALLORCA |
Rosario Sánchez Gómez |
| 07004023 |
CEE SON FERRIOL |
SA CREU VERMELLA (PALMA) |
MALLORCA |
Francesc Santamatilde Andreu |
| 07013395 |
CEIP URBANITZACIONS DE LLUCMAJOR |
URBANITZACIÓ PUIG DE ROS (LLUCMAJOR) |
MALLORCA |
Laura Boned Torres |
RELACIÓ D’INSTITUTS D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
Nomenar |
| 07001551 |
IES BERENGUER D'ANOIA |
INCA |
MALLORCA |
Pere Morell Quadreny |
| 07007899 |
IES CALVIÀ |
CALVIÀ |
MALLORCA |
Jaume Balaguer Covas |
| 07003833 |
IES JUNÍPER SERRA |
PALMA |
MALLORCA |
Joana Barceló Bennàssar |
| 07008511 |
IES LLUCMAJOR |
LLUCMAJOR |
MALLORCA |
Mercedes Mora Falcó |
| 07000844 |
IES MARIA ÀNGELS CARDONA |
CIUTADELLA |
MENORCA |
Joan Lluis Pons Marques |
| 07006925 |
IES SON RULLAN |
PALMA |
MALLORCA |
María Pilar Gayoso Enrique |
RELACIÓ D’ESCOLES OFICIALS D’IDIOMES
| CODI |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
Nomenar |
| 07012846 |
ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES DE MANACOR |
MANACOR |
MALLORCA |
Antonia Vanrell Mas |