Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12864
Protecció DP 2011/31 Notificació informe documentació
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 22 d’abril de 2013 a ANA PILAR NAVARRO FERNÁNDEZ amb DNI. 41.100.163-Z, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2011/31 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ LLEBEIG NÚM. 14, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic que:
Atès l’expedient de protecció de l’edificació DP2011-31, relatiu a l’immoble situat al carrer Llebeig, 14 R.C. 061645-13, i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 22.04.2013, amb registre intern doc. núm. 87990 de 03.05.2013, que transcrit diu:
“Examinada la documentació inclosa a l’expedient, s’ha observat que:
CONCLUSIÓ.
Atès que les obres s’han realitzat parcialment baix direcció tècnica, i que per tant no s’ha donat compliment a l’ordre d’execució dictada mitjançant acord del consell de la gerència d’urbanisme de 12 de maig de 2011, cal reiterar a la propietat la manca de la següents obres i documentació:
Termini d’execució ordre: 1 mes
Pressupost d’execució material estimatiu: 287’39 €
Tot significant a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que es prescriu a l’article 10 de la LDU CAIB.”
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 28 de juny de 2013.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.