Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12771
Disciplina.DI-2003-252 Notif.Subrogació i demolició
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Bernardo Cardell García (prop.), exp. n º DI-2003/252, i atès que s'ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a BERNARDO CARDELL GARCIA (prop.), de conformitat amb l'art. 59-5 de la Llei 30/92 de 26 de Novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú i 194 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que el Consell de la Gerència d'Urbanisme, en sessió de 30/04/2013, acordà:
Atès l'Acord del CGU de 5.11.2009, sobre ORDENAR al Sr SEBASTIÀ CARDELL CARBONELL (PROP), que procedeixi a la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres fetes a la C / Milà setembre bxs, RC 08829510001, consistents en "col · locat parets de guix (pladur) 60 m2. Enrajolar local 90 m2 i col · locar fals sostre de guix i la instal · lació elèctrica nova "
Ateses les al·legacions i documentació presentades per la Sra FRANCISCA FERRER JAUME, el 12.02.2010.
Atès l'informe del TAG del servei, de 15 d'abril de 2013, que es reprodueix en la part dispositiva.
Atesos els articles 31 i 54 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, els articles 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local i els articles 4.1.h, 4.2.ei 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, el tècnic que subscriu considera que el Consell de la Gerència pot dictar el següent:
ACORD
1r SUBROGAR al Sr BERNARDO CARDELL GARCÍA en la posició de l'anterior propietari, Sr SEBASTIÀ CARDELL CARBONELL en l'expedient de demolició per obres sense llicència executades al C / Milà 9 bxs, RC 08829510001, consistents en "col·locat parets de guix (pladur ) 60 m2. Enrajolar local 90 m2 i col·locar fals sostre de guix i la instal·lació elèctrica nova "
CONSIDERANT:
a) El 5.11.09, per acord del CGU es va disposar ordenar al SR. Sebastià Cardell Carbonell, com a propietari, que procedís a la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres executades al Carrer Milà 9 bxs, RC 08829510001 consistents en "col·locat parets de guix (pladur) 60 m2. Enrajolar local 90 m2 i col·locar fals sostre de guix i la instal·lació elèctrica nova ". La resolució es va notificar el dia 30.12.2009.
b) El 12.02.2010 la Sra FRANCISCA FERRER JAUME comunica la defunció del Sr SEBASTIÀ CARDELL CARBONELL, ocorreguda el dia 10.12.2009
c) Consultats els arxius municipals relatius a l'IBI i la titularitat cadastral, figura com a actual propietari el Sr BERNARDO CARDELL GARCÍA.
d) La transmissió de finques no modifica la situació respecte dels deures del propietari establerts per la legislació urbanística i el nou titular queda subrogat en els drets deures de l'anterior propietari (art. 19 TRLS). D'acord amb la normativa de procediment administratiu, quan la condició de persona interessada derivi d'alguna relació jurídica transmissible, el drethavent succeirà en tal condició, qualsevol que sigui l'estat del procediment (31.3 LRJPAC).
e) D'acord amb aquests preceptes, procedeix subrogar el Sr BERNARDO CARDELL GARCÍA en la posició de propietari, en la situació en què es troba l'expedient.
2n ORDENAR al Sr BERNARDO CARDELL GARCÍA (PROP) que procedeixi a la RETIRADA / DEMOLICIÓ de les obres executades al C/ Milà 9 bxs, RC 08829510001, consistents en "col·locat parets de guix (pladur) 60 m2. Enrajolar local 90 m2 i col·locar fals sostre de guix i la instal·lació elèctrica nova ", així com qualsevol altre tipus d'obra o instal·lació realitzada sense la preceptiva llicència municipal, per a restituir l'immoble a l'estat en què es trobava abans de la comissió de la infracció urbanística, en els termes i condicions de l'acord CGU de 5.11.2009.
3r NOTIFICAR aquest acord als interessats.
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb el que disposa l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú El termini per interposar-lo és d'un mes, a comptar de l'endemà de la publicació del present edicte, i no podrà , en aquest cas, interposar recurs contenciós-administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, oa les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, a comptar del dia següent a la seva interposició, i, en aquest cas, expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, cal interposar directament recurs contenciós-administratiu, conforme al que estableix l'article 116 anteriorment esmentat, i que disposa la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa , davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu o davant la Sala del Contenciós-Administratiu del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/98, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació del present edicte. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que s'estimi pertinent.
Us record que, d'acord amb l'art. 14 de l'Estatut d'Autonomia, pot exercir el seu dret d'opció lingüística respecte a les futures notificacions que es realitzin.
Per servei de registre de documents, caixa, i també informació general i fiscal, es pot adreçar a les següents oficines: OAC AVINGUDES-Av Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT-Pl Santa Eulàlia, 9, bxs. (Ajuntament); OAC PERE GARAU-c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ-c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN-Av Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S'ARENAL-Av Amèrica, 11; OAC S'ESCORXADOR-c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL-Av Cid 8. Horari d'atenció al públic: Tot l'any: de 8.30 a 14.00 h. de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d'octubre a maig: de 8.30 a 17 h. de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h. a l'OAC Cort (només registre).
Palma, 27 juny 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret d'Ajuntament n º 10434 de 8/6/2012 (BOIB núm 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod