Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 12734
Notificació per edicte acord Consell Executiu

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que es disposa en l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix mitjançant aquesta publicació a la formal notificació, a l’Associació Jubilats i Pensionistes Progresistes de Mallorca que el Consell Executiu en data 15 de maig de 2013 ha adoptat el següent acord:

“Primer.- Nomenar al senyor José Manuel Carrillo Martínez, secretari tècnic de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports, com a instructor dels procediments que es detallen:

2. Procediment per declarar la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció relativa a la convocatòria de subvencions per al lloguer per associacions de gent gran pel període comprés entre els mesos de novembre de 2010 i octubre de 2011 ambdós inclosos de les associacions que es detallen:

Associació Jubilats i Pensionistes Progresistes de Mallorca

(...)

Segon.- Notificar aquest acord a les associacions interessades i a l’òrgan instructor.

Tercer.- Notificar aquest acord a la Intervenció General del Consell de Mallorca.”

Contra aquest Acord - que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar un RECURS D’ALÇADA davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca dins el termini d’UN MES, comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació.

Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la notificació de la desestimació del recurs esmentat.

Contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat esmentat anteriorment, en el termini de sis mesos comptadors a partir de l’endemà de la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat l’Acord).

No obstant això, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s’estimi oportú i pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Palma, 1 de juliol de 2013

El secretari general per delegació
(Decret de dia 4 de setembre de 2012,
BOIB núm. 147, de 9 d’octubre)
Jeroni M. Mas Rigo