Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSORCI PER A LA PROTECCIÓ DE LA LEGALITAT URBANÍSTICA EN SÒL RÚSTIC DE L'ILLA DE MENORCA

Núm. 12585
Notificació de la resolució del recurs de reposició interposat contra la notificació de l'acord de la Junta de Govern del Consorci reunida en sessió extraordinària de dia 13.06.12 i relativa a l'expedient de disciplina urbanística 11/09/03

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i no havent-se pogut practicar la notificació pels mitjans legalment establerts, es posa en coneixement de l’interessat, que mitjançant acord de la Junta de Govern del Consorci reunida en sessió extraordinària de dia 24.01.13, s’ha resolt el recurs de reposició interposat contra la notificació de l’anterior d’aquest mateix òrgan de dia 13.06.12 i relatiu a l’expedient de disciplina urbanística 11/09/03, en el sentit de no admetre’l a tràmit per la raó de la seva interposició fora del termini legalment establert i a l’efecte atorgat.

Expedient número: 11/09/03

Interessat: José Figuerola Sanz.

Darrer domicili: Capdepera núm. 18, 1-1ª (Maó)

La qual cosa es comunica perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin, al mateix temps que us faig saber que contra l’acord precedent, que posa fi a la via administrativa, podreu interposar en el termini de dos mesos a partir de l’endemà de la present publicació, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca o davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears; tot això sens perjudici que pugueu utilitzar qualsevol altre recurs que estimeu procedent en dret.

Tot l’anterior, d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Finalment, escau d’indicar que la interposició dels recursos pertinents no suspèn l’eficàcia de la resolució impugnada ni interromp els terminis que se’n puguin derivar, excepte que l’autoritat competent ho acordi expressament.

 

Maó, 18 de juny de 2013

EL PRESIDENT,
Cristobal Huguet Sintes