Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 12419
Projecte de pavimentació amb asfalt s-12 via publica sòl urbà T.M. d’Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb  el Decret nº 1416//2013 de data  20 de  juny de 2013, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa,  únic criteri d’adjudicació, el preu més baix per a l’adjudicació del contracte de obres de PAVIMENTACIÓ AMB ASFALT S-12 VIA PUBLICA SÒL URBÀ T.M D’ANDRATX.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient OBRES 01/2013

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Obra

b) Descripció.-  Pavimentació amb asfalt S-12 Via pública Sòl Urbà T.M. Andratx.

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2)  codi postal.- 07150

d) Termini d’execució de l’obra.- El termini d’execució del contracte serà de DEU MESOS a comptar des de la formalització de l’acta de replanteig d’inici de les obres                   

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c)  Forma: Un únic criteri d’adjudicació: El preu més baix

4. Pressupost base de la licitació:

El preu unitari de sortida per m2 es de 6,53 €/m2, essent el preu amb IVA 7,90 €/M2.

El pressupost màxim es d’un import de 123.165 € més 25.864,65 € en concepte d’IVA.

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:     

Els que es determinen a la clàusula 11 del plec de clàusules administratives generales

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a)Data límit de presentació. Les proposicions es podran presentar en el termini de 26 dies naturals a comptar a partir del següent al de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran  presentar-se fins a les 13:00 hores del darrer dia hàbil establert, a la Tresoreria municipal

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 10 i 11 del Plec de Clàusules administratives.

b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13,00 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta:  2 mesos

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.-  Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari 

11. Altres Informacions.

Andratx, 20 de juny de 2013

El batle,

Llorenç Suau Simó