Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

DELEGACIÓ DEL GOVERN A LES ILLES BALEARS

Núm. 12310
Anunci de l'Àrea d'Indústria i Energia de la Delegació del Govern en Illes Balears pel qual se sotmet a informació pública la sol·licitud de declaració d'impacte ambiental, autorització administrativa i reconeixement, en concret, de la utilitat pública del projecte denominat “Gasoducte de transport primari Cas Tresorer – Manacor - Felanitx” i de les seves instal·lacions auxiliars

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Als efectes previstos en la Llei 34/1998, de 7 d'octubre, del Sector d'Hidrocarburs; en els articles 78 i 96 del Reial decret 1434/2002, de 27 de desembre, pel qual es regulen les activitats de transport, distribució, comercialització, subministrament i procediments d'autorització d'instal·lacions de gas natural, en relació amb els articles 17 de la Llei d'Expropiació Forçosa de 16 de desembre de 1954 i 56 del seu Reglament (Decret de 26 d'abril de 1957) i als efectes previstos en l'article 9 del Reial decret Legislatiu 1/2008, d'11 de gener, modificat per la Llei 6/2010 de 24 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'Avaluació d'Impacte Ambiental de projectes, se sotmet a informació pública el projecte que les seves característiques s'assenyalen a continuació:

  • Peticionari: ENDESA GAS TRANSPORTISTA, S.L., amb domicili a l'efecte de notificacions a Saragossa, C/. Doctor Aznar Molina 2 (C.P.: 50002).
  • Objecte de la petició: Sol·licitud de declaració d'impacte ambiental, autorització administrativa, aprovació del projecte d'execució i reconeixement, en concret, de la utilitat pública del projecte de denominat “Gasoducte de transport primari Cas Tresorer – Manacor - Felanitx” i de les seves instal·lacions auxiliars a la illa de Mallorca.
  • Descripció de les instal·lacions:
    •  Gasoducte de Transport Primari Cas Tresorer-Manacor-Felanitx, abreviadament CASFEL.
      • Tram Cas Tresorer-Manacor Ø16”, que té el seu origen a la sortida de la Posició existent SANSON-01 del Gasoducte Sant Joan de Déu- Cas Tresorer-Són Reus, propietat d'ENDESA GAS TRANSPORTISTA S.L en el T.M de Palma de Mallorca, i el seu punt final en la Posició CASFEL-04 (T.M. de Manacor).
      • Tram Manacor-Felanitx Ø12”, continuació de l'anterior tram, amb origen a la sortida de la posició CASFEL-04 (T.M. de Manacor) i punt final en la Posició CASFEL-06 (T.M. de Felanitx).
      • La longitud total del Gasoducte de Transport Primari Cas Tresorer-Manacor-Felanitx  a la Illa de Mallorca és de 58.586 m. Dividits de la següent forma:
        • Tram 1 Cas Tresorer-Manacor: 45.005 metres
        • Tram 2. Manacor-Felanitx: 13.591 metres
    • Les Instal·lacions auxiliars del present gasoducte són:
      • Modificació de la Posició existent SANSON-01 del gasoducte Sant Joan de Déu-Cas Tresorer-Són Reus pertanyent a ENDESA GAS TRANSPORTISTA S.L en el T.M. de Palma de Mallorca, amb inclusió d'un trampa de rascadors Ø 20”x Ø 16”, situada en el P.K. 0,000 del traçat del gasoducte.
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-01 en el T.M. de Palma de Mallorca. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 8,265 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora dues Estacions de Regulació i Mesura:
        • ERM G250 MOP 80/16. Destinada a proveïment de consums- industrial i domèstic.
        • ERM G250 MOP 80/49,5. Destinada a donar gas al futur Gasoducte de Transport Secundari Sant Jordi-Llucmajor.
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-02 en el T.M. d'Algaida. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 20,222 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora una Estació de Regulació i Mesurada G250 MOP 80/16 destinada a proveïment de consums industrial i domèstic.
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-03 en el T.M. de Vilafranca de Bonany. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 39,473 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora una Estació de Regulació i Mesurada G250 MOP 80/16 destinada a proveïment de consums industrial i domèstic
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-04 en el T.M. de Manacor. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 45,005 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora les següents instal·lacions:
        • Trampa de rascadors 20”x16”. Fi del tram de Ø16”- Cas Tresorer-Manacor
        • Trampa de rascadors 16”x12”. Inici del tram de Ø12”- Manacor-Felanitx
      • ERM G250 MOP 80/16. Destinada a proveïment de consums- industrial i domèstic.
      • Aquesta posició queda preparada per a la inclusió d'un trampa de rascadors ∅20”x∅16” del futur gasoducte de Transport Primari Manacor-Capdepera.
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-05 en el T.M. de Manacor. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 48,461 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora una Estació de Regulació i Mesurada G250 MOP 80/16 destinada a proveïment de consums industrial i domèstic.
      • Nova Posició de Vàlvules CASFEL-06 en el T.M. de Felanitx. Posició de vàlvules de seccionament, derivació i venteig telemanada, situada en el P.K. 58,596 del traçat del gasoducte. Aquesta posició incorpora les següents instal·lacions:
        • Trampa de rascadors 16”x12”.- Fi del tram de Ø12” Manacor-Felanitx
        • ERM G400 MOP 80/16. Destinada a proveïment de consums industrial i domèstic.
    • Escomeses elèctriques a les posicions CASFEL-01, CASFEL-02, CASFEL-03, CASFEL-04, CASFEL-05, CASFEL-06.

El projecte inclou plans parcel·laris i la relació concreta i individualitzada de béns i drets afectats.

  • Pressupost total del projecte: Vint-i-quatre milions nou-cents denou mil sis-cents noranta vuit euros. (24.919.698 €).
  • Afecció a finques de propietat privada: L'afecció a finques de propietat privada derivada de la construcció del gasoducte i de les seves instal·lacions es concreta en la següent forma:

Un: Expropiació forçosa en ple domini dels terrenys sobre els quals han de construir-se les instal·lacions fitxes en superfície.

Dos: Per a les canalitzacions:

A) S'imposarà servitud permanent de pas sobre una franja de terreny d'un ample de 2,00 m (1,00 a cada costat de l'eix) per on discorrerà la canonada o canonades que es requereixin per a la conducció del gas. Aquesta servitud estarà subjecta a les següents limitacions de domini:

1.-Prohibició d'efectuar treballs de llaurada o similars a una profunditat superior a cinquanta centímetres (50 cm), així com la plantació d'arbres o arbustos, a una distància inferior a dos metres (2,00 m) a cada costat de l'eix explicats a partir de l'eix de la canonada o canonades.

2.-Prohibició de la realització de qualsevol tipus d'obra, construcció, edificació o d'efectuar acte algun que pogués danyar o pertorbar el bon funcionament de les instal·lacions a una distància inferior a 10,00 metres de l'eix de la canonada i a banda i banda de la mateixa. Aquesta distància podrà reduir-se sempre que se sol·liciti expressament i es compleixin les condicions que, en cada cas, fixi l'Òrgan competent de l'Administració.

3.-Lliure accés del personal i equips necessaris per poder vigilar, mantenir, reparar o renovar les instal·lacions amb pagament, si escau, dels danys que s'ocasionin.

4.-Possibilitat d'instal·lar les fites per a senyalització o delimitació i els tubs de ventilació, així com de realitzar les obres superficials o subterrànies que siguin necessàries per a l'execució o funcionament de les instal·lacions.

B) L'ocupació temporal s'aplicarà sobre els terrenys necessaris per a l'execució de les obres, cobrint la franja que es reflecteixi per a cada finca en els plans parcel·laris d'expropiació. En aquesta zona es podrà fer desaparèixer, temporalment, qualsevol obstacle i es realitzaran les obres necessàries per a l'estesa i instal·lació de la canalització i elements annexos, executant els treballs o operacions precises per a aquestes finalitats.

Tres: Per al pas dels cables de connexió i elements dispersors del sistema de protecció catòdica:

A) S'imposarà servitud permanent de pas sobre una franja de terreny d'un ample d’1m. a cada costat de l'eix del cable, per on discorreran enterrats els cables de connexió que es requereixin. Per als jaços de dispersors de la protecció catòdica, el terreny sobre el qual s'estableix la servitud permanent de pas, serà la superfície de la pròpia instal·lació, més una franja perimetral d'1 m. Aquesta servitud estarà subjecta a les següents limitacions de domini:

1.-Prohibició d'efectuar treballs de llaurada o similars a una profunditat superior a cinquanta centímetres (50 cm), així com la plantació d'arbres o arbustos a una distància inferior a un metre i mitjà (1,50 m) explicats a partir de l'eix del cable o cables o del límit de la instal·lació enterrada dels jaços dispersors, podent exercir el dret de talar o arrencar els arbres o arbustos que hi hagués a una distància inferior a la indicada.

2.-Lliure accés del personal i equips necessaris per poder vigilar, mantenir, reparar o renovar les instal·lacions amb pagament, si escau, dels danys que s'ocasionin.

B) L'ocupació temporal s'aplicarà sobre els terrenys necessaris per a l'execució de les obres, cobrint la franja que es reflecteixi per a cada finca en els plans parcel·laris d'expropiació. En aquesta zona es podrà fer desaparèixer, temporalment, qualsevol obstacle i es realitzaran les obres necessàries per a l'estesa i instal·lació de la canalització i elements annexos, executant els treballs o operacions precises per a aquestes finalitats.

Quatre: Per al pas a causa de l'existència de cables enterrats per a línies elèctriques de mitja tensió:

A) S'imposarà servitud permanent de pas sobre una franja de terreny d'un ample d'1 m a cada costat de l'eix de la línia i al llarg de tot el seu traçat, per on discorrerà enterrada la línia elèctrica. Aquesta servitud estarà subjecta a les següents limitacions de domini:

1.-Prohibició d'efectuar treballs de llaurada o similars a una profunditat superior a cinquanta centímetres (50 cm), així com la plantació d'arbres o arbustos a una distància inferior a un metre i mitjà (1,50 m) explicats a partir de l'eix del cable o cables, podent exercir el dret de talar o arrencar els arbres o arbustos que hi hagués a una distància inferior a la indicada.

2.-Prohibició d'aixecar edificacions o construccions de qualsevol tipus o d'efectuar acte algun que pugui danyar el bon funcionament de la línia a una distància inferior a 5 m de l'eix de la línia.

3.-Lliure accés del personal i equips necessaris per poder vigilar, mantenir, reparar o renovar les instal·lacions amb pagament, si escau, dels danys que s'ocasionin.

B) L'ocupació temporal s'aplicarà sobre els terrenys necessaris per a l'execució de les obres, cobrint la franja que es reflecteixi per a cada finca en els plans parcel·laris d'expropiació. En aquesta zona es podrà fer desaparèixer, temporalment, qualsevol obstacle i es realitzaran les obres necessàries per a l'estesa i instal·lació de la canalització i elements annexos, executant els treballs o operacions precises per a aquestes finalitats.

El que es fa públic per a coneixement general i especialment dels propietaris de terrenys i altres titulars de béns i/o drets afectats per aquest projecte, la relació del qual s'insereix al final d'aquest anunci, perquè pugui ser examinat el Projecte i l'Estudi d'Impacte Ambiental, en l'Adreça de l'Àrea d'Indústria i Energia de la Delegació del Govern, situada a Palma de Mallorca, C/ Ciutat de Querétaro s/n (C.P.07007) o, la relació d'afectats i els plans parcel·laris a l'Ajuntament de Palma, Plaza de Cort nº 1 (C.P.07001), Algaida, C/ del Rei nº 6 (C.P.07210), Montuïri, Plaça Major nº 1 (C.P.07230), Sant Joan, C/ Major nº 1 (C.P.07240), Vilafranca de Bonany, Plaça Major nº 1 (C.P.07250), Manacor, Plaza del Convent nº1 (C.P.07500) i Felanitx, Plaza de la Constitució nº 1 (C.P.07200) i presentar per triplicat, les al·legacions que considerin oportunes en el termini de TRENTA DIES a partir de l'endemà al de la publicació d'aquest anunci.

 

Palma de Mallorca a 13 de maig de 2013

 

EL DIRECTOR DE L'ÀREA D'INDÚSTRIA I ENERGIA DE LA

DELEGACIÓ DEL GOVERN EN ILLES BALEARS.

Gabriel Juan Pastor Mesana

 

 

Relació concreta e individualitzada de béns i drets afectats

Projecte: Gasoducte Cas Tresorer-Manacor-Felanitx – ( Illes Balears)

Terme municipal de Palma de Mallorca

Abreviatures utilitzades: SE = m2 expropiació en dominio; SP= m.l. servitud de pas; OT= m2 ocupació temporal; POL = polígon; PAR= parcel·la o referencia cadastral

 

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-PM-200

GESA GAS, S.A.-

 

261

5620

38

11

pastures

IL-PM-201

Hros de Isabel Taberner Monserrat -

Banco Cooperativo Español SA -

 

52

1004

38

9

pastures

IL-PM-202

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

10

426

38 Y 39

9002 Y 9002

rierol

IL-PM-203

Sa Sini Bona SL -

Felipe Villalonga Fuster de Puigdorfila -

Binipuntiro, SL Unip. -

 

543

10386

39

1

labor reguiu

IL-PM-204

Hros de Rafael Jaume Catalá, Rafael Jaume Amengual -

 

112

2129

39

2

labor secà

IL-PM-205

Catalina Moya Fiol -

 

272

5162

39

4

labor reguiu

IL-PM-206

Productos Fontanet SA -

 

174

3301

39

5

labor reguiu

IL-PM-207

Ajuntament de Palma -

 

5

103

sin ref

sin ref

camí

IL-PM-208

Nou Bellpuig SL -

Bellpuig SA - 

 

144

2712

39

110

garrover i labor secà

IL-PM-209

Ruth Porta Cantoni -

 

124

2340

39

111

labor secà

IL-PM-210

Sebastiana Mercadal Barceló -

GESA GAS, S.A.-

 

135

2382

39

112

labor secà

IL-PM-211

Pedro José Pons Sastre -

 

191

3415

39

113

labor secà

IL-PM-212

Compañía Logística de Hidrocarburos CLH Sa -

 

97

2117

39

29

labor secà

IL-PM-213

Consell Insular de Mallorca -

 

38

1187

39

9001

crta MA-30

IL-PM-214

Hros de Raimundo Gaya Carbonell -

 

41

1092

39

27

labor reguiu

IL-PM-215

Antonio Tugores Duran -

 Victoria Chillaron Saiz y María Ester Tugores Chillaron -

 

139

2482

39

26

labor reguiu

IL-PM-216

María Ester Tugores Chillaron -

Antonio Tugores Duran -

 

192

3891

39

115

labor secà

IL-PM-217

Ajuntament de Palma -

 

39

1062

40

9001

camí

IL-PM-218

Juana María Segui Enseñat -

 

106

1675

40

45

labor secà

IL-PM-219

Bárbara Juan Garcías -

 

63

1196

40

46

labor secà

IL-PM-220

Juan Juan Garcías -

 

99

1342

40

47

labor secà

IL-PM-221

Antonio Cañellas Comas -

 

80

1405

40

12

labor reguiu

IL-PM-222

Margarita Horrach Trobat -

 

86

1781

40

34

labor reguiu

IL-PM-223

Consell Insular de Mallorca -

 

145

3350

40

9002

crta MA-5012

IL-PM-224

Distribuidora Mallorquina de Gases Licuados Sa -

 

70

1335

41

36

labor secà

IL-PM-225

Hros de María Balaguer Durán -

 

243

4865

41

73

labor, almetllrs secà

IL-PM-226

Andrés Cañellas Garcías -

 

229

4324

41

74

labor reguiu

IL-PM-227

Miguel Cañellas Segui -

 

172

3383

41

32

labor reguiu

IL-PM-228

Hros de José Torregrosa Aloy -

 

124

2186

41

75

labor secà

IL-PM-229

Consellería D'obres Publiques I Ordenacio del Territori -

 

214

4060

41

76

labor secà

IL-PM-230

José Racionero Valiente -

Antonia Amaro Romero -

 

133

2590

41

19

frutal reguiu

IL-PM-231

Francisco Mulet Trias -

Can Juanito Vivers SL -

 

0

186

41

79

labor reguiu

IL-PM-232

Agro Natura Balear S.L. -

 

87

1463

41

80

magatzem de materials

IL-PM-233

Almarsa Estaciones de Servicio SL -

 

130

2485

41

81

labor reguiu

IL-PM-234

Ajuntament de Palma -

 

5

100

sin ref

sin ref

camí

IL-PM-235

Antonio Bosch Bordoy -

 

250

4700

41

21

labor reguiu

IL-PM-236

Francisco Serra Verd -

 

185

3992

41

22

labor reguiu

IL-PM-237

Consell Insular de Mallorca -

 

149

6708

37

9003

autovia MA-15 i restos

IL-PM-238

Guillermo Bauza Vich -

 

96

2567

37

26

labor reguiu

IL-PM-239

Guillermo Bauza Vich -

 

95

1553

37

27

labor secà

IL-PM-240

Gaspar Pastor Bover -

 Margarita Bover Miró -

 

37

705

37

49

labor reguiu

IL-PM-241

Francisca Pastor Bauza -

 

91

1820

37

50

labor reguiu

IL-PM-242

Jaime Segui Vidal -

 

41

615

37

52

labor reguiu

IL-PM-243

Hros de Jaime Ramis Segui -

 

81

1543

37

53

labor reguiu

IL-PM-244

Margarita Vanrell Vidal -

Micaela Teresa Vanrell Vidal,-

 

305

5622

37

58

labor reguiu

IL-PM-245

Domingo Alomar Payeras -

Serveis Assistencials Resid Mediterrania S L -

 

310

5930

37

77

labor reguiu

IL-PM-246

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

6

100

37

9003

rierol

IL-PM-247

Margarita Piza Duran -

 

138

2933

37

111

labor reguiu

IL-PM-248

Consell Insular de Mallorca -

 

46

271

37

9003

autovia MA-15 i restos

IL-PM-249

Catalina Más Ramis -

 

8

230

37

114

labor secà

IL-PM-250

Ajuntament de Palma -

 

5

94

37

sin ref

camí

IL-PM-251

Catalina Más Ramis -

 

89

1685

37

387

labor reguiu

IL-PM-252

Juan Gamundi Ribera -

 

22

84

37

119

 jardí

IL-PM-253

Jacobsen-Korven Eleonore -

 

16

86

37

120

jardí

IL-PM-254

Guillermo Femenias Soler, Antonia Martínez Magaña -

 

16

96

37

121

jardí

IL-PM-255

Margarita Cardell Pou -

 

270

4763

37

136

labor reguiu

IL-PM-256

Bernardo Frau Jorda, -

Hros de Francisca Jorda Llado, -

Catalina Frau Jorda -

 

262

4841

37

137

labor reguiu

IL-PM-257

Ajuntament de Palma, -

 

75

1529

37

9009

camí

IL-PM-258

Hros de Matías Fiol Salva-

José Fiol Pou -

 

211

4015

37

149

labor reguiu

IL-PM-259

Hros de Francisca Homar Salva -

 

56

1062

37

184

hort, jardí

IL-PM-260

Miguel Roca Llabres, Catalina Oliver Barceló -

 

38

590

37

186

jardí

IL-PM-261

María Garcías Salva -

 

114

2110

37

185

jardí, labor reguiu

IL-PM-262

Carlos Ricci Febrer -

 

237

4369

37

187

labor reguiu

IL-PM-263

Eleonor Reselló Roses -

 

236

4482

37

188

labor reguiu

IL-PM-264

Pedro Morell García Ruiz -

 

242

4585

37

362

labor reguiu

IL-PM-265

Ajuntament de Palma -

 

11

99

37

9019

camí

IL-PM-266

Isabel Aloy Frau -

 

51

1158

37

196

labor reguiu

IL-PM-267

Nicolás Ferragut Mulet -

 

107

2019

37

199

labor secà

IL-PM-267/1

Ana María Mulet Frau -

 

0

8

37

198

labor reguiu

IL-PM-268

Catalina Duran Mas -

 

140

2494

37

200

labor reguiu

IL-PM-269

Mateo Mas Segui -

Antonio Monserrat Ferrer, -

Margarita Mas Cardell -

 

133

2365

37

201

labor reguiu

IL-PM-270

Magdalena Gomila Gomila -

Sebastiana Adrover Gomila, -

 Juan Adrover Gomila, - 

Bartolomé Adrover Gomila -  

 

172

3251

37

205

labor reguiu

IL-PM-271

Catalina Mut Mas -

 

180

3529

37

207

labor reguiu

IL-PM-272

Hros de María Trobat Mas -

 

323

6119

37

220

labor reguiu

IL-PM-273

Bartolomé Mas Vich -

 

162

3000

37

223

labor reguiu

IL-PM-274

Rafael Pastor Bauza -

 

53

1003

37

226

jardí

IL-PM-275

Hros Matías Veny Tomás, Matías Veñy Tomás -

 

130

1991

37

227

jardí, labor reguiu

IL-PM-276

Catalina Martorell Garau -

 

163

2823

37

233

labor reguiu

IL-PM-277

Mercado Balear SL Unipersonal -

 

236

4474

37

234

labor reguiu

IL-PM-278

GESA GAS, S.A.-

Aguazur SL -

 

999

19722

37

216

almetllers,reguiu, garrovers

IL-PM-278/1

Ajuntament de Palma -

 

6

133

sin ref

sin ref

camí

IL-PM-279

Consell Insular de Mallorca -

 

148

12816

45

9009

autovia MA-15 i restos

IL-PM-280

Aguazur SL -

 

800

8789

45

156

mont baix

IL-PM-281

Hros de Guillermo Sastre Crespi -

 

1002

15609

45

165

matoll

IL-PM-282

Telpir SA, Endesa Distribución Eléctrica SL -

 

302

5769

45

180

mont baix

IL-PM-283

José Moreno Sanchez -

José Moreno Hernández -

 

54

1150

45

193

mont baix

IL-PM-284

Ajuntament de Palma -

 

64

1110

45

9008

viari

Terme municipal d’Algaida

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-AL-1

María Sastre Vanrell -

 

134

2625

7

110

mont baix

IL-AL-2

María Sastre Vanrell -

 

32

796

7

111

mont baix

IL-AL-3

Rafael Garcías Bibiloni -

 

126

2187

7

108

mont baix

IL-AL-4

Francisca Antonia Mas Grimalt -

Ana Martínez Mas -

 

247

4662

7

107

fruitals secà

IL-AL-5

Laura Ter Haar, Adolfo Dorado Torrecilla -

 

383

7270

7

106

mont alt

IL-AL-6

Antonio Vich Barceló, Antonia Garcías Bibiloni -

 

76

1238

7

113

matoll

IL-AL-7

Miguel Oliver Pou -

 

323

6266

7

104

almetller secà

IL-AL-8

Bárbara Bibiloni Munar -

 

245

4762

7

103

almetller i labor secà

IL-AL-9

Ajuntament de Algaida -

 

8

145

6

9002

camí

IL-AL-10

Horacio José Ríos -

 

79

1420

6

125

labor secà

IL-AL-11

Consell Insular de Mallorca -

 

193

3917

6

9245

autovia MA-15 i restos

IL-AL-12

María Sastre Sancho -

 

161

3057

6

124

almetller secà

IL-AL-13

Jacinta Salleins Pou -

 

16

286

6

123

almetller secà

IL-AL-14

Miguel Sallens Pujol -

 

15

267

6

122

almetller secà

IL-AL-15

Catalina Salleins Tomás -

 

14

252

6

121

almetller secà

IL-AL-16

Miguel Tomás Pujol -

 

14

266

6

120

labor secà

IL-AL-17

Fidela Sánchez Quetglas -

 

58

187

6

119

labor secà

IL-AL-18

Catalina Montblanch Cantallops-

Antonia Montblanch Cantallops- 

 M Ángeles Montblanch Cantallops -  

 

28

499

6

118

labor secà

IL-AL-19

José Barceló Llabres -

 

16

162

6

117

labor secà

IL-AL-20

María Sastre Vanrell -

 

10

20

6

116

accés

IL-AL-21

María Sastre Vanrell -

 

0

41

6

115

accés

IL-AL-22

María Sastre Vanrell -

 

27

420

6

114

labor secà

IL-AL-23

Antonia Barceló Amengual -

 

29

549

6

113

almetller secà

IL-AL-24

Francisca Amengual Vallespir -

 

29

539

6

112

almetller secà

IL-AL-25

Pedro Miralles Fullana -

 

112

2129

6

99

labor secà

IL-AL-26

Hros de Maríano Vanrell Mulet -

 

57

1066

6

98

labor secà

IL-AL-27

Vicenta Sánchez López -

Francisco Domingo Marin -

 

37

701

6

95

jardí

IL-AL-28

Jaime Moranta Sabater -

 

38

714

6

94

jardí

IL-AL-29

Antonio Vanrell Salas -

 

0

68

6

93

almetller secà

IL-AL-29/1

Hros de Monserrat Capella Roig -

 

64

1118

6

92

almetller secà

IL-AL-30

Ajuntament de Algaida -

 

3

51

6

9004

camí

IL-AL-31

Antonio Vázquez Bachiller -

 

88

1496

6

72

fruitals secà, pinar

IL-AL-32

Andrés Gelabert Bibiloni -

 

102

1873

6

73

labor secà

IL-AL-33

Hros de Antonia Sastre Crespi -

 

40

753

6

71

labor secà

IL-AL-34

Guillermo Garau Crespi -

 

98

1847

6

70

labor secà

IL-AL-35

Hros de Guillermo Sastre Crespi -

 

188

3540

6

69

mont alt

IL-AL-36

Juan Miralles Sastre -

 

153

2902

6

66

labor secà

IL-AL-37

Guillermo Vanrell Nadal, Antonia Barceló Amengual -

 

317

6014

6

65

labor secà

IL-AL-38

Lorenzo Pujol Cardell -

 

271

5129

6

64

labor secà

IL-AL-39

Gabriel Sastre Amengual-

 Margarita Amengual Amengual -

 

15

269

6

63

labor secà

IL-AL-40

Hros de Antonia Abrines Juan, Blas Ruiz Cabellos -

 

16

294

6

62

labor secà

IL-AL-41

Desconocido -  -

 

41

771

6

60

labor secà

IL-AL-42

Antonia Maura Villalonga -

 

15

276

6

59

accés

IL-AL-43

Marmoles Inemar SL -

 

17

319

6

127

labor secà

IL-AL-44

Marmoles Inemar SL -

 

14

242

6

58

mont alt

IL-AL-45

Juan Vanrell Sastre -

 

11

127

6

57

labor secà

IL-AL-46

Juan Vanrell Sastre -

 

30

463

6

56

labor secà

IL-AL-47

Catalina Amengual Llompart -

 

43

955

6

6

accés

IL-AL-48

Hros de Jaime Fullana Capella -

 

0

550

6

2

labor secà, accés

IL-AL-49

Juan Fullana Capella -

 

71

1280

6

1

hort, fruitals reguiu

IL-AL-50

Ajuntament de Algaida -

 

297

7586

23

9370

viari

IL-AL-51

Rafael Cardell Perelló, Antonia Perelló Gelabert -

 

57

855

23

469

hort, fruitals reguiu

IL-AL-52

Pedro Fullana Fiol -

 

8

288

23

542

labor secà

IL-AL-53

Luisa Pastor Juan -

Isabel Capo Bover -

 

0

130

23

467

labor secà

IL-AL-54

Ajuntament de Algaida -

 

2

7

23

9002

camí

IL-AL-55

Miguel Nolla Capella -

 

0

253

23

458

labor secà

IL-AL-56

Desconocido -  -

 

67

271

002104600DD

       accés

IL-AL-57

Matías Amengual Andreu -

 

72

782

23

322

labor secà

IL-AL-58

Bartolomé Isern Miralles -

 

64

1043

23

555

labor secà

IL-AL-59

Andreu Rotger Tous -

 

46

959

23

324

labor secà

IL-AL-60

Consell Insular de Mallorca -

 

120

3238

17

9009

carretera i autovia MA-15

IL-AL-61

Miguel Vanrell Cloquell-

Juana Vanrell Cloquell-

Juan Martorell Vanrell-

Jerónima María Martorell Vanrell -

 

249

4752

17

220

labor secà

IL-AL-62

Catalina Cantallops Oliver -

 

20

722

17

281

labor secà

IL-AL-63

Antonia Barceló Amengual -

 

0

7

17

278

labor secà

IL-AL-64

José Puigserver Perelló -

 

107

2177

17

282

labor secà

IL-AL-65

Rosa Amengual Muntaner -

 

151

2125

17

261

labor secà, almetlers

IL-AL-66

Francisco Ramis Oliver -

 

150

3663

17

260

hort

IL-AL-67

Consell Insular de Mallorca -

 

118

2092

18

9001

carretera MA-3110 i restos de expropiació Autovia MA-15

IL-AL-68

Miguel Vanrell Sastre -

 

173

3788

18

26

labor reguiu

IL-AL-69

Francisca Ameller Pocovi, Juana Pocovi Trobat, Francisca Ameller Pocovi -

 

71

1371

18

61

labor reguiu

IL-AL-70

Magín Ameller Pou -

 

123

2152

18

168

labor reguiu

IL-AL-71

Magín Ameller Pou -

 

0

146

18

164

labor reguiu

IL-AL-72

María Oliver Amengual -

 

6

252

18

167

labor reguiu

IL-AL-73

Magín Ameller Pou -

 

44

814

18

163

labor reguiu

IL-AL-74

Hros de Antonio Gelabert Ballester -

 

36

675

18

162

labor reguiu

IL-AL-75

Juana María Ballester Tomás -

 

99

1929

18

161

labor secà

IL-AL-76

Hros de Catalina Puigserver Pou -

 

43

617

18

159

labor secà

IL-AL-77

Ajuntament de Algaida -

 

5

86

18

9002

camí

IL-AL-78

Catalina Coll Antich -

 

19

506

18

115

garrover secà

IL-AL-79

María Oliver Font -

 

48

896

18

116

labor, fruitals secà

IL-AL-80

Bernardo Sastre Sastre -

 

33

614

18

117

labor secà

IL-AL-81

Hros de Catalina Puigserver Pou -

 

26

431

18

120

labor secà

IL-AL-82

Margarita Font Vanrell -

 

0

64

18

119

labor secà

IL-AL-83

Vicenta Hervas Panteno -

María del Carmen Barceló Canet  -,

 

14

439

18

188

jardí

IL-AL-84

Jaimeta Sastre Fullana -

 

12

212

18

128

labor secà

IL-AL-85

Marciana Oliver Pou -

 

30

566

18

129

labor secà

IL-AL-86

Margarita Tomás Castello -

 

48

897

18

130

olivar secà

IL-AL-87

Francisca Concepción Pons Riera -

 

223

4189

18

64

labor secà

IL-AL-88

Ajuntament de Algaida -

 

6

162

18

9005

camí

IL-AL-89

Hros de Sebastiana Tomás Pujol -

Margarita Masianas Tomás -

 

43

1040

28

271

labor secà

IL-AL-90

Consell Insular de Mallorca -

 

6

280

26

9003

carretera MA-3131

IL-AL-91

Margarita Masianas Tomás -

 

152

3661

26

110

labor, garrover secà

IL-AL-92

Guillermo Puigserver Vanrell -

 

53

1260

26

109

labor secà

IL-AL-93

Consell Insular de Mallorca -

 

12

311

26

9262

carretera MA-3130

IL-AL-94

Guillermo Puigserver Vanrell -

 

25

634

28

273

fruitals secà

IL-AL-95

Mobles Bauza SL -

 

510

9763

28

283

fruitals secà - jardí

IL-AL-96

Hros Gabriel Oliver Ribas -

 

461

8847

28

266

labor secà, mont alt

IL-AL-97

Jorge Salas Jaume -

 

218

4222

28

284

labor secà, mont alt

IL-AL-98

María Pujol Cardell -

 

391

7259

20

1

labor secà

IL-AL-99

Ajuntament de Algaida -

 

4

62

sin ref

sin ref

camí

IL-AL-100

Hros de Antonia Sastre Crespi -

 

114

2157

20

2

almetler secà

IL-AL-101

Antonia Puigserver Puigserver -

 

27

513

20

3

labor secà

IL-AL-102

Pedro Fiol Vanrell -

 

60

1136

20

4

labor secà

IL-AL-103

Ajuntament de Algaida -

 

3

60

20

9009

camí

IL-AL-104

Francisco Ramis Oliver -

 

58

1096

20

5

almetler secà

IL-AL-105

Jaime Verdera Mulet -

 

13

241

20

7

labor secà

IL-AL-106

Francisca Juan Mut -

 

11

202

20

35

labor secà

IL-AL-107

José Oliver Amengual -

 

39

732

20

8

labor secà

IL-AL-108

Gabriel Salas Juan -

 

26

431

20

31

labor secà

IL-AL-109

Catalina Martorell Juan -

 

9

225

20

32

labor secà

IL-AL-110

Consell Insular de Mallorca -

 

134

3003

20

9262

viari servei

IL-AL-111

Hros de Antonia Rossiñol Trobat-

Pablo Ferrer Rossiñol -

 

0

716

20

326

labor secà

IL-AL-112

Consell Insular de Mallorca - 

 

60

875

20

323

labor secà

IL-AL-113

Ángel Andújar García -

 

35

665

20

322

labor secà

IL-AL-114

Juana Pocovi Trobat -

 

32

641

20

321

labor secà

IL-AL-115

Juana Pocovi Trobat -

 

37

587

20

320

labor secà

IL-AL-116

José Juan Oliver Sastre -

 

38

705

20

319

labor secà

IL-AL-117

Bartolomé Nadal Cerda -

 

29

537

20

318

labor secà

IL-AL-118

Julian Nadal Cerda -

 

22

410

20

317

labor secà

IL-AL-119

Francisca Ameller Pou -

 

29

546

20

316

labor secà

IL-AL-120

Francisca Ameller Pou -

 

22

411

20

315

labor secà

IL-AL-121

Jaime Puigserver Ramis -

 

21

454

20

327

labor secà

IL-AL-122

Antonio Trobat Oliver -

 

43

817

20

312

labor secà

IL-AL-123

Promocions I Vivendes Plomada SL -

 

72

1359

20

309

labor secà

IL-AL-124

Hros de Pedro Juan Puigserver Amengual -

 

46

881

20

307

labor secà

IL-AL-125

Fidela Sánchez Quetglas -

 

10

178

20

304

labor secà

IL-AL-126

Fidela Sánchez Quetglas -

 

17

310

20

303

labor secà

IL-AL-127

Hros de Isabel Garau Nicolau -

 

33

626

20

302

labor secà

IL-AL-128

Catalina Oliver Puigserver, -

Francisca Oliver Puigserver -

 

138

2407

20

215

labor secà

IL-AL-129

María Miralles Fullana -

 

17

431

20

301

labor secà

IL-AL-130

Bartolomé Isern Miralles -

 

0

121

20

300

labor secà

IL-AL-131

Ajuntament de Algaida -

 

4

81

20

9006

camí

IL-AL-132

Felicidad Guillen Armijo -

 

21

412

20

216

labor secà

IL-AL-133

Hros de Miguel Garau Trobat -

 

28

422

20

217

labor secà

IL-AL-134

Francisco Bonnin Barceló -

 

12

185

20

172

jardí

IL-AL-135

María Amengual Sastre, Gabriel Miralles Amengual -

 

22

421

20

218

labor secà

IL-AL-136

Jorge Salas Jaume -

 

11

200

20

219

labor secà

IL-AL-137

Juan Beltrán Gomila -

 

13

238

20

220

labor secà

IL-AL-138

María Mascaró Tenerife -

 

30

562

20

221

labor secà

IL-AL-139

María Mascaró Tenerife -

 

13

236

20

222

labor secà

IL-AL-140

María Mascaró Tenerife -

 

18

343

20

223

labor secà

IL-AL-141

Pedro J Oliver Sastre -

 

41

772

20

224

labor secà

IL-AL-142

Juana Mulet Verger -

 

45

847

20

225

labor secà

IL-AL-143

Bartolomé Ballester Vanrell -

 

22

415

20

226

labor secà

IL-AL-144

Hros de Mateo Ballester Janer -

 

18

340

20

227

labor secà

IL-AL-145

Magdalena Cerda Miralles -

 

45

849

20

228

almetler secà

IL-AL-146

Bernardo Sureda Ballester -

 

14

263

20

229

labor secà

IL-AL-147

Bernardo Sureda Ballester -

 

11

209

20

230

labor secà

IL-AL-148

Marcela Aguilo Barraud -

 

9

167

20

231

labor secà

IL-AL-149

Nicolás Pujol Borras -

 

9

158

20

232

mont alt

IL-AL-150

Hros de María Trobat Mas -

 

8

154

20

234

mont alt

IL-AL-151

Caridad Perez Castro, Carlos Enri Romero -

 

57

1079

20

235

labor secà

IL-AL-152

Francisco Aloy Llado -

 

58

1355

20

238

labor secà

IL-AL-153

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

3

75

sin ref

sin ref

rierol

IL-AL-154

Catalina Cerda Miralles -

 

52

1216

20

328

labor secà

IL-AL-155

Francisco Aloy Llado, Hros de Francisco Aloy Garau -

 

37

677

20

329

fruitals secà

IL-AL-156

Catalina Cerda Miralles -

 

77

1202

20

330

labor secà

IL-AL-157

Catalina Miralles Mayol –

 

40

1082

20

331

labor secà

IL-AL-158

Catalina Miralles Mayol -

 

0

43

20

337

labor secà

IL-AL-159

Consell Insular de Mallorca -

 

109

2280

19 y 20

9001 y 9263

autovia MA-15 i restos

IL-AL-160

Ajuntament de Algaida -

 

0

49

19

9003

camí

IL-AL-161

Margarita Jorda Castella -

 

81

2009

19

99

labor secà

IL-AL-162

Bernardo Marimón Piza, Hros de Juana Ana Ferrando Martorell -

 

162

3079

19

143

labor secà

IL-AL-163

Juan Llompart Sastre -

 

143

2762

19

387

labor secà

IL-AL-164

Juana Marimón Ferrando -

Bernardo Marimón Piza -

 

271

5231

19

144

labor secà

IL-AL-165

Juana Mulet Verger -

 

85

1822

19

153

labor secà

IL-AL-166

Antonio Martorell Mulet -

 

74

1228

19

158

labor secà

IL-AL-167

Sebastiana Miralles Martorell -

 

0

179

19

159

labor secà

IL-AL-168

Ramón Arbona Pocovi -

 

20

376

19

172

labor secà

IL-AL-169

Catalina Amengual Roscar-

 Bartolomé Amengual Bauza - 

 

24

437

19

171

almetler secà

IL-AL-170

Bartolomé Amengual Bauza -

 

48

895

19

170

almetler secà

IL-AL-171

Antonio Ferrer Miralles -

 

33

619

19

175

labor secà

IL-AL-172

Hros de Juan Mayol Bibiloni -

 

26

492

19

176

almetler secà

IL-AL-173

María Sánchez Santayo, Manuel Santoyo Sanchez -

 

22

963

19

178

fruitals secà

IL-AL-174

Francisca Pocovi Adrover -

 

56

473

19

179

almetler secà

IL-AL-175

María Verger Gomila -

 

76

1391

19

181

fruitals secà

IL-AL-176

Ajuntament de Algaida -

 

4

78

14

9002

camí

IL-AL-177

Sebastiana Ribas Cerda -

 

0

12

14

133

labor secà

IL-AL-178

Sebastiana Ribas Cerda -

 

45

989

14

134

labor secà

IL-AL-179

María Martorell Pocovi -

 

22

436

14

136

labor secà

IL-AL-180

Juana Roscar Garau -

 

24

439

14

137

labor secà

IL-AL-181

Magdalena Cerda Miralles -

 

14

269

14

138

labor secà

IL-AL-182

Magdalena Cerda Miralles -

 

14

263

14

139

labor secà

IL-AL-183

Pedro Miralles Mateu -

 

36

689

14

142

labor secà

IL-AL-184

Pedro Miralles Bauza -

 

8

215

14

143

labor secà

IL-AL-185

Gabriel Gomila Miralles -

 

0

138

14

144

labor secà

IL-AL-186

Consell Insular de Mallorca - c

 

58

715

14

9001

restos expropiació autovia

IL-AL-187

Juan Martorell Mulet -

 

58

1101

14

151

almetler secà

TERME municipal de Montuiri

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-MO-1

Ajuntament de Montuiri -

 

4

63

2

9005

camí

IL-MO-2

Hros de Catalina Bauza Bauza -

 

11

330

2

36

labor secà

IL-MO-3

Juan Mayol Bauza -

 

25

471

2

35

labor secà

IL-MO-4

Laura Alonso Gomez -

 

38

742

2

34

almetler secà

IL-MO-5

Desconocido -  -

 

61

1015

2

666

labor secà

IL-MO-6

Ajuntament de Montuiri -

 

4

69

2

9003

camí

IL-MO-7

Juana María Verger Sastre -

 

0

50

2

29

labor secà

IL-MO-8

Antonio Amengual Oliver -

 

54

1156

2

28

labor secà

IL-MO-9

Francisca Llado Marimón -

 

44

619

2

27

labor secà

IL-MO-10

Antonio Amengual Oliver -

 

2

217

2

23

labor secà

IL-MO-11

Catalina Rosiñol Verd -

 

42

631

2

22

labor secà

IL-MO-12

María Miralles Bibiloni -

 

28

515

2

19

labor secà

IL-MO-13

Hros de Magdalena Miralles Sampol -

 

18

334

2

18

labor secà

IL-MO-14

Juana Verger Clar -

 

24

448

2

17

labor secà

IL-MO-15

Ana Mas Fornés -

 

17

309

2

16

labor secà

IL-MO-16

María Miralles Bibiloni -

 

40

764

2

15

labor secà

IL-MO-17

Coloma Aloy Garau -

 

34

645

2

12

labor secà

IL-MO-18

Hros de Antonia Janer Garcías -

 

28

516

2

11

labor secà

IL-MO-19

Bartolomé Ferrando Gallard -

 

25

468

2

10

labor secà

IL-MO-20

Bartolomé Miralles Mayol -

 

36

658

2

9

labor secà

IL-MO-21

Juan Cerda Miralles -

 

0

88

2

7

figueres secà

IL-MO-22

Hros de Cristóbal Amengual Socias -

 

164

3027

2

2

labor secà

IL-MO-23

Consell Insular de Mallorca -

 

7

119

2

9005

carrretera MA-5017

IL-MO-24

Hros de Antonia María Ramonell Aloy -

 

72

1331

2

100

labor secà

IL-MO-25

José Aloy Llado -

 

61

1148

2

671

labor reguiu

IL-MO-26

Hros de Catalina Llado Miralles -

 

14

259

2

101

labor secà

IL-MO-27

José Aloy Llado -

 

13

228

2

672

labor secà

IL-MO-28

Hros de Catalina Llado Miralles -

 

16

297

2

670

labor secà

IL-MO-29

Pere Sampol Mas -

 

28

519

2

652

labor secà

IL-MO-30

Margarita Mas Mesquida -

 

51

958

2

102

labor secà

IL-MO-31

Margarita Pocovi Trobat -

 

22

402

2

103

labor secà

IL-MO-32

Antonio Verger Ribas -

 

34

625

2

104

labor secà

IL-MO-33

María Roca Manera -

 

46

852

2

105

labor secà

IL-MO-34

Hros de Juan Verger Socias -

 

14

202

2

106

labor reguiu

IL-MO-35

Hros de Juan Verger Socias -

 

13

226

2

107

labor reguiu

IL-MO-36

Hros de Juan Verger Socias -

 

37

851

2

108

labor reguiu

IL-MO-37

Jaime Gallard Jaume -

 

21

326

2

109

labor secà

IL-MO-38

Ajuntament de Montuiri -

 

4

138

2

9013

camí

IL-MO-39

Isabel Nicolau Pocovi -

 

13

388

2

680

labor secà

IL-MO-40

Isabel Nicolau Pocovi - 

 

16

295

2

144

labor secà

IL-MO-41

Ajuntament de Montuiri -

 

6

101

1 Y 2

9012 Y 9023

viari

IL-MO-42

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

8

429

sin ref

sin ref

rierol

IL-MO-43

Prudencia Victoria Oliver Verd -

 

91

1711

1

107

labor secà

IL-MO-44

Ajuntament de Montuiri -

 

148

808

1

9011

camí

IL-MO-45

Mateo Moll Nicolau -

 

42

885

1

95

labor reguiu

IL-MO-45/1

Lorenzo Bauza Mas -

 

0

11

1

96

labor secà

IL-MO-46

Ajuntament de Montuiri -

 

4

75

1 y 13

9013 Y 9006

camí

IL-MO-47

Bartolomé Pocovi Verger -

 

37

687

13

3

labor secà

IL-MO-48

Margarita Vaquer Ballester -

 

53

992

13

6

labor secà

IL-MO-49

Miguel Mascaró Vaquer, María Arbona Roca -

 

20

371

13

7

labor secà

IL-MO-50

Juan Miralles Mut -

 

55

1033

13

8

labor secà

IL-MO-51

Miguel Verd Ribas -

 

24

444

13

633

labor secà

IL-MO-52

Honorato Verd Ribas -

 

23

443

13

9

labor secà

IL-MO-53

Juana Manera Mesquida -

 

145

2724

13

37

labor secà

IL-MO-54

Francisca Miralles Gomila -

 

0

25

13

36

labor secà

IL-MO-54/1

Ajuntament de Montuiri -

 

3

61

13

9004

camí

IL-MO-55

Rafael Miralles Verd, Mateo Miralles Cerda -

 

81

1724

13

38

labor secà

IL-MO-56

Antonia Cerda Verd -

 

22

617

13

652

labor secà

IL-MO-57

Consell Insular de Mallorca - 

 

47

1301

12y 13

9008 y 9001

autovia MA-15 i restos

IL-MO-58

Antonia Cerda Verd -

 

12

308

12

83

labor secà

IL-MO-59

Jaime Bauza Verger -

CEPSA Red SA -

Catalina Mayol Garau -

 

0

32

12

84

labor secà

IL-MO-60

Juan Ferrando Julia -

 

176

3606

12

82

labor secà

IL-MO-61

Catalina Mayol Garau -

 

90

1727

12

121

vinya secà

IL-MO-62

Antonia Mora Mayol -

 

0

412

12

88

fruitals reguiu, jardí

IL-MO-63

Jaime Bauza Verger -

 

36

335

12

85

labor secà

IL-MO-64

Hros de María Mesquida Ribas -

 

0

24

12

89

labor secà

IL-MO-65

Antonia Cerda Verd -

 

87

1228

12

107

Vinya secà

IL-MO-66

Hros de Miguel Miralles Cloquell -

 

37

705

12

108

labor secà

IL-MO-67

Hros de Miguel Miralles Cloquell -

 

26

482

12

109

labor secà

IL-MO-68

Hros de Miguel Miralles Cloquell -

 

61

1165

12

110

labor secà

IL-MO-69

Juan Gomila Cloquell -

 

46

896

12

125

labor secà

IL-MO-70

Hros de Bartolomé Mayol Vaquer -

 

0

133

12

111

labor secà

IL-MO-71

Consell Insular de Mallorca -

 

66

1992

10 y 12

9035 y 9003

carretera MA-3210

IL-MO-72

Fagran SL -

 

178

3635

10

241

labor secà

IL-MO-73

Juana Verger Clar -

 

25

464

10

951

labor secà

IL-MO-74

Sebastián Alcover Amengual -

 

58

1090

10

246

labor secà

IL-MO-75

Hros de Catalina Garau Fuster -

 

29

544

10

249

almentler secà

IL-MO-76

Francisca Socias Gomila -

 

52

979

10

250

labor secà

IL-MO-77

Mateo Sastre Bauza -

 

57

1086

10

255

labor secà

IL-MO-78

Margarita Fiol Figueras -

 

28

514

10

256

labor secà

IL-MO-79

Bartolomé Gomila Servera -

 

29

548

10

257

vinya secà

IL-MO-80

Juan Verd Mas -

 

29

549

10

259

labor secà

IL-MO-81

María Roscar Miralles -

 

15

265

10

260

labor secà

IL-MO-82

María Roscar Miralles -

 

13

247

10

261

fruitals secà

IL-MO-83

Hros de Juana Manera Manera -

 

20

364

10

262

labor secà

IL-MO-84

Desconocido -  -

 

22

414

10

263

labor secà

IL-MO-85

Gabriel Cerda Rotger -

 

14

259

10

264

labor secà

IL-MO-86

Ajuntament de Montuiri -

 

2

41

10

9045

camí

IL-MO-87

Juana Martorell Bauza -

 

66

1242

10

265

almentler secà

IL-MO-88

Ana Mascaró Verger -

 

109

1882

10

275

labor secà

IL-MO-89

Mateo Sastre Manera -

 

5

248

10

273

accés, jardí

IL-MO-90

Mateo Sastre Manera -

 

23

417

10

274

almentler secà

IL-MO-91

Ajuntament de Montuiri -

 

3

62

10

9039

camí

IL-MO-92

Jaime Camps Ferrer -

 

179

3398

10

375

mont alt

IL-MO-93

Salvador Rubio Cambra, María Gaya Capo -,

 

55

1073

10

377

almentler secà

IL-MO-94

María Mas Sampol -

 

62

1597

10

378

garrover secà

IL-MO-95

Hros de Juana Ana Ferrando Martorell -

 

53

1161

10

380

pastures

IL-MO-96

Ajuntament de Montuiri -

 

10

451

10

9043

viari

IL-MO-97

Hros de Jaime Alcover Ribas -

 

74

1281

10

983

labor secà

IL-MO-98

Ajuntament de Montuiri -

 

3

81

10

9047

caminal

IL-MO-99

Hros de Jaime Alcover Ribas -

 

315

6003

10

381

almentler secà, mont alt

IL-MO-100

Margarita Bauza Miralles -

 

34

850

10

422

labor secà

IL-MO-101

Josep Aloy Vaquer -

Jorge Aloy Garau -

 

50

1394

10

423

labor secà

IL-MO-102

Consell Insular de Mallorca -

 

269

4019

10 y 11

9048 y 9003

autovia MA-15 i restos

IL-MO-103

Francisca Bauza Garcías -

 

29

1075

11

317

almentler secà

IL-MO-104

Hros de Catalina Amengual Socias -

 

38

790

11

318

almentler secà

IL-MO-105

Hros de Antonio Garcías Martorell -

 

19

349

11

319

labor secà

IL-MO-106

Catalina Moll Fornés -

 

14

255

11

320

labor secà

IL-MO-107

Catalina Moll Fornés -

 

41

676

11

321

labor secà

IL-MO-108

Bartolomé Fullana Mayol -

 

11

106

11

324

pastures

IL-MO-109

Hros de Bartolomé Isbert Manera -

 

11

303

11

323

almentler secà

IL-MO-110

Pedro Capo Bestard -

 

22

416

11

325

almentler secà

IL-MO-111

Juana Fiol Miralles -

 

21

387

11

326

labor secà

IL-MO-112

Damián Roca Vaquer -

 

23

420

11

327

labor secà

IL-MO-113

Fca Nicolau Verger -

 

41

780

11

328

labor secà

IL-MO-114

Ajuntament de Montuiri -

 

3

66

11

9006

camí

IL-MO-115

Gaspar Mas Miralles -

 

49

938

11

329

almentler secà

IL-MO-116

Juan Cloquell Cerda -

 

37

703

11

330

labor secà

IL-MO-117

José Pocovi Trobat -

 

76

1293

11

331

labor secà

IL-MO-118

José Pocovi Trobat -

 

11

96

11

332

pastures

IL-MO-119

Maríano Verd Alemany -

 

0

15

11

333

pastures

IL-MO-120

Hros de Santiago Mezquida Rodríguez -

 

33

822

11

347

labor secà

IL-MO-121

Hros de Dolores Mesquida Rodríguez -

 

117

2226

11

1030

labor secà, jardí

IL-MO-122

Jaime Alcover Verger -

 

169

3086

11

469

labor, almetlers secà

IL-MO-123

Antonio Alcover Jorda -

 

116

2211

11

470

labor secà

IL-MO-124

Jaime Nicolau Alcover -

 

109

2079

11

471

almentler secà

IL-MO-125

Francisca Mas Moll -

 

0

157

11

474

almentler secà

IL-MO-126

Hros de Baltasar Nicolau Verger -

 

59

1205

11

475

labor secà

IL-MO-127

Margarita Fiol Figueras -

 

36

462

11

478

labor secà

IL-MO-128

Antonio Martorell Nicolau -

 

58

1050

11

479

almentler secà

IL-MO-129

Gaspar Mas Miralles -

 

152

2870

11

480

labor secà

IL-MO-130

Hros de Catalina Amengual Socias -

 

71

1138

11

481

labor secà

IL-MO-131

Jorge Aloy Garau -

 

86

1630

11

482

labor secà

IL-MO-132

Gabriel Florit Roca -

Gabriel Florit Matas -

 

60

2344

11

1024

labor secà

IL-MO-133

Ajuntament de Montuiri -

 

5

95

11

9001

camí

IL-MO-134

Gabriel Florit Matas -

 

4

133

11

557

labor secà

IL-MO-135

María Soler Julia -

 

133

2681

11

804

labor secà

IL-MO-136

Catalina Bauza Ferra -

 

143

2584

11

826

labor secà

IL-MO-137

Catalina Mora Barceló -

 

45

852

11

827

labor secà

IL-MO-138

Damiana Mesquida Mora -

 

22

408

11

828

labor secà

IL-MO-139

Petra Gornals Ferra -

 

23

453

11

829

labor secà

IL-MO-140

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

5

111

sin ref

sin ref

rierol

IL-MO-141

Magdalena Sorell Jaume -

 

74

1357

11

830

labor secà

IL-MO-142

Jerónima Vaquer Servera -

 

28

543

11

835

labor secà

IL-MO-143

Rafael Ferra Bauza -

 

39

751

11

836

labor secà

IL-MO-144

Hros de Antonia Barceló Bauza -

 

38

666

11

837

labor secà

IL-MO-145

Hros de Gabriel Mesquida Barceló -

 

8

74

11

838

labor secà

IL-MO-146

Finca Caballo Blanco SL -

 

4

252

11

896

labor secà

IL-MO-147

Hros de José Ruiz Avellaneda, Herminia Billón Pijuan -

 

25

587

11

928

labor secà

IL-MO-148

Hros de Sebastián Melia Sastre -

 

27

504

11

929

labor secà

IL-MO-149

Francisca Garcías Cerda -

 

29

527

11

933

labor secà

IL-MO-150

Antonia Roig García -

 

32

594

11

934

labor secà

IL-MO-151

Antonia Bauza Ginart -

 

47

905

11

983

labor secà

IL-MO-152

Antonia Matas Bauza -

 

63

1176

11

936

labor secà

IL-MO-153

Catalina Bauza Ginard -

 

89

1387

11

984

labor secà

IL-MO-154

Catalina Vanrell Font -

 

0

15

11

938

mont alt

IL-MO-155

Magdalena Sorell Jaume -

 

30

837

11

939

mont alt

Terme municipal de Sant Joan

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-SJ-1

Margarita Bauza Sastre -

 

196

3611

5

1

figueres secà, jardí

IL-SJ-2

Ajuntament de Sant Joan -

 

4

85

5

9019

camí

IL-SJ-3

Consell Insular de Mallorca -

 

36

356

5

2

labor secà

IL-SJ-4

Guillermo Morla Bover -

 

87

1766

5

3

labor secà

IL-SJ-5

Hros de Francisco Gaya Mestre -

 

0

91

5

6

figueres secà

IL-SJ-6

Sebastián Jaume Amengual -

 

38

893

5

5

labor secà

IL-SJ-7

Margarita Mayol Catalá -

 

19

214

5

10

labor secà

IL-SJ-8

Hros de Amador Bauza Matas -

 

72

1283

5

11

labor secà

IL-SJ-9

Cristóbal Valenzuela Cano -

 

13

485

5

38

labor secà

IL-SJ-10

Miguel Florit Huguet -

 

132

2227

5

37

labor secà

IL-SJ-11

Ajuntament de Sant Joan -

 

11

187

5

9027 Y 9038

camí

IL-SJ-12

Catalina Jaume Mieras -

 

0

157

5

39

labor secà

IL-SJ-13

Miguel Florit Huguet -

 

82

1524

5

1018

labor secà

IL-SJ-14

Antonia Florit Huguet -

 

183

3425

5

40

labor secà

IL-SJ-15

Jaime Florit Huguet -

 

109

2077

5

1019

labor secà

IL-SJ-16

Magdalena Morla Bauza -

 

36

687

5

41

labor secà

IL-SJ-17

Magdalena Morla Bauza -

 

85

1575

5

42

labor secà

IL-SJ-18

Margarita Teresa Vaquer Fons -

 

84

967

5

150

labor secà

IL-SJ-19

Miguel Salom Morla -

 

0

475

5

172

labor secà

IL-SJ-20

Miguel Salom Morla -

 

0

233

5

171

labor secà

IL-SJ-21

Hros de Francisco Vaquer Perelló, -

Teresa Fons Sureda, Margarita -

Teresa Vaquer Fons -

 

33

393

5

1217

labor secà

IL-SJ-22

Banca March SA -

 

0

420

5

151

labor secà

IL-SJ-23

Catalina Morla Roig -

 

32

371

5

168

labor secà

IL-SJ-24

Catalina Gaya Juan -

 

145

2749

5

152

mont alt

IL-SJ-25

M Elena Bou Gordiola, Andrés Sorel Salamanca -

 

64

1166

5

153

accés

IL-SJ-26

José Gaya Font -

 

28

526

5

970

mont alt

IL-SJ-27

Gunter Webers -

 

46

985

5

1229

labor secà

IL-SJ-28

Francisca Riera Barceló -

 

21

546

5

1029

labor secà

IL-SJ-29

María Sastre Barceló -

 

15

385

5

155

labor secà

IL-SJ-30

Consell Insular de Mallorca -  

 

140

3649

5

9013

viari

IL-SJ-31

Salvador Barceló Nicolau -

 

15

401

5

485

labor secà

IL-SJ-32

María Sastre Barceló -

 

30

662

5

156

labor secà

IL-SJ-33

Hros de Catalina Amengual Bauza -

 

78

1540

5

486

labor secà

IL-SJ-34

Martín Fornés Bauza -

 

32

602

5

487

labor secà

IL-SJ-35

Guillermo Fornés Mascaró -

 

27

508

5

488

labor secà

IL-SJ-36

Margarita Sanso Riera -

 

59

1107

5

489

labor secà

IL-SJ-37

Margarita Rosselló Grimalt -

 

58

1118

5

491

labor secà

IL-SJ-38

Gabriel Barceló Gari -

 

28

525

5

492

labor secà

IL-SJ-39

Gabriel Barceló Gari -

 

32

601

5

985

labor secà

IL-SJ-40

Marcos Barceló Gari -

 

29

541

5

493

labor secà

IL-SJ-41

Margarita Nicolau Mascaró -

Ana Mascaró Bauza -

 

26

492

5

494

labor secà

IL-SJ-42

Juan Sanso Sanso -

 

45

840

5

495

labor secà

IL-SJ-43

Miguel Amengual Font -

 

11

210

5

496

labor secà

IL-SJ-44

María Sastre Barceló -

 

12

211

5

963

labor secà

IL-SJ-45

Antonia Rosselló Estrany -

 

26

496

5

1204

labor reguiu

IL-SJ-46

Antonia Rosselló Estrany -

 

29

546

5

1026

labor reguiu

IL-SJ-47

Ajuntament de Sant Joan -

 

2

46

5

9014

camí

IL-SJ-48

Catalina Gelabert Mestre -

 

12

211

5

497

labor secà

IL-SJ-49

Catalina Bauza Morey -

 

17

316

5

498

labor secà

IL-SJ-50

Juana María Sastre Mestre -

 

20

366

5

499

labor secà

IL-SJ-51

Vicenta Muñoz Aranda, Juan Nicolás Gutierrez Sepúlveda -

 

74

1397

5

500

labor reguiu, hort

IL-SJ-52

Ajuntament de Sant Joan -

 

2

39

5

9011

camí

IL-SJ-53

Hros de Sebastián Barceló Font -

 

27

571

5

503

labor secà

IL-SJ-54

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

4

78

5

9010

rierol

IL-SJ-55

Hros de María Garcías Mas -

 

123

2296

5

997

Labor reguiu

IL-SJ-56

Juan Sastre Garcías -

 

79

879

5

509

labor reguiu, hort

IL-SJ-57

Antonio Rebasa Catalá -

 

50

751

5

510

labor reguiu, hort

IL-SJ-58

Monserrata Mas Amengual -

 

56

1065

5

513

labor reguiu

IL-SJ-59

María Bauza Bou -

Catalina Bauza Bou -

 

40

734

5

514

labor reguiu

IL-SJ-60

Antonio Rebasa Catalá -

 

15

334

5

515

labor reguiu

IL-SJ-61

Miguel Febrer Brunet -

 

30

215

5

1232

mont alt

IL-SJ-62

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

11

345

sin ref

sin ref

rierol

IL-SJ-63

Juana Ana Portell Sanso -

 

0

66

5

517

labor secà

IL-SJ-64

Ajuntament de Sant Joan -

 

3

59

5

9001

camí

IL-SJ-65

Antonio Gomis Bauza -

 

0

49

5

825

labor secà

IL-SJ-66

Antonio Rebasa Catalá -

 

115

2022

5

830

labor reguiu

IL-SJ-67

Gabriel Mas Nigorra -

 

0

38

5

827

labor reguiu

IL-SJ-68

Francisco Nigorra Gaya -

 

15

384

5

828

fruitals reguiu

IL-SJ-69

Juan Bauza Bauza -

 

27

485

5

829

labor reguiu

IL-SJ-70

Francisco Nigorra Gaya -

 

10

180

5

833

labor reguiu

IL-SJ-71

Francisco Nigorra Gaya -

 

11

190

5

998

labor reguiu

IL-SJ-72

Juan Luis Nigorra Fiol -

 

32

699

5

834

fruitals reguiu

IL-SJ-73

Hros de Antonio Ferrer Nadal -

 

115

2069

5

832

labor secà

IL-SJ-74

María Magdalena Pastor Nicolau -

 

117

2194

5

849

labor secà

IL-SJ-75

María Magdalena Pastor Nicolau -

 

149

2695

5

956

labor, fruitals secà

IL-SJ-76

Hros de Margarita Gaya Jaume -

 

14

347

5

850

labor secà

IL-SJ-77

Sebastián Rosselló Gari-

María Inmaculada Barceló Nicolau -

 

0

50

001951100ED

accés

IL-SJ-78

Sebastián Rosselló Gari-

María Inmaculada Barceló Nicolau -

 

0

191

5

940

accés

IL-SJ-79

Hros de Antonio Rosselló Catalá -

 

0

175

5

851

labor secà

IL-SJ-80

Ajuntament de Sant Joan -

 

2

77

5

9002

camí

IL-SJ-81

María Sastre Rosselló -

 

77

1045

5

1195

fruitals reguiu

IL-SJ-82

María Sastre Rosselló -

 

138

2723

5

863

labor reguiu

IL-SJ-83

Consell Insular de Mallorca -

 

65

1066

5

9009

viari y pastures

IL-SJ-84

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

3

72

sin ref

sin ref

rierol

IL-SJ-85

Esteban Artigues Mestre -

 

10

290

5

799

labor secà

IL-SJ-86

María Sastre Bauza -

 

30

566

5

798

figueres secà

IL-SJ-87

Juana María Noguera Gari -

 

37

689

5

867

labor secà

IL-SJ-88

Catalina Sanso Bover -

 

14

246

5

868

labor secà

IL-SJ-89

Bárbara Barceló Bauza -

 

19

352

5

1008

labor secà

IL-SJ-90

José Gari Morla -

 

14

253

5

869

hort

IL-SJ-91

Antonia Barceló Catalá -

 

15

281

5

964

labor secà

IL-SJ-92

Juana Barceló Barceló -

 

15

267

5

965

labor secà

IL-SJ-93

Margarita Estrany Barceló -

 

8

147

5

870

labor secà

IL-SJ-94

Monserrat Barceló Gari -

 

7

131

5

966

labor secà

IL-SJ-95

Magdalena Nicolau Barceló -

 

8

138

5

967

labor secà

IL-SJ-96

Coloma Bauza Sanso -

 

6

118

5

968

labor secà

IL-SJ-97

Coloma Bauza Sanso -

 

14

245

5

871

labor secà

IL-SJ-98

Hros de Margarita Mascaró Nicolau -

 

17

310

5

872

labor secà

IL-SJ-99

Juan Nicolau Fornés -

Apolonia Fornés Bauza -

 

11

211

5

873

labor secà

IL-SJ-100

Apolonia Fornés Bauza -

 

12

224

5

874

labor secà

IL-SJ-101

Juana Ana Sanso Font -

 

11

201

5

875

labor secà

IL-SJ-102

Catalina Sanso Bover -

 

31

595

5

876

labor reguiu

IL-SJ-103

Juana Ana Rosselló Sanso -

 

28

525

5

877

labor secà

IL-SJ-104

Juan Rosselló Sanso -

 

17

322

5

878

labor secà

IL-SJ-105

Hros de Juana Ana Rosselló Sastre -

 

21

389

5

879

labor secà

IL-SJ-106

Hros de Catalina Nicolau Amengual -

 

43

806

5

880

labor secà

IL-SJ-107

Margarita Barceló Sanso -

 

16

284

5

987

fruitals secà

IL-SJ-108

Juan Barceló Sanso -

 

9

158

5

986

fruitals secà

IL-SJ-109

Hros de Juana Ana Barceló Barceló -

 

26

487

5

881

labor secà

IL-SJ-110

Antonio Gaya Gaya -

 

69

1307

5

990

labor secà

IL-SJ-111

María Montserrat Company Jaume -

 

79

1490

5

882

labor secà

IL-SJ-112

Damiana Sanso Bauza -

 

55

1098

5

883

labor secà

IL-SJ-113

Petra Sanso Catalá -

 

50

946

5

884

figueres secà

IL-SJ-114

Jaime Sanso Bauza -

 

47

889

5

885

figueres secà

Terme municipal de Vilafranca de Bonany

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-VI-1

Pedro Amengual Galmes y otros -

 

93

1580

5

287

Labor reguiu

IL-VI-2

Gabriel Febrer Brunet -

 

181

3787

5

316

labor secà

IL-VI-3

Montserrat Bover Bauza -

 

258

5098

5

317

labor secà

IL-VI-4

Consell Insular de Mallorca -

 

78

2349

3 y 5

9005 y 9009

carretera MA-5111

IL-VI-5

Guillermo Gari Fornés -

 

227

4521

3

1

labor secà

IL-VI-6

Juan Nicolau Calafat -

 

113

2290

3

1515

labor secà

IL-VI-6/1

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

7

131

3

9003

rierol

IL-VI-7

Antonia Mas Roca -

 

49

930

2

410

Labor reguiu

IL-VI-8

Jaime Mestre Barceló -

 

14

246

2

409

labor secà

IL-VI-9

Apolonia Pastor Carrio -

 

0

25

2

408

fruitals secà

IL-VI-10

Jaime Mestre Barceló -

 

22

404

2

407

labor secà

IL-VI-11

Antonia Mas Roca -

 

64

1014

2

406

labor secà

IL-VI-12

Consell Insular de Mallorca -

 

0

34

2

9012

autovia MA-15

IL-VI-13

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

6

200

2 y 3

9002 y 9004

camí

IL-VI-14

Hros de María Amengual Bauza -

 

0

89

3

10

labor secà

IL-VI-15

Magdalena Gari Sanso -

 

10

261

3

11

labor secà

IL-VI-16

Hros de María Juana Barceló Santa -

 

13

242

3

13

labor secà

IL-VI-17

Jaime Bauza Sanso -

 

22

413

3

14

labor secà

IL-VI-18

Margarita Morla Bauza -

 

24

226

3

15

labor secà

IL-VI-19

Hros de Catalina Amengual Bauza -

 

69

1514

3

16

labor secà

IL-VI-20

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

3

63

3

9008

camí

IL-VI-21

Hros de Jerónima Bauza Mayol -

 

24

240

3

1457

labor secà

IL-VI-22

Hros de Jorge Rosselló Font -

 

62

1352

3

74

labor secà

IL-VI-22/1

Bartolomé Gari Soler -

 

0

48

3

75

labor secà

IL-VI-23

Hros de Miguel Nicolau Marimon -

 

23

415

3

100

labor secà

IL-VI-24

Hros de María Galmes Bover -

 

11

210

3

99

labor secà

IL-VI-25

Antonia Mascaró Ferrer -

 

9

150

3

98

labor secà

IL-VI-26

Hros de Juana María Mascaró Font -

 

8

138

3

97

labor secà

IL-VI-27

Juana María Mestre Gari -

 

10

174

3

96

labor secà

IL-VI-28

Juana María Mestre Gari -

 

11

193

3

95

labor secà

IL-VI-29

Hros de Magdalena Jaume Gari -

 

9

158

3

94

labor secà

IL-VI-30

Hros de Lorenzo Gaya Jaume -

 

23

427

3

93

labor secà

IL-VI-31

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

3

62

3

9009

camí

IL-VI-32

Salvador Font Estrany -

 

23

429

3

145

labor secà

IL-VI-33

Monserrat Estrany Gari -

 

24

455

3

146

labor secà

IL-VI-34

Margarita I Bauza Sastre -

 

18

329

3

147

labor secà

IL-VI-35

José Font Barceló -

 

11

212

3

148

labor secà

IL-VI-36

Julian Caldentey Salas -

 

39

725

3

149

labor secà

IL-VI-37

Marciana Catalá Catalá -

 

16

281

3

150

labor secà

IL-VI-38

Guillermo Catalá Bauza -

 

19

343

3

151

labor secà

IL-VI-39

Margarita Barceló Bauza -

 

16

299

3

152

labor secà

IL-VI-40

Margarita Barceló Bauza -

 

18

330

3

153

labor secà

IL-VI-41

Hros de Antonio Rosselló Catalá -

 

19

354

3

154

labor secà

IL-VI-42

Francisco Gaya Gaya -

 

58

1071

3

155

labor secà

IL-VI-43

Hros de Pedro José Sanso Rosselló -

 

43

363

3

156

labor secà

IL-VI-44

Hros de Miguel Forteza Forteza -

 

0

238

3

164

labor secà

IL-VI-45

Hros de Mateo Rosselló Servera -

 

0

213

3

1493

labor secà

IL-VI-45/1

Magdalena Riera Rosselló -

 

44

635

3

158

labor secà

IL-VI-46

Juan Sanso Febrer -

 

45

542

3

160

labor secà

IL-VI-47

Hros de Antonia Gaya Regis -

 

39

893

3

161

almetler secà

IL-VI-48

Hros de Juana María Barceló Sanso, -

Bartolomé Portell Barceló -

 

21

553

3

162

labor secà

IL-VI-49

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

6

774

3

9013

viari

IL-VI-50

Hros de Andrés Bauza Nicolau -

 

36

652

3

370

labor secà

IL-VI-51

Leonor Gaya Gaya -

 

0

51

3

369

labor secà

IL-VI-52

Juana María Noguera Gari -

 

64

1390

3

432

labor secà

IL-VI-53

Ana María Llull Bauza-

 Salvador Llull Bauza -

 

24

257

3

372

labor secà

IL-VI-54

Francisco Amengual Gari -

 

13

247

3

373

labor secà

IL-VI-55

Miguel Gaya Mestre -

 

12

224

3

374

labor secà

IL-VI-56

Catalina Estrany Gari -

 

11

208

3

375

labor secà

IL-VI-57

Ana María Llull Bauza -

 

13

236

3

376

labor secà

IL-VI-58

Hros de Antonia Estrany Morla -

 

14

249

3

377

labor secà

IL-VI-59

Hros de Jaime Sanso Rosselló -

 

34

640

3

378

labor secà

IL-VI-60

Damián Gari Gari -

 

18

343

3

379

labor secà

IL-VI-61

Monserrat Pastor Nicolau -

 

20

373

3

380

labor secà

IL-VI-62

Bartolomé Pastor Sastre -

 

19

354

3

381

labor secà

IL-VI-63

Mateo Sanso Nicolau -

 

23

430

3

382

labor secà

IL-VI-64

Catalina Nicolau Rosselló -

 

16

303

3

383

labor secà

IL-VI-65

Margarita Morla Bauza -

 

38

718

3

384

labor secà

IL-VI-66

Jaime Bauza Barceló -

 

37

700

3

385

labor secà

IL-VI-67

Hros de Juan Mayol Nicolau -

 

25

466

3

386

labor secà

IL-VI-68

Pedro Nicolau Mestre -

 

16

290

3

387

labor secà

IL-VI-69

Micaela Artiguez Amengual -

 

15

275

3

388

labor secà

IL-VI-70

Antonia Sanso Rosselló -

 

7

118

3

389

labor secà

IL-VI-71

Catalina Morey Gari -

 

9

155

3

390

labor secà

IL-VI-72

María Monserrat Barceló Barceló -

 

8

150

3

391

labor secà

IL-VI-73

Margarita Sanso Riera -

 

23

425

3

503

labor secà

IL-VI-74

Pedro Nicolau Oliver -

 

17

307

3

502

almetler secà

IL-VI-75

Hros de Bárbara Sastre Bauza -

 

10

183

3

501

labor secà

IL-VI-76

Hros de Francisca Bauza Nicolau -

 

17

317

3

500

labor secà

IL-VI-77

Bartolomé Catalá Barceló -

 

15

274

3

499

labor secà

IL-VI-78

José Morey Gari -

 

16

294

3

498

labor secà

IL-VI-79

Jorge Nicolau Barceló -

 

13

247

3

497

labor secà

IL-VI-80

Juan Bover Trobat -

 

9

166

3

496

labor secà

IL-VI-81

Juan Bover Trobat -

 

15

268

3

495

fruitals secà

IL-VI-82

Hros de Bartolomé Morla Mestre -

 

13

232

3

494

labor secà

IL-VI-83

Juan Bover Trobat -

 

19

353

3

493

labor secà

IL-VI-84

Juan Bover Trobat -

 

15

288

3

492

labor secà

IL-VI-85

Juan Bover Trobat -

 

18

329

3

491

labor secà

IL-VI-86

Magdalena Jaume Nicolau -

 

28

445

3

490

labor secà

IL-VI-87

Teulera Son Duri SL -

 

18

120

3

488

accés

IL-VI-88

Teulera Son Duri SL -

 

11

58

3

487

accés

IL-VI-89

Bartolomé Catalá Gari -

 

16

65

3

486

accés

IL-VI-90

Teulera Son Duri SL -

 

9

27

3

485

accés

IL-VI-91

Juan Bover Trobat -

 

15

98

3

484

labor secà

IL-VI-92

Juan Bover Trobat -

 

18

281

3

483

labor secà

IL-VI-93

Damián Bover Trobat -

 

31

581

3

482

labor secà

IL-VI-94

María Bauza Nicolau -

 

41

757

3

481

labor secà

IL-VI-95

Hros de Francisco Camps Verger -

 

80

1910

3

504

labor secà

IL-VI-96

Catalina Font Barceló, -

Antonio Amengual Galmes, - 

María Rosselló Font, - 

Catalina Font Barceló - 

 

109

2057

3

1456

labor secà

IL-VI-97

Noel Chapira Gonzalez -

 

29

550

3

505

labor secà

IL-VI-98

Antonia Sanso Mestre -

 

69

1297

3

506

accés

IL-VI-99

Margarita Bauza Sanso -

 

23

425

3

507

labor secà

IL-VI-100

Juan Bauza Bauza -

 

25

469

3

508

labor secà

IL-VI-101

Juan Bauza Bauza -

 

21

395

3

509

labor secà

IL-VI-102

Juan Bauza Bauza -

 

26

480

3

510

labor secà

IL-VI-103

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

8

164

3

9009

camí

IL-VI-104

Jaime Bauza Gaya -

 

60

1121

3

511

labor secà

IL-VI-105

Catalina Gil Rosselló -

 

26

491

3

512

labor secà

IL-VI-106

Catalina Gil Rosselló -

 

31

572

3

513

labor secà

IL-VI-107

Miguel Cerdo SA -

 

21

388

3

514

labor secà

IL-VI-108

Miguel Cerdo SA -

 

20

375

3

515

labor secà

IL-VI-109

Mateo Mas Fornés -

 

77

1168

3

516

labor secà

IL-VI-110

Bernardo Mas Gomila -

 

0

291

3

1393

labor secà

IL-VI-111

Sebastián Rosselló Gaya -

 

55

1035

3

517

labor secà

IL-VI-112

Bárbara Gaya Sanso -

 

75

1384

3

1532

labor secà

IL-VI-113

Antonia Florit Bauza -

 

145

2751

3

519

labor secà

IL-VI-114

Miguel Febrer Mascaró -

 

82

1425

3

521

labor secà

IL-VI-115

Miguel Febrer Mascaró -

 

7

247

3

605

labor secà

IL-VI-116

Guillermo Gari Fornés -

 

14

260

3

1398

labor secà

IL-VI-117

Guillermo Gari Fornés -

 

14

237

3

522

labor secà

IL-VI-118

Guillermo Gari Fornés -

 

26

478

3

523

labor secà

IL-VI-119

Hros de Amador Mestre Sanso -

 

66

1420

3

529

labor secà

IL-VI-119/1

Margarita Font Gari -

 

27

305

3

528

labor secà

IL-VI-120

Bernardo Gari Rosselló y otros -

 

9

147

3

525

labor secà

IL-VI-121

María Gaya Barceló -

 

0

98

3

530

labor secà

IL-VI-122

Consell Insular de Mallorca -

 

8

152

3 y 4

9006 y 9002

carretera MA-5110

IL-VI-123

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

 

59

405

4

9008

viari

IL-VI-124

Hros de Catalina Fornés Mascaró -

 

99

2232

4

17

labor reguiu i accés

IL-VI-125

Catalina Ferrer Mascaró -

 

105

1997

4

41

labor secà

IL-VI-126

Hros de José Amengual Lliteras -

 

108

2044

4

23

labor secà

IL-VI-127

Juana María Barceló Pocovi -

 

112

2131

4

25

labor secà

IL-VI-128

Monserrata Barceló Pocovi -

 

104

1976

4

30

labor secà

IL-VI-129

Catalina Font Galmes -

 

127

2429

4

31

labor secà

IL-VI-130

Hros de María Galmes Gari -

 

110

2034

4

36

labor secà

IL-VI-131

Sebastián Catalá Gaya y otros -

 

0

34

4

35

labor secà

IL-VI-132

Francisca Bauza Bauza -

 

103

1947

4

39

labor secà

IL-VI-133

Ajuntament de Vilafranca de Bonany - P

 

6

147

4

9004

camí

IL-VI-134

Juan Galmes Ramis -

 

108

2037

4

178

labor secà

IL-VI-135

Hros de Bárbara Amer Torrens -

 

102

1931

4

282

labor secà

IL-VI-136

Consell Insular de Mallorca -

 

18

1720

4

9001

viari

IL-VI-137

Mariona Bauza Gelabert -

 

106

1992

4

284

labor secà

IL-VI-138

Francisca Font Mestre -

 

109

2088

4

394

labor secà

IL-VI-139

Enrique Arjona Gari -

 

0

161

4

187

labor secà

IL-VI-140

Juan Nicolau Calafat -

 

0

93

4

245

labor reguiu

IL-VI-141

Guillermo Nicolau Bauza -

 

27

601

4

244

labor reguiu

IL-VI-142

Guillermo Nicolau Bauza -

 

74

1480

4

188

labor reguiu

IL-VI-143

María Gaya Oliver -

 

107

1807

4

189

labor reguiu

IL-VI-144

María Vanessa Bennasar Rivera, -

José Manuel Bennasar Rivera - 

 

0

24

4

190

labor reguiu

IL-VI-145

Sebastián Estrany Bover -

 

56

1137

4

192

labor reguiu

IL-VI-146

Sebastián Mascaró Planisi -

 

70

764

4

193

labor reguiu

IL-VI-147

Sebastián Mascaró Planisi -

 

75

1989

4

210

labor reguiu

IL-VI-148

Sebastián Mascaró Planisi -

 

116

2171

4

194

labor reguiu

IL-VI-149

Hros de Sebastián Miquel Riera -

 

0

20

4

209

labor secà

IL-VI-150

Andrés Mesquida Riera -

 

421

7943

4

205

labor secà

IL-VI-151

Lorenzo Catalá Barceló -

 

18

297

4

428

labor secà

IL-VI-152

Margarita Rosselló Barceló -

 

24

449

4

427

labor secà

IL-VI-153

Hros de Margarita Gaya Gari -

 

39

748

4

196

labor secà

IL-VI-154

Lorenzo Catalá Barceló -

 

102

1922

4

197

labor secà

IL-VI-155

Lorenzo Catalá Barceló -

 

35

674

4

198

labor secà

IL-VI-156

Andrés Mesquida Riera -

 

50

948

4

199

labor secà

IL-VI-157

Andrés Mesquida Riera -

 

46

865

4

200

labor secà

IL-VI-158

Andrés Mesquida Riera -

 

65

1228

4

201

labor secà

IL-VI-159

María Fernandez Punzano -

Antonia Quetglas Serra - 

 

122

2060

4

195

labor reguiu

Terme municipal de Manacor

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-MN-1

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

7

181

26

9167

rierol

IL-MN-2

Juana Pascual Ballester -

 

33

736

26

1067

labor secà

IL-MN-3

Ajuntament de Manacor -

 

4

84

26

9195

camí

IL-MN-4

Hros de Andrés Frau Santandreu -

 

90

1716

26

1058

labor secà

IL-MN-4/1

Hros de Sebastián Gelabert Parera -

 

21

270

26

1057

labor secà

IL-MN-5

Desconocido -  -

 

30

570

26

1059

labor secà

IL-MN-6

Miguel Riera Gelabert - 

 

43

810

26

1060

labor secà

IL-MN-7

Bárbara Adrover Timoner -

 

9

246

26

1061

labor secà

IL-MN-8

Miguel Fons Perelló -

 

39

696

26

1051

labor secà

IL-MN-9

Dream Flights SL -

 

57

1129

26

1052

labor secà

IL-MN-10

Ajuntament de Manacor -

 

16

298

26

9190

viari

IL-MN-11

Margarita Ramón Gelabert, Antonio Gelabert Nicolau -

 

61

1160

26

761

labor secà

IL-MN-12

Antonio Soto Vives -

 

3

49

26

760

labor secà

IL-MN-13

Antonia Massanet Llull -

 

72

536

26

759

labor secà

IL-MN-14

Ana Pascual Sanso -

 

0

838

26

762

labor secà

IL-MN-15

Ajuntament de Manacor -

 

6

122

26

9188

viari

IL-MN-16

Desconocido -  -

 

152

1753

26

757

labor secà

IL-MN-17

Gabriel Gelabert Sureda -

 

0

1137

26

756

labor secà

IL-MN-18

Pedro Sanso Sanso, Jerónima Sanso Socias -

 

130

1854

26

669

accés

IL-MN-19

Pedro Sanso Sanso, Jerónima Sanso Socias -

 

38

1065

26

670

labor secà

IL-MN-20

Ajuntament de Manacor -

 

3

44

26

9179

camí

IL-MN-21

Bartolomé Sanso Lliteras -

 

19

597

26

665

labor secà

IL-MN-22

Andrés Barceló Salleras -

 

56

804

26

668

labor secà

IL-MN-23

Andrés Barceló Salleras -

 

74

1231

26

667

labor secà

IL-MN-24

María Lliteras Roig -

 

0

163

26

666

labor secà

IL-MN-25

Guillermo Vives Febrer -

 

47

1149

26

611

labor secà

IL-MN-25/1

María Lliteras Roig -

 

44

560

26

610

labor secà

IL-MN-26

Ajuntament de Manacor -

 

3

68

26

9180

camí

IL-MN-27

Antonio Barceló Gelabert -

 

113

1877

26

609

labor i almetler secà

IL-MN-28

Francisca Riera Lliteras -

 

4

314

26

608

labor secà

IL-MN-29

Jaime Jaume Bordoy -

 

114

2158

26

585

labor secà

IL-MN-30

Ajuntament de Manacor -

 

5

109

26

9181

viari

IL-MN-31

Bernardo Gelabert Galmes -

 

57

985

26

584

labor secà

IL-MN-32

Bernardo Gelabert Galmes -

 

17

165

26

583

labor secà

IL-MN-33

Jaime Jaume Bordoy -

 

43

1054

26

582

labor secà

IL-MN-34

Hros de Jaime Mascaró Riera -

 

113

2139

26

559

labor secà

IL-MN-35

Ajuntament de Manacor -

 

3

66

26

9182

camí

IL-MN-36

Catalina Pont Amer -

 

73

731

26

558

labor secà

IL-MN-37

Fipa Inversiones SA -

 

66

1013

26

556

mont alt

IL-MN-38

Fipa Inversiones SA -

 

0

84

26

557

labor secà

IL-MN-39

Buenaventura Gelabert Sureda -

 

300

4107

26

544

labor secà

IL-MN-40

Margarita Ramón Gelabert -

 

97

1313

26

545

labor secà

IL-MN-41

Juan Adrover Fluxa, Bárbara Adrover Timoner -

 

81

1118

26

546

labor secà

IL-MN-42

Gabriel Llodra Mayol -

 

102

1450

26

547

labor secà

IL-MN-43

Ajuntament de Manacor -

 

10

126

26

9185

viari

IL-MN-44

María Gomila Gelabert -

 

0

29

26

1216

labor secà

IL-MN-45

Jaime Jaume Bordoy -

 

12

96

26

531

labor secà

IL-MN-46

Desconocido -  -

 

0

83

26

1273

labor secà

IL-MN-47

Magdalena Gelabert I Miro -

 

169

2382

26

446

labor secà

IL-MN-48

Martín Gelabert Amer -

 

49

664

26

441

labor secà

IL-MN-49

Hros de María Ballester Miquel -

 

39

533

26

447

labor secà

IL-MN-50

Miguel Timoner Gomila -

 

28

236

26

448

labor secà

IL-MN-51

Miguel Timoner Gomila -

 

0

6

26

449

labor secà

IL-MN-52

Yolanda Andújar Vilches, Miguel Soto Hernández - 

 

90

1410

26

450

labor secà

IL-MN-53

Miguel Galmes Andreu, Catalina Galmes Andreu -

 

134

1863

26

451

labor reguiu

IL-MN-54

Ajuntament de Manacor -

 

2

39

26

9251

camí

IL-MN-55

Miguel Galmes Andreu, Catalina Galmes Andreu -

 

122

1632

26

455

labor secà

IL-MN-56

Hros de Bartolomé Riera Juan -

 

0

68

26

390

labor secà

IL-MN-57

Miguel Román Fullana -

 

113

1930

26

1327

labor reguiu

IL-MN-58

Juana Román Fullana -

 

18

373

26

431

labor secà

IL-MN-59

Miguel Juan Llodra -

 

130

1394

26

425

labor reguiu

IL-MN-60

Ajuntament de Manacor -

 

5

65

26

9209

camí

IL-MN-61

Guillermo Gaya Nadal -

 

23

715

26

473

figueres secà

IL-MN-62

Sebastián Aguilar Fuster -

 

167

2036

26

424

figueres, labor secà

IL-MN-62/1

Ajuntament de Manacor -

 

7

106

25 y 26

9344 y 9217

viari

IL-MN-63

Guillermo Quetglas Febrer, Ana María Pastor Galmes -

 

76

1116

25

186

labor reguiu

IL-MN-64

Desconocido -  -

 

80

1126

25

185

labor secà

IL-MN-65

Catalina Verd Rosselló - 

 

0

17

25

172

figueres secà

IL-MN-66

Jaime Llull Martí -

 

86

1162

25

180

labor secà

IL-MN-67

Jaime Llull Martí -

 

0

36

25

173

labor reguiu

IL-MN-68

Ana Perelló Gelabert -

 

51

586

25

176

labor secà

IL-MN-69

María Riera Fluxa -

 

0

68

25

174

labor secà

IL-MN-70

Bárbara Pascual Rosselló -

 

75

1097

25

175

labor, fruitals secà

IL-MN-71

Ajuntament de Manacor -

 

6

72

25

9341

viari

IL-MN-72

Desconocido -  -

 

54

727

25

274

labor secà

IL-MN-73

Antonio Sitges Suñer -

 

58

723

25

1615

figueres secà

IL-MN-74

Francisca Sitges Binimelis -

 

57

660

25

1616

labor reguiu

IL-MN-75

Andrea Salas Verd, Antonio Ferrer Salas -

 

55

589

25

275

labor reguiu

IL-MN-76

Hros de Miguel Riera Caldentey -

 

58

700

25

277

labor secà

IL-MN-77

Hros de Antonia Verdera Verdera -

 

17

213

25

278

labor secà

IL-MN-78

Hros Rafael Servera Amer -

 

44

595

25

279

labor secà

IL-MN-79

Juan Massot Mascaró -

 

5

70

25

266

labor secà

IL-MN-80

Juana Caldentey Frau -

 

70

710

25

290

labor secà

IL-MN-81

Hros Rafael Servera Amer -

 

0

26

25

304

labor secà

IL-MN-82

Hros Rafael Servera Amer -

 

5

294

25

305

labor secà

IL-MN-83

Hros Rafael Servera Amer -

 

0

479

25

306

labor secà

IL-MN-84

Hros de Mateo Galmes Fons -

 

36

30

25

296

labor secà

IL-MN-85

Hros Rafael Servera Amer -

 

37

517

25

307

labor secà

IL-MN-86

Hros de Mateo Llodra Vives -

 

48

673

25

308

labor secà

IL-MN-87

Margarita Llull Jaume -

 

50

688

25

309

labor reguiu

IL-MN-88

Ajuntament de Manacor -

 

3

52

25

9346

camí

IL-MN-89

Juana Suñer Pascual -

 

0

12

25

370

labor secà

IL-MN-90

María del Carmen Hernández Cano -

 

69

930

25

366

labor secà

IL-MN-91

Juan Miralles Soria, Felipa Verdejo García -

 

61

694

25

367

labor secà

IL-MN-92

Jaime Sanso Caldentey -

 

3

181

25

363

labor secà

IL-MN-93

Andrés Duran Rosselló -

 

0

19

25

368

labor reguiu

IL-MN-94

Francisco Cabrer Febrer -

 

45

611

25

362

labor secà

IL-MN-95

Bartolomé Pastor Riera -

 

24

332

25

361

labor secà

IL-MN-96

Ajuntament de Manacor -

 

5

78

24 y 25

9309 y 9188

viari

IL-MN-97

Margarita Sanso Blanquer -

 

4

45

24

629

labor secà

IL-MN-98

Antonio Galmes Nadal -

 

104

1440

24

637

labor secà

IL-MN-99

Antonio Galmes Nadal -

 

64

754

24

636

labor secà

IL-MN-100

Ajuntament de Manacor -

 

7

103

24

9267

camí

IL-MN-101

Hros de Catalina Sureda Banus -

 

0

33

24

638

labor secà

IL-MN-102

Francisca Duran Veñy -

 

55

882

24

642

labor secà

IL-MN-103

Guillermo Caldentey Sierra -

 

0

5

24

635

labor secà

IL-MN-104

Juana Bauza Bibiloni -

 

64

883

24

643

labor secà

IL-MN-105

Juan Guiscafremelis -

 

80

953

24

691

labor secà

IL-MN-106

Juan Guiscafremelis -

 

91

2291

24

1391

labor secà

IL-MN-107

Desconocido -  -

 

50

1453

24

690

fruitals secà

IL-MN-108

María Antonia Galmes Riera -

 

84

1375

24

692

labor secà

IL-MN-109

Bartolomé Riera Ferrer -

 

67

931

24

695

labor secà

IL-MN-110

Margarita Bosch Mesquida -

 

17

230

24

699

labor secà

IL-MN-111

Antonio Soler Santandreu -

 

73

1011

24

696

labor secà

IL-MN-112

Isabel Martí Lliteras -

 

75

1037

24

697

labor secà

IL-MN-113

José Amengual Galmes -

 

67

934

24

698

labor secà

IL-MN-114

Ajuntament de Manacor -

 

4

56

24

9265

viari

IL-MN-115

María Febrer Suñer -

 

49

684

24

702

labor secà

IL-MN-116

Jaime Pomar Amer -

 

40

557

24

703

labor secà

IL-MN-117

María Dolores Sánchez Valero, Antonio Vadell Maimo -

 

65

907

24

707

labor secà

IL-MN-118

Miguel Sureda Miquel -

 

38

525

24

708

labor secà

IL-MN-119

Margarita Vert Roig -

 

145

2028

24

710

labor secà

IL-MN-120

Brandt-Joseph Sabine -

 

221

3384

24

720

fruitals reguiu

IL-MN-121

Consell Insular de Mallorca -

 

0

319

24

9237

carretera MA-14

IL-MN-122

Ajuntament de Manacor -

 

7

95

24

9263

camí

IL-MN-123

Micaela Quetglas Serra -

 

164

2204

24

721

labor secà

IL-MN-124

Miguel Galmes Rosselló -

 

59

853

24

737

almetler secà

IL-MN-125

Ajuntament de Manacor -

 

5

73

24

9261

camí

IL-MN-126

Brigitta Luiprecht -

 

238

3001

24

738

garrover secà, jardí

IL-MN-127

Ajuntament de Manacor -

 

4

70

24

9244

camí

IL-MN-128

Guillermo Femenias Duran -

 

443

6103

24

760

labor, fruitals secà

IL-MN-129

Ajuntament de Manacor -

 

4

63

24

9258

camí

IL-MN-130

Apolonia Mestre Alcover -

 

36

540

24

761

mont alt

IL-MN-131

Ajuntament de Manacor -

 

4

54

24

9245

camí

IL-MN-132

Katharina Spalinger Bernadette -

 

501

6963

24

763

mont alt, matar

IL-MN-133

Miguel Manresa Andreu -

 

142

2003

24

786

labor secà

IL-MN-134

Pedro Matamalas Rosselló -

 

103

1431

24

787

labor secà

IL-MN-135

María Ángeles Jaen Rodríguez, -

Antonio Sierra Arenas - 

 

105

1458

24

788

labor secà

IL-MN-136

Ajuntament de Manacor -

 

5

76

24

9241

camí

IL-MN-137

Miguel Manresa Andreu -

 

206

2873

24

794

labor secà

IL-MN-138

Francisca Inmaculada Riera Grimalt -

 

121

1678

24

1521

labor secà

IL-MN-139

Pedro Matamalas Rosselló -

 

37

504

24

798

labor secà

IL-MN-140

Margarita Matamalas Rosselló -

 

41

566

24

1470

labor secà

IL-MN-141

Juana Matamalas Rosselló -

 

56

760

24

799

labor secà

IL-MN-142

Ajuntament de Manacor -

 

4

62

24

9254

camí

IL-MN-143

Petra Puigros Manresa -

 

115

1591

24

826

fruitals secà

IL-MN-144

Pedro Juan Mascaró Uguet -

 

94

1309

24

827

labor secà

IL-MN-145

Margarita Obrador Duran -

 

47

626

24

828

labor secà

IL-MN-146

Ajuntament de Manacor -

 

6

95

24

9235

camí

IL-MN-147

Rafael Ballester Adrover -

 

97

1350

24

837

fruitals secà

IL-MN-148

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

7

85

24

9232

rierol

IL-MN-149

Lorenzo Morey Cerda -

 

105

1487

24

838

labor secà

IL-MN-150

Ajuntament de Manacor -

 

4

53

24

9231

camí

IL-MN-151

Pedro Rosselló Nadal -

 

101

1427

24

839

labor secà

IL-MN-152

Miguel Mezquida Adrover -

 

76

1020

24

840

labor secà

IL-MN-153

M Francisca Forteza Mascaró -

 

105

1471

24

860

labor secà

IL-MN-154

Ajuntament de Manacor -

 

3

56

24

9234

camí

IL-MN-155

Juana Veny Suñer -

 

88

1228

24

1438

labor secà

IL-MN-156

Juana Román Fullana-

Guillermo Perelló Román - 

 

55

779

24

864

fruitals secà

IL-MN-157

Ajuntament de Manacor -

 

4

56

24

9233

camí

IL-MN-158

Antonia Perelló Román, Francisco Fernandez Vega -

 

30

422

24

865

jardí

IL-MN-159

Luisa Bordoy Oliver -

 

81

1126

24

866

labor secà

IL-MN-160

Piensos Equilibrados Mallorca SA -

 

106

1481

24

910

labor secà

IL-MN-161

Piensos Equilibrados Mallorca SA -

 

419

5844

24

911

Labor reguiu

IL-MN-162

Ajuntament de Manacor -

 

4

52

24

9207

camí

IL-MN-163

Piensos Equilibrados Mallorca SA -

 

165

2295

24

947

labor secà

IL-MN-164

Mateo Mestre Bover -

 

286

4004

24

948

labor secà

IL-MN-165

Ajuntament de Manacor -

 

3

42

24

9219

camí

IL-MN-166

Mateo Mestre Bover -

 

166

2320

24

969

almetler secà, jardí

IL-MN-167

Mateo Mestre Bover -

 

44

607

24

970

fruitals secà

IL-MN-168

Mateo Mestre Bover -

 

69

954

24

971

labor secà

IL-MN-168/1

Ajuntament de Manacor -

 

3

53

24

9221

camí

IL-MN-169

Antonio Vidal Tugores -

 

96

1331

24

986

labor secà

IL-MN-170

Antonio Vidal Tugores -

 

65

898

24

987

fruitals secà

IL-MN-171

Hros de José Forteza Fuster -

 

87

1205

24

989

labor secà

IL-MN-172

Gabriel Vicens Bordoy -

 

33

459

24

990

almetler secà

IL-MN-173

Apolonia Morey Veny -

 

62

869

24

991

labor secà

IL-MN-174

Antonio Riera Mayol -

 

58

831

24

993

labor secà

IL-MN-175

Ajuntament de Manacor -

 

5

71

23 y 24

9176 y 9237

camí

IL-MN-176

Francisca Barceló Adrover -

 

0

184

23

18

hort

IL-MN-177

Antonia Mestre Barceló -

 

93

1091

23

678

labor secà

IL-MN-178

Matías Vaquer Suñer -

 

18

248

23

16

vinya secà

IL-MN-179

Matías Vaquer Suñer -

 

19

263

23

15

vinya secà

IL-MN-180

Matías Vaquer Suñer -

 

12

158

23

14

vinya secà

IL-MN-181

Margarita Estelrich Julia -

 

42

580

23

13

labor secà

IL-MN-182

Miguel Sureda Vadell -

 

16

214

23

12

labor secà

IL-MN-183

Margarita Estelrich Julia -

 

24

315

23

10

labor secà

IL-MN-184

Antonio Vaquer Mesquida -

 

0

84

23

11

matar

IL-MN-185

Margarita Estelrich Julia -

 

36

430

23

9

labor secà

IL-MN-186

María Nadal Maimo -

 

25

337

23

8

labor secà

IL-MN-187

Margarita Estelrich Julia -

 

29

391

23

7

labor secà

IL-MN-188

Margarita Estelrich Julia -

 

22

296

23

6

labor secà

IL-MN-189

Antonio Vaquer Mesquida -

 

9

116

23

663

labor secà

IL-MN-190

Matías Vaquer Suñer -

 

65

760

23

5

labor secà, accés

IL-MN-191

Matías Vaquer Suñer -

 

51

702

23

4

labor secà

IL-MN-192

Hros de Antonio Adrover Adrover -

 

30

413

23

2

labor secà

IL-MN-193

Margarita Pou Vaquer -

 

33

446

23

1

labor secà

IL-MN-194

Comunidad Autónoma de Las Islas Baleares -

 

5

69

23

9176

camí

Terme municipal de Felanitx

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-FE-1

Mateo Adrover Ballester -

 

194

2707

15

263

almetler secà

IL-FE-2

Salvador Adrover Nadal -

 

27

371

15

264

almetler secà

IL-FE-3

Salvador Adrover Nadal -

 

23

316

15

287

vinya espatllera

IL-FE-4

Salvador Adrover Nadal -

 

14

183

15

265

vinya espatllera

IL-FE-5

Damiana Nadal Riera -

 

17

236

15

294

vinya espatllera

IL-FE-6

Apolonia Manresa Fiol -

 

26

357

15

266

vinya espatllera

IL-FE-7

Sebastián Barceló Mayol -

 

46

637

15

267

labor secà

IL-FE-8

Catalina Vidal Monserrat, Antonio Vidal Monserrat -

 

59

820

15

268

labor secà

IL-FE-9

María de La Salud Muñiz Adrover-

Isabel Binimelis Muñiz -

 

37

518

15

269

labor secà

IL-FE-10

María Soler Oliver -

 

35

484

15

270

labor secà

IL-FE-11

Francisca Nadal Nicolau -

 

135

1870

15

274

labor secà

IL-FE-12

Margarita Monserrat Bordoy -

 

105

1455

15

1

labor secà

IL-FE-13

Conselleria de Medi Ambient. Direccio General de Recursos Hidrics -

 

7

95

sin ref

sin ref

rierol

IL-FE-14

Miguel Maura Artigues -

 

3

62

15

2

labor secà

IL-FE-15

Ajuntament de Felanitx -

 

5

70

14 y 15

9002 y 9006

camí

IL-FE-16

Juan Adrover Nadal -

 

18

251

14

137

labor secà

IL-FE-17

Catalina Vidal Monserrat, Antonio Vidal Monserrat -

 

23

308

14

138

labor secà

IL-FE-18

María Albons Terrasa -

 

10

137

14

373

fruitals secà

IL-FE-19

Antonio Roig Barceló -

 

11

148

14

139

labor secà

IL-FE-20

María Albons Terrasa -

 

19

249

14

374

labor secà

IL-FE-21

Hros de Juan Julia Mestre -

 

35

485

14

140

fruitals secà

IL-FE-22

Hros de Juan Julia Mestre -

 

19

262

14

141

labor secà

IL-FE-23

Catalina Estelrich Perelló -

 

14

198

14

357

labor secà

IL-FE-24

Antonia Adrover Oliver -

 

34

468

14

354

labor secà

IL-FE-25

Antonia Adrover Oliver -

 

47

644

14

142

labor secà

IL-FE-26

Desconocido -  -

 

57

799

14

143

labor secà

IL-FE-27

Hros de Catalina Maimo Maimo -

 

59

810

14

144

labor secà

IL-FE-28

Miguel Adrover Sagrera -

 

54

743

14

145

labor secà

IL-FE-29

Pedro Juan Julia Mestre -

 

29

392

14

146

labor secà

IL-FE-30

Nicolás Julia Adrover -

 

40

549

14

378

labor secà

IL-FE-31

Hros de Rafael Gomila Piza -

 

23

317

14

148

labor secà

IL-FE-32

Apolonia Pico Pico -

 

17

227

14

149

labor secà

IL-FE-33

Juan Forteza Miro -

 

21

288

14

150

labor secà

IL-FE-34

Juana Vaquer Xamena -

 

34

476

14

151

labor secà

IL-FE-35

Jaime Adrover Amengual -

 

33

460

14

152

labor secà

IL-FE-36

Salvador Ruiz Ramos -

 

18

238

14

153

hort

IL-FE-37

María Real Munar -

 

15

209

14

154

vinya secà

IL-FE-38

Hros de Antonia Cerda Obrador -

 

17

225

14

155

labor secà

IL-FE-39

Bartomeu Marc Obrador Adrover -

 

17

235

14

156

labor secà

IL-FE-40

Ajuntament de Felanitx -

 

4

68

14

9006

camí

IL-FE-41

Antelmo José Roig Vaquer, Bartolomé Roig Vaquer -

 

66

924

14

157

labor secà

IL-FE-42

Gabriel Albons Tauler -

 

86

1202

14

158

labor secà

IL-FE-43

Catalina Forteza Josefa -

 

34

470

14

363

labor secà

IL-FE-44

Gabriel Albons Tauler -

 

55

756

14

159

labor secà

IL-FE-45

Damiana Monserrat Barceló -

 

53

739

14

160

labor secà

IL-FE-46

Damiana Monserrat Barceló -

 

40

549

14

161

labor secà

IL-FE-47

Salvador Ruiz Ramos -

 

51

709

14

162

labor secà

IL-FE-48

Margarita Mestre Mestre -

 

58

800

14

352

labor secà

IL-FE-49

Gabriel Albons Tauler -

 

19

256

14

164

labor secà

IL-FE-50

Francisca Pou Nicolau -

 

32

437

14

165

labor secà

IL-FE-51

Ajuntament de Felanitx -

 

9

105

13 y 14

9008 y 9003

camí

IL-FE-52

Bartolomé Oliver Bennasar -

 

117

1644

13

293

labor secà

IL-FE-53

Margarita Vaquer Mesquida, -

Antonio Vaquer Mesquida -

 

13

100

13

291

labor secà

IL-FE-54

María Nicolau Burdils -

 

107

1459

13

292

labor secà

IL-FE-55

Bernardo Rosselló Candido -

 

8

153

13

357

labor secà

IL-FE-56

Hros de Manuel Boada Marrero -

 

49

689

13

358

labor secà

IL-FE-57

Catalina Obrador Maimo -

 

25

344

13

359

labor secà

IL-FE-58

Jaime Bennasar Llinas -

 

37

522

13

360

labor secà

IL-FE-59

María Soler Adrover -

 

40

559

13

362

labor secà

IL-FE-60

Hros de Manuel Boada Marrero -

 

14

189

13

363

vinya secà

IL-FE-61

Juan Barceló Veny -

 

14

187

13

364

labor secà

IL-FE-62

Antonia Mesquida Perelló -

 

38

518

13

365

labor secà

IL-FE-63

Magdalena Prohens Adrover -

 

34

475

13

366

labor secà

IL-FE-64

José Ángel Alcolea Delgado -

 

20

275

13

367

labor secà

IL-FE-65

Ana María Forteza Fuster -

 

16

217

13

368

labor secà

IL-FE-66

Margarita Adrover Vadell -

 

27

373

13

369

labor secà

IL-FE-67

Margarita Adrover Vadell -

 

38

530

13

370

labor secà

IL-FE-68

Ajuntament de Felanitx -

 

6

115

13

9003

camí

IL-FE-69

Margarita Adrover Vadell -

 

108

1490

13

371

Labor reguiu

IL-FE-70

Margarita Adrover Vadell -

 

23

313

13

374

labor secà

IL-FE-71

Margarita Adrover Vadell -

 

23

318

13

249

labor secà

IL-FE-72

Margarita Adrover Vadell -

 

17

231

13

376

labor secà

IL-FE-73

Margarita Adrover Vadell -

 

28

388

13

377

labor secà

IL-FE-74

Margarita Monserrat Bordoy -

 

46

630

13

393

labor secà

IL-FE-75

Margarita Adrover Vadell -

 

84

1174

13

395

labor secà

IL-FE-76

Francisca Fiol Adrover -

 

61

845

13

396

labor secà

IL-FE-77

Erich Waschenbach -

 

30

742

13

399

labor secà

IL-FE-78

Hros de Juan Julia Mestre -

 

79

928

13

397

labor secà

IL-FE-79

Margarita Adrover Vadell -

 

72

832

13

398

labor secà

IL-FE-80

José Rosselló Riera - 

 

33

451

13

411

labor secà

IL-FE-81

José Rosselló Riera -

 

17

285

13

413

labor secà

IL-FE-82

José Rosselló Riera -

 

68

756

13

412

labor secà

IL-FE-83

Hros de Micaela Mestre Picornell -

 

29

534

13

418

labor secà

IL-FE-84

José Rosselló Riera -

 

87

1186

13

646

labor secà

IL-FE-85

José Rosselló Riera -

 

54

743

13

433

fruitals secà

IL-FE-86

José Rosselló Riera -

 

93

1299

13

434

labor secà

IL-FE-87

Ajuntament de Felanitx -

 

4

56

sin ref

sin ref

camí

IL-FE-88

Pedro Estelrich Mayol -

 

74

1044

13

123

labor secà

IL-FE-89

Miguel Mayol Andreu -

 

113

1577

13

121

labor secà

IL-FE-90

Hros de José Felix Ojeda Calderón -

 

27

422

13

120

olivo secà

IL-FE-91

Pedro García Adrover -

 

5

231

13

119

labor secà

IL-FE-92

Apolonia García Gomila -

 

0

109

13

118

labor secà

Relació concreta e individualitzada de bens i drets afectados por las instalaciones auxiliares del

Proyecto: Gasoducto Cas Tresorer-Manacor-Felanitx - (Illes Balears)

Terme  municipal de Palma de Mallorca

            Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-PM-257LE

 Ajuntament de Palma, -

1

32

64

37

9009

camí

IL-PM-266PO

Isabel Aloy Frau -

2418

 

 

37

196

Labor reguiu

IL-PM-266PC

Isabel Aloy Frau -

 

47

104

37

196

Labor reguiu

IL-PM-266LE

Isabel Aloy Frau -

2

28

56

37

196

Labor reguiu

Térme municipal de Algaida

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-AL-91PO

Margarita Masianas Tomás -

1624

 

 

26

110

labor, garrover secà

IL-AL-91PC

Margarita Masianas Tomás -

 

63

126

26

110

labor, garrover secà

IL-AL-91LE

Margarita Masianas Tomás -

3

102

204

26

110

labor, garrover secà

IL-AL-92LE

Guillermo Puigserver Vanrell -

2

57

114

26

109

labor secà

IL-AL-93LE

Consell Insular de Mallorca -

 

8

16

26

9262

carretera MA-3130

IL-AL-94LE

Guillermo Puigserver Vanrell -

 

5

10

28

273

fruitalss secà

IL-AL-95LE

Mobles Bauza SL -

4

132

264

28

283

fruitals secà - jardí

Terme municipal de Vilafranca de Bonany

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-VI-49LE

Ajuntament de Vilafranca de Bonany -

8

246

492

3

9013

viario

IL-VI-95PO

Hros de Francisco Camps Verger -

1646

 

 

3

504

labor secà

IL-VI-95PC

Hros de Francisco Camps Verger -

 

52

104

3

504

labor secà

IL-VI-95LE

Hros de Francisco Camps Verger -

 

5

10

3

504

labor secà

IL-VI-97LE

Noel Chapira Gonzalez -

 

9

18

3

505

labor secà

IL-VI-98LE

Antonia Sanso Mestre -

1

31

62

3

506

accés

IL-VI-99LE

Margarita Bauza Sanso -

3

131

262

3

507

labor secà

Terme municipal de Manacor

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-MN-36PO

Catalina Pont Amer -

2885

 

 

26

558

labor secà

IL-MN-36PC

Catalina Pont Amer -

 

28

56

26

558

labor secà

IL-MN-36LE

Catalina Pont Amer -

2

54

108

26

558

labor secà

IL-MN-38PC

Fipa Inversiones SA -

 

25

50

26

557

labor secà

IL-MN-38LE

Fipa Inversiones SA -

1

70

140

26

557

labor secà

IL-MN-38/1LE

Petra Fullana Nadal

 

3

109

218

26

543

labor secà

IL-MN-38/2LE

Hrdos de Antonia Sureda Nadal -

1

28

56

26

541

labor secà

IL-MN-38/3LE

Isabel  Llull Mascaró -

2

72

142

26

540

labor secà

IL-MN-106PO

Juan Guiscafremelis -

751

 

 

24

1391

labor secà

IL-MN-106PC

Juan Guiscafremelis -

 

52

104

24

1391

labor secà

IL-MN-106LE

Juan Guiscafremelis -

1

20

40

24

1391

labor secà

IL-MN-107PO

Desconocido -  -

880

 

 

24

690

frutals secà

IL-MN-107LE

Desconocido -  -

1

42

84

24

690

frutals secà

IL-MN-107/1LE

Consell Insular de Mallorca -

13

472

944

24 y 34

9237 y 9307

carretera MA-14

IL-MN-107/2LE

Juan Lliteras Mulet -

 

6

12

7688101ED1778N

labor secà

Terme municipal de Felanitx

Finca

Titular Direcció - Població

SE

SP

OT

POL

PAR

Naturalesa

IL-FE-91PO

Pedro García Adrover -

877

 

 

13

119

labor secà

IL-FE-91PC

Pedro García Adrover -

 

52

104

13

119

labor secà

IL-FE-92PO

Apolonia García Gomila -

926

 

 

13

118

labor secà

IL-FE-93PO

Julia Carreño Hinarejos, Flabiano Guerrero Gonzalez -

64

 

 

13

117

labor secà

IL-FE-94PO

Consell Insular de Mallorca -

17

 

 

13

9009

carretera MA-5110

IL-FE-88/1LE

Ajuntament de Felanitx -

2

66

132

13

9006

camí

IL-FE-88LE

Pedro Estelrich Mayol -

3

97

194

13

123

labor secà

IL-FE-89/1LE

Desconocido -  -

 

12

24

sin ref

sin ref

labor secà

IL-FE-89/2LE

 Hdros de María Puig Vidal -

1

27

54

13

122

labor secà

IL-FE-89LE

Miguel Mayol Andreu -

1

45

90

13

121

labor secà

IL-FE-90LE

Hros de José Felix Ojeda Calderón -

 

22

44

13

120

labor secà

IL-FE-92LE

Apolonia García Gomila -

 

10

20

13

118

labor secà

IL-FE-93LE

Julia Carreño Hinarejos, Flabiano Guerrero Gonzalez -

 

14

28

13

117

labor secà

IL-FE-94/1LE

José Rosselló Serra -

5

175

350

13

440

labor secà, camí

IL-FE-94LE

Consell Insular de Mallorca -

3

106

212

13

9009

carretera MA-5110

Abreviatures utilitzades: SE = m2 expropiació en dominio; SP= m.l. servitud de pas; OT= m2 ocupació temporal; POL = polígon; PAR= parcel·la o referencia cadastral