Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12113
Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma, de 5 de juny de 2013, per a la constitució d'una Comissió Avaluadora Permanent per a les convocatòries publicades pels Serveis Socials municipals des de l’any 2006 a l’any 2012 i per a les convocatòries que publiqui l’Àrea Delegada de Benestar Social i Igualtat a l’any 2013.
Versió PDF
Àrea Delegada de Benestar Social i Igualtat
Antecedents
1. L’Ajuntament de Palma, i concretament Benestar Social, fent ús de la seva potestat de foment, publica anualment diferents Convocatòries de subvencions per a entitats que treballen amb sectors de població diferenciats. Concretament Benestar Social ha publicat, i publicarà, diferents Convocatòries dirigides a entitats que realitzen activitats d’Interès Social lligades amb el Pla d’actuacions de Benestar Social, a les que treballen amb la Gent Gran, a les dedicades a la Cooperació i Immigració i d’altres més concretes dedicades a la inserció laboral de col·lectius vulnerables com per exemple el de discapacitats mentals o el de persones amb risc d’exclusió social.
2. Per a realitzar els diferents tràmits administratius propis dels procediments de concessió de subvenció, es precisa una Comissió que s’encarregui d’avaluar les diferents sol·licituds, resoldre sobre les mateixes i continuar amb la tramitació pertinent i posterior a aquesta Resolució.
3. Una vegada revisat el contingut de les diferents Convocatòries publicades, l’Àrea Delegada de Benestar Social i Igualtat considera, en relació a les Convocatòries de subvencions ja publicades i que tenen expedients sense tancar i pendents de tramitació administrativa, i per a la valoració i tramitació de les sol·licituds de subvenció de Convocatòries futures, proposar com a persones més adients per formar Comissió Avaluadora Permanent a:
Com a suplents:
Normativa Aplicable
1. L’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions, aprovada per acord plenari de dia 28 de juliol de 2005.
2. El Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions
3. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4. El Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
5. Les diferents Convocatòries de subvencions publicades per Benestar Social de l’Ajuntament de Palma des de l’any 2006 fins a dia d’avui.
Vist això, d'acord amb el que disposa l'article 127 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, modificat per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del Govern Local, es sotmet a la consideració de la Junta de Govern local l’adopció del següent:
Acord
1.- Aprovar la constitució d’una Comissió Avaluadora Permanent que, des de l’aprovació i publicació d’aquest Acord, serà l’encarregada d’avaluar i tramitar, sempre que sigui necessària la seva intervenció, els expedients relatius a sol·licituds de subvenció de Convocatòries publicades per aquesta Regidoria des de l’any 2006 a l’any 2012 i els expedients relatius a sol·licituds de subvenció de les Convocatòries que publiqui l’Àrea Delegada de Benestar Social i Igualtat per a l’any 2013. Aquesta Comissió Avaluadora estarà constituïda per:
Com a suplents:
2.- Derogar les diferents Comissions Avaluadores constituïdes per a cada una de les diferents Convocatòries de subvencions de Benestar Social aprovades i publicades entre els anys 2006 i 2012.
3 - Publicar aquest Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 27 de maig de 2013
La TAE de Benestar Social
María Castro Amor
La directora general de l’Àrea Delegada de Benestar Social i Igualtat
Mercedes Varela Fernández
La cap de Servei de Benestar Social
Joana M. Saurina Castell
Vist i plau,
La regidora de l’Àrea Delegada Benestar Social i Igualta
Ana M. Ferriol Font