Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 12026
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 19 de juny de 2013 per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

 1. L’article 75 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que els llocs de treball adscrits a personal funcionari s’han de proveir ordinàriament pels sistemes de concurs o de lliure designació, mitjançant convocatòria pública.

 2. D’altra banda, l’article 76 de la Llei 3/2007 preveu el concurs com a sistema normal de provisió de llocs de treball, i l’article 79 estableix les categories de llocs que s’han de proveir pel sistema de lliure designació, pel fet que impliquen una elevada responsabilitat o requereixen una confiança personal per exercir-ne les funcions i tenen establert expressament aquest sistema en la relació de llocs de treball.

 3. El Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994, de 28 de març, dedica el capítol II a regular el concurs de mèrits com a procediment normal per proveir llocs de treball. D’altra banda, el capítol III regula el sistema de lliure designació com a procediment excepcional per proveir llocs de feina.

 4. Cal esmentar la disposició addicional dotzena de la Llei 3/2007, introduïda per la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en virtut de la qual el coneixement de la llengua catalana no és, de manera general, un requisit per accedir a la condició d’empleat públic de les administracions publiques de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, ni per ocupar-hi llocs de treball. El mateix principi s’ha d’aplicar al personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears, així com per accedir o ocupar llocs en les entitats del sector públic instrumental que depenen de les administracions abans esmentades.

 Això no obstant, s’exceptuen determinats supòsits corresponents a llocs de treball per a l’ocupació dels quals s’exigeix un requisit de coneixements de llengua catalana, el qual ha de figurar en la relació de llocs de treball.

 5. D’altra banda, atès que per complir el mandat que conté la disposició addicional vuitena de la Llei 7/2007, de 27 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, el Consell de Govern va aprovar el I Pla d’Igualtat entre Dones i Homes de l’Administració de la Comunitat de les Illes Balears (serveis generals) 2012-2015, mitjançant l’Acord de 29 de juny de 2012 (BOIB núm. 98, de 7 de juliol), s’han d’introduir les mesures que preveu el Pla esmentat quant a les bases dels concursos per proveir llocs de treball, com ara el còmput, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, del temps que les persones candidates han estat en les situacions d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o la paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars, i tenir en compte criteris de desempat en cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, amb l’informe previ de l’Institut Balear de la Dona, entre d’altres.

 6. L’objecte d’aquesta Resolució el constitueix l’aprovació de la convocatòria per proveir amb personal funcionari els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, vacants i dotats pressupostàriament, que figuren en l’annex 4, i l’aprovació de les bases, del barem de mèrits i de la designació de les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració. La provisió es du a terme pels procediments de concurs de mèrits i de lliure designació.

 7. D’acord amb el que preveu el Reglament de provisió de llocs de treball, el barem de mèrits del concurs ha d’incloure els mèrits de necessària consideració que estableixen els articles 13 i 14 del Reglament, modificats per la disposició final primera del Decret llei 2/2013, de 14 de juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears,  així com altres mèrits en la forma que preveuen els articles 15 i 16 del Reglament, els quals no poden ser superiors a un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir pels mèrits de necessària consideració

 Per tot això, d’acord amb la competència que preveu l’article 6.3 f de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, havent conclòs la negociació amb les organitzacions sindicals a la Mesa Sectorial de Serveis Generals, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria de provisió dels llocs de treball corresponents al personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que figuren en l’annex 4, pels sistemes de concurs de mèrits o de lliure designació, segons el procediment de provisió que estableixi expressament la relació de llocs de treball.

 2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, els quals s’adjunten com a annexos 1 i 2, respectivament.

 3. Nomenar les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració d’aquesta convocatòria, les quals figuren en l’annex 3.

 4. Especificar els codis corresponents a les característiques dels lloc de treball convocats, que s’enumeren en l’annex 5.

 5. Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i s’anunciï en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).

 Interposició de recursos

 Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Marratxí,  19 de juny de 2013

 

 La consellera d’Administracions Públiques

 M. Nuria Riera Martos

 

 

Annex 1

Bases

1. Objecte de la convocatòria

 L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir amb personal funcionari els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, vacants i dotats pressupostàriament, que figuren en l’annex 4.

 2. Forma de provisió

 La provisió dels llocs de treball objecte d’aquesta convocatòria es du a terme pel sistema de concurs de mèrits o pel sistema de lliure designació.

 3. Requisits i condicions  de la participació

 3.1. Les condicions generals, els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds, i s’han de mantenir durant tot el procediment del concurs.

 3.2. Tot el personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la de suspensió ferma, pot participar en aquesta convocatòria sempre que hagi complert el temps mínim legalment establert de permanència en el lloc de feina, d’acord amb les normes que reflecteixen els apartats següents, i la resta de requisits que s’exigeixen.

 3.3. El personal funcionari en situació d’excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.

 Les persones que estan en situació d’excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva de lloc de treball d’acord amb l’article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat, pot participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.

 3.4. D’acord amb l’apartat 3 de l’article 81 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el personal funcionari titular d’un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s’han complert com a mínim dos anys des que en va prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en el cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d’ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna (sense perjudici del que disposa l’apartat següent), o bé a través de l’adjudicació d’un lloc de treball mitjançant un sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions que preveu l’article 81.4 de la Llei abans esmentada, recentment modificada, en aquest punt, pel Decret llei 2/2013, de 14 d  juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 En el supòsit que la persona interessada acredita que el dia de presa de possessió del lloc  es va ajornar per interès del servei, el termini ha de comptar des del dia en què prengueren possessió la resta de persones adjudicatàries del mateix procés de provisió o del mateix procés selectiu del seu cos, escala i torn.

 3.5. D’acord amb el que estableix l’article 81.3 de la Llei 3/2007, al personal que accedeix a un altre cos o a una altra escala per promoció interna o per integració i roman en el lloc de treball que ocupava com a titular, se li ha de computar també el temps de serveis prestats en aquest lloc en el cos o l’escala de procedència. Aquesta mateixa regulació s’ha d’aplicar al personal que va accedir a un altre cos o a una altra escala per promoció interna i va optar per la conversió directa de la plaça.

 Així mateix, al personal que ha estat objecte d’un canvi d’adscripció del seu lloc de treballen la forma que preveu l’article 91 de la Llei 3/2007, se li ha de computar el temps d’ocupació del lloc abans del canvi d’adscripció, des que en van obtenir la titularitat per un sistema reglamentari de provisió ordinària.

 3.6. De conformitat amb el que disposa la regulació específica que estableix el punt setè de l’Acord entre l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i les organitzacions sindicals sobre la determinació del contingut d’un pla d’estabilitat laboral i de la promoció de la carrera professional del personal funcionari, arran del Pacte en matèria de funció pública entre l’Administració autonòmica i les organitzacions sindicals, aprovat per l’Acord del Consell de Govern de 10 de juny de 2005 (regulat per la disposició transitòria vuitena de la Llei 2/1989, de 22 de febrer, introduïda mitjançant la disposició addicional devuitena de la Llei 8/2004, de 23 de desembre, de mesures tributàries, administratives, que es mantendrà vigent fins que es desplegui completament, d’acord amb la disposició transitòria tercera de la Llei 3/2007), el personal funcionari que ha obtingut una destinació definitiva derivada dels processos selectius, convocats per cobrir places d’estabilitat de l’ocupació de personal funcionari de carrera, hi ha de romandre un període mínim de tres anys abans de poder participar en concursos de trasllats.

3.7. S’exceptua de la limitació que estableix el punt 3.4 el personal adscrit a l’Agència Tributària de les Illes Balears, el qual, d’acord amb la disposició addicional tercera de la Llei 3/2008, de 14 d’abril, de creació i regulació de l’Agència Tributària de les Illes Balears, pot participar en els procediments de promoció interna, de provisió de llocs de treball i d’ocupació que convoca l’Administració de la Comunitat Autònoma, sense que li siguin aplicables, durant les dues primeres convocatòries, les regles relatives al període mínim de permanència. Aquesta és la segona convocatòria d’un procediment de provisió de llocs de feina des que  va entrar en vigor la Llei esmentada.

3.8. Té l’obligació de participar en aquesta convocatòria tot el personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears adscrit amb caràcter provisional a un lloc de treball que està en situació de servei actiu, en els termes que estableix l’apartat 5.6 d’aquestes bases.

3.9. També pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l’Administració de l’Estat, d’altres comunitats autònomes i de les corporacions locals, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la de suspensió ferma, respecte a tots els llocs adscrits a aquestes administracions, segons l’apartat AP (administració o administracions públiques d’adscripció del lloc), sempre que compleixi els requisits que estableix la convocatòria. No hi poden participar els funcionaris que no han complert el temps mínim legalment establert des que se’ls va adjudicar amb caràcter definitiu el lloc de treball del qual són titulars.

3.10. Per poder optar a un lloc de feina, les persones interessades han de complir el requisit de pertinença al cos, a l’escala i a l’especialitat a què s’adscriu el lloc en qüestió. En cas que s’exigeixi alguna o algunes titulacions o bé uns altres requisits, cal posseir aquesta titulació o titulacions i complir aquests altres requisits.

3.11. Coneixements de llengua catalana  

3.11.1. D’acord amb la disposició addicional dotzena de la Llei 3/2007, afegit pel punt 9 de l’article únic de la Llei 9/2012, de 19 de juliol, de modificació de la Llei 3/2007, com a norma general no s’exigeix per participar en el procediment de provisió de llocs de treball cap requisit de coneixement de llengua catalana.

Això no obstant, han de complir el requisit de coneixement de llengua catalana els participants en l’adjudicació d’aquells llocs convocats que tenen establert aquest requisit en la relació de llocs de treball.

3.11.2. L’acreditació de nivells de coneixement de llengua catalana que no sigui un requisit per accedir al lloc ha de ser considerat un mèrit, d’acord amb el barem aprovat en l’annex 2.

També es considera mèrit l’acreditació de nivells superiors al que s’exigeix com a requisit del lloc de treball.

3.11.3. Els coneixements de llengua catalana s’han d’acreditar mitjançant el certificat oficial corresponent o el títol que acredita la possessió del nivell de coneixements al·legats.

Els títols o certificats han de ser els expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública o els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i  Universitats.  

4. Persones amb discapacitat

4.1. Les persones interessades en participar en el concurs  amb alguna discapacitat reconeguda davant l’Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants que s’adapti el lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l’organització.

4.2. L’Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l’adaptació i sobre la compatibilitat d’aquesta amb les tasques i les funcions del lloc en concret.

4.3. En la resolució que posa fi al concurs de mèrits s’ha de resoldre, així mateix,  sobre l’adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.

5. Sol·licituds i documentació

5.1. Les sol·licituds s’han de formular en el model oficial, el qual és a disposició de les persones interessades a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), a les conselleries del Govern de les Illes Balears i en el web de l’EBAP (<http://ebap.caib.es>).

El personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (excepte el personal funcionari docent i el personal estatutari) trobarà la sol·licitud en model normalitzat a la Intranet, a l’aplicació Portal del personal, i pot emplenar-la amb les instruccions que s’indiquen en el web.

5.2. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar, dins el termini establert, en el Registre de l’EBAP. També es poden presentar en qualsevol de les formes que preveu l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

5.3. Aquesta convocatòria s’ha de publicar en el BOIB, així com en el BOE quant als llocs adscrits a altres administracions. El termini per presentar sol·licituds comença l’endemà  de la publicació de la convocatòria en el BOIB i finalitza en un termini de  quinze dies hàbils comptadors  des de  l’endemà d’haver-se publicat la convocatòria en el BOIB o bé  l’anunci  en el BOE si  és posterior, data de la qual s’informarà en el web de l’EBAP (<http://ebap.caib.es>).

5.4. Les persones interessades poden sol·licitar fins a un màxim de vint llocs de treball, excepte si estan en situació d’adscripció provisional o si sol·liciten el reingrés, tal com indica el punt 5.6 d’aquestes bases.

5.5. Les comissions tècniques de valoració només han de prendre en consideració els vint primers llocs d’aquelles sol·licituds que incompleixen aquesta limitació. En cas que s’hagi presentat més d’una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l’ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l’ordre en què s’indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer número de registre d’entrada.

5.6. S’exceptuen de la limitació del punt 5.4 d’aquesta base el personal funcionari que es troba en una de les situacions que indiquen els apartats 5.6.1 i 5.6.2.

5.6.1. El personal funcionari adscrit provisionalment a un lloc de treball  té obligació de participar en aquesta convocatòria, tal com disposa la base 3.8, amb les condicions següents:

a) Quan l’adscripció provisional és a causa d’haver estat remogut d’un lloc de feina, la persona afectada ha de sol·licitar, d’acord amb l’article 93.2 de la Llei 3/2007, la totalitat dels llocs de feina del mateix municipi o d’un altre de limítrof, corresponents al seu cos o la seva escala o especialitat, no inferiors en més de dos nivells al del seu grau personal, dels quals compleixi els requisits. Aquesta darrera limitació no s’aplica al personal remogut d’un lloc de treball per la causa que regula la lletra a de l’article 92.1, que resta obligat a participar en les convocatòries de provisió i a sol·licitar tots els llocs de feina, amb independència del seu nivell.

b) Quan l’adscripció provisional és conseqüència de reingrés en el servei actiu, la persona afectada està obligada a participar i a sol·licitar tots els llocs de feina de l’Illa de residència inclosos en la convocatòria per als quals en compleixi els requisits.

c) En cap cas el personal funcionari adscrit provisionalment no té l’obligació de sol·licitar els llocs de treball el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació.

d) Al personal funcionari adscrit provisionalment que incompleixi l’obligació reglamentària indicada a les lletres a i b i no obtengui un lloc de treball, se li ha d’adjudicar el primer lloc vacant del concurs corresponent al seu cos, escala o especialitat segons l’ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que en compleixi els requisits i la destinació adjudicada sigui del mateix municipi o d’un altre de limítrof.

5.6.2. El personal funcionari que sol·licita el reingrés mitjançant la participació en aquesta convocatòria pot sol·licitar tots els llocs de treball dels quals compleix els requisits.

5.7. Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el seu consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals a l’efecte derivat d’aquesta convocatòria.

5.8. En el termini d’un mes comptador des del dia en què la resolució d’adjudicació dels llocs de treball objecte d’aquesta convocatòria sigui ferma, les persones que hi han participat poden sol·licitar la devolució de la documentació original aportada. Transcorregut aquest termini, l’Administració pot destruir d’ofici els documents que no hagin estat reclamats.

5.9. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar a participar en el concurs o per desistir-ne. Una vegada transcorregut aquest període, les sol·licituds formulades són vinculants per a la persona sol·licitant, i les destinacions són irrenunciables, llevat que, abans de la presa de possessió, s’hagi obtingut una altra destinació mitjançant convocatòria pública.

6. Acreditació dels requisits i dels mèrits

6.1. Els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.

6.2. Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, excepte els del personal funcionari dels cossos docents i el personal estatutari, s’han d’acreditar en la forma següent:

a) Els requisits s’acrediten amb els documents que consten en l’expedient personal.

b) L’Administració ha d’incorporar d’ofici en l’expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l’expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.

c) A l’efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Servei de Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, Administració Pública i Qualitat dels Serveis, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs.

d) Això no obstant, les persones candidates han d’acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d’inscripció en l’expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o títols corresponents, els quals s’han d’adjuntar a la sol·licitud.

e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l’expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.

f) Quan el lloc de treball sol·licitat té un requisit d’experiència en determinades unitats administratives o funcions, si es tracta d’un lloc singularitzat, s’han de tenir en compte a aquest efecte la unitat d’adscripció i les funcions que per a aquests llocs estableix l’ordre de funcions corresponent. A aquest efecte, les persones interessades han d’aportar una còpia de les ordres de funcions corresponents als llocs de treball que hagin ocupat, assenyalant el punt concret de la norma que n’especifica les funcions.

En cas que l’experiència requerida s’hagi adquirit en llocs base, les persones interessades han d’acreditar-la mitjançant un certificat, expedit per la secretaria general de la conselleria d’adscripció del lloc base, relatiu a les funcions que s’han duit a terme en cada una de les adscripcions que interessa al·legar. Se n’adjunta un model de certificat com a annex 6.

En cas d’haver realitzat temporalment altres funcions de les atribuïdes per l’ordre de funcions corresponent,  per acreditar l’experiència adquirida, les persones interessades han d’aportar  un certificat (annex 6)  expedit per la secretaria general de la conselleria on aquestes s’han realitzat, que n’acrediti  les funcions i el termini durant el qual s’han dut a terme, al qual han d’acompanyar la resolució mitjançant la qual es  va aprovar  l’atribució temporal de funcions d’acord amb l’article 88 de la Llei 3/2007 o  la resolució realitzada d’acord amb  l’article 34.4. de l’esmentada  Llei.

6.3. El personal funcionari dels cossos docents, el personal estatutari i el personal funcionari d’altres administracions que participa en aquest concurs ha d’acreditar, juntament amb la sol·licitud de participació presentada dins el termini establert, els requisits i els mèrits que al·lega mitjançant l’aportació dels originals o de fotocòpies compulsades dels certificats i dels títols acreditatius que pertoquen, en la forma que estableixen aquestes bases. També han de presentar un certificat expedit per l’òrgan competent que acredita el compliment del temps mínim de permanència en el seu lloc de treball per poder concursar, d’acord amb la normativa que li és d’aplicació.

6.4. El personal indicat en els punts 6.2 i 6.3 ha d’aportar amb la sol·licitud de participació al concurs el certificat dels serveis prestats com a personal funcionari docent, com a personal estatutari, o bé dels serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l’administració corresponent, amb l’expressió de la data d’inici i d’acabament, el cos, l’escala o l’especialitat, així com el nivell corresponent a cada un dels llocs ocupats com a personal funcionari. Se n’adjunta el model d’aquest certificat com a annex 7. No és necessari que aporti aquest certificat el personal esmentat en el punt 6.2 que ha estat transferit.

7. Documentació corresponent a la provisió de llocs de lliure designació

A les sol·licituds de participació en el procediment de provisió de llocs de feina pel sistema de lliure designació s’ha d’adjuntar la documentació següent:

a) Una declaració de complir els requisits que estableix la convocatòria per a l’exercici del lloc de treball corresponent.

b) Un curriculum vitae en què figurin els títols acadèmics, l’antiguitat i els llocs de feina ocupats en l’Administració, els estudis i els cursos realitzats, el coneixement d’idiomes i qualsevol altre mèrit que es consideri escaient.

8. Llistes de persones admeses i excloses

8.1. En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, la  consellera d’Administracions Públiques ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d’alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d’exclusió per a cada persona i lloc de feina.

8.2. Aquesta resolució s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), i en el web del Govern de les Illes Balears (<http://www.caib.es>).

8.3. Les persones excloses disposaran d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat la resolució en el tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.

8.4. En haver finalitzat el termini indicat, la consellera d’Administracions Públiques ha de dictar  una resolució per la qual s’ha d’aprovar  la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs o d’algun dels llocs convocats, amb expressió de les causes d’exclusió. Aquesta resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el web del Govern de les Illes Balears (<http://www.caib.es>), en el tauler d’anuncis de l’EBAP i en els taulers d’anuncis de totes les conselleries.

9. Barem de mèrits

9.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.

9.1.1. Els apartats 1 (grau personal), 2 (valoració de la feina feta en els llocs de feina ocupats en l’Administració), 3 (antiguitat), 4.1 (coneixements orals i escrits de la llengua catalana) i 5.2 (cursos de formació i perfeccionament superats en escoles d’Administració pública o homologats per aquestes) d’aquest barem, fan referència als mèrits de necessària consideració que preveu l’article 13 del Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994, de 28 de març. La valoració d’aquests mèrits s’adequa a la regulació que estableix l’article 14 del Reglament.

9.1.2. Els apartats 4.2 (coneixements d’altres llengües), 5.3 (altres accions formatives), 6 (estudis acadèmics oficials) i 7 (publicacions) d’aquest barem, inclouen els altres mèrits que preveu l’article 15 del Reglament la valoració dels quals s’adequa a les previsions que contenen els articles 15 i 16 del Reglament de provisió de llocs de treball. Aquests mèrits, en conjunt, no poden superar un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de necessària consideració en la corresponent convocatòria.

9.2. Per poder obtenir un lloc de treball cal arribar, amb caràcter general, a la puntuació mínima d’1,5 punts. Pel que fa als llocs de treball de prefectura orgànica o que tenen un nivell equivalent, s’estableix la puntuació mínima següent:

— Caps de negociat: 4 punts

— Caps de secció: 6 punts

— Caps de servei: 8 punts

9.3. El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.

9.4. S’ha de computar, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que les persones candidates hagin estat en les situacions d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.

9.5. En cas d’empat en la puntuació total obtinguda, aquest s’ha de dirimir amb la puntuació atorgada conjuntament amb els mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir la igualtat, s’ha d’atorgar el lloc de treball a la persona candidata amb més antiguitat en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Si encara persisteix l’empat, s’ha d’adjudicar el lloc de treball al funcionari o a la funcionària que acredita més antiguitat en altres administracions.

9.6. Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, en cas d’empat s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per a l’accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en les persones candidates d’ambdós sexes amb l’informe previ de l’Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s’han d’atendre els criteris generals que indica l’apartat anterior.

10. Lliure designació

El procediment de lliure designació que preveu l’article 79 de la Llei 3/2007 s’aplica únicament a la provisió dels llocs que tenen establert expressament aquest sistema en la relació de llocs de treball.

11. Comissions tècniques de valoració

11.1. Hi ha sis comissions tècniques de valoració:

— Per als llocs adscrits al grup A1.

— Per als llocs adscrits als grups A1/A2.

— Per als llocs adscrits al grup A2 o al grup C1.

— Per als llocs adscrits als grups A2/C1.

— Per als llocs adscrits als grups C1/C2.

— Per als llocs adscrits al grup C2 o a les agrupacions professionals (antic grup E).

11.2. Les comissions tècniques de valoració han d’estar formades per:

— Un president o una presidenta, que designa la consellera d’Administracions Públiques.

— Tres vocals, designats per sorteig segons els criteris que s’acordin en la Mesa Sectorial de Serveis Generals.

— Un o una vocal, en representació de les organitzacions sindicals amb presència en la Mesa Sectorial de Serveis Generals, proposat per acord d’aquesta Mesa.

En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s’ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s’ha de procurar, de manera especial, que se n’incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s’ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.

11.3. D’entre les persones que són vocals (excepte les que són vocals en representació sindical), cada comissió ha de designar, en la primera sessió, la que ha d’actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d’absència a alguna de les sessions de la Comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.

11.4. Per a cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració (president o presidenta i vocals) s’ha de designar una persona titular i una de suplent. La composició de cada comissió figura en l’annex 3.

11.5. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, incloses les persones  representants sindicals, han de pertànyer, en tot cas, com a funcionaris de carrera, a un grup de titulació igual o superior a la que s’exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball de la seva comissió.

11.6. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s’han d’abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d’abstenció que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

11.7. Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament, a l’efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d’acords, es requereix sempre la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.

11.8. Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:

a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria per als llocs objecte de provisió.

A aquest efecte, cada comissió pot reclamar formalment de les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que considera necessària a l’efecte de disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat en la forma que estableix la convocatòria.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones candidates i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.

c) Fer la proposta, per a cada lloc de treball  inclòs en la convocatòria, del nomenament de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.

11.9. Les comissions tècniques de valoració poden sol·licitar a la consellera d’Administracions Públiques que designi persones assessores perquè, en qualitat d’expertes, amb veu però sense vot, els prestin suport tècnic.

11.10. Cada persona que és membre d’una comissió tècnica de valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen les persones candidates. El secretari o la  secretària de la Comissió ha de signar els fulls de baremació dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l’acta a la qual s’adjunten els fulls de baremació.

11.11. El secretari o la secretària ha d’estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i hi hagin assistit.

11.12. Si alguna persona que és membre d’una comissió no vol signar l’acta, se n’ha de deixar constància a l’acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.

11.13. Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d’interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s’han d’indicar clarament en l’acta de la sessió en què s’han acordat.

11.14. Les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració poden fer constar a l’acta el seu vot contrari a l’acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable.

11.15. Qualsevol persona que sigui membre de les comissions tècniques de valoració té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.

11.16. Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de les comissions tècniques de valoració, en el cas que el volum de la seva tasca ho requereixi, la consellera d’Administracions Públiques pot acordar, consultades les conselleries afectades, la comissió de serveis d’atribució temporal de funcions.

11.17. Les sessions de les comissions tècniques de valoració s’han de dur a terme preferentment durant la jornada laboral.

12. Resolució de la convocatòria

12.1. El termini per resoldre el concurs és d’un mes, comptador des del dia que finalitzi el termini per presentar sol·licituds. La consellera d’Administracions Públiques, mitjançant una resolució motivada, pot ampliar aquest termini fins a un altre mes.

12.2. Cinc dies hàbils abans, com a mínim, de complir-se el termini màxim per resoldre el concurs, les comissions tècniques de valoració han de publicar en el tauler d’anuncis de l’EBAP la proposta provisional d’adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria. Aquesta proposta provisional s’ha de publicar, al mateix temps, només a títol informatiu, en la pàgina web de l’EBAP i en els taulers d’anuncis de la seu central de cada conselleria.

12.3. Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades en poden formular observacions o reclamacions en el termini de dos dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional en el tauler d’anuncis de l’EBAP.

12.4. Després d’haver examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini i d’haver escoltat, si pertoca, les persones interessades, la Comissió Tècnica de Valoració ha d’elevar a definitiva la proposta d’adjudicació dels llocs de treball, la qual pot incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i reclamacions abans esmentades.

12.5. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l’esmena d’ofici dels errors detectats.

12.6. S’ha de donar la mateixa publicitat a la proposta definitiva d’adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria que a la proposta provisional, i també s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

12.7. Després d’haver vist la proposta definitiva, la consellera d’Administracions Públiques n’ha de dictar la resolució corresponent.

12.8. El personal funcionari que sol·liciti el reingrés mitjançant aquest concurs i no n’obtengui cap lloc ha de ser adscrit provisionalment a algun dels llocs vacants del concurs o de resultes del concurs, sempre que ho sol·liciti expressament.

12.9. En cas que algun funcionari o funcionària perdi el lloc de treball obtingut en el concurs com a conseqüència de l’estimació d’un recurs, i no resti vacant el lloc de treball següent  indicat en la seva sol·licitud, se li ha d’adjudicar definitivament un lloc d’entre els disponibles en la relació de llocs de treball, amb dotació pressupostària, de la mateixa naturalesa al que li correspondria si s’hagués produït l’efecte encadenat (la mateixa forma de provisió, el mateix grup de titulació, funcions semblants i les mateixes retribucions complementàries).

Si no hi ha cap lloc de treball disponible de la mateixa naturalesa amb dotació pressupostària, el funcionari o la funcionària ha de quedar adscrit provisionalment a un lloc de treball el més semblant possible al que li hagués correspost si s’haguessin produït els efectes encadenats o bé alternativament si resulta més favorable retornar al lloc d’origen si es troba vacant.

13. Presa de possessió

13.1. El termini per prendre possessió de la nova destinació obtinguda és de tres dies hàbils si la destinació radica en la mateixa localitat a la qual ja estava destinat, o d’un mes si la nova destinació radica en una localitat diferent.

No obstant això, en el cas de les persones que es troben en situació d’excedència voluntària especial, el termini per prendre possessió s’entén ajornat fins que finalitzi el període de l’excedència.

13.2. En els casos que la persona adjudicatària ho demani i, a més, ho justifiqui degudament, la consellera d’Administracions Públiques pot concedir una pròrroga del termini, tal com s’exposa en el punt 13.5 b.

13.3. El termini de presa de possessió comença a comptar a partir de l’endemà del cessament en el lloc de treball, el qual s’ha d’efectuar dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

13.4. La persona titular de la conselleria en què presta serveis el funcionari o la funcionària que hagi de cessar en el lloc de treball, pot proposar a la consellera d’Administracions Públiques, per necessitats del servei, que el cessament s’ajorni fins a un màxim de vint dies hàbils. La consellera d’Administracions Públiques, tenint en compte la proposta, ha de resoldre.

13.5. La consellera d’Administracions Públiques pot, excepcionalment, acordar el següent:

a) Ajornar la data del cessament del funcionari o de la  funcionària pel termini màxim d’un mes, completada la pròrroga que preveu l’apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari o la  funcionària ho sol·licita, se li han de respectar les retribucions del nou lloc de treball.

b) Prorrogar, per un termini de fins a vint dies hàbils, la incorporació del funcionari o funcionària a la nova destinació si implica canvi de localitat i s’al·leguen i s’acrediten raons justificatives de la pròrroga sol·licitada.

13.6. El còmput dels terminis de presa de possessió, en tot cas, s’ha d’iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s’hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que per causes justificades l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi.

 14. Període mínim de permanència en el lloc de treball adjudicat

14.1. El personal funcionari que obtengui com a titular un lloc de treball en aquesta convocatòria hi ha de romandre un mínim de dos anys. Durant aquest període no poden prendre part en convocatòries ordinàries de provisió de llocs de treball.

14.2. Se suspèn, únicament quant a aquesta convocatòria, l’apartat 3.3 a de la Instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, respecte del límit del temps mínim d’un any des de l’adjudicació d’un lloc de treball pel sistema de concurs de mèrits o de lliure designació per poder participar en convocatòries de comissions de servei.

Annex 2

Barem de mèrits

1. Grau personal    

La possessió d’un grau personal consolidat i reconegut en relació amb el lloc de treball sol·licitat es valora de la manera següent:

a) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, superior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 5,5 punts.

b) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, superior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 5 punts.

c) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, igual al del lloc al qual es concursa: 4,5 punts.

d) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 4 punts.

e) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en dos nivells al del lloc al qual es concursa: 3,5 punts.

f) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en tres o més nivells al del lloc al qual es concursa: 3 punts.

2.  Prestació de serveis

2.1. Valoració de la feina feta en els llocs ocupats en l’Administració

2.1.1 Criteris de valoració

Es valora el temps que s’han ocupat llocs de treball com a personal funcionari en les diferents administracions públiques, atenent el nivell dels llocs.

Només es valoren els mesos sencers en còmput global dels períodes corresponents a cada un dels apartats que s’indiquen en el punt 2.2.

2.1.2. Puntuació

Es valora el temps de feina de la manera següent:

a) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,016 punts per mes.

b) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,012 punts per mes.

c) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,008 punts per mes.

d) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,004 punts per mes.

2.1.3. La puntuació màxima de l’apartat 2 (valoració de la feina feta en els llocs ocupats en l’Administració) és de 3,5 punts.

3. Antiguitat

Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l’Administració pública, d’acord amb el que preveu la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l’Administració pública, amb la puntuació següent: 0,045 punts per mes complet. Només es valoren els mesos sencers.

La puntuació màxima de l’apartat 3 (antiguitat) és de 12 punts.

4. Coneixements de llengües

4.1. Coneixements de llengua catalana

4.1.1. Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o els que hagi declarat equivalents, corresponents als nivells de coneixements que s’indiquen a continuació:

Certificat de nivell A2 (abans certificat A)

0,5 punts

Certificat de nivell B1

0,8 punts

Certificat de nivell B2 (abans certificat B)

1 punt

Certificat de nivell C1 (abans certificat C)

2 punts

Certificat de nivell C2 (abans certificat D)

2,50 punts

Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E)

0,50 punts

4.1.2. Només es valora el certificat del nivell més alt que s’acredita, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu la puntuació del qual s’ha d’acumular a la de l’altre certificat que s’acrediti. En relació amb els llocs de treball amb requisit de coneixements de llengua catalana, es valoren els certificats de nivell superior al que s’exigeix com a requisit. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que s’hi ha d’atorgar, es pot sol·licitar un informe a l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

4.1.3. La puntuació màxima de l’apartat 4.1 (coneixements de llengua catalana) és de 3 punts.

4.2. Coneixements d’altres llengües

4.2.1. Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d’idiomes (EOI), de les universitats, de l’EBAP, d’altres escoles d’administració pública i de les altres entitats  amb els criteris que també s’indiquen:

Puntuació de cada nivell:

 

Nivells del Marc comú europeu

Puntuació

Altres nivells

EBAP

Puntuació

 

EOI

Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels Acords de formació contínua, amb els continguts del Marc comú europeu

 

 

 

 

1r curs de nivell inicial

0,10

 

 

 

 

2n curs de nivell inicial

0,20

A1

Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental)

0,40

0,30

1r curs de nivell elemental

0,30

A2

Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental)

0,60

0,40

2n curs de nivell elemental

0,40

B1

Intermedi 1

0,80

0,60

1r curs de nivell mitjà

0,60

B1+

Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental)

1

0,80

2n curs de nivell mitjà

0,80

B2

Avançat (abans 1r curs cicle superior)

1,20

1

1r curs de nivell superior

1

B2+

Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior)

1,40

1,20

2n curs de nivell superior

1,20

C1

 

1,60

1,40

 

 

C2

 

1,80

1,60

 

 

 

Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes:

Alemany

Puntuació

A1

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A1

Start Deutsch 1

0,40

A2

Títol de nivell elemental EOI

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A2

Start Deutsch 2

0,60

B1

Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B 1

Zertifikat Deutsch

1

B2

Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua alemanya (mestre o altres)

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 1 (DSH-1)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B2

Goethe-Zertifikat B2

Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF) – TDN 3

1,40

C1

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 2 (DSH-2)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C1

Goethe-Zertifikat C1

Zentrale Mittelstufenprüfung (ZMP)

1,60

C2

Llicenciat en filologia alemanya

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua alemanya

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 3 (DSH-3)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C2

Kleines Deutsches Sprachdiplom (KDS)

Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP)

1,80

 

Anglès

Puntuació

A1

 

0,40

A2

Certificat de nivell bàsic EOI

KET (Key English Test). Cambridge University

ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London

0,60

B1

Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

PET (Preliminary English Test). Cambridge University

ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London

1

B2

Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua anglesa (mestre o altres)

FCE (First Certificate in English). Cambridge University

ISE II(Integrated Skills in English). Trinity College London

1,40

C1

CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University

ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London

1,60

C2

Llicenciat en filologia anglesa

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua anglesa

CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University

ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London

1,80

 

Francès

Puntuació

A1

DELF (diplôme d’études en langue française) A1

0,40

A2

Títol de nivell Elemental EOI

DELF A2

0,60

B1

Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

DELF B1

1

B2

Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua francesa (mestre o altres)

DELF B2

1,40

C1

DALF (diplôme approfondi de langue française) C1

1,60

C2

Llicenciat en filologia francesa

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua francesa

DALF C2

1,80

 4.2.2. Els certificats dels cursos dels nivells inicial, elemental i mitjà de l’EBAP i els certificats dels nivell bàsic i intermedi del marc comú europeu emesos per les entitats indicades  es valoren per a tots els llocs de treball.

 4.2.3. Els certificats dels nivells superiors als que s’esmenten en l’apartat 4.2.2 només es valoren quan el coneixement d’idiomes està relacionat directament amb les funcions del lloc de treball (per exemple, en els llocs amb funcions de registre, atenció al públic, relacions amb Unió Europea, fons europeus, informació turística, etc).

 No obstant això, atès que els nivells superiors impliquen els inferiors, a qui acrediti un nivell superior a l’intermedi o al nivell mitjà, però el coneixement d’idiomes no està relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, el nivell se li valora com a nivell intermedi 2 (nivell B).

 4.2.4. Per a una mateixa llengua només es valora el nivell superior dels acreditats, amb els criteris que indiquen els apartats 4.2.2 i 4.2.3. A l’efecte d’establir la valoració que correspon a cada lloc de treball, es considera que els certificats d’un nivell de coneixements d’un idioma acrediten els coneixements dels nivells inferiors.

 4.2.5. Quan els coneixements d’una llengua són un requisit del lloc de treball, es valoren els nivells superiors al que estigui establert com a requisit, amb els criteris indicats.

 4.2.6. Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.

 4.2.7. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d’algun certificat, l’equivalència de nivells o sobre la puntuació que s’hi ha d’atorgar d’acord amb les bases, es pot sol·licitar un informe a les escoles oficials d’idiomes.

 4.2.8. La puntuació màxima de l’apartat 4.2 (coneixements d’altres llengües) és de 2 punts.

 5. Formació

 5.1. Criteris generals

 La valoració de tota la formació es regeix pels criteris generals que a continuació s’indiquen:

 5.1.1. Es valoren per a cada lloc de treball les accions formatives la matèria de les quals està directament relacionada amb les funcions pròpies del lloc de què es tracta.

 5.1.2. A aquest efecte, les comissions tècniques de valoració han d’aplicar per a cada lloc de treball els criteris de valoració que s’indiquen a continuació. Les àrees de formació o categories de cursos que s’enumeren són les establertes per l’Escola Balear d’Administració Pública i són indicatives per a aquelles accions formatives d’altres escoles o a les impartides en el marc dels acords de formació contínua i continuada, i també per a les que constitueixen l’apartat 5.3 (altres acciones formatives), quan el certificat aportat no especifica l’àrea a què correspon l’activitat o aquesta no coincideix exactament amb una de les àrees relacionades. En aquest cas, les comissions han de considerar el contingut de l’acció formativa i el seu enquadrament dins una de les àrees o categories definides.

Cursos

Llocs per als quals s’ha de valorar

Cursos de l’àrea juridicoadministrativa.

Tots els llocs de treball.

Cursos de l’àrea de gestió econòmica i financera.

Els llocs de treball de les unitats de gestió econòmica de qualsevol conselleria o organisme autònom; els llocs de treball de la conselleria d’Hisenda i Pressuposts, els llocs de treball  de la Direcció General d’Economia i Estadística de la Conselleria d’Economia i Competitivitat, així com els altres llocs de treball que tenen entre les seves funcions tasques relacionades amb la tramitació d’expedients amb contingut econòmic

Cursos de l’àrea de qualitat i cursos d’habilitats personals (àrea de gestió de persones).

Tots els llocs de treball.

Cursos de l’àrea sanitària.

Tots els llocs de treball adscrits a escales sanitàries o que tenen entre les seves funcions les relacionades amb la sanitat.

Cursos de lideratge o de directius (àrea de gestió de persones).

Tots els llocs de treball de nivell 25 i superiors.

Cursos d’aplicacions d’ofimàtica a nivell d’usuari: Open Office, Microsoft Office, correu electrònic i Internet (àrea de tecnologia i comunicació).

Tots els llocs de treball.

Cursos en matèria d’igualtat de gènere i de prevenció de la violència de gènere (àrea de gestió de l’organització).

Tots els llocs de treball.

Curs bàsic de prevenció de riscs laborals (àrea de gestió de l’organització).

Tots els llocs de treball.

Els cursos no inclosos en la relació es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions del lloc de treball sol·licitat.

5.1.3. A l’efecte d’aquest barem, tenen la consideració d’accions formatives i poden ser valorades en l’apartat 5.3 les assignatures d’estudis universitaris no oficials (llicenciatures i diplomatures), així com els crèdits dels màsters i cursos d’expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada, sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions del lloc de treball convocat.

5.1.4. Els certificats acreditatius han d’indicar les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valora a raó de 10 hores de durada, excepte quan el certificat indica una altra cosa.

Els certificats dels cursos d’aplicacions d’informàtica a nivell d’usuari han d’acreditar el nivell o el nombre d’hores de durada del curs, d’acord amb el que indica l’apartat 5.1.5 d.

5.1.5. La puntuació de les accions formatives i de les assignatures és la següent:

a) 0,075 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d’un crèdit, quan el certificat acrediti l’aprofitament. Puntuació màxima per curs: 2 punts.

b) 0,050 punts per crèdit, d’acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l’assistència al curs, o no faci menció expressa al caràcter d’assistència o d’aprofitament. Puntuació màxima per curs: 2 punts.

 c) 0,10 punts per crèdit, d’acord amb els criteris de la lletra a, quan el certificat n’acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En aquest darrer cas només es valora la part corresponent a les hores impartides. Puntuació màxima per curs: 2 punts.

 d) Les assignatures superades d’estudis universitaris no oficials a què fa referència el punt 5.1.3. (llicenciatures i diplomatures): 0,1 punts per assignatura. Puntuació màxima: 2 punts.

 e) Els cursos de l’àrea d’informàtica corresponents a cada una de les aplicacions d’ofimàtica s’han de valorar d’acord amb la puntuació següent:

Curs de nivell elemental

0,075 punts

Curs de nivell mitjà

0,15 punts

Curs de nivell superior

0,30 punts

Els cursos d’informàtica que no indiquen el nivell a què corresponen s’han de valorar segons el nombre d’hores que acrediten: cursos de durada entre 10 i 19 hores: 0,075 punts; cursos de durada entre 20 i 29 hores: 0,15 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,30 punts.

 f) Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acredita un nombre superior d’hores d’entre els referits a una mateixa aplicació d’ofimàtica a nivell d’usuari.


 

g) El curs bàsic de prevenció de riscs laborals té una durada de 30 hores. L’acreditació d’un nombre superior d’hores en matèria de prevenció de riscs laborals es valora per a tots els llocs de treball amb la puntuació corresponent a 30 hores, en total.

 5.1.6. La impartició de cursos amb uns mateixos continguts i objectius només es pot valorar una vegada. En tot cas, la persona interessada pot acreditar que el contingut de dos o més cursos que es denominen igual no és el mateix, com a conseqüència de canvis normatius o d’altres variacions que hagin motivat la modificació dels continguts.

 5.1.7. No es valoren en l’apartat de formació els certificats que no indiquen les hores de durada de l’acció formativa, o el nivell en el cas dels cursos d’ofimàtica a nivell d’usuari, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.

 5.2. Cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes

 5.2.1. S’inclouen en aquest apartat:

 a) Els cursos realitzats per les escoles d’administració pública o homologats per aquestes.

 b) Els cursos realitzats en el marc dels acords de formació contínua i per a l’ocupació de les administracions públiques, per qualsevol administració pública i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d’aquests acords.

 c) Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de la Salut, per a aquells llocs de treball que tenen com a requisit pertànyer a un cos de l’escala sanitària o una titulació sanitària. En aquests casos els cursos es valoren d’acord amb els crèdits certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de la Salut.

 d) Els cursos certificats pels centres de professorat, per a aquells llocs de treball que estan oberts a la participació del personal docent.

 5.2.2. La valoració de les accions formatives indicades s’ha de fer d’acord amb els criteris de l’apartat 5.1 per a tota la formació, si bé només es valoren en aquest apartat quan se n’acredita l’aprofitament. En cas d’acreditar només assistència, es valoren en l’apartat 5.3.

 5.2.3. La puntuació màxima de l’apartat 5.2 (cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes), és de 4 punts.

 5.3. Altres accions formatives

 5.3.1. En aquest apartat es valoren els seminaris, els congressos, les jornades d’estudi, així com els cursos o similars impartits o promoguts per les administracions públiques, les universitats, les corporacions de dret públic, les federacions o associacions d’entitats locals, i altres centres o organismes oficials, que no estan inclosos en l’apartat 5.2, d’acord amb els criteris que s’exposen en els apartats següents.

 5.3.2. Es consideren centres o organismes oficials, a l’efecte de valorar la formació que imparteixen en aquest apartat del barem, a més de les entitats indicades en l’apartat 5.3.1, les que s’indiquen a continuació, en els supòsits que també s’especifiquen:

 a) Els organismes del sector públic instrumental administratiu (organismes autònoms i consorcis).

 b) Els organismes dels sector públic instrumental empresarial amb personificació pública que es regeixen pel dret privat (entitats públiques empresarials), quan la formació figura entre els seus fins públics, específicament determinats en la seva llei de creació.

 c) Les fundacions del sector públic que tenen la formació entre els seus fins específicament determinats en els estatuts que els regulen.

 La formació impartida per les entitats indicades a les lletres b i c que no tenen entre els seus fins públics la formació té caràcter oficial en els casos següents:

 - Les accions formatives el contingut de les quals es correspon amb algun dels seus fins públics, les quals es valoren quan estan relacionades directament amb les funcions del lloc de treball convocat.

 - Les accions formatives promogudes per l’òrgan de l’Administració pública del qual depenen, i així consta en el certificat o queda acreditat en l’expedient, les quals es valoren sempre que estiguin relacionades amb les funcions del lloc de treball.

 5.3.3. Quan el caràcter d’oficial de l’acció formativa no es dedueix del certificat o del títol que l’acredita, la Comissió Tècnica de Valoració ha de requerir  la persona interessada perquè aporti la documentació acreditativa necessària per aclarir la naturalesa de l’entitat promotora.

 5.3.4. La valoració de les accions formatives es du a terme d’acord amb les regles que estableix el punt 5.1 per a tota la formació. Les accions formatives incloses en aquest apartat amb les condicions indicades, es valoren tant si se n’acredita l’aprofitament com l’assistència. D’altra banda, també estan inclosos en aquest apartat 5.3 del barem els cursos impartits per les organitzacions a què fa referència el punt 5.2 (cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes), quan els certificats només acrediten assistència als cursos o no es fa menció del seu caràcter d’assistència o aprofitament.

 5.3.5. Es valoren els diplomes, els títols, els certificats i altres documents acreditatius de l’acció formativa realitzada, sempre que n’indiquen les hores de durada, o el nivell en el cas dels cursos d’aplicacions d’ofimàtica a nivell d’usuari. Si no indiquen el valor del crèdit, es considera que correspon a deu hores de durada.

 5.3.6. En aquest apartat es valoren les assignatures de titulacions universitàries no oficials (llicenciatures, diplomatures), així com els crèdits dels màsters propis no oficials i dels cursos d’expert universitari, que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada, sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions del lloc de treball convocat, amb la puntuació indicada al punt 5.1.5.

 5.3.7. La puntuació màxima de l’apartat 5.3 (altres accions formatives) és de 2,5 punts.

 6. Estudis acadèmics oficials

 6.1. Estudis que es valoren:

 a) Es valoren les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, quan estan directament relacionades amb les funcions del lloc de treball de què es tracti.

 b) La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau.

 c) En cap cas s’ha de valorar una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d’una llicenciatura que és un requisit o objecte de valoració.

 d) No es valora una titulació que s’exigeix, en la relació de llocs de treball, com a requisit específic per ocupar el lloc, ni la titulació necessària per accedir al cos corresponent.

 Això no obstant, si la persona interessada acredita dues titulacions que compleixen el requisit per accedir al cos corresponent, en el cas que la Comissió Tècnica consideri que una de les titulacions està relacionada directament amb les funcions del lloc de treball, l’ha de valorar com a mèrit, i es considera que l’altra titulació és la que compleix el requisit per accedir al cos corresponent.

 6.2. Puntuació:

 6.2.1. Estudis de postgrau

 a) Per cada títol de doctor: 3 punts.

 — La superació dels cursos i dels seminaris fonamentals dels programes de doctorat es valora a raó de 0,08 punts per crèdit, fins a un màxim d’1,5 punts.

 b) Per cada títol de màster oficial: 2 punts.

 6.2.2. Estudis universitaris

 a) Per cada titulació acadèmica de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura o enginyeria o equivalent: 4 punts.

 — La superació de cada assignatura d’un grau, una llicenciatura, un segon cicle universitari o equivalent no acabat, relacionada directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,1 punts, fins a un màxim de 2 punts.

 b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts.

 — La superació de cada assignatura d’una diplomatura, un primer cicle universitari o equivalent no acabat, relacionada directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,1 punts, fins a un màxim d’1,5 punts.

 6.2.3. Estudis no universitaris

 a) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent: 2 punts.

 — La superació de cada mòdul d’estudis de tècnic superior de formació professional o equivalent no finalitzats, relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, es valora a raó de 0,07 punts, fins a un màxim d’1 punt.

 b) Per cada titulació de tècnic de formació professional, de batxillerat, o equivalent: 1 punt.

 — La superació de cada mòdul d’estudis de tècnic de formació professional o equivalent no finalitzats, relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, es valora a raó de 0,05 punts, fins a un màxim de 0,5 punts.

  c) Pel títol de graduat en educació secundària: 0,5 punts.

 6.3. Criteris de valoració dels estudis oficials, segons els llocs de treball als quals s’opta:

  Es valoren les titulacions acadèmiques o els mòduls professionals d’estudis no finalitzats, si resulta procedent segons el que estableix l’apartat 6.2, en relació amb els llocs de treball que s’indiquen a continuació, sempre que estiguin relacionats directament amb les seves funcions:

 a) Els títols de postgrau (doctor o màster oficial) es valoren per a tots els llocs de treball.

 b) Per als llocs de treball adscrits al grup A1 o als grups A1/A2:

 — Es valora a partir de la segona titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria, o equivalent.

 — També es valora, per a aquests llocs de treball, com a titulacions addicionals, les diplomatures universitàries, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.

 c) Per als llocs de treball adscrits al grup A2 o als grups A2/C1:

 — Es valora a partir de la primera titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, enginyeria superior, arquitectura, o equivalent.

 — Es valora a partir de la segona titulació de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica, o equivalent.

 — També es valoren, per a aquests llocs de treball, com a titulacions addicionals, les de tècnic superior de formació professional o equivalent.

 d) Per als llocs de treball adscrits al grup C1 o als grups C1/C2:

  Es valora a partir de la primera titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, enginyeria, arquitectura, o equivalent, així com de la primera titulació de diplomatura, primer cicle universitari, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, o equivalent.

  Es valora a partir de la segona titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent, o de la primera titulació si s’ha acreditat el títol de batxillerat per ingressar en el cos.

  També es valoren com a titulacions addicionals les de tècnic mitjà de formació professional o equivalent.

 e) Per als llocs de treball adscrits al grup C2:

  Es valora a partir de la primera titulació universitària, així com de la primera titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent i el títol de batxillerat.

  Es valora a partir de la segona titulació de tècnic de formació professional o equivalent, o de la primera si s’ha acreditat el títol de graduat en educació secundària per ingressar en el cos.

 f) Per als llocs de treball adscrits a altres agrupacions professionals sense requisit de titulació (antic grup E):

  Es valora a partir de la primera titulació acadèmica.

 6.4. La puntuació màxima de l’apartat 6 (estudis acadèmics oficials) és de 4 punts.

 7. Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions

 En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o  una comissió de serveis en atribució temporal de funcions. 

 Al personal funcionari a qui s’adjudiqui una d’aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.

 Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant l’aportació de la corresponent resolució, en la forma establerta en la base 6.2.d).

 La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,6 punts.

 8. Publicacions

 8.1. Es valoren les publicacions amb ISBN o ISSN sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions del lloc sol·licitat, d’acord amb els criteris que s’exposen a continuació:

 a) Per articles divulgatius en revistes i publicacions periòdiques especialitzades: 0,1 punts per coautoria; 0,2 punts per autoria individual.

 b) Per l’autoria de llibres o reculls normatius comentats, o edicions equivalents en altres suports audiovisuals: 0,5 punts per coautoria; 1 punt per autoria individual.

 8.2. La puntuació màxima per a aquest apartat és d’1,25 punts.

 

Annex 3

Comissions tècniques de valoració

 

GRUP A1

 Comissió Tècnica Titular

President: Jorge M. Jofre Pujol

Vocal 1r: Juan Zurita Zarco

Vocal 2na: Maria de Lluc Barceló Arroyo

Vocal 3r: Isidro Abellanet Oleza

Representant sindical: María del Carmen Coll Font

 Comissió Tècnica Suplent

Presidenta: Margarita Mariana Femenia Riutort

Vocal 1r: Antonio Amengual Ribas

Vocal 2na: Teresa Berastain Bilbao

Vocal 3r: Agustín Juan Alomar Munne

Representant sindical: Ferran Navines Badal

GRUP A1/A2

 Comissió Tècnica Titular

Presidenta: María del Carmen Calviño Juliá

Vocal 1ra: Elena Bibiloni Martínez

Vocal 2n: Juan Francisco Capellà Alonso

Vocal 3ra: Rosa María Aragón Hernando

Representant sindical: Mariano Socías Morell

 Comissió Tècnica Suplent

Presidenta: Francisca Villarino Panero

Vocal 1ra: Elisa Buele Cortés

Vocal 2n: José Romualdo Catany Ventayol

Vocal 3ra: Cristina Bauzá Siquier

Representant sindical: Miguel Ángel Colom Altés

 GRUP A2 i GRUP C1

 Comissió Tècnica Titular

President: Diego Llabrés Florit

Vocal 1r: Andrés Abrines Oliver

Vocal 2na: María Dolores Belenguer Marqués

Vocal 3ra: María Luisa Ángeles Albizu Ballester

Representant sindical: Aldo Gabriel Bardi Figini

 Comissió Tècnica Suplent

Presidenta: Carolina León Miras

Vocal 1r: José Ramón Fernández Nuñez

Vocal 2na: Silvia Carretero Quevedo

Vocal 3ra: Ana María Aragón Mingorance

Representant sindical: Mariano Reaño Lambea

 GRUP A2/C1

 Comissió Tècnica Titular

Presidenta: María Antonia Rotger Frau

Vocal 1ra: Irene Martín Magraner

Vocal 2n: Bernardino Mir Amer

Vocal 3ra: Sebastiana Ballester Oliver

Representant sindical: Ernesto M. Santiesteban Corral

 Comissió Tècnica Suplent

President: Raúl Sánchez Albadalejo

Vocal 1ra: Catalina Palou de Comasema Beltrán

Vocal 2n: Martí Roig Xamena

Vocal 3ra: Juana María Bibiloni Antich

Representant sindical: Margalida Amengual Tormo

 GRUP C1/C2

 Comissió Tècnica Titular

President: Joan Matas Gayà

Vocal 1ra: Coloma Cristina Abellanet de Oleza

Vocal 2n: Daniel Agustín Barreiro Novoa

Vocal 3ra: Antonia Bergas Vidal

Representant sindical: Juan Miquel Bergas Font

 Comissió Tècnica Suplent

Presidenta: Margalida Albertí Garau

Vocal 1ra: Ana Álvarez Carrero

Vocal 2n: Juan Francisco Bennassar Carrió

Vocal 3ra: Catalina Ferrá Gallard

Representant sindical: Pere Bueno Bauzà

 GRUP C2 i GRUP AP

 Comissió Tècnica Titular

Presidenta: Isabel Bauzá Llodrá

Vocal 1ra: Isabel Adrover Nadal

Vocal 2n: Joan Alemany Far

Vocal 3r: Miguel Adrover Obrador

Representant sindical: Carlos de Mattos Fernández

 Comissió Tècnica Suplent

Presidenta: Joana Benestar Sastre

Vocal 1ra: María Alzina Alzina

Vocal 2n: Josep Marc Aznar Galmés

Vocal 3r: Sebastián Buades Castell

Representant sindical: Arcadio Navarro Gómez

 

Annex 4

Llocs de feina inclosos a la convocatòria de proveïment

 Podeu consultar la relació dels llocs de feina al final del document (després de l'annex 7).

 

Annex 5

Codis de les característiques dels lloc de feina


 

TP - TIPUS DE LLOC

CODI

TIPUS DE LLOC

 

C

CATALOGAT

 

S

SINGULARITZAT

 

 

FP - FORMA DE PROVISIÓ

CODI

FORMA DE PROVISIÓ

 

C

CONCURS

 

L

LLIURE DESIGNACIÓ

 

 

AP - ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

CODI

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

 

AA

ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA

 

A1

ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES

 

A2

ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I LOCAL

 

A3

ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT, DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES I LOCAL

 

A4

ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA, DE L'ESTAT, LOCAL I PERSONAL ESTATUTARI INSALUD

 

A5

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

 

A6

ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA I ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA CAIB

 

AT

ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA

 

 

OBSERVACIONS.

CODI

OBSERVACIONS

 

DE

DEDICACIÓ ESPECIAL

 

HDE

HORARI I DEDICACIÓ ESPECIAL

 

HE

HORARI ESPECIAL

 

IN

INCOMPATIBILITAT

 

PiP

PERILLOSITAT I PENOSITAT

 

RDT

RESPONSABILITAT I DIFICULTAT TÈCNICA

 

 

COS / COSSOS / ESCALES / GRUPS

CODI

COS / ESCALA

GRUP

0509

COS D'INSPECTORS Al SERVEI DE L'ADMINISTRACIÓ EDUCATIVA

A1

0510

COS D'INSPECTORS D'EDUCACIÓ

A1

0590

COS DE PROFESSORS D'ENSENYAMENT SECUNDARI

A1

0597

COS DE MESTRES

A2

0903

COS D'ADVOCATS DE L'ESTAT

A1

2501

COS SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2502

COS DE GESTIÓ DE LA CAIB

A2

2503

COS ADMINISTRATIU DE LA CAIB

C1

2504

COS AUXILIAR DE LA CAIB

C2

2505

COS SUBALTERN DE LA CAIB

AP

2506

ESCALA D'INSPECCIÓ DE TRIBUTS DEL COS SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2510

COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2511

COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

2512

COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2513

COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

2514

COS FACULTATIU SUBALTERN DE LA CAIB

AP

2516

ESCALA D'ARQUITECTURA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2517

COS D'ADVOCACIA DE LA CAIB

A1

251A

ESCALA D'ENGINYERIA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251B

ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251C

ESCALA DE RECERCA, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251D

ESCALA CIENTÍFICA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251E

ESCALA HUMANÍSTICA I DE CIÈNCIES SOCIALS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251F

ESCALA D'ARXIUS, MUSEUS, BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIÓ DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

251G

ESCALA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2521

ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ECONOMICOFINANCERA DEL COS SUPERIOR DE L'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB

A1

2522

ESCALA D'INTERVENCIÓ DEL COS SUPERIOR D'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB

A1

2524

ESCALA SANITÀRIA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2525

ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB

A1

2526

ESCALA DE SUBINSPECCIÓ DE TRIBUTS DEL COS DE GESTIÓ DE LA CAIB

A2

2527

ESCALA D'ARQUITECTURA TÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

2529

ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252A

ESCALA DE D'ENGINYERIA TÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252B

ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252C

ESCALA DE RECERCA, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252D

ESCALA CIENTIFICOTÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252E

ESCALA HUMANÍSTICA I DE CIÈNCIES SOCIALS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252F

ESCALA D'ARXIUS, MUSEUS, BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIÓ DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

252G

ESCALA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

2530

ESCALA DE GESTIÓ ECONOMICOFINANCERA DEL COS DE GESTIÓ DE LA CAIB

A2

2531

ESCALA SANITÀRIA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB

A2

2535

ESCALA SANITÀRIA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2536

ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2537

ESCALA D'AGENTS DE MEDI AMBIENT DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2538

ESCALA SOCIOEDUCATIVA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2539

ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

253A

ESCALA D'INFRAESTRUCTURES DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

253B

ESCALA DE SUPORT PROFESSIONAL ESPECIALITZAT DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB

C1

2540

ESCALA SANITÀRIA DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

2541

ESCALA DE GUARDES FORESTALS DEL COS D'AUXILIARS FACULTATIUS DE LA CAIB (A EXTINGIR)

C2

2542

ESCALA DE MECÀNICA I CONDUCCIÓ DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

2543

ESCALA DE SEGURETAT DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

2544

ESCALA D'INFRAESTRUCTURES DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

2546

ESCALA DE SUPORT PROFESSIONAL AUXILIAR DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB

C2

254A

ESCALA DE SUPORT INSTRUMENTAL DEL COS AUXILIAR FACULTATIU SUBALTERN DE LA CAIB

AP

254B

TOTS ELS COSSOS ESPECIALS I ESCALES QUE FORMEN PART D'AQUESTS COSSOS DELS  GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

TOTS

2547

TOTS ELS COSSOS I CATEGORIES D'ESTATUTARIS SANITARIS I ESCALES  SANITÀRIES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

TOTS

2548

TOTS ELS COSSOS DOCENTS

TOTS

2549

TOTS ELS COSSOS I/O ESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT

TOTS

2550

TOTS ELS COSSOS, ESCALES O GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT, EXCEPTE ESCALA SANITÀRIA I COSSOS DOCENTS

TOTS

3002

SECRETARIS DE SEGONA CATEGORIA D'ADMINISTRACIÓ LOCAL

A1

 

 

ANNEX 6

CERTIFICAT PER A L'ACREDITACIÓ D’EXPERIÈNCIA EXIGIDA COM A REQUISIT PER OCUPAR UN LLOC DE FEINA,

 

.....................................................................................................................(nom i llinatges) SECRETARI/SECRETÀRIA GENERAL DE LA CONSELLERIA ................................ ........................................ O DE L'ORGANISME AUTONOM  (*)  ...........................................

 

 (assenyalar el que correspongui)

     (   ) Atès que des de .......................fins a ............, he exercit/ vinc exercint aquest mateix càrrec.

     (   ) D'acord amb els antecedents que consten a aquesta conselleria/organisme on va prestar/ha prestat  aquestes funcions.

     (   ) Ateses les manifestacions per escrit del Sr/ la Sra .................................................................

.......................................... cap de (Departament/servei/unitat...)............................................. ................................ des de....................fins a ....................... de la direcció general .................................../o de la secretaria general de la conselleria ... ... ... ... ... ... ........................................, on va estar/ha estat adscrit el funcionari o funcionària.

    (   ) Ateses les manifestacions per escrit del Sr/ la Sra  ................................................................................................. cap de la unitat de personal de la conselleria........................................................ des de....................fins a  ... ... ... ................................, on va estar/ha estat adscrit el funcionari/o la funcionària acomplint les seves funcions.

     (   )Atès....................................................................................................................................................................................................,

 

CERTIFIC QUE

a  El funcionari/ la funcionària .................................................................(nom i llinatges), amb núm. de productor.............., del Cos, escala ................................. (actual), del Grup................,

mentre ocupava el lloc base del Cos, escala o plaça………………………………, amb el codi de lloc de feina ……… …………… … i nivell de complement de destinació…..... va ser adscrit :

 —      des de ….....de........….....de ........fins a ............de .....................de...........

 —      a la unitat ……… ……… ……… …… …   ……………………………….de la Direcció General /secretària general/ organisme autònom (*) (especificar denominació) ................................. ...................... .............

 —      acomplint les funcions de l’àrea ................................................... ... ...... ........................

 

b)El funcionari/ la funcionària .................................................................(nom i llinatges), amb núm. de productor.............., del Cos, escala ................................. (actual), del Grup................,

mentre ocupava el lloc ............. .................. del Cos, escala o plaça………………………………, amb el codi de lloc de feina ……… …………… … i nivell de complement de destinació…..... va  estar

      des de ….....de........….....de ........fins a ............de .....................de...........

      a la unitat ……… ……… ……… …… …   ……………………………….de la Direcció General /secretària general/ organisme autònom (*) (especificar denominació) ................................. ...................... .............

 —        acomplint les funcions de l’àrea........................................................distintes de les del seu lloc, d’acord amb la base  6.2 lletra f) paràgraf tercer.

 

I per què consti, expedesc aquest certificat a petició de la persona interessada, als efectes d'acreditar l'experiència en alguna àrea exigida com a requisit d'un lloc de feina, en sistemes de provisió de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

........................................, ............de ..................de 2013

(rubrica) (segell)

 

(*)Inclou també a les entitats del sector públic autonòmic amb personal funcionari adscrit, quan a aquestes i només per funcions realitzades en llocs de personal funcionari.

 

 

Annex 7

Certificat serveis prestats a d’altres administracions


 

Organisme/Unitat/Centre directiu emissor d’aquest certificat:__________________________________________________________

 Administració:_______________________________________________________________________________________________

 Nom i llinatges de la persona que certifica:_________________________________________________________________________

 Càrrec de la persona que certifica:________________________________________________________________________________

 Certific: Que, d’acord amb les dades que consten en aquest òrgan, amb referència a la data 20 de maig de 2013, en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en la convocatòria, el/la funcionari/ària les dades del / de la qual s’indiquen ha prestat serveis i té una antiguitat reconeguda en aquesta Administració d’acord amb el que s’especifica a continuació.

 1.        DADES DEL / DE LA FUNCIONARI/ÀRIA

Nom i llinatges

DNI

Cos, escala o especialitat a què pertany

 

 

 

 

2.        ANTIGUITAT RECONEGUDA

Anys

Mesos

Dies

 

 

 

 

 

SERVEIS PRESTATS COM A FUNCIONARI/A Nom del lloc

Grup

Nivell

Administració

Des de

Fins a

Total de mesos

Total de dies

Dia

Mes

Any

Dia

Mes

Any

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL:

 

 

 

I, perquè consti, a petició de la persona interessada, i es pugui acreditar en el concurs de provisió de llocs de feina  de l’Administració de la Comunitat  Autònoma de les Illes Balears, sign  aquest certificat.

Localitat i data

Signatura

Documents adjunts