Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 11827
Consell Executiu. Aprovació de les bases i la convocatòria dels ajuts del Consell Insular de Menorca en matèria cinegètica any 2013
Versió PDF
Es fa públic que el Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, en sessió ordinaria de dia 3 de juny de 2013, adoptà, entre d'altres, l'acord següent:
PRIMER.- Aprovar les bases que regeixen la concessió d’ajuts del Consell Insular de Menorca per a la realització d’activitats en matèria cinegètica i els seus annexos.
SEGON.- Aprovar, simultàniament, la convocatòria corresponent a l’any 2013, que es regirà per les bases a què s’ha fet referència al punt anterior, d’acord amb les condicions següents:
a) Import global màxim dels ajuts i crèdit pressupostari: les ajudes concedides seran ateses amb càrrec a les partides pressupostàries i amb els imports màxims que s’indiquen més avall, sens perjudici que els imports puguin ser ampliats per aportacions expresses de tercers per a contribuir al finançament de l'objecte de la convocatòria:
| Partida |
Quantia màxima |
| 6.4160.4890017 Ajut associacions caça |
20.000€ |
b) El termini de presentació de sol·licituds és de 30 dies naturals comptats a partir del següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
c) La instrucció correspon al senyor José Maria Mir Orfila, tècnic del Departament d’Economia, Medi Ambient i Caça del Consell Insular de Menorca.
TERCER.- Publicar aquest acord, d'aprovació de les bases i de la convocatòria, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
BASES QUE REGEIXEN LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA EN MATERIA CINEGÈTICA
1. OBJECTE
L’objecte d’aquests ajuts és donar suport a determinades activitats sense ànim de lucre dutes a terme al territori de Menorca en matèria cinegètica entre dia 16 de desembre de 2012 i dia 30 de novembre de 2013.
2. FINALITAT
D’acord amb el principi de gestió sostenible del patrimoni faunístic i dels seus hàbitats, gestió qualificada d’interès públic per la Llei 6/2006, de 12 d’abril, de caça i pesca de les Illes Balears, la finalitat d’aquesta convocatòria és socioambiental, i va destinada a fomentar iniciatives sense afany de lucre que promoguin la millora ambiental i, en conseqüència, la millora del potencial cinegètic.
3. FINANÇAMENT I IMPORT MÀXIM
1. Les ajudes que s’atorguin en el marc d’aquestes bases es pagaran amb càrrec a les partides i l’import màxim que s’estableixin a la convocatòria.
2. Quan l’import de les sol·licituds d’ajuts sigui superior a la quantitat màxima fixada en la convocatòria, s'aplicarà el que s'estableix en la base 9.
4. LÍNIES SUBVENCIONABLES I DOTACIÓ ECONÒMICA
1. Les activitats subvencionables són diverses activitats sense ànim de lucre dutes a terme pels beneficiaris, en el marc de la seva activitat cinegètica, que impliquin la millora ambiental, de qualitat o quantitat d’aprofitament dels recursos cinegètics del seu ús racional i sostenible, la formació sobre l’exercici de la caça per part dels practicants i sobre els recursos explotats i les pràctiques i modalitats tradicionals, el desenvolupament socioeconòmic de la zona on es trobin els terrenys gestionats, i el funcionament i l'organització del beneficiari per a la consecució del seu objecte social.
2. En cap cas el valor de la despesa subvencionable pot ser superior al valor de mercat.
3. En cas de lloguer de terrenys per vedat de caça per part de les societats de caçadors, s’ha de justificar que s’ha escollit la millor opció.
4. Línies de subvenció:
Línia 1: Lloguer de terrenys de caça o de camps d'ensinistrament educatiu per a l’ús de les entitats sol·licitants.
A aquesta línia es destinarà una quantitat màxima de 5.000 €.
Línia 2: A aquesta línia es destinarà una quantitat màxima de 15.000 € per les activitats següents:
a Vigilància i senyalització dels vedats o camps d'ensinistrament educatiu de les societats.
b Control selectiu de predadors i espècies invasores.
c Sembres per a la caça amb varietats vegetals d’interès per a la fauna cinegètica amb parcel·les identificades cadastralment que compleixin la seva funció biològica durant el període de reproducció i criança de les espècies cinegètiques, amb un màxim del 5% de la superfície del vedat fins a un màxim de 10 ha, en les quals no es podrà alçar el cultiu o s'hauran de deixar dos metres a les voreres per a la fauna cinegètica fins el 30 de setembre. Si s'han de tornar a sembrar, es podrà tornar a llaura aquestes parcel·les entre el 15 d’agost i el 15 de setembre, però sempre comunicant-ho prèviament a l'òrgan administratiu competent en tramitar la sol·licitud de subvenció. Tant sols en aquests casos podrà entrar-hi el ramat 15 dies abans de la propera sembra.
d Repoblacions amb espècies cinegètiques pròpies.
e Activitats relacionades amb la cura dels animals de caça.
f.Promoció de les modalitats tradicionals de caça pròpies de Menorca i activitats cinegètiques amb races autòctones de cans.
g Activitats federatives i fires.
Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades des de l’16 de desembre de 2012 fins al 30 de novembre de 2013.
5. RÈGIM DE COMPATIBILITAT AMB ALTRES AJUTS
1. Els ajuts que s’atorguin de conformitat amb aquestes bases són compatibles amb la concessió d’altres ajuts, sens perjudici de l’obligació de les entitats beneficiàries de comunicar-ho al Consell Insular en la forma establerta en aquestes bases.
2. L’import de les subvencions o els ajuts que es concedeixin no pot superar en cap cas, de manera aïllada o amb concurrència amb altres ajuts, el cost de l’activitat subvencionada.
6. REQUISITS DELS BENEFICIARIS
1. Poden tenir la condició de beneficiari:
a Associacions, societats, clubs, federacions, fundacions i qualssevol altres entitats benèfiques o sense afany de lucre.
b Les societats de caçadors locals que preveu la Llei 6/2006 balear de caça i pesca fluvial.
Les entitats referides han d’acreditar que es troben legalment constituïdes i que la seva finalitat i el seu objecte social tenen relació directa amb l’activitat cinegètica en qualsevol dels seus vessants.
2. En qualsevol cas, no poden ser-ne beneficiàries les persones o entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions i en l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
7. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
1. Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s’adjunta com a annex I d’aquestes bases i que es facilitarà a la seu del Consell Insular de Menorca a Maó, a les oficines administratives de Ciutadella, a Sa Granja (Maó) i a Sa Roqueta (Ciutadella).
2. A la sol·licitud, s'ha d'adjuntar la documentació següent:
Documentació administrativa comú a les dues línies:
a Còpia acarada del document d’identificació del representant (NIF).
b.Còpia acarada del document d’identificació fiscal de l’entitat (NIF).
f. Declaració responsable signada pel sol·licitant o pel seu representant legal de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions públiques recollides en l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276 de 18 de novembre de 2003), el model de la qual s’adjunta com a annex II d’aquestes bases.
g. Declaració responsable signada pel sol·licitant o pel seu representant legal relativa a les subvencions o ajudes obtingudes o sol·licitades d’altres institucions públiques o privades, per realitzar la mateixa activitat. Annex III
h. Document de designació de compte bancari de l’empresa o del seu representant segons model facilitat pel Consell Insular de Menorca, llevat que ja constin a la Tresoreria General del CIM, cosa que s’ha de fer constar expressament.
i. Certificat on consti que està al corrent de les obligacions tributaries i amb la Seguretat Social davant l’administració de l’Estat. Es pot autoritzar el Consell Insular de Menorca a comprovar el compliment d'aquestes obligacions (annex I).
Línia 1
j Document que acrediti que l’entitat sol·licitant gestiona els terrenys de caça per als quals sol·licita l’ajut.
K Certificat emès pel secretari de l’entitat on constin les dades relatives als criteris de ponderació de les sol·licituds.
Línia 2
l Pla d’actuacions de les activitats per a les quals es demana subvenció, amb indicació del pressupost de cada una, termini de realització i característiques de cada activitat.
m Certificat emès pel secretari de l’entitat on constin les dades relatives als criteris de ponderació de les sol·licituds.
n Relació de les parcel·les identificades cadastralment (si se sol·licitar l’ajut de la línia 2 punt c).
S'eximeix de presentar la documentació a què fan referència les lletres a, b, c, d i h quan aquesta ja consti en els arxius del Consell Insular. En aquest cas s’ha de fer constar expressament en la sol·licitud.
3. Les sol·licituds i tota la documentació transcrita a l’apartat anterior s’han de presentar, dins el termini establert en la convocatòria, als punts del Servei d’Atenció al Ciutadà del Consell Insular de Menorca que hi ha a la seu del CIM de Maó, a les oficines administratives de Ciutadella, a les dependències de Sa Roqueta i Sa Granja i a aquells ajuntaments de Menorca que tenguin subscrit un conveni amb el CIM per a la prestació d’aquest servei. Així mateix es poden presentar en qualsevol altre punt d'acord amb el que estableix l’art. 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú.
4. Si la sol·licitud o la documentació fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Menorca en requerirà la rectificació o el complement necessaris. Si en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l’endemà de la data de recepció del requeriment d’esmena de la sol·licitud, la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, s’entendrà que ha desistit de la seva petició de conformitat amb l’article 71 Llei 30/92 de 26 de novembre.
8. DETERMINACIÓ DE L’IMPORT DE LA SUBVENCIÓ
1 El percentatge màxim de subvenció per sol·licitant és d‘un 80% del cost de les actuacions.
2 Cada sol·licitant pot rebre un màxim de 2.500 € per la línia 1, excepte que es demostri que el beneficiari representa el conjunt de les entitats de caçadors de Menorca.
3 Cada sol·licitant pot rebre un màxim de 8.000€ per la línia 2, excepte que es demostri que el beneficiari representa el conjunt de les entitats de caçadors de Menorca.
9. CRITERIS QUE ES TINDRAN EN COMPTE PER A LA CONCESSIÓ DELS D’AJUTS
Si l’import global demanat entre tots els sol·licitants no supera el crèdit de la convocatòria, les sol·licituds es resoldran individualment i d'acord amb el que s'estableix en el punt anterior.
Quan l’import de les peticions sigui superior al pressupost establert en aquesta convocatòria, entre tots els sol·licitants que compleixin els requisits, i un cop establert l’import subvencionable, es distribuirà l’import total, de cada una de les línies, proporcionalment als punts obtinguts i sempre respectant els criteris següents:
1. El nombre de socis de les entitats sol·licitants, fins a 5 punts.
2. Superfície gestionada per el sol·licitant com a terreny de caça, fins 5 punts
3. Qualitat del Pla d’Actuacions, fins a 15 punts.
4. Valoració de les varietats vegetals d’interès per a la fauna cinegètica, fins a 5 punts.
5. Activitats que suposin millores d’hàbitat, fins a 5 punts.
6. Sol·licituds que incloguin modalitats tradicionals de caça i activitats cinegètiques amb races autòctones de cans, fins a 5 punts.
L’import de la subvenció es repartirà de forma proporcionalment segons els punts que obtengui cada sol·licitant.
10. COMISSIÓ AVALUADORA DELS AJUTS
1. La comissió avaluadora és l’òrgan col·legiat a qui correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre’n l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.
2. La Comissió Avaluadora està integrada pels membres següents:
- President: el conseller executiu d’Economia, Medi Ambient i Caça
- Secretari/ària: un/a funcionari/ària del Departament
- Vocals:
director insular d’Economia, Medi Ambient i Caça del CIM
tres tècnics del Departament d’Economia i Medi Ambient del CIM
11. PROCEDIMENT I ÒRGANS COMPETENTS PER A LA CONCESSIÓ DELS AJUTS
1. Els ajuts es concediran, d’acord amb els principis d’objectivitat, transparència, igualtat, no-discriminació i publicitat, per mitjà del procediment de concurrència competitiva.
2. L’inici de l’expedient s'ha d'efectuar per mitjà de l’aprovació de la convocatòria corresponent.
3. La persona a qui correspongui la instrucció s'ha de determinar en la convocatòria, i li correspon realitzar d’ofici totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució sobre la concessió dels ajuts.
4. Les sol·licituds presentades dins el termini establert en la convocatòria s'han de sotmetre a l’examen de la Comissió Avaluadora.
5. Una vegada examinades les sol·licituds per la Comissió Avaluadora, i després que aquesta hagi emès el seu informe, el conseller executiu cap del departament n'elevarà la corresponent proposta de resolució a l’òrgan competent, que en aquest cas és el Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, que dictarà resolució sobre la concessió o denegació dels ajuts.
6. Quan la quantia de l’ajut proposat per l’òrgan instructor sigui substancialment inferior al sol·licitat, es podrà instar el beneficiari a reformular la seva sol·licitud a fi d’ajustar els compromisos i les condicions de la subvenció atorgable.
7. La resolució de l’expedient d’atorgament de les subvencions ha de ser expressa i motivada, i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cada una de les subvencions concedides.
8. El termini màxim per dictar i notificar la resolució expressa de concessió de subvenció serà de dos mesos comptats des de la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds. El silenci administratiu tindrà caràcter desestimatori.
9. La resolució de l’expedient de concessió o denegació dels ajuts s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, sens perjudici de notificar de forma individual a les persones interessades.
10. La concessió de l’ajut es pot instrumentar mitjançant la formalització d’un conveni de col·laboració amb l’entitat beneficiària on es determinaran els drets i les obligacions de les parts.
12. ABONAMENT DELS AJUTS
1. Els ajuts s’abonaran, per norma general, quan el beneficiari hagi justificat la realització de l’activitat subvencionada de conformitat amb allò establert en aquestes bases.
2. L’ajuda s'ha de fer efectiva en el termini màxim de 60 dies comptats des de la justificació correcta i complerta de l’activitat i sempre que la disponibilitat de tresoreria ho permeti.
3. No es podrà pagar la subvenció mentre el beneficiari no es trobi al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i en front a la Seguretat social
13. JUSTICACIÓ DE LES DESPESES
1. Les entitats beneficiàries resten obligades a justificar les despeses efectuades amb càrrec a l’ajut econòmic concedit abans de dia 30 de novembre de l’any de la convocatòria, llevat que hi hagi causes excepcionals que ho impedeixin i que els beneficiaris han d’al·legar per escrit. A la vista de l’anterior, el CIM podrà ampliar el termini de justificació dels ajuts.
2. Els ajuts s'han de justificar mitjançant l’aportació dels documents següents:
Compte justificatiu simplificat:
- Memòria justificativa del compliment de les condicions imposades en la present convocatòria, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.
- Relació nominativa de les despeses realitzades i detalls d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat (annex IV).
En la fase de comprovació de la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es creguin oportuns per tal d’obtenir una evidència raonable sobre l’adequada aplicació de la subvenció.
3. Són despeses justificables:
a Per a la Línia 1:
-Els lloguers de terrenys de caça o camps d'ensinistrament educatiu per a l’ús de les entitats sol·licitants
b Per a la Línia 2:
-Les despeses de vigilància i senyalització dels vedats o camps d'ensinistrament educatiu pertinents a les entitats sol·licitants. S’entén per vigilància, a part de la vigilància en si, la gestió ambiental dels terrenys de caça, despeses derivades de la formació, import d’adquisició d’equipaments i les compres del material necessari per dur a terme aquestes tasques.
-Les despeses necessàries per fer el control selectiu de predadors i espècies invasores .
-Les despeses generades per les sembres objecte de subvenció.
-Les repoblacions amb espècies cinegètiques pròpies. Engloben les despeses de compra, transport, alimentació associada i de millores d’infraestructures associades a la repoblació.
-Les despeses derivades d’activitats relacionades amb la cura dels animals de caça. Engloba les següents activitats: xips d’identificació canina, despeses veterinàries de vacunes i desparasitacions de cans de caça i assegurances.
-Les despeses necessàries per portar a terme La promoció de les modalitats tradicionals de caça pròpies de Menorca i activitats cinegètiques amb races autòctones de cans. Inclou:
-Despeses derivades de l’organització i relació de proves funcionals, diades i activitats de promoció de cans de caça autòctones i modalitats tradicionals.
-Despeses d’ormeigs propis de l’activitat: adquisició i reparació, destinats als beneficiaris definits en la base 6.1, inventariables i gestionats per la societat (s'ha de presentar certificat del beneficiari que acrediti aquest punt).
-Les activitats federatives i fires: engloben les despeses federatives com ara quotes, material d’oficina i despeses diverses.
4. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, el servei responsable demanarà al beneficiari que en faci la rectificació oportuna en el termini improrrogable de deu dies hàbils.
5. Si la despesa justificada excedeix de l’import concedit, la possible desviació pressupostària anirà a càrrec de l'entitat subvencionada.
6. Si la despesa justificada és inferior a l’import del pressupost sol·licitat i subvencionat es reduirà proporcionalment la subvenció concedida.
7. El Consell Insular de Menorca podrà inspeccionar les activitats subvencionades, sens perjudici de les competències que puguin correspondre, per normativa legal o reglamentària, a altres organismes o institucions.
14. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS
Han de complir les obligacions següents:
a Els beneficiaris d’aquesta convocatòria han de facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el CIM sobre les tasques que desenvolupin.
b.Comunicar al CIM l’acceptació de la subvenció en els termes en què aquesta es concedeixi. En qualsevol cas la subvenció s’entén acceptada tàcitament quan hagin transcorreguts quinze dies hàbils d’ençà que el beneficiari hagi rebut la notificació de la concessió.
c Realitzar l’activitat objecte de subvenció en el termini màxim que s’estableixi.
d Dur a terme les activitats que fonamenten la concessió dels ajuts i justificar la seva realització, en els terminis i en les condicions establertes en aquestes bases i en la resolució de concessió dels ajuts.
e Comunicar al Consell Insular de Menorca la sol·licitud i l’obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.
f Fer constar, de manera expressa, el suport del Consell Insular de Menorca en la realització de les activitats subvencionades.
g Comunicar immediatament al Consell Insular de Menorca qualsevol eventualitat que alteri o que dificulti greument el desenvolupament del projecte subvencionat, en particular si se’n poden derivar retards en l’execució o si poden afectar el cost total, i sol·licitar l’autorització prèvia i expressa del Consell Insular per fer qualsevol modificació substancial del projecte objecte d’ajuda. Les sol·licituds de modificació han de ser motivades, s’han de formular immediatament a l’aparició de les circumstàncies que la justifiquin i han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
h Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuïn el Consell Insular de Menorca i la resta d’organismes competents per a la fiscalització dels comptes públics.
i Acreditar, quan el Consell Insular els ho sol·liciti, que es troben al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social. L’acreditació d’estar al corrent de les obligacions tributàries no serà necessària en el cas que s’hagi autoritzat expressament el Consell Insular a consultar aquestes dades a través de l’Agència Tributària.
15. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT DELS AJUTS. CRITERIS DE GRADUACIÓ DE POSSIBLES INCOMPLIMENT
Pel que fa a la revocació i el reintegrament de les subvencions, s’ha d’aplicar el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la resta de normativa que hi sigui aplicable. En cas d’incompliment s’ha de reintegrar la quantia rebuda mitjançant l’aplicació d’un percentatge de minoració en funció de la naturalesa de l’incompliment. Per a la determinació del percentatge s’ha de valorar, en tot cas, el grau d’incompliment, si aquest s'ha degut a actuacions doloses o negligents i si hi ha hagut bona o mala fe. Aquest percentatge s’ha de fixar amb l’informe previ de l’instructor i s’ha de notificar al beneficiari. Les causes de reintegrament i el procediment per a la seva exigència es regeixen pel que estableix l’article 44 del DLEG 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.
La gradació del reintegrament serà major quan l’incompliment sigui total o molt alt i hi hagin incorregut causes doloses i mala fe; en canvi, s’anirà minorant en funció del grau de compliment del projecte subvencionat i quan hagi estat causat per actuacions negligents i amb bona fe.
En el cas que la causa del reintegrament determini la invalidesa de la resolució de concessió s’ha de revisar prèviament aquesta resolució en els termes establerts en l’article 25 del DLEG 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i en la resta de disposicions aplicables.
En el cas que s’hagin fet uns pagaments anticipats, la persona beneficiària ha de reintegrar les quantitats rebudes més l’interès de demora comptador des que el pagament es va fer efectiu.
Les quantitats que s’hagin de reintegrar tenen la consideració d’ingressos de dret públic i se’ls pot aplicar la via de constrenyiment.
L’obligació de reintegrament establerta en aquest article és independent de les sancions que en el seu cas siguin exigibles.
16. INFRACCIONS I SANCIONS
1. El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables és el que estableixen el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.
2. L’òrgan competent per imposar les sancions que es derivin d’infraccions de l’establert en aquestes bases i de la normativa aplicable en matèria de subvencions és la Presidència del Consell Insular de Menorca, de conformitat amb l’establert a l’art. 9 de la Llei 8/2000, de 28 d’octubre, de consells insulars.
Recursos administratius:
Els acords del Consell Executiu pels quals s’aproven les bases i les convocatòries i es concedeixen o deneguen els ajuts no exhaureixen la via administrativa i són susceptibles de rebre recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell insular de Menorca.
Normativa general aplicable:
En tot allò no previst expressament en aquestes bases regeixen les disposicions que siguin aplicables al Consell Insular de Menorca en matèria de subvencions, especialment les contingudes en les normes següents:
-Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
-Reglament de la Llei general de subvencions (Reial decret 887/2006, de 21 de juliol).
-Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
ANNEX I: SOL·LICITUD D'AJUTS DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA EN MATÈRIA CINEGÈTICA - ANY 2013 (consta en l'expedient)
ANNEX II: MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE (consta en l'expedient)
ANNEX III: DECLARACIÓ RESPONSABLE D'ALTRES AJUTS REBUTS (consta en l'expedient)
ANNEX IV: RELACIÓ NOMINATIVA DE LES DESPESES DELS AJUTS DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA EN MATÈRIA CINEGÉTICA 2013 (consta en l'expedient)
Maó, 17 de juny de 2013
El secretari del Consell Executiu
Octavi Pons Castejón