Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 11567
Protecció. DP 2002/60 Notificació informe documentació.
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l’Ajuntament de Palma de data 18 d’abril de 2013 a MARCH NOGUERA FRANCISCA, amb DNI 42.949.769-Y, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2002/60 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ JOAN MIRÓ NÚM. 73, CANT. C/ SON CATLERET, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us comunic que:
Atès l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2002-60, relatiu a l’immoble situat al carrer Joan Miró, 73, Cant. C. Son Catleret R.C. 078915-28, i com a continuació de la seva tramitació, us comunic l’informe tècnic de data 18.04.2011, amb registre intern doc. núm. 97441 de 03.05.2011, que transcrit diu:
“ S'ha realitzat una visita d´inspecció ocular des de l´exterior del l'immoble, indicat en data 15-04-11, per comprovar que s'han dut a terme els treballs esmentats en l'informe de Decret de Batlia nº 14499 de data 22-11-2002.
El tècnic ha observat que s'han realitzat les obres a la façanes exteriors, s'ha retirat els elements inestables, fioles, escrostonats, s'ha realitzat també la neteja de la vegetació, queda pendent de confirmar si s'ha realitzant, l'apuntalament de la zona afectada en l'habitatge pis 3 º -1 i la revisió de la resta dels forjats
Conclusió:
El tècnic signat es del parer que un cop finalitzades les obres es un termini de 2 mesos, presenti el certificat de solidesa de l'edifici emès per el tècnic competent que inclogui que s’han realitzat totes les obres ordenades al Decret de Batllia, nº 14499 de data 25-11-2002. que no existeix perill cap a la via pública.
Se recomana presentar el certificar de final d’obres del visat 3373/09 de data 13-10-2009”
Per tant, us requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporteu la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 10 de juny de 2013.
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegación (Decret de Batlia núm. 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011)
Elvira Salvá Armengod.