Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'ECONOMIA I COMPETITIVITAT

Núm. 11492
Notificació de les propostes de resolució d’expedients sancionadors per infracció de la normativa en matèria de comerç

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

D’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i atès que es desconeix el domicili actual de les persones interessades o no han pogut ser localitzades, mitjançant aquest anunci es notifiquen a les persones que s’indiquen a continuació les propostes de resolució d’expedients sancionadors en matèria de comerç iniciats pel director general de Comerç i Empresa.

 

Núm. exp.: DGCE CM 4/2012

Presumpte infractor: Joaquín Martínez Díaz

 

Núm. exp.: DGCE CM 6/2012

Presumpte infractor: Intercontinental Furniture, SL

 

Núm. exp.: DGCE CM 11/2012

Presumpte infractor: Sonia Paredes Jiménez

 

Núm. exp.: DGCE CM 13/2012

Presumpte infractor: Diop Sow Falou

 

Les persones interessades disposen d’un termini de quinze dies hàbils a contar des de l’endemà de la publicació d’aquesta proposta de resolució, per a exercir el dret a formular les al·legacions que considerin convenients i a l’audiència en el procediment, així com per a proposar la prova durant el mateix termini, concretant els mitjans que vulguin fer servir, d’acord amb l’article 8.3 del Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en l’exercici de la potestat sancionadora.

En el cas que no es facin al·legacions al contingut de la Proposta de resolució en el termini abans esmentat, l’inici del procediment es podrà considerar resolució sempre que contengui un pronunciament precís sobre la responsabilitat imputada, d’acord amb l’article 8.4 del Decret esmentat en el paràgraf anterior.

En qualsevol moment anterior a la resolució, si la persona interessada reconeix la seva responsabilitat, es pot resoldre el procediment amb la imposició, sense fer més tràmits, de la sanció que sigui procedent.

Els expedients es troben a disposició del presumpte infractor a la Direcció General de Comerç i Empresa, plaça de Son Castelló, 1, 07009 Palma.

Òrgan competent per a resoldre: el conseller d’Economia i Competitivitat.

Instructora: Marta Vanrell Antón.

 

Palma de Mallorca, 11 de juny de 2013

 

La directora general de Comerç i Empresa

Lourdes Cardona Ribas