Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE FAMÍLIA I SERVEIS SOCIALS
Núm. 11060
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial del director general de Serveis Socials (per delegació de competències de la consellera de Família i Serveis Socials) de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Serveis Socials de la Conselleria de Família i Serveis Socials, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 4 de Junio de 2013
El Director General
Rafael Romero Ferrer
Per delegació de competències(BOIB 70/2013)
ANNEX
Expedient |
Interessat/ada |
Data req |
---|---|---|
07/0000178-I/13 |
AMAYA JIMENEZ,MARIA |
11/04/2013 |
07/0000139-J/13 |
AREDES ROMANO,JUAN CARLOS |
18/04/2013 |
07/0000087-J/13 |
COLMAN ,EVA MARIA |
26/04/2013 |
07/0000188-I/13 |
RAMIREZ SOTO,BRIGIDA |
17/04/2013 |
07/0000213-I/13 |
RUIZ ARNESSON,VANESSA ALEXANDRA |
06/05/2013 |
07/0000203-I/13 |
SUREDA SUREDA,JUANA MARIA |
26/04/2013 |