Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

SERVEI PÚBLIC D'OCUPACIÓ ESTATAL

Núm. 10968
Publicacions de comunicacions i/o resolucions de percepcions Indegudes de prestacions per desocupació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Remissió de notificació de percepció indeguda de prestacions per atur d’acord amb el disposat en la Llei 30/92

Per aquesta Direcció Provincial s'ha iniciat Expedient Administratiu per al reintegrament de prestacions per atur indegudament percebudes, contra els interessats que a continuació se citen i els motius que així mateix es relacionen. S'ha intentat la notificació sense poder-se practicar.

El que es notifica per mitjà de la present, de conformitat amb l'establert en l'article 59 de la Llei 30/92, de 26 de Novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, advertint-los que hauran de reintegrar aquesta quantitat indegudament percebuda en el compte núm. 0049 5103 71 2516550943 del Banc Santander a nom d'aquest Organisme havent de retornar còpia del justificant d'ingrés a la seva Oficina d'Ocupació.

De no estar conforme amb l'anterior haurà  de formular per escrit davant el Director Provincial del Servei Públic d'Ocupació Estatal les al·legacions que estimi pertinents en el termini de 10 dies d'acord amb el disposat en l'art. 33.1 a) del Reial decret 625/85 , del 2 d'Abril.

D'acord amb el disposat en l'art. 61 de la Llei 30/92, de 26 de Novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, els expedients ressenyats, estaran a la seva disposisio pel termini de 10 dies en l'Adreça Provincial del Servei Públic d'Ocupació Estatal.

Palma de Mallorca, 29/05/2013

LA DIRECTORA PROVINCIAL
Sonia Barranco Álvarez

 


Relación de notificación de percepción Indebida de prestaciones por desempleo de acuerdo con lo dispuesto en la Ley 30/92

Interesado

NIF/NIE

Expediente

Importe

Período

Motivo

HRDOS. DE LLABRES MARIMON MIGUEL

 43023026P

07201300000363

170,40

19/12/2011 30/12/2011

DEFUNCION

HRDOS. DE MATL LEOPOLD

 X3130802L

07201300000376

71,00

26/09/2011 30/09/2011

DEFUNCION

HRDOS. DE LOPEZ TREJO JAIME

 41450409Q

07201300000350

184,60

18/12/2011 30/12/2011

DEFUNCION

BORRAS MONJO RAFAEL

 41730024C

07201300000717

951,40

24/10/2012 30/12/2012

JUBILACION

HRDOS. DE MARTINEZ JIMENEZ JOSE LUIS

 80120566C

07201300000378

85,20

25/01/2011 30/01/2011

DEFUNCION

GOMEZ BAREA LAUREANO

 24064095T

07201300001638

454,40

29/12/2012 30/01/2013

JUBILACION

MBANG MBA JEREMIAS

 X7842966N

07201300000318

241,40

14/09/2012 30/09/2012

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

HRDOS. DE PALACIOS GARCIA JOSE MARIA

 74494622Z

07201300000370

198,80

17/02/2012 29/02/2012

DEFUNCION

MORENO GARCIA ANTONIO

 41404619L

07201300000724

1.107,60

13/10/2012 30/12/2012

JUBILACION

HRDOS. DE CHAQUI SAFI MOHAMED

 43209454K

07201300000368

596,40

19/11/2011 30/12/2011

DEFUNCION

ZAHARIA MIOARA

 X4629208K

07201300000815

170,40

19/09/2012 30/09/2012

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

VILLAMAR VERDESOTO WALTER JUVENAL

 X3112742Z

07201300001697

112,48

23/11/2009 30/11/2009

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

MONTERO MARTIN RAFAEL

 43201314T

07201300000813

14,20

30/11/2012 30/11/2012

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

SANZ MEDINA MARIA MATILDE

 76194243G

07201300000903

298,20

10/10/2011 30/10/2011

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

CHAPACA FARINANGO MARGARITA

 45695634Q

07201300000326

170,40

19/09/2012 30/09/2012

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

BAKARY FOFANA

 X6787229K

07201300000324

113,60

23/10/2012 30/10/2012

NO RENOVACION DE DEMANDA TRIMESTRAL. SUSPENSION 1 MES

CORREA SIERRA CECILIA

 42978008R

07201200053259

1.959,60

28/11/2011 15/04/2012

SUSPENSION DEL SUBSIDIO POR SUPERACION DEL LIMITE DE RENTAS ESTABLECIDO