Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 10833
Resolució de la consellera d’Administracions Públiques per la qual es publica la convocatòria i les bases per proveir mitjançant el sistema de lliure designació el lloc de feina de viceintervenció de classe segona de l’Ajuntament de Palma
Versió PDF
Fets
1. La regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, mitjançant la Resolució de data 17 d’abril de 2013, va aprovar les bases i la convocatòria per proveir de manera definitiva, mitjançant el sistema de lliure designació, el lloc de feina de viceintervenció de classe segona de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal de la subescala d’intervenció tresoreria, categoria d’entrada.
2. L’Ajuntament de Palma de Mallorca compleix les condicions que s’estableixen legalment per convocar mitjançant el sistema de lliure designació el lloc de feina esmentat perquè l’ocupi un funcionari amb habilitació de caràcter estatal de la subescala d’intervenció tresoreria, categoria d’entrada.
3. El director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis va emetre la proposta de resolució corresponent en data 24 de maig de 2013.
Fonaments de dret
1. L’article 28.1 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, modificat pel Reial decret 834/2003, de 27 de juny, estableix que el president de la corporació ha d’aprovar les bases de la convocatòria per cobrir els llocs de feina de lliure designació. L’apartat 2 d’aquest article estableix que la convocatòria correspon al president de la corporació, el qual l’ha de remetre a l’òrgan competent de la comunitat autònoma corresponent perquè la publiqui en el diari oficial i la remeti al Ministeri d’Administracions Públiques (ara Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques) en el termini màxim de deu dies amb una referència precisa del número i la data del diari en què s’ha publicat.
2. L'article 9 a del Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix l'exercici de la competència en matèria de funcionaris amb habilitació de caràcter estatal a la Conselleria d'Administracions Públiques, mitjançant la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria i les bases (annex) per proveir mitjançant el sistema de lliure designació el lloc de feina de viceintervenció de classe segona de l’Ajuntament de Palma de Mallorca reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal que pertanyen a la subescala d’intervenció tresoreria, categoria d’entrada.
2. Trametre la convocatòria al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques en el termini màxim de deu dies, amb una referència precisa del número i la data del diari en què s’hagi publicat.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació de la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Marratxí, 27 de maig de 2013
La consellera
Maria Núria Riera Martos
ANNEX
BASES
1. Forma de provisió
La convocatòria per proveir el lloc de feina de viceinterventor es regeix pel sistema de lliure designació, d’acord amb el que disposen els articles 27 a 29 del RD 1732/1994, de 29 de juliol, amb les modificacions introduïdes mitjançant el Decret 834/2003, de 27 de juny, sobre selecció i provisió de llocs de feina reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal, i la disposició addicional segona de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
2. Objecte de la convocatòria
La convocatòria té per objecte la provisió definitiva, pel sistema de lliure designació, del lloc de feina de viceinterventor, les característiques del qual, segons la relació de llocs de feina i la plantilla de personal vigents, aprovades pel Ple de la corporació en sessió de 20 de desembre de 2012, són les següents:
| Lloc de feina | F10050001 |
| Denominació: | viceinterventor |
| Tipus de lloc: | singularitzat |
| Escala: | habilitació estatal |
| Subescala: | intervenció-tresoreria |
| Categoria: | entrada |
| Nivell: | 30 |
| Complement específic mensual: | 2.426,45 euros |
| Nombre de llocs: | 1 |
3. Requisits
Detenir la condició de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, de la subescala intervenció-tresoreria, categoria entrada.
4. Participació
Hi poden participar els funcionaris amb habilitació de caràcter estatal que compleixin els requisits per desenvolupar aquest lloc de feina al qual es fa referència en l’apartat anterior.
5. Sol•licituds i termini de presentació
S’han de presentar dins els quinze dies naturals següents a la data de publicació de la convocatòria en el BOE, amb el currículum de l’aspirant, les circumstàncies del qual ha d’acreditar fefaentment qui resulti elegit.
6. Resolució
El president de la corporació, si s’escau, un cop constatat que hi concorren els requisits exigits en la convocatòria, ha de dictar la resolució corresponent en el termini del mes següent a la data de finalització del termini de presentació de sol•licituds, n’ha d’informar el ple de la corporació i ha de traslladar la resolució a l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma perquè la publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i la trameti al ministre d’Administracions Públiques perquè l’anoti i la publiqui també en el Butlletí Oficial de l’Estat.
7. Termini possessori
El termini possessori i la presa de possessió s’han d’ajustar al que estableix l’article 23 del Reial decret 1732/1994.
8. Norma supletòria
Per a tot el que no preveuen aquestes bases, hom s’ha d’ajustar al que disposen la Llei 7/1982, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i el Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de feina de l’Administració local reservats a funcionaris amb habilitació estatal.