Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
PATRONAT MUNICIPAL D'ESCOLES D'INFANTS
Núm. 10078
Informació pública Plecs per a la contractació Servei educatiu per a Infants 0-3 anys a diverses escoles d'educació infantil de Palma ( Lot A: Son Espanyolet, Lot B: Can Alonso i Lot C: Maria Mut)
Versió PDF
El Consell Rector de dia 14 de maig i la Junta de Govern de dia 23 de maig de 2013 va acordar:
1r.- Aprovar els plecs de prescripcions tècniques particulars i de clàusules administratives particulars que en regiran el contracte de LA GESTIO DEL SERVEI EDUCATIU PER A INFANTS DE 0-3 ANYS A DIVERSES ESCOLES D’EDUCACIÓ INFANTIL DE PALMA (LOT A: SON ESPANYOLET, LOT B: CAN ALONSO, LOT C: MARIA MUT).
2n.- Acordar l’obertura del procediment d’adjudicació del contracte, de la gestió del Servei Educatiu per a Infants de 0-3 anys a diverses escoles del PMEI..
Es sotmeten els plecs a informació pública en compliment de les disposicions vigents.
L’expedient podrà examinar-se al Patronat Municipal d´Escoles d´Infants, Plaça Nova de la Ferreria núm. 2 baixos, i es podran presentar les al·legacions que s’estimin adients durant el termini de deu dies naturals a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci mitjançant escrit presentat al Registre General de l´Ajuntament o al Registre del Patronat Municipal d Escoles d´Infants.
Palma 27 de maig de 2013
El Tinent de Batle de l´Àrea d´Educació, Família, Inmigració i Majors,
Sebastià Sansó Bonet