Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 10413
Consell Executiu. Aprovació de les bases i la convocatòria dels ajuts del Consell Insular de Menorca a les agrupacions de defensa vegetal de Menorca any 2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, en sessió extraordinària de dia 6 de maig de 2013, adoptà, entre d'altres, l'acord següent:

Primer.- Aprovar les bases que han de regir la concessió d’ajuts del Consell Insular de Menorca a les agrupacions de defensa vegetal de Menorca i els seus annexos.

Segon.- Aprovar, simultàniament, la convocatòria corresponent a l’any 2013, que es regirà per les bases a què s’ha fet referència al punt anterior, d’acord amb les condicions següents:

a) Import global màxim dels ajuts i crèdit pressupostari. Les ajudes concedides seran ateses amb càrrec a les partides pressupostàries i amb els imports màxims que s’indiquen més avall, sens perjudici que els imports puguin ser ampliats per aportacions expresses de tercers per contribuir al finançament de l'objecte de la convocatòria:

Partida: 6.4120.4890060 Suport a les produccions vegetals

Quantia màxima: 44.000 €

b) El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies naturals comptats a partir del següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

c) La instrucció correspondrà a la senyora Isabel Martín Neira, tècnica del Consell Insular de Menorca.

Tercer.- Publicar el present acord, d'aprovació de les bases i de la convocatòria, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

 

BASES QUE REGEIXEN LA CONCESSIÓ D’AJUTS DEL CONSELL INSULAR DE MENORCA A LES AGRUPACIONS DE DEFENSA VEGETAL DE MENORCA

1. OBJECTE

L’objecte d’aquests ajuts és donar suport a les actuacions dutes a terme des de l’1 de desembre de 2012 al 30 de novembre de 2013 per les agrupacions de defensa vegetal de Menorca (d’ara endavant ADV) d’acord amb l’Ordre del conseller d’Agricultura i Pesca de 7 de març de 1990, per la que regula les Agrupacions de Defensa Vegetal.

2. FINALITAT

Aquesta convocatòria té per finalitat la prevenció i lluita contra els agents nocius dels vegetals mitjançant la utilització racional de tècniques d’aplicació, productes i mitjans fitosanitaris.

3. FINANÇAMENT I IMPORT MÀXIM

1. Les ajudes que s’atorguin en el marc d’aquestes bases es pagaran amb càrrec a les partides i per l’import màxim que s’estableixin a la convocatòria.

2. Quan l’import de les sol·licituds d’ajuts sigui superior a la quantitat màxima fixada a la convocatòria s'aplicarà el que estableix la base 9.

4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES

1. Són objecte de subvenció els següents:

a) Els sous i les quotes patronals de la Seguretat Social corresponents al personal tècnic contractat per l’ADV

b) Contractes d’arrendament de serveis de direcció tècnica de l’ADV.

c) Les despeses dels tècnics de l’ADV per assistir a cursos o seminaris relatius a l’activitat de l’ADV.

d) Les despeses generades pels desplaçaments dels tècnics a les explotacions sòcies de l’ADV.

e) L’assistència a fires per part del personal tècnic i dels socis de l’ADV.

f) La compra de material per a la prevenció de plagues i la lluita biològica contra plagues: productes fitosaniaris admesos en agricultura ecològica, material de trampeig, feromones, enemics naturals, així com el material i les actuacions que tenguin com a finalitat la disminució dels tractaments fitosanitaris.

g) La compra de contenidors per a la recollida selectiva a la finca d’envasos de fitosanitaris.

h) Material de laboratori.

i) Assistència tècnica i econòmica.

j) Promoció de l’ADV i els seus productes.

2. Poden ser subvencionades les actuacions realitzades i pagades des de l’1 de desembre de 2012 fins al 30 de novembre de 2013.

3. No es poden concedir ajudes per prevenció o eradicació de malalties de les quals la normativa europea imposi exaccions específiques per mesures de lluita.

4. Quan l'import de la despesa subvencionable superi la quantia de 18.000 euros, en cas de subministrament de béns d'equipament o prestació de serveis per empreses de consultoria o assistència tècnica, el beneficiari ha de sol·licitar com mínim tres ofertes de proveïdors diferents, amb caràcter previ a la contractació del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, excepte quan per les característiques especials de les despeses subvencionables no hi hagi en el mercat un nombre suficient d'entitats que el subministrin o l'ofereixin, o quan la despesa s'hagi realitzat abans de presentar la sol·licitud de subvenció, quan així s'hagi establert.

L'elecció entre les ofertes presentades, que s'han d'aportar a la justificació i, en el seu cas, a la sol·licitud de la subvenció, es farà d'acord amb els criteris d'eficiència i economia, amb la justificació expressa de l'elecció, en una memòria, quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

5. RÈGIM DE COMPATIBILITAT AMB ALTRES AJUTS

1. Els ajuts que s’atorguin de conformitat amb aquestes bases són compatibles amb la concessió d’altres ajuts, sens perjudici de l’obligació de les entitats beneficiàries de comunicar-ho al Consell Insular en la forma establerta en aquestes bases.

2. L’import de les subvencions o els ajuts que es concedeixin no pot superar en cap cas, de manera aïllada o amb concurrència amb altres ajuts, el cost de l’activitat subvencionada.

6. REQUISITS DELS BENEFICIARIS

1. Poden sol·licitar la subvenció aquelles ADV constituïdes d’acord amb l’Ordre del conseller d’Agricultura i Pesca de 7 de març de 1990, que regula la constitució de les agrupacions de defensa vegetal i que estiguin ubicades a Menorca.

2. En qualsevol cas, no poden ser-ne beneficiàries les persones o entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions i l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

7. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s’adjunta com a annex I d’aquestes bases i que es facilitarà a la seu del Consell Insular de Menorca a Maó, a les oficines administratives de Ciutadella, a Sa Granja (Maó) i a Sa Roqueta (Ciutadella).

2. A la sol·licitud, s'ha d'adjuntar la documentació següent:

A. Documentació administrativa:

a) Còpia acarada del document d’identificació del representant (DNI).

b) Còpia acarada del document d’identificació fiscal de l'ADV (NIF).

c) Original o còpia acarada de l’escriptura de constitució o modificació, dels estatuts o del reglament intern de funcionament inscrits en el registre corresponent.

d) Declaració responsable signada pel sol·licitant, o pel seu representant legal, de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions públiques recollides en l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276 de 18 de novembre de 2003), el model de la qual s’adjunta com a annex II d’aquestes bases.

e) Declaració responsable signada pel sol·licitant, o pel seu representant legal, relativa a les subvencions o ajudes obtingudes i sol·licitades d’altres institucions, públiques o privades, per realitzar la mateixa activitat (annex III).

f) Document de designació de compte bancari de l’empresa o del seu representant segons model facilitat pel Consell Insular de Menorca, llevat que ja constin a la Tresoreria General del CIM, cosa que s’ha de fer constar expressament.

g) Certificat on consti que està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat. Es pot autoritzar el Consell Insular de Menorca a comprovar el compliment d'aquestes obligacions (vegeu annex I).

B. Documentació especifica:

h) Acta de la Junta General de socis on s’acorda sol·licitar l’ajuda de l’ADV i se’n designa representant.

i) Nombre dels socis i superfície de cultiu, tot indicant les hectàrees aportades per cadascun d’ells destinada al grup de cultius pel qual l’ADV està reconeguda i la seva ubicació (municipi, polígon i parcel·la).

j) Certificat del secretari de l'agrupació on s'indiqui l’aportació econòmica realitzada pels socis de l’organització durant l’exercici anterior.

k) Memòria detallada en la qual es defineixin les línies principals del treball de l’ADV durant el període subvencionat:

- els treballs habituals de seguiments de plagues

- la relació de plagues que seran objecte de seguiment

- el nombre de punts i la freqüència de les observacions

- el nombre d’observacions de seguiment del cultiu o cultius per espècies, varietats i freqüència de les observacions de seguiments del cultiu o cultius per espècies, varietats i freqüència de les observacions

- la metodologia de seguiment per cada plaga, títol, nombre i lloc

- el nombre d’observacions de seguiment de dades climàtiques, els paràmetres escollit i la freqüència de les observacions

- el Pla de desenvolupament d’assaigs, experiments i actuacions en comú

l) Previsió de les despeses subvencionables signada pel president de l’ADV.

m) Contracte signat entre l’ADV i el tècnic que dirigirà el programa de lluita o pressupost del cost de la direcció tècnica mitjançant contracte d’arrendament de serveis.

S'eximeix de presentar e la documentació a què fan referència les lletres a), b), c) i f) en el cas que aquesta ja figuri en els arxius del Consell Insular. En aquest cas s’haurà de fer constar expressament en la sol·licitud.

3. Les sol·licituds i tota la documentació transcrita en l’apartat anterior s’han de presentar, dins el termini establert en la convocatòria, als punts del Servei d’Atenció al Ciutadà del Consell Insular de Menorca que hi ha a la seu del CIM de Maó, a les oficines administratives de Ciutadella, a les dependències de Sa Roqueta i Sa Granja i als ajuntaments de Menorca que tenguin subscrit conveni amb el CIM per a la prestació d’aquest servei. Així mateix es poden presentar en qualsevol altre punt de conformitat amb l’establert en l’art. 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú.

4. Si la sol·licitud o la documentació fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Menorca en requerirà la rectificació o el complement necessaris. Si en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l’endemà de la data de recepció del requeriment d’esmena de la sol·licitud, la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la documentació requerida, s’entendrà que ha desistit de la seva petició de conformitat amb l’article 71 Llei 30/92 de 26 de novembre.

8. DETERMINACIÓ DE L’IMPORT DE LA SUBVENCIÓ

1. Els ajuts màxims que es poden concedir en cada una de les activitats subvencionables fixades en el punt 4.1, són els següents:

Apartats a i b: el 50% del cost total fins a un màxim de 15.000 €

Apartats del c al j: conjuntament fins un màxim de 15.000 €, amb les següents condicions:

- Les actuacions seran subvencionables amb un màxim del 75%.

- Per les despeses generades pels desplaçaments del tècnic a les explotacions sòcies de l’ADV fins un màxim de 800 € (apartat d).

2. L'ajut total màxim que pot rebre cada agrupació és de 25.000 €

9. CRITERIS QUE ES TINDRAN EN COMPTE PER A LA CONCESSIÓ DELS D’AJUTS

1. Sempre que es compleixin els requisits de la convocatòria, s’atorgaran els ajuts sol·licitats amb els límits fixats en la convocatòria i en aquestes bases dins el crèdit disponible.

2. Si el total de l’ajut sol·licitat és superior al crèdit disponible, aquest es repartirà proporcionalment entre els sol·licitants que compleixin els requisits fins a l'import màxim establert en la base vuitena.

3. Per a la concessió dels ajuts es tindran en compte i es prioritzaran els aspectes següents:

- Per nombre de socis: fins a 10 socis es donarà 5 punts, i per cada soci de més se sumarà 1 punt més.

- Per la major aportació anual que realitzen els socis a l’entitat: fins a una aportació mitjana de 300 €/soci/any es donaran 3 punts, i per cada 100 €/soci/any 1 punt més.

- Per la formació que es preveu dur a terme per als tècnics de l’ADV, d'acord amb les línies establertes pel Departament d'Economia, Medi Ambient i Caça: fins a 5 punts.

- Pel major nombre d’assaigs, experiments o actuacions en comú en relació amb la sanitat vegetal: per cada un 2,5 punts.

4. L'import de l’ajut es calcularà en funció de la puntuació obtinguda i segons els barems següents

PUNTUACIÓ

IMPORT

Fins 10 punts

15.000€

De 11 a 29 punts

S’augmentarà proporcionalment

30 punts o més

25.000€

10. COMISSIÓ AVALUADORA DELS AJUTS

1. Es crea la Comissió Avaluadora dels ajuts que regulen aquestes bases.

2. L’objecte de la Comissió Avaluadora és examinar els expedients d’ajuts, que han d’anar acompanyats d’informe tècnic, i emetre una proposta definitiva d’acord.

3. La Comissió Avaluadora ha d'estar integrada per persones que compleixin els criteris de competència professional i experiència. La seva composició serà la següent:

President: el conseller executiu d’Economia, Medi Ambient i Caça

Vocals:

- el director insular d’Economia, Medi Ambient i Caça del CIM

- tres tècnics del Departament d’Economia Medi Ambient i Caça del CIM

Secretari/ària: un/a funcionari/ària del Departament

4. Perquè la Comissió Avaluadora s’entengui vàlidament constituïda, es requerirà la presència del president i del secretari i de la meitat, almenys, dels seus membres.

11. PROCEDIMENT I ÒRGANS COMPETENTS PER A LA CONCESSIÓ DELS AJUTS

1. Els ajuts es concediran, d’acord amb els principis d’objectivitat, transparència, igualtat, no-discriminació i publicitat, per mitjà del procediment de concurrència competitiva.

2. L’inici de l’expedient s’efectuarà per mitjà de l’aprovació de la convocatòria corresponent.

3. La instrucció correspon a un/una tècnic/a del Departament d’Economia, Medi Ambient i Caça, que ha de realitzar d’ofici totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades, en virtut de les quals s’ha de dictar resolució sobre la concessió dels ajuts.

4. Les sol·licituds presentades dins el termini establert en la convocatòria s'han de sotmetre a l’examen de la comissió avaluadora.

5. Una vegada examinades les sol·licituds per la comissió avaluadora, i després que aquesta hagi emès el seu informe, el conseller executiu cap del Departament n'elevarà la corresponent proposta de resolució a l’òrgan competent, que en aquest cas és el Consell Executiu del Consell Insular de Menorca, que ha de dictar resolució sobre la concessió o denegació dels ajuts.

6. Reformulació de sol·licituds. Quan la quantia de l’ajut proposat per l’òrgan instructor sigui substancialment inferior al sol·licitat, es pot instar el beneficiari a reformular la seva sol·licitud a fi d’ajustar els compromisos i les condicions de la subvenció atorgable.

7. La resolució de l’expedient d’atorgament de les subvencions ha de ser expressa i motivada, i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cada una de les subvencions concedides.

8. El termini màxim per dictar i notificar la resolució expressa de concessió de subvenció és de sis mesos comptats des de la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds. No obstant l’anterior, aquest termini es pot reduir, si s’estableix expressament en la convocatòria dels ajuts. El silenci administratiu té caràcter desestimatori.

9. La resolució de l’expedient de concessió o denegació dels ajuts s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, sens perjudici de l’obligació de notificar-la individualment a les persones interessades.

10. La concessió de l’ajut es pot instrumentar mitjançant la formalització d’un conveni de col·laboració amb l’entitat beneficiària on es determinin els drets i les obligacions de les parts.

12. ABONAMENT DELS AJUTS

1. Els ajuts s’abonaran, per norma general, quan el beneficiari hagi justificat la realització de l’activitat subvencionada de conformitat amb el que estableixen aquestes bases.

2. L’ajuda es farà efectiva en el termini màxim de 60 dies comptats des de la justificació correcta i complerta de l’activitat, i sempre que la disponibilitat de tresoreria ho permeti.

3. En el moment del pagament els beneficiaris han d'acreditar que estan al corrent amb el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

4. Les entitats beneficiàries resten obligades a justificar les despeses efectuades amb càrrec a l’ajut econòmic concedit abans de dia 30 de novembre de l’any en curs, tret que hi hagi causes excepcionals que ho impedeixin i que els beneficiaris han d’al·legar per escrit.

5. Els ajuts s'han de justificar mitjançant l’aportació dels documents següents:

Compte justificatiu simplificat:

- Memòria justificativa del compliment de les condicions imposades en la present convocatòria, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts. -

Relació nominativa de les despeses realitzades (annex IV)

Les despeses de l'any 2012 que es presentin com a justificació d'aquesta convocatòria no poden ser despeses presentades i subvencionades mitjançant la convocatòria d'ajuts del CIM per les agrupacions de defensa vegetal de l'any 2012 i que es va publicar en el BOIB núm. 108 de 26 de juliol de 2012.

En la fase de comprovació de la despesa realitzada es demanarà al beneficiari que presenti els justificants que es considerin oportuns per tal d’obtenir una evidència raonable sobre l’adequada aplicació de la subvenció.

6. En el cas de rebre qualsevol subvenció pública, s’han de lliurar els justificants de la subvenció rebuda i els conceptes pels quals s’ha rebut.

7. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, el servei responsable demanarà al beneficiari que en faci la rectificació oportuna en el termini improrrogable de deu dies hàbils.

8. Si la despesa justificada és inferior a l’import del pressupost sol·licitat i subvencionat es reduirà proporcionalment la subvenció concedida.

9. El Consell Insular de Menorca pot inspeccionar les activitats subvencionades, sens perjudici de les competències que puguin correspondre, per normativa legal o reglamentària, a altres organismes o institucions.

13. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Les agrupacions de defensa vegetal de Menorca hauran de complir les obligacions següents:

a) Els beneficiaris d’aquesta convocatòria han de facilitar en qualsevol moment la informació que li sol·liciti el CIM sobre les tasques que desenvolupin.

b) Comunicar al CIM l’acceptació de la subvenció en els termes en què aquesta es concedeixi. En qualsevol cas la subvenció s’entendrà acceptada tàcitament quan hagin transcorregut quinze dies hàbils d’ençà que el beneficiari hagi rebut la notificació de la concessió.

c) Realitzar l’activitat objecte de subvenció en el termini màxim que s’estableixi.

d) Dur a terme les activitats que fonamenten la concessió dels ajuts i justificar la seva realització en els terminis i en les condicions establertes en aquestes bases i en la resolució de concessió dels ajuts.

e) Comunicar al Consell Insular de Menorca la sol·licitud i l’obtenció de subvencions i ajudes per a la mateixa finalitat.

f) Fer constar, de manera expressa, el suport del Departament d’Economia, Medi Ambient i Caça del Consell Insular Menorca, així com el web www.cime.es en la realització de les activitats subvencionades.

g) Fer constar el logotip commemoratiu del 20è aniversari de la declaració de Menorca com a reserva de biosfera per la UNESCO en la realització de les activitats subvencionades.

h) Comunicar immediatament al Consell Insular de Menorca qualsevol eventualitat que alteri o que dificulti greument el desenvolupament del projecte subvencionat, en particular si se’n poden derivar retards en l’execució o si poden afectar el cost total, i sol·licitar l’autorització prèvia i expressa del Consell Insular per fer qualsevol modificació substancial del projecte objecte d’ajuda. Les sol·licituds de modificació han de ser motivades, s’han de formular immediatament a l’aparició de les circumstàncies que la justifiquin i han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.

i) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que efectuïn el Consell Insular de Menorca i la resta d’organismes competents per a la fiscalització dels comptes públics.

14. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT DELS AJUTS. CRITERIS DE GRADUACIÓ DE POSSIBLES INCOMPLIMENT

Pel que fa a la revocació i el reintegrament de les subvencions, s’ha d’aplicar el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la resta de normativa que hi sigui aplicable. En cas d’incompliment s’ha de reintegrar la quantia rebuda mitjançant l’aplicació d’un percentatge de minoració en funció de la naturalesa de l’incompliment; en què s’ha de valorar, en tot cas, el grau d’incompliment, si aquest és a causa d’actuacions doloses o negligents i si hi ha hagut bona o mala fe. Aquest percentatge s’ha de fixar amb l’informe previ de l’instructor i s’ha de notificar al beneficiari. Les causes de reintegrament i el procediment per a la seva exigència s'han de regir pel que estableix l’article 44 del DLEG 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

La gradació del reintegrament serà major quan l’incompliment sigui total o molt alt i hi hagin incorregut causes doloses i mala fe; en canvi, s’anirà minorant en funció del grau de compliment del projecte subvencionat i quan hagi estat causat per actuacions negligents i amb bona fe.

En el cas que la causa del reintegrament determini la invalidesa de la resolució de concessió s’ha de revisar prèviament aquesta resolució en els termes establerts a l’article 25 del DLEG 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i en la resta de disposicions aplicables.

En el cas que s’hagin fet uns pagaments anticipats, la persona beneficiària ha de reintegrar les quantitats rebudes més l’interès de demora comptador des que el pagament es va fer efectiu.

Les quantitats que s’hagin de reintegrar tenen la consideració d’ingressos de dret públic i se’ls pot aplicar la via de constrenyiment.

L’obligació de reintegrament establerta en aquest article és independent de les sancions que en el seu cas siguin exigibles.

15. INFRACCIONS I SANCIONS

1. El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables és el que estableix el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables és que estableixen el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. L’òrgan competent per imposar les sancions que es derivin d’infraccions de l’establert en aquestes bases i de la normativa aplicable en matèria de subvencions és la Presidència del Consell Insular de Menorca, de conformitat amb el que estableix l’art. 9 de la Llei 8/2000, de 28 d’octubre, de consells insulars.

16. ALTRES DISPOSICIONS

Recursos administratius

Els acords del Consell Executiu pels quals s’aproven les bases i les convocatòries i es concedeixen o deneguen els ajuts no exhaureixen la via administrativa i són susceptibles de rebre recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell insular de Menorca.

Normativa general aplicable

En tot allò no previst expressament en aquestes regeixen les disposicions que siguin aplicables al Consell Insular de Menorca en matèria de subvencions, especialment les contingudes en les següents normes:

- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions

- Reglament de la Llei general de subvencions (Reial decret 887/2006, de 21 de juliol)

- Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

ANNEX I: Sol·licitud d'ajuts del Consell Insular de Menorca a les agrupacions de defensa vegetal de Menorca any 2013 (consta en l'expedient)

ANNEX II: Model de declaració responsable (consta en l'expedient)

ANNEX III: Declaració responsable d'altres ajuts rebuts (consta en l'expedient)

ANNEX IV: Relació nominativa de les despeses de la concessió d'ajuts del Consell Insular de Menorca per a les agrupacions de defensa vegetal 2013 (consta en l'expedient)

Maó, 27 de maig de 2013

 

El secretari del Consell Executiu

Octavi Pons Castejón