Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 10338
Sanitat.- Vivendes.- Notificació de resolució de l'expedient 148/12-V
Versió PDF
Per no haver pogut ésser efectuada la preceptiva notificació a la persona que a continuació es relaciona, pel present Edicte se li notifica que en relació a l'expedient que es tramita al Negociat de Salut, com a conseqüència d’anomalies sanitàries ( pales de fusta i capses de cartó) a una terrassa del local ubicat al carrer Pascual Ribot nº 12 bxs, d’aquesta Ciutat, i mitjançant el Decret de Batlia nº 4344 del 13 de març del 2013 s’ha acordat:
1.- Ordenar al SR. JUAN CARLOS LARA CARBAJAL, amb NIF: 43061932K, que en el termini de QUINZE DIES comptats a partir de la recepció de la notificació del present Decret, procedeixi a la neteja i sanejament d’una terrassa del local ubicat al carrer Pascual Ribot nº 12 bxs, d’aquesta ciutat, per tal de eliminar les anomalies sanitàries comprovades, i una vegada realitzada l’esmentada neteja, ho comuniqui en aquest Ajuntament, a l’objecte de l’oportuna comprovació.
2.- Apercebre al SR. JUAN CARLOS LARA CARBAJAL, i pel cas que no complís el que se li ha ordenat, en el termini assenyalat, de l'execució subsidiària per part d'aquest Excm. Ajuntament, essent les despeses a càrrec del denunciat i essent responsable dels danys i perjudicis que poguessin produir-se.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Palma, 28 de maig del 2013
La Cap de Departament
Rosa Llinás Bosch