Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 10320
Protecció. DP 2010/206 Notificació D.B. 3282 de 22.02.2013.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 3282 de data 22 de febrer de 2013 de l’Ajuntament de Palma, a PALOMA CIFUENTES SERVITJE., amb DNI 1.381.796-W, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2010/206, en relació al immoble ubicat al C/ NORUEGA NÚM. 22, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que per decret del tinent de batle de L´Area D’Urbanisme  I Habitatge núm. 3282 de 22.02.2013, s’ha disposat el següent:

I. Atès que en data 6 de setembre de 2011, mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme, es va ordenar als propietaris dels immobles i/o parcel·les situades al carrer Noruega, núm. 22 i carrer Paradis, núm. 21 (PC 053836-06-05), les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 10 de novembre de 2010, les quals varen ésser reiterades mitjançant Decret del tinent de batlle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 20954, de data 26 de novembre de 2012.                       

II. Vist el recurs de reposició presentat en data 7 de gener de 2013 pel Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E.

III. Vist l’escrit presentat en data 1 de febrer de 2013 per la Sra. Paloma Cifuentes Servitje, amb DNI 01.381.796-W, i pel Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; i vistos el Decret de Batllia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el Decret de Batllia núm. 5309, de data 26 de març de 2012, d’organització dels Serveis Administratius de l’Ajuntament de Palma, i altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

D E C R E T

1r) DESESTIMAR el recurs de reposició presentat en data 7 de gener de 2013 pel Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E, atès el que disposa l’informe de la TAG de data 18 de febrer de 2013, que transcrit diu:

“(...) INFORMA 

En primer lloc, que, d’acord amb el que estableix l’article 10, paràgraf primer, de la Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística, els propietaris dels immobles, solars i/o terrenys són els responsables de mantenir les seves edificacions en condicions de seguretat i salubritat; per tant, és obligació dels propietaris dels immobles i/o parcel·les situades a cada costat del mur dur a terme les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 10 de novembre de 2010, i el fet sobre a qui correspon més o menys responsabilitat és, en tot cas, una qüestió civil que s’hauria de dirimir davant la jurisdicció ordinària de jutges i tribunals.

Respecte a la sol·licitud d’anul·lació de la multa imposada li informem que l’ordre d’execució se li va notificar l’1 d’octubre de 2011 i a la mateixa s’estableixia un termini de tres mesos per a dur a terme les obres ordenades. Aquesta ordre d’execució es va reiterar mitjançant resolució de data 26 de novembre de 2012, és a dir, quan ja havien transcorregut nou mesos més des de la data en que les obres s’havien d’haver realitzat. Per tant, no es pot atendre la seva petició d’anul·lació de la multa imposada.

Per últim, recordar-li que tant l’odre d’execució com la seva reiteració s’ha dirigit a la propietària de la parcel·la ubicada al núm. 22 del carrer Noruega i 19 del carrer Paradis (Sra. Cifuentes Servitje) i al propietari de la parcel·la núm. 21 del carrer Paradis (Sr. Gordo Sevilla).

CONCLUSIÓ

DESESTIMAR el recurs de reposició presentat en data 7 de gener de 2013 pel Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E, atès l’exposat anteriorment.”

2n) NOTIFICAR a la Sra. Paloma Cifuentes Servitje i al Sr. Manuel Gordo Sevilla el contingut de l’informe emès per la TAG del Servei en data 18 de febrer de 2013, que transcrit diu:

“En contestació a l’escrit presentat en data 1 de febrer de 2013 per la Sra. Paloma Cifuentes Servitje, amb DNI 01.381.796-W, i pel Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E, i vist que han acordat nomenar al Sr. Cloquell Gomila per tal de donar compliment a l’ordre d’execució dictada, lis recordem que abans de dur a terme qualsevol actuació s’haurà de presentar davant aquest Ajuntament el nomenament d’empresa constructora segons el model normalitzat que consta a la plana web d’aquesta Corporació (1. gestions i tràmits, 2. descàrrega d’impresos, 3. urbanisme, 4. sol·licitud de llicència d’obra), tal i com se us va informar a l’ordre d’execució de data 6 de setembre de 2011 i a la reiteració de la mateixa de data 26 de novembre de 2012.”

3r) NOTIFICAR la present resolució a la Sra. Paloma Cifuentes Servitje, amb DNI 01.381.796-W, i al Sr. Manuel Gordo Sevilla, amb DNI 07.794.699-E.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu d'acord amb els arts. 109 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; 52 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, de bases del règim local, i 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 30 de maig de 2013

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.