Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 9955
Rectificació d'error material detectat en l'acord plenari de desafectacio de bé i parcel·la sobrant adoptat en sessió ordinària de data 15 de novembre de 2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Ajuntament en Ple, a la sessió del dia 23 de maig de 2013, va adoptar, entre d'altres, l'acord següent:

"En sessió ordinària celebrada en data 15 de novembre de 2012, el Ple de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar va adoptar, entre d´altres, el següent acord:

1. Acordar la incoació d’expedient de declaració de parcel·la sobrant, amb la corresponent desafectació de bé demanial convertint-se en bé patrimonial, del següent bé demanial:

La finca es troba al polígon 7 parcel·la 181, amb referència cadastral 07051A007001810000DQ, inscrita al registre de la propietat de Manacor nº 1, nº finca 4420, llibre 64, tom 2718, foli 149, inscrita a l’inventari de béns a l’epígraf 1, nº 18.

2. Justificar l’oportunitat de la declaració de parcel·la sobrant i correlativa desafectació per la seva reduïda extensió, forma irregular i emplaçament, que fan que no resulti susceptible d’un ús adequat.

3. Exposar al públic l’expedient per un termini de 30 dies al tauler d’edictes de l’ajuntament i al BOIB.

4. Si dins aquest termini no es presenten reclamacions s’entendrà acordada definitivament la desafectació.

5. Reflectir a l’inventari l’alteració de la qualificació jurídica del bé i sol·licitar al registre de la propietat que procedesqui a deixar constància d’aquest canvi mitjançant els corresponents assentaments o anotacions.

6. Dur a terme l’acte de recepció formal del bé immoble desafectat, en compliment de l’article 8.3 del RBEL.

7. Una vegada la desafectació s’entengui acordada definitivament procedir per l’òrgan competent a la tramitació de l’adjudicació de la parcel·la sobrant.’

No obstant el que s´ha exposat, dit acord conté un error material pel que fa a la identificació de la finca registral declarada com a parcel·la sobrant en el sentit que no està inscrita al llibre 64 sinó al llibre 63 segons consta, per una banda, a l´escriptura de compravenda de data 28 d´octubre de 1988 i, per altra banda, en nota emesa pel Registre de la Propietat núm. 1 de Manacor en data 12 de setembre de 2012, per la qual cosa sorgeix la necessitat de rectificació del referit error material.

Per tot això, vist l´informe emès al respecte pel secretari de la Corporació en data 7 de maig de 2013 i en aplicació de l'article 105.2  de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, el Ple ACORDA:

1. Rectificar l´error material detectat en l´acord plenari de desafectació de bé i parcel·la sobrant adoptat en sessió ordinària de data 15 de novembre de 2012, en el sentit que allà on s´indica ‘La finca es troba al polígon 7 parcel·la 181, amb referència cadastral 07051A007001810000DQ, inscrita al registre de la propietat de Manacor nº 1, nº finca 4420, llibre 64, tom 2718, foli 149, inscrita a l’inventari de béns a l’epígraf 1, nº 18.’ ha d´indicar ‘La finca es troba al polígon 7 parcel·la 181, amb referència cadastral 07051A007001810000DQ, inscrita al registre de la propietat de Manacor nº 1, nº finca 4420, llibre 63, tom 2718, foli 149, inscrita a l’inventari de béns a l’epígraf 1, nº 18.’

2. Publicar el present acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears."

 

Sant Llorenç des Cardassar, 24 de maig de 2013

 

El batle

Mateu Puigròs Sureda