Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 9918
Sanitat.- Solars.- Notificació de resolució de recurs de reposició (exp. 132/11-S)
Versió PDF
Per no haver-se pogut realitzar la preceptiva notificació al següent titular: RIOFISA SAU, en el domicili que consta a l’expedient núm. 132/11-S, no haver contestat als avisos deixats i/o no tenir-ne coneixement d’altre on dur-les a terme, pel present edicte es comunica que en relació a l’expedient que es tramita a al Servei de Sanitat i Medi Ambient com a conseqüència d’anomalies sanitàries ubicades a un carrer d’aquesta Ciutat; aquesta Batllia, mitjançant Decret ha resolt:
Decret de batllia núm.3159 de 21 de febrer de 2013, relatiu al SOLAR: situat al C/ Llaüt, 43 (ref.cad: 85395.09), de Palma. Exp.132/11-S.
1.- Corregir l’error material detectat a la resolució de l’expedient, decret núm. 14556, de 6 d’agost de 2012, consistent en substituir la referència cadastral associada a la direcció del solar ubicat al C/ Llaüt, 43, tota vegada que en dita resolució consta: 85395.03, quan la que realment correspon a dita direcció és: 85395.09.
2.- Desestimar el recurs de reposició presentat, el dia 4 de setembre de 2012, contra el decret de batllia núm 14.556, de dia 06 d’agost de 2012, per la Sra. María Ángeles Montes Alonso, en representació de l’entitat RIOFISA SAU, com a titular del solar ubicat al C/ Llaüt, 43 (ref. cadastral: 85395.09), on sol.licitava l’ampliació del termini per donar compliment a dita resolució a partir del 3 de setembre de 2012; atesa la persistència de les anomalies sanitàries detectades, d’acord amb l’informe de dia 6 de novembre de 2012 i el pressupost de la execució subsidiària de 31 de gener de 2013, - ampliamente vençuts els terminis d’execució sol.licitats en el recurs-, sense que consti a l’expedient comunicación alguna de que s’hagi iniciat l’esmena de les anomalies detectades; per tot això es confirma l’executivitat de la neteja ordenada mitjançant el decret núm. 14.556, de dia 6 d’agost de 2012. Sense perjudici que el titular, pugui donar compliment a l’ordenat a la resolución recorreguda, i comunicar el seu compliment, abans de que els treballs es realitzin subsidiariamente per l’Ajuntament.
3.- Notificar la present resolución a RIOFISA SAU.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs contenciós- administratiu d’acord amb els articles 109 de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, 52 de la Llei 7/85, de dos d’abril, de Bases de règim local i 52.2 de la mateixa norma, en la redacció introduïda per la Llei 57/2003, de 17 de desembre; 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa –administrativa, davant el Jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptats des de el dia següent a rebre aquesta notificació, sense perjudici de presentar qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.’
El que es fa públic en compliment del que disposa l’apartat 4t. de l’article 59 de la llei 30/1992, de 26 de novembre esmentat.
Palma, a 21 / maig / 2013.
LA CAP DE DEPARTAMENT.
Rosa LLinás Bosch