Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 9913
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 24 de maig de 2013 per la qual s’aprova la llista definitiva d’adjudicació de les places del personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca afectat per la convocatòria de mobilitat per raó del servei als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears
Versió PDF
Antecedents
1. L’1 de gener de 2013 es varen fer efectives l’extinció de l’entitat pública empresarial Gestió Sanitària de Mallorca (GESMA) i la integració d’aquesta en el Servei de Salut de les Illes Balears.
2. El Decret 63/2012, de 20 de juliol, pel qual s’estableix l’estructura orgànica bàsica del Servei de Salut de les Illes Balears, havia previst la creació de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca (GCHM) dins l’estructura orgànica del Servei de Salut, que havia d’assumir la gestió dels recursos personals i materials de GESMA.
3. Paral·lelament al que s’establí amb els punts anteriors, el Pla de viabilitat de GESMA de 23 de novembre de 2012 preveia la supressió de la GCHM i la sectorització dels seus recursos personals i materials en els Serveis Centrals i en les gerències territorials del Servei del Salut. Aquesta mesura va obligar a dissenyar, negociar i aprovar un pla d’ordenació dels recursos humans, de conformitat amb la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.
4. El 12 de febrer de 2013 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears l’Acord del Consell de Govern pel qual s’aprova el “Pla d’ordenació dels recursos humans que integra el personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca en els Serveis Centrals i en les gerències territorials del Servei de Salut”.
5. El 30 de març de 2013 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears el Pacte de la Mesa Sectorial de Sanitat pel qual s’estableixen determinats aspectes relatius a la implementació del Pla.
6. El 18 d’abril de 2013 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 per la qual s’aprova una convocatòria de mobilitat per raó del servei del personal estatutari fix adscrit a la GCHM. Aquesta resolució atorgà un termini de deu dies naturals perquè les persones interessades presentassin la sol·licitud de participació en el procés de mobilitat adjuntant-hi la documentació corresponent.
7. Una vegada rebudes les sol·licituds i analitzada la documentació adjunta, es va dictar una resolució per determinar l’adjudicació provisional de les places a les gerències de destinació i es va obrir un termini de tres dies hàbils perquè les persones interessades poguessin formular-hi al·legacions.
8. Una vegada vençut el termini establert, s’han estudiat les al·legacions formulades i per això pertoca aprovar i publicar la llista definitiva d’adjudicació de les places del personal de la GCHM als Serveis Centrals i a la resta de gerències del Servei de Salut de les Illes Balears.
Consideracions jurídiques
1. El 21 de desembre de 2012, el Consell de Govern va adoptar l’Acord pel qual es fa efectiva l’extinció de GESMA i la integració de tots els seus mitjans personals i materials en el Servei de Salut de les Illes Balears amb efecte des de l’1 de gener de 2013.
2. L’article 19.2.i del Decret 63/2012, de 20 de juliol, pel qual s’estableix l’estructura orgànica bàsica del Servei de Salut de les Illes Balears, determina que la GCHM forma part de l’estructura orgànica del Servei de Salut com una gerència territorial més i assumeix la gestió dels recursos personals i materials de l’extinta GESMA.
3. El Pla de viabilitat de GESMA de 23 de novembre de 2012 preveu la supressió de la GCHM i la sectorització dels seus recursos personals i materials en els Serveis Centrals i en les gerències territorials del Servei de Salut. Això exigí que una part del personal que prestava servei als Serveis Centrals i als hospitals gestionats per la GCHM passàs a fer-ho als Serveis Centrals del Servei de Salut o en alguna de les gerències territorials. Aquesta incorporació justificà la necessitat de dissenyar un pla d’actuació segons els paràmetres establerts en la Llei 55/2003.
4. En virtut de les consideracions anteriors, es va dissenyar el “Pla d’ordenació dels recursos humans que integra el personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca en els Serveis Centrals i en les gerències territorials del Servei de Salut”, que va ser negociat amb les organitzacions sindicals representades en la Mesa Sectorial de Sanitat en la sessió del 24 de gener de 2013.
5. D’acord amb l’article 5.2.f de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, correspon al Consell de Govern aprovar els plans generals d’ordenació i els programes específics per optimitzar els recursos humans. En virtut d’aquest article, el 8 de febrer de 2013 el Consell de Govern va adoptar un acord pel qual aprovà el Pla esmentat en el punt 4 precedent, que recull la motivació de les mesures que s’hi preveuen, els fonaments legals en què s’emparen, els objectius establerts i el procediment que cal seguir per implementar-lo.
Així doncs, per assolir els objectius establerts es descriu un itinerari que preveu diverses fases d’actuació. La segona fase inclou les actuacions administratives necessàries per redistribuir el personal estatutari fix de determinades unitats administratives pertanyents als Serveis Centrals de la GCHM per extingir i el personal de determinades unitats administratives de l’Hospital General, de l’Hospital Psiquiàtric i de l’Hospital Joan March entre els Serveis Centrals i les gerències territorials del Servei de Salut.
De conformitat amb el Pla, la mobilitat del personal afectat s’ha de dur a terme per categories i segons els criteris següents:
a.El personal estatutari fix de les unitats administratives pertanyents als Serveis Centrals de la Gerència per extingir s’adscriu als Serveis Centrals del Servei de Salut i a les gerències territorials del Servei de Salut amb els criteris generals que es determinaran en el procediment de mobilitat corresponent per raó del servei.
b.El personal estatutari fix pertanyent a les categories esmentades en l’annex 6 i que ocupa les places de la plantilla orgànica de la GCHM que figuren adscrites a les unitats i als hospitals esmentats en aquest annex s’adscriu a les gerències territorials amb els criteris generals que es determinaran en el procediment de mobilitat corresponent per raó del servei.
c. Tot el personal fix de la GCHM que es redistribuirà entre els Serveis Centrals i les gerències territorials del Servei de Salut provocarà la cessació de les places ocupades per personal estatutari interí que hi hagi als centres en els quals aquell s’integri, sempre que no hi hagi una plaça vacant a la plantilla orgànica de la categoria corresponent de cada centre. Per determinar els criteris de cessació es tendran en compte els acords de cessació d’interins de cada centre o gerència.
En l’annex 6 del Pla s’estableix la llista de places ocupades per personal estatutari fix afectades pel Pla de viabilitat i que han de ser redistribuïdes pel fet de provenir d’unitats afectades per tancament o per sobredimensionament.
6. En la clàusula segona del Pacte de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2013 s’estableixen el procediment de mobilitat i l’ordre de prelació per assignar les places:
Cal destacar que aquests criteris s’han establert exclusivament per a aquest procediment, i per això no vinculen els processos que es puguin tramitar en el futur. Així doncs, el còmput de dies d’antiguitat que cal tenir en consideració per determinar l’adjudicació de places només és vàlid per a aquest cas concret; és a dir, no implica cap reconeixement de drets ni d’antiguitat, ni tendrà efecte més enllà d’aquest procediment.
7. De conformitat amb l’article 36 de la Llei 55/2003, per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 es va aprovar la convocatòria de mobilitat per raó del servei del personal estatutari fix adscrit a la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca. El nombre de places afectades per aquest procés de mobilitat és de 64, en total. En l’annex del Pacte s’estableix la llista de les 47 places afectades per la mobilitat del personal fix de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears. Les altres 17 places corresponen a places pertanyents a la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca.
8. Una vegada analitzada la documentació rebuda, es va dictar una resolució per aprovar la llista provisional d’adjudicació de places de les persones afectades als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears. Aquesta Resolució fou publicada el 18 de maig de 2013 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Una vegada que ha vençut el termini per presentar-hi al·legacions i que aquestes han estat revisades, pertoca resoldre el procediment de mobilitat i dictar la resolució d’adjudicació definitiva de les places.
9. D’altra banda, cal destacar que s’han advertit errors en el nom de dues persones afectades, que apareixen escrits erròniament en l’annex 1 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 i en els annexos 1 i 2 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 14 de maig de 2013 per la qual s’aprova la llista provisional d’adjudicació de les places del personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca afectat per la convocatòria de mobilitat per raó del servei als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears. De conformitat amb l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, pertoca esmenar aquests errors.
10. De conformitat amb el punt 2 de la Resolució de correcció d’errades de la Resolució de la consellera d’Interior de 31 de març de 2008, de delegació de competències en matèria de personal estatutari en el conseller de Salut i Consum i en el director general del Servei de Salut de les Illes Balears, correspon al director general del Servei de Salut resoldre aquest procediment de mobilitat.
Per tot el que s’ha exposat i en virtut del que estableix la Resolució de correcció d’errades de la Resolució de la consellera d’Interior de 31 de març de 2008 de delegació de competències en matèria de personal estatutari en el conseller de Salut i Consum i en el director general del Servei de Salut de les Illes Balears, dict la següent
Resolució
1. Corregir els errors advertits en l’annex 1 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 d’abril de 2013 i en els annexos 1 i 2 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 14 de maig de 2013.
Allà on diu:
Coloma Salom Moreno 43050036Q Grup auxiliar administratiu
ha de dir:
Maria Coloma Salom Moreno 43050036Q Grup auxiliar administratiu
I allà on diu:
Guillermo Sabater Forteza-Rey 43027192B Grup administratiu
ha de dir:
Guillem Sabater Forteza-Rey 43027192B Grup administratiu
2. Adjudicar definitivament les places del personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca afectat pel procés de mobilitat convocat als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears tal com figura en l’annex 2 d’aquesta resolució.
3. L’adjudicació definitiva d’una plaça a una gerència determinada implica l’adscripció directa a la seva plantilla orgànica. Així doncs, les persones afectades passaran a ocupar una plaça de la plantilla orgànica de la gerència de destinació corresponent a la categoria professional que té assignada, la qual figura en l’annex 2.
4. L’adjudicació de places que conté aquesta resolució té efecte a partir de l’1 de juny de 2013. No obstant això, les persones afectades pel procés de mobilitat que figuren en l’annex 2 han de fer efectiva la incorporació a la gerència en la qual hagin obtengut l’adjudicació de la seva plaça el primer dia hàbil següent (que és el dilluns 3 de juny de 2013), tot i que tendrà efecte des de l’1 de juny. Així doncs, malgrat que la incorporació física es demori fins al 3 de juny, els efectes jurídics es desplegaran des del dia 1 (a l’efecte de la confecció de les nòmines, dels cessaments que se’n puguin derivar, etc.).
5. Disposar que els cessaments que es puguin derivar de la resolució d’aquest procés de mobilitat i de la incorporació del personal a les places obtengudes es produiran el dia anterior (31 de maig de 2013), atès que la incorporació del personal tendrà efecte a partir de l’1 de juny.
6. Establir que el còmput de dies d’antiguitat que figura en l’annex 1 no tendrà efecte més enllà d’aquest procediment i no implica cap tipus de vinculació per a procediments futurs.
7. Establir que aquesta resolució serveix com a resolució de les al·legacions formulades.
8. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 24 de maig de 2013
El director general
Miquel Tomàs Gelabert
Per delegació de competències del conseller d’Interior (BOIB 60/2008)
Annex 1
Còmput de l’antiguitat dels serveis prestats en el sistema nacional de salut relatiu a les categories professionals per a les quals hi ha més d’una gerència de destinació possible
| Categoria professional: zelador/zeladora |
||
| Nom i llinatges |
DNI |
Nombre total de dies |
| Bernardo Domènech Rodríguez |
43073805A |
749 |
| Francisca Bernad Suau |
43094212D |
749 |
| José Manuel Zapico Durán |
42955951R |
322 |
| José Martín Caba |
24122455D |
749 |
| Juan Carlos Gómez Mínguez |
7480956E |
0 |
| Categoria professional: grup administratiu |
||
| Nom i llinatges |
DNI |
Nombre total de dies |
| Juana M. Bergas Font |
43006976N |
749 |
| Antonia Busquets Aloy |
43067953Q |
1.114 |
| Pedro Garau Llabrés |
42949959N |
749 |
| Ana M. Gigante Serra |
27447679P |
108 |
| Antonia Catalina M. Gomila Amengual |
42964256A |
10.855 |
| M. Carmen Mingorance Carrascosa |
43057999K |
749 |
| Miguel Ángel Rodríguez González |
43091728D |
749 |
| Guillem Sabater Forteza-Rey |
43027192B |
749 |
| Eva M. Toledo Quiles |
43058949M |
749 |
| Jaime Tugores Carbonell |
43028553S |
4.718 |
| Categoria professional: grup auxiliar administratiu |
||
| Nom i llinatges |
DNI |
Nombre total de dies |
| Magdalena Alcover Nicolau |
43038180M |
4.034 |
| M.ª Purificación Álvarez Álvarez |
33867239S |
6.805 |
| Margarita Bauzà Morey |
78194641T |
9.913 |
| Mª. Salud Camps Sastre |
42940226P |
12.527 |
| Mª. Rosa Cañada Juan |
42979583N |
2.083 |
| Yolanda Coll Pujol |
18237340L |
5.396 |
| Silvia Fontcuberta Lechuga |
43073631J |
5.411 |
| Bartolomé Forteza Forteza |
42966681J |
749 |
| Juana Gayà Morey |
43032644N |
2.538 |
| Magdalena Gelabert Rigo |
43043209C |
8.123 |
| Bartolomé March Azpeleta |
18235495Z |
4.371 |
| Ana M. Martínez Martínez |
4568923L |
4.849 |
| Carmen Mayans Rigo |
43046341R |
5.235 |
| Gabriel Noguera Vallespir |
43053109F |
4.491 |
| Lara Planas Fonollar |
34067909X |
6.548 |
| Enrique Ramis Salva |
42988726R |
5.285 |
| Mercedes Riegas Vidal |
42988563E |
7.599 |
| Pau Rossinyol Munar |
43039812G |
6.805 |
| Antonia Rotger Canals |
43076765L |
4.509 |
| Maria Coloma Salom Moreno |
43050036Q |
6.136 |
| Juana Antonia Seguí Pol |
43020501J |
7.985 |
| Manuel Toledo Quiles |
43037579W |
5.283 |
| Antonia Valero Martí |
43025269C |
7.057 |
| Inés Vega Prats |
13700453C |
5.739 |
| José Vich Serra |
43028243G |
5.399 |
| Categoria professional: grup de gestió |
||
| Nom i llinatges |
DNI |
Nombre total de dies |
| Núria Camprubí Niubò |
43076428G |
749 |
| Carlos Hernández Pellicer |
19829161X |
749 |
| M.ª Ángeles Marcús Llabrés |
18233439M |
749 |
| Juan Martorell Font |
43048683C |
749 |
| M. Magdalena Tortella Mas |
43068678M |
749 |
Annex 2
Adjudicació definitiva de les places del personal de la Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca afectat pel procés de mobilitat convocat als Serveis Centrals i a les gerències territorials del Servei de Salut de les Illes Balears
| Categoria professional |
Nom i llinatges |
DNI |
Adjudicació de la plaça |
| Conductor |
José Antonio Enguis Vidal |
42997235T |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| FEA de cardiologia |
Juan Miguel Gual Julià |
42999719T |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| FEA de medicina del treball |
Ángel Arturo López González |
27434897Z |
Gerència del Sector Sanitari de Llevant |
| FEA d’oftalmologia |
M. Nuria Busquets Vert |
42978479N |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| FEA de psiquiatria |
Laura Rocha Capellán |
41400448B |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| FEA de psiquiatria |
Rosa García Cabello |
24235333L |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| FEA d’urologia |
Jaime E. Mercant Ramírez |
41387800J |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup administratiu |
Ana M. Gigante Serra |
27447679P |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup administratiu |
Antonia Busquets Aloy |
43067953Q |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup administratiu |
Antonia C. M. Gomila Amengual |
42964256A |
Serveis Centrals del Servei de Salut |
| Grup administratiu |
Eva M. Toledo Quiles |
43058949M |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup administratiu |
Guillem Sabater Forteza-Rey |
43027192B |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup administratiu |
Jaime Tugores Carbonell |
43028553S |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup administratiu |
Juana M. Bergas Font |
43006976N |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup administratiu |
M. Carmen Mingorance Carrascosa |
43057999K |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup administratiu |
Miguel Ángel Rodríguez González |
43091728D |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup administratiu |
Pedro Garau Llabrés |
42949959N |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup aux. adm. |
Ana M. Martínez Martínez |
4568923L |
GCHM:Hospital General |
| Grup aux. adm. |
Antonia Rotger Canals |
43076765L |
GCHM: Hospital Psiquiàtric. |
| Grup aux. adm. |
Antonia Valero Martí |
43025269C |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Grup aux. adm. |
Bartolomé Forteza Forteza |
42966681J |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup aux. adm. |
Bartolomé March Azpeleta |
18235495Z |
GCHM:Hospital Joan March |
| Grup aux. adm. |
Carmen Mayans Rigo |
43046341R |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup aux. adm. |
Maria Coloma Salom Moreno |
43050036Q |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
Enrique Ramis Salva |
42988726R |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup aux. adm. |
Gabriel Noguera Vallespir |
43053109F |
GCHM:UBM |
| Grup aux. adm. |
Inés Vega Prats |
13700453C |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
José Vich Serra |
43028243G |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup aux. adm. |
Juana Antonia Seguí Pol |
43020501J |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Grup aux. adm. |
Juana Gayà Morey |
43032644N |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup aux. adm. |
Lara Planas Fonollar |
34067909X |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
M.ª Purificación Álvarez Álvarez |
33867239S |
GCHM:Hospital General |
| Grup aux. adm. |
M.ª Rosa Cañada Juan |
42979583N |
Gerència del Sector Sanitari de Tramuntana |
| Grup aux. adm. |
M.ª Salud Camps Sastre |
42940226P |
GCHM:UBM |
| Grup aux. adm. |
Magdalena Alcover Nicolau |
43038180M |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
Magdalena Gelabert Rigo |
43043209C |
GCHM:Hospital General |
| Grup aux. adm. |
Manuel Toledo Quiles |
43037579W |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup aux. adm. |
Margarita Bauzà Morey |
78194641T |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Grup aux. adm. |
Mercedes Riegas Vidal |
42988563E |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
Pau Rossinyol Munar |
43039812G |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup aux. adm. |
Silvia Fontcuberta Lechuga |
43073631J |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Grup aux. adm. |
Yolanda Coll Pujol |
18237340L |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Grup de gestió |
Carlos Hernández Pellicer |
19829161X |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Grup de gestió |
Juan Martorell Font |
43048683C |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup de gestió |
M.ª Ángeles Marcús Llabrés |
18233439M |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Categoria professional |
Nom i llinatges |
DNI |
Adjudicació de la plaça |
| Grup de gestió |
M. Magdalena Tortella Mas |
43068678M |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup de gestió |
Núria Camprubí Niubò |
43076428G |
Gerència del Sector Sanitari de Migjorn |
| Grup tècnic |
Carlos Martín Serrano |
43037981J |
Serveis Centrals del Servei de Salut |
| Grup tècnic |
Francisco José Moranta Mulet |
43004736A |
Serveis Centrals del Servei de Salut |
| Grup tècnic |
Guillermo Mas Gornals |
43006787F |
Serveis Centrals del Servei de Salut |
| Grup tècnic |
Marta Morer Gallego |
50836030G |
Serveis Centrals del Servei de Salut |
| Enginyer tècnic |
Alfredo de Juan Carrasco |
42984071S |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Metge d’admissió i documentació |
Andrés Recober Martínez |
42969661A |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Metge d’admissió i documentació |
Eduard Guasp Sitjar |
41383900T |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Professor d’EGB |
Jaume Mateu Batle |
43006108H |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Psicòloga clínica |
Isabel Forteza Albertí |
42963322N |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Tècnic en prevenció de riscs laborals |
Manuel Jesús Hidalgo García |
43088626N |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Tècnica superior psicòloga |
M. Magdalena Medinas Amorós |
43057951L |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Treballadora social |
M. Antonia Feliu Landa |
50279573D |
GCHM: Hospital Psiquiàtric |
| Zelador |
Bernardo Domènech Rodríguez |
43073805A |
GCHM:Hospital General |
| Zelador |
José Manuel Zapico Durán |
42955951R |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Zelador |
José Martín Caba |
24122455D |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Zelador |
Juan Carlos Gómez Mínguez |
7480956E |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |
| Zeladora |
Francisca Bernad Suau |
43094212D |
Gerència del Sector Sanitari de Ponent |