Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

CONSELL DE GOVERN

Núm. 9898
Acord del Consell de Govern de 24 de maig de 2013 de correcció de dues errades materials advertides en el Decret 77/2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

S’ha detectat l’existència de dues errades materials en la versió catalana i en la castellana del Decret 77/2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior, publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 140, de 25 de setembre de 2012.

L’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes. D’altra banda, l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, també estableix que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l’òrgan que hagi dictat l’acte o la disposició.

Per tot això, el Consell de Govern, a proposta del vicepresident i conseller de Presidència, en la sessió de 24 de maig de 2013 adoptà, entre d’altres, l’Acord següent:

Primer. Rectificar dues errades materials presents en les versions catalana i castellana del Decret 77/2012, de 21 de setembre, de simplificació administrativa i de modificació de diverses disposicions reglamentàries per a la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre de 2006, de serveis en el mercat interior; concretament, en l’article 10, pel qual es modifica el Decret 137/2008, de 12 de desembre, que regula l’ús de desfibril·ladors externs semiautomàtics en centres no sanitaris de les Illes Balears.

En la versió catalana (pàg. 16 i 17 del BOIB):

1. En l’article 10.5, pel qual es modifica l’article 7 del Decret 137/2008:

Allà on diu: ‘5. Les entitats formadores han de comunicar l’organització del curs amb anterioritat a la seva impartició a la Direcció General de Salut Pública i Consum, i han d’indicar les dades a què es refereix l’apartat 4. Qualsevol modificació del contingut del programa de formació, de la persona responsable o de les persones que imparteixen el programa s’ha de comunicar a la Direcció General de Salut Pública i Consum en un termini màxim de trenta dies des del moment en què s’hagi produït.’

Ha de dir: 5. Les entitats formadores han de comunicar l’organització del curs amb anterioritat a la impartició a la Direcció General de Salut Pública i Consum, i han d’indicar les dades a què es refereix l’apartat 3. Qualsevol modificació del contingut del programa de formació, de la persona responsable o de les persones que imparteixen el programa s’ha de comunicar a la Direcció General de Salut Pública i Consum en un termini màxim de trenta dies des del moment en què s’hagi produït.

2. En l’article 10.12, pel qual s’introdueix un apartat segon en la disposició final segona del Decret 137/2008:

Allà on diu: ‘2. S’autoritza el director o directora general de Salut Pública i Consum per modificar o actualitzar els models de declaració responsable prevists en els annexos III i IV d’aquest Decret, mitjançant una resolució que ha de ser publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.’

Ha de dir: 2. S’autoritza el director o directora general de Salut Pública i Consum per modificar o actualitzar els models de declaració responsable prevists en els annexos VII i VIII d’aquest Decret, mitjançant una resolució que ha de ser publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

En la versió castellana (pàg. 63 del BOIB):

1. En l’article 10.5, pel qual es modifica l’article 7 del Decret 137/2008:

Allà on diu: ‘5. Las entidades formadoras tendrán que comunicar la organización del curso con anterioridad a su impartición a la Dirección General de Salud Pública y Consumo, indicando los datos a los que se refiere el apartado 4. Cualquier modificación del contenido del programa de formación, de la persona responsable o de las personas que imparten el programa tendrá que comunicarse a la Dirección General de Salud Pública y Consumo en un plazo máximo de treinta días desde el momento en que se haya producido.’

Ha de dir: 5. Las entidades formadoras tendrán que comunicar la organización del curso con anterioridad a su impartición a la Dirección General de Salud Pública y Consumo, indicando los datos a los que se refiere el apartado 3. Cualquier modificación del contenido del programa de formación, de la persona responsable o de las personas que imparten el programa tendrá que comunicarse a la Dirección General de Salud Pública y Consumo en un plazo máximo de treinta días desde el momento en que se haya producido.

2. En l’article 10.12, pel qual s’introdueix un apartat segon en la disposició final segona del Decret 137/2008:

Allà on diu: ‘Se autoriza al director o directora general de Salud Pública y Consumo para modificar o actualizar los modelos de declaración responsable previstos en los anexos III y IV de este Decreto, mediante una resolución que tiene que ser publicada en el Boletín Oficial de las Illes Balears.’

Ha de dir: Se autoriza al director o directora general de Salud Pública y Consumo para modificar o actualizar los modelos de declaración responsable previstos en los anexos VII y VIII de este Decreto, mediante una resolución que tiene que ser publicada en el Boletín Oficial de las Illes Balears.

Segon. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Palma, 24 de maig de 2013

El secretari del Consell de Govern

Antonio Gómez Pérez