Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 9050
Notificació d'embargament de béns immobles

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

A l'expedient administratiu de constrenyiment que instrueix aquest Servei de Recaptació de l'Ajuntament de Eivissa, contra els obligats al pagament CASTELL D'EN BOSSA SL, con CIF B57194557, deutor a l’Hisenda Local, s’ha dictat el següent:

“DILIGÈNCIA D'EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES: notificat el títol executiu i requerit de pagament dels seus dèbits els obligats al pagament CASTELL D'EN BOSSA SL, con CIF B57194557 i havent transcorregut el termini que estableix l'article 62,5 de la Llei 58/2003 de 17 de desembre, general tributària, sense que els hagi satisfet, i desconeixent-se l'existència d'altres béns i drets embargables assenyalats en anterior lloc als immobles per l'article 169,2 de l'esmentada Llei, de conformitat amb el disposat a l'article 83 del Reial decret 939/2005 de 29 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament general de recaptació.

DECLAR EMBARGATS, com a propietat del deutor, l' immoble que a continuacio es descriu.

FINCA REGISTRAL 13333  TOMO 1689 LIBRO 181 FOLIO 25 ALTA 6.

Referencia catastral: 2063310 CD6016S 0001 TZ.

Urbana: Local comercial.  Cuota de participación: treinta y dos enteros, seis mil ciento cincuenta y dos diezmilésimas por ciento. Orden: 1. CAN PUIG (SANT JORDI). Vía pública: ANTONIO MACHADO. Número: 15. Planta: BAJA. Superficie construida: doscientos metros, setenta y cinco decímetros cuadrados. Linderos: Frente, calle Alcines; Derecha, transformador, resto de solar de uso exclusivo mediante; Izquierda, calle Antonio Machado, resto de solar exclusivo y acceso del edificio mediante. Le pertenece el uso exclusivo y privativo del resto del solar no edificado que tiene una superficie de 480,50 m².

IMPORT DELS DÈBITS QUE ES PERSEGUEIXEN, CONCEPTE I EXERCICIS A QUÈ CORRESPONEN I IMPORT TOTAL DE LA RESPONSABILITAT A QUE QUEDA AFECTADA LA FINCA ANTERIORMENT DESCRITA:

IMPOST SOBRE BÉNS INMOBLES DE NATURALESA URBANA, EXERCICIS 2011 I 2012; TAXA ESCOMBRERIES COMERÇ, EXERCICIS  2011 I 2012.

Import del principal del deute:   7.102,74 €

Recàrrecs de constrenyiment ordinari: 1.420,55 €

Interessos de demora:   234,27 €

Pressupost per a despeses i costs del procediment:   732,03 €

TOTAL DESCOBERTS PERSEGUITS:   9.489,59 €

D'aquest embargament es practicarà anotacio preventiva en el Registre de la Propiedad de Eivissa nº 2,  a favor de l´Ajuntament d´Eivissa.. Eivissa, a 12/03/2013, El Tresorer Accidental, , Jose Torres Riera”

Us notific la transcrita diligència d'embargament, segons el disposat a l'article 76.3 del Reglament general de recaptació i us requeresc conforme a l'article 83.2 perquè aporti a l'expedient, entregant-los, els títols de propietat de l'immoble embargat.

Conforme a l'article 170.3 de la Llei general tributària, contra la diligència d'embargament només seran admissibles els següents motius d'oposició: a) extinció del deute o prescripció del dret a exigir el pagament. b) Falta de notificació de la providència de constrenyiment. c) Incompliment de les normes reguladores de l'embargament contingudes en aquesta Llei. d) Suspensió del procediment de recaptació.

Contra l'embargament practicat i contingut en aquesta notificació podreu presentar RECURS DE REPOSICIÓ davant el tresorer en el termini d'un mes a comptar des del dia següent al de la notificació, de conformitat amb l'establert a l'article 14,2 del Reial decret 2/2004 de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.

Contra la desestimació expressa o presumpta del recurs de reposició podrà interposar-se recurs contenciós-administratiu davant els jutjats del Contenciós-administratiu d'aquesta província, en el termini de dos mesos comptats des del següent a la notificació de l'acord resolutori del recurs de resposició si és exprés, i si no ho fos, de forma presumpta en el termini de sis mesos, a comptar des del dia següent a aquell en què s'entengui desestimat el referit recurs de reposició.

No obstant, es podrà interposar qualsevol altre recurs que es consideri convenient.

La interposició del recurs no paralitza la tramitació del procediment de constrenyiment, el qual només podrà ser suspès en els casos i condicions previstes en l'article 73 del Reglament general de recaptació.

La notificació al deutor d'aquest expedient, relatiu al procediment executiu en via de constrenyiment que s'instrueix per aquest Servei de Recaptació Municipal, no ha pogut tenir efecte per causes no imputables a aquest Servei, per la qual cosa es cita als interessats o als seus representants perquè, en el termini de quinze dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci, compareixin a les oficines d'aquest Servei situat al carrer Canàries, 35 - 1er d'Eivissa, als efectes de que els sigui practicada la respectiva notificació, significant-los que en cas de no comparèixer en el termini indicat, la notificació s'entendrà produïda a tots els efectes legals des del dia següent al del venciment del termini senyalat per comparèixer, això de conformitat amb el disposat a l'article 112, apartats 1 i 2 de la Llei 58/2003, general tributària.

 

Eivissa, a 14 de maig de 2013

El Tresorer Accidental
Jose Torres Riera