Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 9125
Informació pública plec clàusules contracte servei neteja, manteniment i consergeria col.legi Sant Bartomeu d'Alaró

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Informació pública del plec de clàusules del contracte del servei de neteja, manteniment i consergeria del col•legi d’educació infantil i de primària Sant Bartomeu d’Alaró, amb simultània convocatòria de presentació de proposicions

Aprovats per acord de la Junta de govern local de 13 de maig de 2013, el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir la licitació i el contracte del servei de neteja, manteniment i consergeria del col•legi d’educació infantil (de segon cicle) i de primària Sant Bartomeu d’Alaró, i l’obertura del procediment d’adjudicació, el plec s’exposa al públic per termini de cinc dies naturals, comptat a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, amb les condicions i d’acord amb allò que preveu l’art. 188,3 de la Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: ajuntament d'Alaró, Junta de govern local.
b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria.
c) Número d'expedient: 2315-2013.

2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: serveis de neteja, manteniment i consergeria del col•legi d’educació infantil i de primària (CEIP) Sant Bartomeu d’Alaró
b) Lloc d'execució: CEIP, C/ Pere Rosselló i Oliver, núm. 24 i núm. 46
c) Termini d'execució: 4 anys

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
c) Forma: diversos criteris d’adjudicació: millores en la prestació dels serveis,
                 solvència professional i tècnica, i menor preu ofertat.

4. Pressupost total:  98.736 € (quatre anys)

Import sense IVA:  81.600 €
IVA:  17.136 €

5. Garanties.

Provisional: 500 €
Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (IVA exclòs)

6. Obtenció de documentació i informació.

a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”
b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.
c) Domicili: C/ Petit, núm. 1
d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340
e) Telèfon: (971) 510000
f) Fax: (971) 510001

7. Requisits mínims de solvència dels licitadors i forma d’acreditar-los.
- (cap, no se n’estableixen).

8. Presentació de sol•licituds de participació i documentació a presentar.

a) Data límit de presentació: vuit dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB
b) Documentació a presentar (art. 10 del plec): acreditació personalitat, dipòsit fiança provisional, declaració responsable no incursió en prohibició de contractar, acreditació solvència econòmica i financera (opcional), declaració de les persones de residir a l’habitatge; i l’acreditativa dels criteris que han de servir per valorar les ofertes.
c) Lloc únic de presentació:

    1a. Entitat: Ajuntament d'Alaró.
    2a. Domicili: C/ Petit, núm. 1.
    3a. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.

9. Admissió de variants.
Es prendran en consideració les millores que en la prestació dels serveis o en les instal•lacions, equipaments, mobiliari, zones, espais i elements del centre, ofereixin els licitadors.

10. Criteris de valoració de les ofertes.

- Compromisos especials o possibles millores directament relacionades amb la prestació dels serveis o en les instal•lacions, equipaments, mobiliari, zones, espais i elements del centre: fins a 55 punts, (criteri que depen d’un judici de valor); estimativament a valorar pel cost de les millores, 200 € anuals = 1 punt.
- Solvència professional i tècnica: fins a 35 punts, (criteri objectiu)
- per any treballat en llocs similars en administració pública: 2 punts
- per any treballat en llocs similars en empreses privades: 1’5 punts
- capacitació professional dels licitadors reconeguda oficialment: fins a 5 punts
- cursos oficials o avalats per entitats públiques relacionats amb els serveis a prestar, per cada 20 hores de duració: 1 punt.
- Menor preu ofertat: 10 punts, per cada 100 € de baixa: 1 punt, (criteri objectiu)

11. Obertura de les ofertes.

    L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el quart dia hàbil següent al de la qualificació de la documentació presentada en el sobre A, si s’ha requerit reparació de deficiències, o el dia següent al de la qualificació de la documentació si no s’ha requerit l’esmena de defectes; en ambdós supòsits, a les 12 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.

12. Despeses d'anuncis.

Seran a compte del contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 200 €.

13. Suspensió del procediment de licitació.

Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, de cinc dies naturals, es produeixen reclamacions contra el plec, es suspendrà la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

 

Alaró, 14 de maig de 2013.
 

El Batle,
Joan Simonet Pons