Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 9093
Disciplina. DO-2011/221. Notificació decret núm. 4650 d'estimar recurs.
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a PAU PONT COMPANY, exp.núm. DO-2011/221, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a PAU PONT COMPANY, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm.4650 de 15.03.2013, s'ha disposat el següent:
Atès l'expedient incoat a la Sra. Alba Pont Company, com a propietària, per les obres realitzades sense la preceptiva llicència municipal al Carrer Blanquerna, núm. 31, bxs. R.C. 09914505002, conssitents en :” canvi de 2 aparells d’aire condicionat i part de la instal.lació elèctrica i fontaneria. Construcció d’una barra de bar d’uns 6 ml”
Atès l'informe emès per la TAG del servei de 4.02.2013, que es reprodueix a la part dispositiva.
Atesos els articles 113, 116, 117 i 130 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, l’artic. 30 de la Llei 10/90 de 23 d’octubre, LDU, els articles 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, i els arts. 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del Reglament de la Gerència d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma, el tècnic que subscriu, d'acord amb els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i atesos el decret de batlia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el decret de batlia núm. 5309, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, de 26 de març de 2012, (BOIB 52), i altra normativa aplicable, considera que el president del Consell de la Gerència i tinent de batle d’Urbanisme i Habitatge pot dictar el següent:
DECRET
1r.- EXCLOURE de la tramitació d’aquest expedient a la Sra. Alba Pont Company, com a propietària, vist l’informe emès per la TAG del servei el 4.2.2013 que diu:
“ESTIMAR el recurs presentat el 23.1.2013 pel Sr. Pau Pont Company (com a propietari), contra el Decret núm. 21090 del 27.11.2012 , en relació a les obres realitzades sense la preceptiva llicència municipal Carrer Blanquerna, núm. 31, bxs. R.C. 09914505002,
EN CONSIDERAR QUE :
2n.- NOTIFICAR aquesta resolució a la Sra. Alba Pont Company com a interessada i al Sr. Pau Pont Company com a propietari.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptat des de l'endemà de rebre la present notificació. En aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l'art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l'art. 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre la present notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 15 de maig de 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod