Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9099
Protecció. DP 2008/94. Notificació D.B. 1960 de 04.02.2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 1960 de data 4 de febrer de 2013 de l’Ajuntament de Palma, a ASOGUI PROMOCIONES S.L., amb CIF. B57280455, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2008/94, en relació al immoble ubicat al C/ TORCUATO LUCA DE TENA, NÚM. 40, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 1960 de data 04.02.2013 s’ha disposat el següent:

I. Atès que en data 21 de març de 2012, i arrel del reiterat incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, les obres ordenades i reiterades pels Acords del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 2 d’octubre de 2008, i 30 de juliol de 2009, respectivament.

II. Atesa la factura núm. DS 120016, de data 30 de novembre de 2012, per un import de 110,73€ (CENT DEU EUROS I SETANTA-TRES CÈNTIMS), de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 13 de desembre de 2012, que transcrit diu:

“(...) Informe:

A.- A la vista de la factura presentada núm. DS 120016, de data 30/11/2012, relativa al pressupost elaborat per l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMON S. A, en relació de les obres ordenades que es duran a terme per via d’execució subsidiària de l’immoble situat al carrer Torcuato Luca de Tena 40, s’informa que des del punt de vista tècnic és correcta.

B.- L’ import total de la factura DS 120016 presentada ascendeix a la quantitat de //110,73.-€// impostos inclosos.”

III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vist el Decret de Batllia núm. 5309, de data 26 de març de 2012, d’organització dels Serveis Administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

DECRET

1r) APROVAR la factura núm. DS 120016, de data 30 de novembre de 2012, per un import de 110,73€ (CENT DEU EUROS I SETANTA-TRES CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 21 de març de 2012.

2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA de l’import de 110,73€ (CENT DEU EUROS I SETANTA-TRES CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.

3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 120016, de data 30 de novembre de 2012, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 110,73€ (CENT DEU EUROS I SETANTA-TRES CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: l’entitat ASOGUI PROMOCIONES SL, amb CIF B-57280455, i el Sr. Miquel Sans Capó, amb DNI 41.227.107-K.

4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.

5è) NOTIFICAR aquesta resolució a l’entitat ASOGUI PROMOCIONES SL, amb CIF B-57280455, al Sr. Miquel Sans Capó, amb DNI 41.227.107-K, i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 14 de maig de 2013

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.