Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 9095
Protecció. DP 2009/7 Notificació tràmit audiència

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar el pressupost  presentat per Contratas Bartolomé Ramón i que ha estat informat favorablemente per part dels serveis tècnics de l’Ajuntament de Palma de data 18 de febrer de 2013, a NIXO EDUARDO ESTUPIÑAN JAEN, amb DNI. 43.469.183-B, a MARJORIE ESTUPIÑAN JAEN, amb DNI. 43.469.184-N, i a FAJARDO LUNA FABIOLA NOEMI, amb PT. X-3086795-N, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2009/7 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ JOAN ALCOVER, NÚM. 19, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Us comunic que:

Com a continuació de la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2009/7 de l’immoble ubicat al c. Joan Alcover, 19  (R.C. 01002515), i atès que Contratas Bartolome Ramón ha presentat pressupost ajustat a aquestes obres, pressupost informat favorablement per part dels serveis tècnics municipals en data 18.02.2013 (r.i. 19.02.2013).

Us tramet adjunt, com a tràmit d’audiència, còpia del pressupost, d’acord amb l’article 84 de la Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, als efectes d’al·legar en el termini de 10 dies, el que estimeu oportú.

L’import total del pressupost ascendeix a la quantitat de : //89.229,70// Euros”

Es fa constar que una vegada transcorregut dit termini, es tindrà el tràmit per complit i es continuarà l’expedient amb la tramitació corresponent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 8 de maig de 2013.

La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegación (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.