Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 9090
Protecció DP 2008/58 Notificació D.B. 1959 de 04.02.2013
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 1959 de data 4 de febrer de 2013 de l’Ajuntament de Palma, a CARLOS ANDRÉS GELABERT SOCÍAS i 1, amb DNI. 41.378.233, i a GIANCARLO OSCAR ENCISO TORRESi 1, amb PT. X4391349M, i a BABATUNDE PAT AJELE, amb PT. X2338265Q, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient, DP 2008/58, en relació al immoble ubicat al C/ JOAN MESTRE, NÚM. 10, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 1959 de data 04.02.2013 s’ha disposat el següent:
I. Atès que en data 20 de juny de 2011, i arrel del reiterat incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, les obres ordenades mitjançant els Decret de Batllia núm. 11012, de data 26 de juny de 2008, i núm. 2115, de data 18 de febrer de 2010, i reiterades per Decret de Batllia núm. 9584, de data 16 de juny de 2010.
II. Atesa la factura núm. DS 120013, de data 30 de novembre de 2012, per un import de 215,92€ (DOS-CENTS QUINZE EUROS I NORANTA-DOS CÈNTIMS), de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 13 de desembre de 2012, que transcrit diu:
“(...) Informe:
A.- A la vista de la factura presentada núm. DS 120013, de data 30/11/2012, relativa al pressupost elaborat per l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMON S. A, en relació de les obres ordenades que es duran a terme per via d’execució subsidiària de l’immoble situat al carrer Joan Mestre 10, s’informa que des del punt de vista tècnic és correcta.
B.- L’ import total de la factura DS 120013 presentada ascendeix a la quantitat de //215,92.-€// impostos inclosos.”
III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.
En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; i el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal; i vist el Decret de Batllia núm. 5309, de data 26 de març de 2012, d’organització dels Serveis Administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,
DECRET
1r) APROVAR la factura núm. DS 120013, de data 30 de novembre de 2012, per un import de 215,92€ (DOS-CENTS QUINZE EUROS I NORANTA-DOS CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 20 de juny de 2011.
2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA de l’import de 215,92€ (DOS-CENTS QUINZE EUROS I NORANTA-DOS CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.
3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 120013, de data 30 de novembre de 2012, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 215,92€ (DOS-CENTS QUINZE EUROS I NORANTA-DOS CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: Sr. CARLOS ANDRES GELABERT SOCIAS i 1, amb DNI 41.378.233-Z, Sra. MARIA CATALINA COLL BAUZA i 1, amb DNI 42.980.142-L, Sr. GIANCARLO OSCAR ENCISO TORRES i 1, amb NIE X4391349M, Sr. FRANCISCO AMAYA AMAYA i 2, amb DNI 41.395.021-N, Sr. BABATUNDE PAT AJELE i 1, amb NIE X2338265Q, Sr. MILTON ASCENCIO CAIZA OÑA i 1, amb NIE X6796307Z, l’entitat CASES I SOLARES DE LES ILLES SL, amb CIF B07880370, Sra. ANDRAS GYULA SANTHA i 1, amb DNI 02.695.318-V, Sra. FRANCISCA SERRANO SANCHEZ i 1, amb DNI 42.978.386B, i Sra. JUANA MARIA JAUME SOLER i 2, amb DNI 41.329.550-E.
4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.
5è) NOTIFICAR aquesta resolució al Sr. Carlos Andres Gelabert Socias i 1, amb DNI 41.378.233-Z, Sra. Maria Catalina Coll Bauza i 1, amb DNI 42.980.142-L, Sr. Giancarlo Oscar Enciso Torres i 1, amb NIE X4391349M, Sr. Francisco Amaya Amaya i 2, amb DNI 41.395.021-N, Sr. Babatunde Pat Ajele i 1, amb NIE X2338265Q, Sr. Milton Ascencio Caiza Oña i 1, amb NIE X6796307Z, l’entitat CASES I SOLARES DE LES ILLES SL, amb CIF B07880370, Sra. Andras Gyula Santha i 1, amb DNI 02.695.318-V, Sra. Francisca Serrano Sanchez i 1, amb DNI 42.978.386B, i Sra. Juana Maria Jaume Soler i 2, amb DNI 41.329.550-E, i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOME RAMON, SA, amb CIF A-57115701.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 14 de maig de 2013
La cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.