Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 9009
Disciplina. DV-2011/389-prop. notificació contenciós tercers interessats
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a BASTIAN SEIDEL I STEFANIE SEIDEL, exp. nº DV-2011/389, i atès que s'ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a DE CLERQ ALEXANDRA CHARLOTTE, de conformitat amb l'art. 59-5 de la Llei 30/92 de 26 de Novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú i 194 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us comunic que l'Alcaldia, en data 22 de març de 2013, va dictar la següent Providència:
Atès que va entrar al Registre General l'escrit del Jutjat Contenciós Administratiu número 3 de Palma de Mallorca, pel qual es comunica que HELGA INGEBORG DUSCHL i ERWIN PETER DUSCHL ha interposat recurs contenciós administratiu, que se segueix amb el número de referència Procediment Ordinari 31 / 13 contra l'arxiu de la denúncia formulada contra els Srs Bastian i Stefanie Seidel per la realització d'obres al carrer Llenaire, 1 (Urbanització Son Vida) consistents a sobrepassar la zona de reculada i no respectar l'alçada màxima respecte al terreny natural (exp. DV-2011/389)
Atès el que disposen els articles 48 i 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, aquesta Batlia
DISPOSA:
1. - ENVIAR EN EL TERMINI IMPRORROGABLE DE 20 DIES l'expedient administratiu corresponent al Jutjat Contenciós Administratiu número 3 de Palma.
2. - Notificar a tots els que figuren com a interessats en l'expedient administratiu, la interposició del recurs contenciós administratiu per HELGA INGEBORG DUSCHL i ERWIN PETER DUSCHL, contra les resolucions ja mencionades, i se'ls cita perquè puguin comparèixer al recurs que segueix amb el número de referència Procediment Ordinari núm. 31/13, en el TERMINI DE 9 DIES; així mateix se'ls informa que, si se personen al Jutjat Contenciós Administratiu número 3 de Palma, amb posterioritat al termini de 9 dies, se'ls considerarà com a part per als tràmits no preclosos. En cas de no personar-se oportunament, continuarà el procediment, sense que hagi lloc a practicar en estrades o en qualsevol altra forma, notificacions de cap tipus, d'acord amb el que disposa l'article 50 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol , reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.El que comunic als efectes oportuns.
Us record que, d'acord amb l'art. 14 de l'Estatut d'Autonomia, pot exercir el seu dret d'opció lingüística respecte a les futures notificacions que es realitzin.
Per servei de registre de documents, caixa, i també informació general i fiscal, es pot adreçar a les següents oficines: OAC AVINGUDES-Av Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT-Pl Santa Eulàlia, 9, bxs. (Ajuntament); OAC PERE GARAU-c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ-c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN-Av Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S'ARENAL-Av Amèrica, 11; OAC S'ESCORXADOR-c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL-Av Cid 8. Horari d'atenció al públic: Tot l'any: de 8.30 a 14.00 h. de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d'octubre a maig: de 8.30 a 17 h. de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h. a l'OAC Cort (només registre).
Palma, 10 maig 2013
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret d'Ajuntament n º 10434 de 8/6/2012 (BOIB núm 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod