Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS
Núm. 8895
Notificació per edicte Acord Consell Executiu relatiu a l'inici d'expedient per determinar la pèrdua del dret de cobrament de subvenció
Versió PDF
ASSUMPTE: NOTIFICACIO PER EDICTE DE L’ACORD DE CONSELL EXECUTIU DE DATA 20 DE MARÇ DE 2013 RELATIU A L’INICI D’EXPEDIENT PÈRDUA DEL DRET DE COBRAMENT DE LA SUBVENCIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER AL LLOGUER PER ASSOCIACIONS DE GENT GRAN PEL PERÍODE COMPRÉS ENTRE ELS MESOS DE NOVEMBRE DE 2010 I OCTUBRE DE 2011
De conformitat amb el que es disposa en l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix mitjançant aquesta publicació a la formal notificació, a l’Associació Hermandad de Antiguos Caballeros Legionarios de Mallorca, que el Consell Executiu en data 20 de març de 2013 ha adoptat el següent acord:
“Primer.- Iniciar l’expedient per a la declaració de la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció concedida, a la convocatòria de subvencions per el lloguer per associacions de gent gran pel període comprés entre els mesos de novembre de 2010 i octubre de 2011, ambdós inclosos, per falta de justificació del total de la subvenció concedida, a les associacions i pels imports (diferència entre els documents comptables “D” i “O”) que es detallen:
| NÚM. EXP. |
NOM ASSOCIACIÓ |
CIF |
DISPOSICIO DESPESA |
RECONEIX OBLIGACIO |
DIFERÈNCIA |
| PM 121 |
Hermandad de Antiguos Caballeros Legionarios de Mallorca |
G57349615 |
7.365,00 € |
6.525,00 € |
840,00 € |
(...)
i consegüentment deixar sense efecte els corresponents documents comptables de disposició de despesa.
Segon.- Nomenar com a instructor d’aquest procediment al senyor Miquel Barceló Llompart, secretari tècnic de la Vicepresidència de Cultura, Patrimoni i Esports.
Tercer.- Notificar aquest acord a les associacions interessades i concedir-lis un termini de quinze dies perquè al·legui o presenti els documents que estimi pertinents.
Quart.- Notificar aquest acord a la Intervenció General del Consell de Mallorca.”
Contra aquest Acord - que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar un RECURS D’ALÇADA davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca dins el termini d’UN MES, comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació.
Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la notificació de la desestimació del recurs esmentat.
Contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat esmentat anteriorment, en el termini de sis mesos comptadors a partir de l’endemà de la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s’hagi notificat l’Acord).
No obstant això, es pot interposar, si escau, qualsevol altre recurs que s’estimi oportú i pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
La qual cosa us comunico perquè en tingueu coneixement i als efectes oportuns.
Palma, 6 de maig de 2013
El secretari general
Jeroni M Mas Rigo