Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 8712
Notificació de resolucions per les quals s’acorda l’inici de procediments de reintegrament parcial de subvencions atorgades mitjançant la Resolució de la directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de 21 de setembre de 2011

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diverses resolucions del director general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial (per delegació de competència del conseller de Salut, Família i Benestar Social) per les quals s’acorda l’inici de procediments de reintegrament parcial de subvencions atorgades per  la Resolució de la directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de 21 de setembre de 2011, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les entitats que figuren en l’annex el següent:

 

— Que s’ha dictat una Resolució del director general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, per delegació del conseller de Salut, Família i Benestar Social, per la qual s’ordena l’inici de l’expedient de reintegrament de la subvenció atorgada mitjançant la Resolució de la directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de 21 de setembre de 2011, atès que les quanties de les subvencions rebudes han superat el cost de l’activitat objecte de finançament; així, d’acord amb la proporcionalitat de la subvenció concedida en relació amb la quantia del projecte, l’import que cal reintegrar és el que indica l’annex, més els interessos de demora, si escau, des del moment del pagament de la subvenció fins a la data de la resolució per la qual s’acorda el reintegrament a causa que s'ha incorregut en una de les causes de reintegrament que preveu la normativa en matèria de subvencions.

 

— Que es concedeix a l’entitat interessada un termini de quinze dies hàbils comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci, per tal que al·legui o presenti els documents que estimi pertinents.

 

Contra aquesta resolució no es pot interposar cap tipus de recurs, sense perjudici que, d’acord amb el que preveu el segon paràgraf de l’article 107.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, se n’al·legui l’oposició a fi que es consideri en la resolució que finalitzi aquest procediment.

 

Per conèixer el contingut íntegre de la resolució, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

Palma, 29 d’abril de 2013

 

El director general de Família, Benestar Social

i Atenció a Persones en Situació Especial

 Rafael Romero Ferrer

Per delegació de competència (BOIB núm. 36/2013)

 

 

Annex

 

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)