Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 8536
Departament de turisme. Esmena deficiències en relació a la inscripció habitatge turistic vacances
Versió PDF
Departament de turisme. Esmena deficiències en relació a la inscripció habitatge turistic vacances del Sr. Gregory j. Rutter.
Notificació per edictes, a l'efecte de l'article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú al senyor Gregory James Rutter.
De conformitat amb el que disposa l'article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i atès que per dues vegades s'ha intentat notificar al senyor Gregory James Rutter, el següent requeriment, es procedeix mitjançant aquest edicte a la seva formal notificació.
Atès que l'esmentat escrit va ser retornat pels serveis de correus en dues ocasions, en data 19.11.2012 i 10.12.2012.
Atès que en data 14.05.2010 i amb número de registre d’entrada 8111, la gestoria Gest Ciutadella de Menorca, SL, en representació del senyor Gregory James Rutter, va presentar declaració responsable d’inici de les activitats turístiques (annex I), d’acord amb l'art. 8 del Decret 60/2009, de 25 de setembre, pel qual s’estableix la unificació dels procediments i la simplificació dels tràmits en matèria turística, com també la declaració responsable d’inici de les activitats turístiques, per a la inscripció com a habitatge turístic de vacances de la propietat situada al carrer des Pins, núm. 260, de la urbanització Cala Blanca, del terme municipal de Ciutadella, denominada Villa Andrés, en el Registre Insular d’Empreses, Activitats i Establiments Turístics de Menorca i General de les Illes Balears;
Atesa l'entrada en vigor del Decret 13/2011, de 25 de febrer, pel qual s'estableixen les disposicions generals necessàries per facilitar la llibertat d'establiment i de prestació de serveis turístics, la regulació de la declaració responsable i la simplificació dels procediments administratius en matèria turística (BOIB núm. 32 de 03.03.2011), el qual té per objecte regular els procediments per a la inscripció en els registres insulars i en el Registre General d'Empreses, Activitats i Establiments Turístics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant la declaració responsable d'inici de les activitats turístiques, així com les inscripcions de totes les modificacions posteriors que es puguin produir en les activitats ja registrades, com també els canvis que es produeixin en les dades identificadores.
Atès que la disposició transitòria primera de l'esmentat Decret estableix que:
En els expedients que es trobin en tramitació a l'entrada en vigor d'aquest Decret, els sol·licitants han d'aportar, en el termini de dos mesos comptadors des de l'entrada en vigor, la documentació establerta en aquest Decret, segons l'activitat que desenvolupi, llevat que aquesta ja consti en l'expedient. En cas que no s'aporti en aquest termini l'administració competent en resoldrà l'arxiu.
Atès l'escrit de deficiències de data 22.11.2011 i RS núm. 17308, el qual es va notificar en data 25.11.2011, comunicant que per tal de no iniciar el tràmit d'audiència prèvia a la proposta de resolució de la revocació de la inscripció abans esmentada, d'acord amb el que preveu l'art. 23.1 del Decret 13/2011, s'haurien d'esmenar els defectes que es detallen en el termini de 10 dies, a comptar a partir de la notificació, d'acord amb el que preveu l'art. 76 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú;
- Acreditació a través de qualsevol mitjà vàlid en dret de la personalitat i la representació del declarant (NIE/Passaport dels propietaris i document de representació a favor de Gest Ciutadella de Menorca, SL)
- Indicar nombre de places sol·licitades.
Atès que ha transcorregut el termini fixat per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i no s’ha presentat cap escrit ni cap tipus de documentació.
Atesa l'entrada en vigor de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears en la que es deixen sense regular els habitatges turístics de vacances, i en canvi es regula la comercialització d'estades turístiques en habitatges.
Us comuniquem que s’ha acordat l’inici del tràmit d’audiència prèvia a la proposta de resolució de revocació de la inscripció abans esmentada d’acord amb el que preveu l’article 23.2 del Decret 13/2011, de 25 de febrer, pel qual s’estableix la unificació dels procediments i la simplificació dels tràmits en matèria turística, com també la declaració responsable d’inici de les activitats turístiques. En compliment de l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l’interessat té un termini de 15 dies, des de la present notificació, per al·legar i presentar els documents i justificacions que estimi pertinents.
Maó, 16 d’abril de 2013
La consellera executiva del Departament de Turisme
Mª Salomé Cabrera Roselló