Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 8362
Bases per a la convocatòria de subvencions dirigides a cases regionals, associacions d'immigrants i altres associacions sense ànim de lucre, a l'illa de Formentera, per l'any 2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió ordinària celebrada el 05 d´abril de 2013, adoptà el següent acord:

“PRIMER.- Aprovar la convocatòria de subvencions per a associacions i/o entitats privades sense ànim de lucre a l’àmbit de Formentera en matèria d´immigració (activitats relacionades amb la immigració o que s´adercin a aquest col·lectiu amb la finalitat de promoure el desenvolupament de programes i actuacions que afavoreixin l´acolliment i integarció de persones immigrades) corresponent a l´any 2013 per un import total de 8.000€ (vuit mil euros) d´acord amb les següents Bases (figuren annexades).

SEGON.- Autoritzar el pagament per un import de 8.000 euros (vuit mil euros) amb càrrec a la partida 2013 / 1 / 231 / 480 000  01 del pressupost de l´any 2013 del Consell Insular de Formentera amb un límit màxim d´ajuda per associació de 4.000 € (quatre mil euros).

TERCER.- Ordenar que es faci la corresponent publicitat, mitjançant inserción d´edictes al BOIB, al Tauler d´Anuncis de la corporación i a la web, per tal que les persones interessades puguin presentar lers instàncies corresponents, conforme al punt 6è de les Bases.

(...)

Annex.- BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DIRIGIDES A CASES REGIONALS, ASSOCIACIONS D’IMMIGRANTS I ALTRES ASSOCIACIONS SENSE ÀNIM DE LUCRE, A L’ILLA DE FORMENTERA, PER L’ANY 2013.

1.- OBJECTE

És objecte d’aquesta convocatòria establir i regular les bases que han de regir les subvencions per a l'any 2013 en matèria d'immigració dirigides a cases regionals, associacions d’immigrants o qualsevol altre associació sense ànim de lucre, radicades a Formentera, que duguin a terme activitats relacionades amb la immigració o que s'adrecin a aquest col·lectiu amb la finalitat de promoure el desenvolupament de programes i actuacions que afavoreixin l'acolliment i integració de persones immigrades.

Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva amb la finalitat de promoure el desenvolupament de programes i actuacions que contribueixin afavoreixin l'acolliment i integració de persones immigrades a l’àmbit de l’illa de Formentera.

2.- CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

El pressupost global destinat als ajuts d'aquesta convocatòria és de 8.000 euros (viut mil euros) amb càrrec a la partida 2013 / 1 / 231 / 480 000 01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera per a l’any 2013.

3.- REQUISITS GENERALS I CRITERIS OBJECTIUS QUE HAN DE REGIR L’ATORGAMENT DE LA SUBVENCIÓ.

Podran sol·licitar les subvencions regulades en aquesta convocatòria les associacions sense ànim de lucre que reuneixin els següents requisits:

- Tenir seu o delegació permanent i activa a l’Illa de Formentera.

- Estar legalment constituïdes i registrades al registre d’associacions de la Comunitat Autònoma corresponent, així com al registre d’associacions municipal.

- Disposar de l’estructura i capacitat suficient per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita la subvenció.

- No haver rebut cap altra subvenció del Consell Insular de Formentera, ni tenir firmat algun conveni amb aquesta Corporació, durant l'any 2013, pels mateixos conceptes.

- Estar al corrent de les seves obligacions tributàries amb l’Estat, amb la Comunitat Autònoma, amb el Consell Insular de Formentera i amb la Seguretat Social.

- Acreditar davant l'autoritat administrativa que no s'incorre en cap de les circumstàncies que estableix l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, , pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears. , o efectuar una declaració amb aquesta finalitat.

- Dur a terme activitats relacionades amb la immigració o que s'adrecin a aquest col·lectiu. Aquest requisit s'entén acreditat, quan aquesta característica figura en els estatuts de l'entitat com a finalitat o activitat institucional, o quan aquestes activitats s'hagin desenvolupat dins els dos anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria de subvencions.

4.- ACTIVITATS OBJECTE DE SUBVENCIÓ I IMPORT DE LA MATEIXA

Seran objecte de subvenció les activitats, actuacions i programes que es duguin a terme entre l'1 de gener i el 15 d’octubre de 2013 adreçades a afavorir l'acolliment i la integració de les persones immigrades a Formentera. Els fets subvencionables seran:

- L’organització i celebració d’activitats pròpies de les festes patronals, regionals i nacionals.

- Activitats que promoguin l’acollida, orientació i la integració del col·lectiu immigrant a l’Illa de Formentera.

- Programes que tinguin com objecte principal la sensibilització de la població en general sobre la lluita contra el racisme i la xenofòbia.

- Actuacions adreçades a la formació lingüística de les persones immigrades en qualsevol de les dues llengües oficials de les Illes Balears.

- Foment de la formació professional per a persones immigrades.

- Activitats que promoguin la integració dels menors estrangers en el sistema educatiu.

No seran conceptes subvencionables, amb caràcter general:

- Els viatges i sopars. No obstant, seran objecte d’estudi i, en el seu cas, admesos quan estiguin valorats específicament en els criteris de valoració d’activitats de l’àrea o estiguin relacionats amb la finalitat bàsica de l’Associació i tinguin relació directa amb el projecte presentat.

- Les adequacions de locals o qualsevol tipus d’intervenció en edificis.

- Les activitats que tinguin finalitat de lucre.

- Qualsevol activitat que no estigui inclosa en el projecte presentat, tot i que pugui tenir relació amb el mateix.

5.- DETERMINACIÓ DE L’IMPORT I LÍMIT DE SUBVENCIÓ.

Les subvencions sol·licitades per les cases regionals, associacions d’immigrants o qualsevol altre associació sense ànim de lucre que duguin a terme activitats relacionades amb la immigració o que s'adrecin a aquest col·lectiu amb la finalitat de promoure el desenvolupament de programes i actuacions que afavoreixin l'acolliment i integració de persones immigrades a Formentera es subvencionaran amb un màxim del 75% del cost total del pla, programa o projecte presentat, però en cap cas l’import d’aquestes subvencions podrà superar la quantia de 4.000€ (quatre mil euros).

Quan la suma dels imports de les subvencions que corresponguin als sol·licitants que compleixen els requisits per ser beneficiaris sigui superior a la quantia global màxima fixada en la convocatòria, l’import que correspongui a cadascú s’ha de reduir proporcionalment.

Quan les característiques dels ajuts ho permetin i la convocatòria ho estableixi, l’òrgan competents pot prorratejar l’import màxim destinat a la convocatòria entre els sol.licitants que compleixin els requisits. En tot cas, com a conseqüència de l’aplicació d’aquesta regla de prorrateig, no es pot atribuir una subvenció per un import superior al que s’ha sol.licitat.

Les subvencions regulades en aquest programa no són incompatibles amb qualsevol altra sol·licitada a una altra institució pública o privada pel mateix concepte. En aquest cas, l’import no pot ser, en cap cas, d’una quantia que, aïlladament o conjuntament amb subvencions o ajudes de la mateixa administració o d’altres entitats públiques o privades, superi el cost de l’activitat que el beneficiari ha de realitzar o el valor de la situació objecte de finançament.

El ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors.

6.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Cada entitat només pot presentar una sol·licitud. Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància segon el model normalitzat que figura com annex I d’aquesta convocatòria. En qualsevol cas en la sol·licitud han de constar totes les dades necessàries per identificar l'entitat i el seu representant legal, amb l'adreça i el telèfon de l'entitat sol·licitant o del representant. Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular de Formentera (CIF) i es presentaran en el Registre de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) (C/. Ramon Llull, núm. 6 baixos, en horari d'atenció al públic de 9 a 14 hores ) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de trenta dies naturals comptadors des de l'endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

A més, aquestes bases s’exposaran en el tauler d’anuncis de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), i a la pàgina web del Consell Insular de Formentera.

Si la sol·licitud s'envia per correu, la documentació corresponent s'ha de presentar en un sobre obert, de manera que l'exemplar destinat al Consell Insular de Formentera es dati i se segelli abans de certificar-se, d'acord amb el que disposa l'article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, que aprova el reglament pel qual es regula la prestació dels serveis postals (Butlletí Oficial de l'Estat núm. 313, de 31 de desembre). En el cas que l'oficina de Correus no dati ni segelli la sol·licitud, s'entén com a data vàlida de presentació la data d'entrada en el Registre General del Consell Insular de Formentera.

Si la sol·licitud es presenta en un lloc diferent del Registre de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, s'ha d'enviar per fax el full de la sol·licitud, amb el segell d'entrada dins el termini, al Registre General del Consell Insular de Formentera en el termini màxim de les 24 hores següents a la fi del termini hàbil presentació. De la mateixa manera, si s'envia per correu certificat, s'ha d'enviar per fax el full de la sol·licitud, segellat per l'oficina de Correus, en què consti que s'ha tramès dins del termini hàbil de presentació.

Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:

- La sol·licitud signada per la persona que representi legalment l'entitat sol·licitant (annex 1) la qual ha d'anar acompanyada d'un certificat del secretari de l'entitat en que faci constar la persona que, a la data de la sol·licitud, exerceix la presidència de l'entitat.

- Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.

- Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal de l’entitat o associació.

- Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat o associació al corresponent registre d’entitats autonòmic i al registre d’entitats ciutadanes del Consell Insular de Formentera.

- Còpia compulsada de la declaració d'entitat d'interès públic, si está reconeguda com a tal.

- Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar el domicili així com l’àmbit territorial de l’entitat o associació.

- Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, segons model normalitzat que figura com a annex II d’aquesta convocatòria.

- Pressupost específic d’ingressos i despeses de l’activitat per a la qual es sol·licita la subvenció.

- Memòria explicativa de l’activitat per a la qual es sol·licita subvenció, segons model normalitzat que figura com a annex III d’aquesta convocatòria.

- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent, pot ser substituïda per una declaració responsable atorgada davant notari públic, segons model normalitzat que figura com a annex IV d’aquesta convocatòria.

- Certificat de compte bancari, expedit necessàriament a nom de l’associació o entitat beneficiària de l’ajuda i segellat per l'entitat bancària

- Certificat del secretari/de la secretària de l’entitat o associació on consti el nombre total de socis.

- Certificat del secretari/de la secretària de l’entitat o associació on consti que:

a) En cas d’haver rebut subvencions o ajudes d’altres entitats, que el conjunt de les subvencions rebudes no supera el cost de l’activitat que el beneficiari ha de realitzar.

b) Es disposa de l’estructura i capacitat suficient per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita la subvenció.

Si la instància o documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, per part del CIF, es requerirà la subsanació necessària, que haurà de realitzar-se en el termini de deu dies hàbils, a partir de la notificació del corresponent requeriment. Si en aquest termini les persones interessades no realitzen aquesta subsanació o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular de Formentera considerarà que desisteixen de la seua petició, prèvia resolució, d’acord amb l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7.- CRITERIS DE VALORACIÓ

Només seran valorats aquells plans, programes o projectes que compleixin amb els requisits assenyalats en el punt 3 d’aquesta convocatòria i compleixin amb l'objecte de la mateixa. En la valoració dels projectes es tindran en compte els següents aspectes:

• repercussió social en el municipi de Formentera

• caire innovador i/o inèdit de les actuacions

• accessibilitat del públic en general a les activitats, número de beneficiaris directes o indirectes de l’activitat

• concreció, qualitat i claredat del programa

• viabilitat tècnica i econòmica del programa presentat

• nivell d’autofinançament

• significació i/o arrelament al municipi de l’entitat sol·licitant

• número de persones voluntàries de l’entitat

• cost de l’activitat desenvolupada (el pressupost d’ingressos i despeses per al desenvolupament de les actuacions a subvencionar, per la qual cosa s’adjunta detall del mateix)

• esforç organitzatiu, tant des del punt de vista humà, com estructural i/o econòmic desplegat per al desenvolupament del programa d’activitats.

8.- COMISSIÓ TÈCNICA AVALUADORA

Aquesta Comissió, és un òrgan col·legiat format per 5 membres de l’Àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, que designarà el conseller/a de la mateixa.

La Comissió avaluadora té atribuïdes les següents funcions:

· Examinar les sol·licituds

· Analitzar i valorar les sol·licituds

. Formular informe de concessió i denegació de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar la resolució.

9.- INSTRUCCIÓ

L’òrgan instructor del procediment és la Conselleria de Benestar Social, Joventut i Igualtat del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

En concret, correspon a l’òrgan instructor: 

1. Determinar les associacions/entitats admeses a la convocatòria.

2. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

3. Sol·licitar l’informe proposta de la Comissió Avaluadora.

4. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

5. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

10. RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ

Amb fonament en l’informe de la Comissió Avaluadora, el/la Conseller/ra de l’Àrea de Benestar Social, Joventut i Igualtat elevarà proposta a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregat de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de associacions/entitats beneficiàries proposades per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades, la qual es notificarà a tots els interessats.

La Resolució de Presidència es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art. 59.6 b de la Llei 30/92, de 26 de novembre, i de conformitat amb l’art. 34, 2c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Les entitats i/o associacions beneficiàries de les subvencions, en compliment del que disposa el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:

· Dur a terme l’activitat o la inversió o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció i presentar una memòria.

· Justificar la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

· Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que dugui a terme el Consell Insular de Formentera.

· Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat, dins el termini de tres dies hàbils des de l’obtenció de la subvenció concurrent i, en qualsevol cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi de donar als fons percebuts.

· Deixar constància de la percepció i l’aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres registre que hagi de dur el beneficiari d’acord amb la legislació mercantil o fiscal que sigui aplicable.

· Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

· Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previst en l’article 44 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

· Presentar una memòria explicativa de l’execució de l’activitat objecte de la subvenció.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat per Real Decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Respecte a les activitats subvencionades, es farà constar en un indret privilegiat i visible l’escut oficial del Consell Insular amb el següent text: Consell Insular de Formentera, Àrea de Benestar Social.

12.- PAGAMENT I JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada realitzades les despeses objecte de subvenció, la qual cosa s’acreditarà mitjançant informe tècnic favorable.

La justificació de les despeses objecte de subvenció es durà a terme abans del dia 15 d’octubre de 2013. mitjançant la presentació de factures originals o còpia acarada de les mateixes. Aquestes factures s’hauran de presentar en una llista, la suma de les quals serà igual, com a mínim, de la subvenció concedida.

Transcorregut el termini per justificar i/o esmenar la justificació (abans del dia 15 d’octubre de 2013) no s’acceptarà cap factura, de manera que només es pagarà la quantitat justificada dins l’esmentat termini. Les factures hauran d'estar tant emeses com pagades, com a màxim, amb data de 15/10/2013.

La justificació de les despeses objecte de subvenció es durà a terme mitjançant escrit (amb relació detallada de cada un dels documents que s’adjuntin, així com, l’import total de la justificació que presenten), i es presentarà en el Registre de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) (C/. Ramon Llull, núm. 6 baixos, en horari d'atenció al públic de 9 a 14 hores) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada mitjançant la Llei 4/99, de 13 de gener.

Per tal de cobrar, hauran de constar a l’expedient els següents documents:

- Factures originals, o còpia acarada, justificatives de les despeses originades, objecte de subvenció (pagades i amb data anterior al 15/10/2013) on s'indicaran les dades següents:

- Raó social i CIF del proveïdor.

- Raó social i CIF de l'associació.

-Expressió detallada del servei prestat o del material subministrat

- Número de la factura

- Data d'emissió

- Data efectiva del pagament, amb el comprovant corresponent.

- Tenir acreditat que s’està al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell Insular de Formentera.

- Un informe tècnic complet i detallat del projecte executat en el seu conjunt i una avaluació final que ha de comprendre una relació de tot el seu procés d'actuació, el grau de compliment dels objectius i els aprenentatges objectius, i una valoració final. En el cas de programes de formació, la memòria també ha d'incloure una descripció de les actuacions que indiqui el lloc i les dates de realització, les hores de durada i el nombre i la identificació de les persones assistents. Si es tracta de projectes socials, s'han d'especificar les accions realitzades, les característiques i el nombre de persones beneficiàries ateses, i els resultats obtinguts.

Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes que els tècnics de l’Àrea de benestar Social del Consell Insular de Formentera considerin adients.

13.- REVOCACIO DE LES SUBVENCIONS CONCEDIDES

D’acord amb el que disposa l’article 43 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix total o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, total o parcialment, i es reintegraran al Consell Insular de Formentera les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.

14.- LLEI ORGÀNICA 15/1999, DE 13 DE DESEMBRE, DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, l’interessat autoritza al Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

15.- RÈGIM D’INFRACCIONS I SANCIONS

L’incompliment de les obligacions que contreuen de les persones beneficiaries pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.

16.- RECURSOS

La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i i davant de la mateixa es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós-administratiu davant els jutjats de lo contenciós-administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos des de la notificació.

17.- RÈGIM JURÍDIC

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Aquestes bases es publicaran al Butlletí oficial de les Illes Balears i entraran en vigor l’endemà de la seva publicació.

 

 

Annex I

SOL·LICITUD PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DIRIGIDES A CASES REGIONALS, ASSOCIACIONS D’IMMIGRANTS I ALTRES ASSOCIACIONS SENSE ÀNIM DE LUCRE, A L’ILLA DE FORMENTERA, PER L’ANY 2013.

SOL·LICITANT

Nom de l’ Associació / entitat NIF/CIF:

Domicili: Núm: Pis: Porta:

Població: Codi postal: Província:

Telèfon: Fax: Adreça electrònica:

 

Representant de l’associació / entitat

Nom i llinatges: NIF:

Domicili: Núm: Pis: Porta:

Població: Codi postal: Província:

Telèfon: Fax: Adreça electrònica:

 

ADREÇA A EFECTES DE NOTIFICACIONS

Domicili de l’associació / entitat.

Nom de la viai: Núm: Pis: Porta:

Població: Codi postal: Província:

Telèfon: Fax: Adreça electrònica:

 

ACTIVITATS OBJECTE DE SUBVENCIÓ

(   ) L’organització i celebració d’activitats pròpies de les festes patronals, regionals i nacionals.

(   ) Activitats que promoguin l’acollida, orientació i la integració del col·lectiu immigrant a l’Illa de Formentera.

(   ) Programes que tinguin com objecte principal la sensibilització de la població en general sobre la lluita contra el racisme i la xenofòbia.

(   ) Actuacions adreçades a la formació lingüística de les persones immigrades en qualsevol de les dues llengües oficials de les Illes Balears.

(   ) Foment de la formació professional per a persones immigrades.

(   ) Activitats que promoguin la integració dels menors estrangers en el sistema educatiu.

 

DOCUMENTACIÓ:

(   ) Document que acrediti que la persona sol·licitant és el representant legal de l’entitat o associació.

(   ) Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.

(   ) Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat o associació.

(   ) Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat o associació al corresponent registre.

(   ) Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar associació.

(   ) Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions. Segons model normalitzat que figura com a annex II d’aquesta convocatòria.

(   ) Pressupost específic d’ingressos i despeses de l’activitat per a la qual se sol·licita la subvenció.

(   ) Memòria explicativa de l’activitat per a la qual se sol·licita subvenció.

(   ) Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent pot ser substituït per una declaració responsable atorgada davant notari públic. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular de Formentera per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a annex III.

(   ) Document TG-002, de compte bancari, expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document a la Conselleria de Benestar Social i Joventut del CIF o al Servei de Tresoreria de l’esmentada institució), o un altre document acreditatiu de la titularitat del compte bancari, com una fotocòpia de la cartilla o certificat bancari, si escau.

(   ) Certificat del secretari/de la secretària de l’entitat o associació on consti que:

a) En cas d’haver rebut subvencions o ajudes d’altres entitats, que el conjunt de les subvencions rebudes no supera el cost de l’activitat que el beneficiari ha de realitzar.

b) Es disposa de l’estructura i capacitat suficient per garantir el compliment de l’activat per a la qual se sol·licita la subvenció.

c) Que l’activitat, programa o projecte presentat beneficien com a mínim deu persones i es desenvolupa dins de l’àmbit territorial de Formentera.

Formentera, de del 2013

 

EL/LA REPRESENTANT LEGAL,

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

Annex II

 

 

El Sr./la Sra. ............................................., amb domicili ..........................., carrer ......................................., i amb DNI núm. ..................., en qualitat de representant legal de ................................................ ................................, i

 

DECLARA RESPONSABLEMENT

Que l’associació/entitat............................................................. reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, per ser-ne beneficiària.

La qual cosa es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.

Formentera, de del 2013

 

EL/LA REPRESENTANT LEGAL,

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

Annex III

MEMÒRIA EXPLICATIVA DE L'ACTIVITAT PER A LA QUAL ES SOL·LICITA LA

Nom i llinatges:

 

Entitat

 

NIF:

 

CIF:

 

 

Títol del servei/programa/ projecte :

 

 

 

Objectius i finalitats del projecte a realitzar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Descripció del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tipus de persones usuàries del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

 

Nombre previst de persones usuàries :

 

 

 

 

 

Àmbit territorial :

 

 

 

 

 

Programes o activitats prevists :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitjans tècnics i materials per al desenvolupament del servei/programa :

 

 

 

 

 

Lloc on es desenvolupa el servei/programa :

 

 

 

 

 

 

 

Breu explicació del sistema de funcionament/organització del servei/programa :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Observacions i altres :

 

 

 

 

 

 

 

 

PERSONAL

Núm.

Titulació

Categoria/ lloc de treball

Hores dedic.setmana

Tipus contracte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTRES PERSONES QUE COL·LABOREN HABITUALMENT (Voluntaris, alumnes en pràctiques,…)

Núm.

Lloc de treball assignat

Hores dedicades setmana

Relació amb el servei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formentera, de del 2013.

Signatura:

EL REPRESENTANT LEGAL,

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 

Annex IV

Declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals

Nom i llinatges:

 

Entitat

 

NIF:

 

CIF:

 

Declaro expressament que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració tributària de l’estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Consell Insular de Formentera, i davant la Seguretat Social, imposat per les disposicions vigents, en la manera que ho estipula el reglament

(   ) autoritzo al Consell Insular de Formentera perquè, d’acord amb el que estableix la Disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i davant el Consell Insular de Formentera.

(   ) No autoritzo al Consell Insular de Formentera perquè, d’acord amb el que estableix la Disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’associació/entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i davant el Consell Insular de Formentera, i em compromet a adjuntar-la a la sol·licitud de l’ajut.

 

 Formentera, _____ d ____________________ de 2013

 

EL REPRESENTANT LEGAL,

 

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA “

 

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

Formentera, 25 d´Abril de 2013.

 

El President,

Jaume Ferrer Ribas